oooh fijn kiz, dat je liverd mee naar huis is... en helemaal fijn dat je nog slanker bent als voor je zwangerschap... dat zou ik ook wel willen en nog geen nieuws over linda, maar zodra dat eris..zijn jullie de eerste die het horen ( of course)
ik zou dat ook heel erg vinden maar ja...dat is de dag dat ze me zeker een weeen opwekker gaan geven.. ookal vraag ik het volgende week al.... of het mogelijk is... want ja heb wel hulp nodig de eerste week 2 weken na mn bevalling... en sinds ze hier geen kraamzorg kennen....
Ja stom he, ik krijg die vraag steeds op msn. Zeg ik; er staat niet voor niks 39 weken, nog 2 dagen te gaan Of kan je niet lezen... Zo de warmste dag is gelukkig bijna voorbij... En nog ff en ik ben ook uitgerekent Hopelijk gaat er ook wat gebeuren en heb ik de genen van me moeder want wij waren alle 3 netjes op tijd.. Hee saraah heb je nog niks gehoord van Linda? Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk!
ja precies.. misschien kan je dat ook gewoon voorleggen..., dat je het niet alleen kan.. en dat mensen ook weer moeten werken, misschiend dat ze dan je wel eerder inleiden...
ja daarom vraag ik het volgende week ook... dat is eigenlijk al een par dagen over tijd.... maar ja nou gaan ze weer van de laatste echo uit... vrij raar allemaal maarja.... maar ja ga het dus vragen niet omdat ik ongeduldig ben maar gewoon ook voor mezelf en de baby mn man heeft de 14e geen vakantie meer en mn schoonouders die mij helpen moeten die week ook weer naar huis.. dus er is niemand marijke hoest met jou?? en met jou saraah nog geen weeen?
nee ... soms hoop ik pijntjes te voelen... maar neen... het liefst zou ik morgen de vk vragen of ze me wilt strippen ( doet ze niet, dus zal t ook niet vragen.. ) ja marijke hoest met jou vandaag?
wanneer gaan ze wat doen bij jou dan saraah als je 41 weken bent?? hopelijk komt ze snel!!! ik wil hema kleertjes!!!!
ja./..als ze er volgende week nog niet is... en ik dus weer naar de vk moet.. gaat ze me strippen... als dat niet helpt moet ik wachten tot ik wordt ingeleid.. kun je bbstellen toch.. via www.hema.nl
ja dat probeerde ik trouwens via hema.nl maar daar hebben ze mar keus uit 1 of 2 borekjes en 1 shirtje of ben ik nou zo blond dat ik het niet kan vinden
ja je hebt gelijk... daar is idd niet veel te vinden... maar wel dat leuke gele rompertje ik hoop dat mn moeder int weekend vrij is.. dan ga ik daar ff mn tijd verdoen... tijd gaat als een slak..
Met mij is alles goed hoor vandaag.. Vanochtend ben ik wel me echte slijmprop verloren, best smerig Voor de rest heb ik al de hele tijd rugpijn en af en toe ook wel buikpijn en hij knelt me been telkens af...Maaaaaar voor de rest klaag ik niet hoor Ik ga zo lekker op me bed liggen en ik denk dat ik in slaap ga vallen, want me tukje lukte niet echt vanmiddag en ik ben nog steeds best wel moe... Met jullie ook nog alles goed? Cristel heb jij nog veel last van voorweeën?
ja elke dag lijkt wel een week... wordt er moe van... gele rompertje ooh niet gezien nog een seffe kijk.. trouwens weetje of ze een hema in duitsland hebben?
spannend die slijmprop.. dan kan t zo zijn dat je binen nu en een paar dagen je kleintje in je armen hebt... kzou t iet weten of er in duitsland een hema is... sorry
hier is trouwens een link naar dat gele rompertje http://www.hema.nl/site/HEMA-NL/Baby/As ... fault.aspx
Ja ik hoop het echt! Mischien vrijdag wel op me uitgerekende datum Nee volgens mij is er geen hema in Duitsland... Hema is super-hollands
ja.. ze komen en gaan weer lekker vervelend maarja het is niet anders... ik ben nog niet open tenminste gisteren nog niet.... ach ja geduld is een schone zaak zeggen ze dan..... ik vind die rompertjes zoo leuk van de hema met die bandjes.. en de tshirts zijn ookleuk.. die zullen jullie al wel ingeslagen hebben
ooh thx saraah nou die kon ik toch niet vinden die dingen op die site... ohh ja mn schoonbroer komt terug woensdag uit duistaldn ik dacht laat ik hem mooi meenemen maar dat zit er niet in... en slijmprop marijke is in ieder geval iets.. wei weet vannacht....