Ik heb eigenlijk geen plannen, normaal klinkt dat als muziek in de oren (als je bijv. niet zwanger bent ), maar ik ga maar weer hetzelfde doen als de afgelopen dagen/weken; op het forum, tv, beetje lezen, af en toe naar buiten om te kijken of de kat niet voor de zoveelste keer een vlieg (ja, hij eet vliegen en libelles) heeft opgegeten en zit te kokhalzen, haha en een beetje voor vannyboy zitten. Als het nog wil, zou ik morgenavond wel even met vriendjelief naar de stad willen, maar morgen schijnt het naast warm ook erg benauwd te worden, dus tja, even zien. He Pluk; wat sneu voor je hondje! Hier precies hetzelfde; als de kat een haarbal uitspuugt, doet ie dat altijd net op het kleed en net niet op het laminaat, heerlijk (niet dus
Jeetje spannend zeg voor Linda! Wat heerlijk ook dat ze vanavond waarschijnlijk haar kindje heeft! Ja pluk das wel zielig voor je hondje.. Ons hondje ligt ook maar de hele tijd voor pampus op haar kleedje, af en toe geef ik haar maar voor de zekerheid een por om te kijken of ze nog leeft, ze namelijk al 15...Ik ga haar zo maar ff uitlaten, is ze ook weer blij. Ik heb ook niet echt plannen, ja in me tuin liggen Ik moet trouwens ook wel vaak naar het toillet, en dan gaat het nog best moeilijk ook xxx Marijke
Wat een goed nieuws van Linda! Ik hoop voor haar dat ze haar meisje vandaag nog in haar armen kan houden! Hoop dat voor jullie dat de bevalling ook snel komt!!!!
Ik kom ff inbreken in jullie forumgedeelte hoor hihi! Super voor Linda dat het allemaal toch nog vlotjes gaat! Vliezen al gebroken ook!!! Super spannend!! Ik kom af en toe ff spieken hoor haha!
wow het gaat idd snel voor linda.. ben blij voor haar... als het dagen duurt is ook niks... dus het is een 26 juli baby marijke t had ik een paar weken terug dan voel je je been helemaal raar worden... voel je van die tgintelingen door heel je been ik ken het.... nu niet mere gelukkig... ooh gister ik weet niet wat mijn baby aan het doen was maar leek wel of ze aan iets aan het trekken was dat was me toch een vervelend gevoel!!! ooh en mad wat een schatje... door jou fotos kan ik helemaal niet mer wachten..je zal vast elke minuut genieten van dr... en ze is alweer 2 weken wat gaat dat snel
Hallo, Youdia gefeliciteerd! Lekker genieten nu. Ik ben afgelopen zondag bevallen van ons zoontje Jasper. Ik had net hier mn verhaaltje getypt maar alles was weg. Jasper is gezond en mooi ter wereld gekomen. We hebben een paar dagen in het ziekenhuis gelegen, omdat het met mij niet goed ging. Maar ik vertel mn verhaal nog wel morgen, want het lukt nu niet meer. Tot morgen, Liefs Jenny
Hallo Jenny, wat ontzettend fijn, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jasper! Geniet van alles en ben benieuwd hoe alles gegaan is
gefeliciteerd jenny fijn dat hij helemaal gezond is. ben ook benieuwd naar hoe het allemaal verlopen is.. ik was vandaag bij de blokker, er werd me dus gevraagd hoever ik was.. dus ik zeg, loop nu 1 dag overtijd... zegt ze: oh ik denk dat het nog wel ff gaat duren voor jou.. ik: hoezo?.. zij: ja je loopt nog zo goed, en je buik zit nog zo hoog..( is helemaal niet waar.. hij hangt nog erger als bij een hangbuikzwijn )... ik werd er best wel pissed van.. alsof zij erwat van afweet... !! zomaar een onbekende... GRRR
Haha Saraah, hangbuikzwijn....maar zo iemand gokt maar wat, weten vaak niet waar ze het over hebben! Niks van aantrekken hoor! Tegen mij zeiden ze zo vaak dat mijn buik qua dikte wel meeviel, terwijl ik al tijden mijn tenen niet meer kan zien, hahah! Ik heb trouwens al weer sinds 2 uurtjes last van buik en rug, maar dat had ik volgens mij al gemeld Het zal er wel bijhoren, maar wordt er lichtelijk irri van.... Zo, ga even koken, nou ja, een cordon bleu bakken, jammie, met een koude aardappelsalade erbij en sla met tomaat en mozarella! Zin in!
ik ben zo moe van di weer, van de zwangerschap... vind het nu toch wel tijd worden voor ons... als het de 28e nog niet is... word ik echt gek... ik overleef 2 weken extra niet meer.. hopo voor je dat de rug/buik pijn weggaat over overgaan in weeen...
Gefeliciteerd Jenny met Jasper! leuke naam! hoop dat alles goed gaat met jou en je kleine mannetje. ik wil vanavond of morgen even proberen m bevallingsverhaal op de site te zetten, maar dan moet onze kleine handenbindster wel even stil zijn! ha ha ha ik ga lasange eten, staat nu pas in de oven! het is eigenlijk te warm om voor 9 uur s avonds te eten......... morgen krijgt evi haar gehoortest om 9 uur smorgens! zo dat wordt haasten! dan gaat ze voor het eerst in de auto! spannend. Nou sarah trek je maar niets aan hoor van al die stomme mensen met hun opmerkingen! bleeee ik kon daar ook zooo slecht tegen. en weet je wat t erge is.... straks als je je kleine hebt krijg je nog veeeel meer van die ' leuke' opmerkingen en ongewilde adviezen van iedereen! ik nu ook, maar t gaat t ene oor in en t andere....... o spannend zeg van Linda.... hoop dat dr babe er snel is.... ben zo nieuwschierig hoe ze gaat heten! ik ga zo douchen, t zweet zit overal! flappie jij was toch net als ik 25 kilo aangekomen?? ik verlies nu meteen heel veel door al die hitte, jij ook?? ik ben er al 13 kwijt! x
Jenny gefeliciteerd met je Jasper. Nou het is hier nu 31 graden (is toch niet meer normaal dit!). Tja en opmerkingen zul je wel blijven houden, eind juni hadden we een etentje met familie, mijn nichtje zei toen dat het niet lang meer ging duren omdat mijn buik erg laag zat terwijl een ander familielid wist te melden dat het nog wel even ging duren omdat mijn buik nog hoog zat (en dat op dezelfde avond ) Vanmorgen in de winkel vroeg er iemand (die we vaag herkenden) of ik nog niet bevallen was. (duuhuhhh ik bedoel geef je ogen even de kost dombo!) dus mijn man heel droog. Ja hoor ze is gisteren bevallen en nu zijn we boodschappen aan het doen en de kleine past nu even op het huis en de hond! Groetjes
hallo.. jenny ik wist het wel dat je aan het bevallen was.. nou gefeliciteerd geniet van je mannetje!!! hopelijk gaat het al beter met je... lise ik hoop datr het doorzet bij je... en saraah ja mensen bemoeien zeich altijd overal mee laat ze lekker lullen... mad jou baby is zon schatje.... ik kan gewoon niet wachten tot de mijne er is.. hopelijk gaat het goed in de auto maar vast wel.... en 13 kilo kwijt dat gaat best snel hoeveel was je kwijt net na de bevalling??
hahahahahahah pluk.... !!!!! spannend mad, gehoortest en voor het eerst in de auto en al 13 kilo in de eertste 2 weken... ik hoop dat dat mij oook lukt...
haai christel... jij er ook weer ... zit nu weer aan de bitterlemon, ik hoop zo dat het werkt... linda zal nog wel druk aan het persen of puffen zijn... ben zo benieuwd...
ja hopelijk heft ze het al.. nog wat gehoord??? ja bitterlemon hebben ze hier niet nou ja ik ga gewoon uit van 8 aug kan het alleen maar meevallen....
Och dames wat heb ik medelijden met jullie met dit weer..... Die laatste loodjes zijn wel erg zwaar voor veel julimama's! Sterkte hoor! Ik vind die opmerking van je man wel een hele goeie pluk! Sommige mensen kunnen zo dom iets zeggen! -> Ik kwam vanochtend bij de slijterij/annex postkantoor en die zit naast mijn werk. Dus de eigenaresse vraagt: 'Is het druk bij jullie?' (ze bedoelde het werk)Ik: 'Ik zou het niet weten, want ik ben met zwangerschapsverlof'. Zij: 'Dan ben je toch nog maar heel pril zwanger'. Ik: 'Nee, ze is al geboren' Zij: 'Oja, dat kan natuurlijk ook, ik dacht al je hebt zo'n mooi lijntje' En wat dat lijntje betreft dames: 1 week na de bevalling waren er 2 kilo meer af dan dat er bij waren gekomen (+16, -18 ), dus dat geeft vast hoop!! Met dit weer gaat het echt hard met de kilo's, tenminste bij mij wel, en ik ben echt niet superslank, nooit geweest, en moet al mijn hele leven opletten wat ik eet...(en ik loop nog eens tegen de 30 ook, dus de leeftijd zit ook al niet mee ). Is er trouwens nog nieuws van Linda?? Ik volg 'haar verhaal' nu sinds ik weer terug ben op het forum, en omdat ze waarschijnlijk ook een heel klein kindje gaat krijgen, voel ik me wel met haar verbonden... Ons kleintje (gisteren 2140 gram) is trouwens thuis! Gisteren mocht ze onverwacht met ons mee en ze doet het super! Ik ben zo aan het genieten!!
nee nog niet... ik neem aan dat ze nog bezig ios.. of aan het bijkomen... ja ik ook van 8 aug. dan ben ik 42 weken... maar zou dat heel erg vinden..