ja zal het vragen zo ik ben er niet bij vandaag.. zit mn schoonmoeer nu eff elekker een verhaal te vertellen over bevallen dat dat pijn doet... ja dta snap ik maar moet dat er in gevreven worden :S
Hai dames! Ben ook benieuwd naar Linda! En volgens mij is de Hema typisch Nederlands, das balen voor jou, Cristel! Maar inderdaad, je vader zou het kunnen opsturen Hier verder alles redelijk; wel warm, op het benauwde af en ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen, bij de VK; zullen we wat horen en zo ja, wat? Pff, nog 1 nachtje slapen (zal wel weer niks worden...)
Jenny, van harte gefeliciteerd met Jasper!!! Dus toch...... Nou, lekker bijkomen en genieten ( ondanks dit weer ) XXX
Sweetangel ( Linda): waarschijnlijk lees je dit niet meer, maar heeeeeeel veel succes, misschien ben je nu al mama??!! XXX
Ja ik ben echt benieuwd naar Linda! Volgens mij hoeft ze zowiezo niet lang meer of ze heeft haar kleintje al... Nou hopelijk ben ik vanacht aan de beurt...
ja ik hopelijk ook marijke... jullie horen echt gelijk of er veranderingen zijn, als ik weer wat heb gehoord van linda
BIG NEWS... linda is bevallen om: 18:03 van een dochter Iman. ze weegt 2730 gram, en ligt met kruiken bij linda op de kamer... er zullen morgen nog wat onderzoekjes worden gedaan, maar als alles goed is, mag ze mee naar huis ze doet jullie allemaal de groetjes
Hoezo een kleintje Linda Dat geeft een toch wel bezorgde moeder hoop GEFELICITEERD met jullie wondertje!!!
gefeliciteerd linda!!! ik wist het wel!!!! en wat een bijzondere naam!!! en toch bijna 3 kg dus zo klein is ze niet en leuk dat ze naar huis mag!!! en hoest met iedereen hier?? al weeen ?? of nietmand?
Woooow das nou ff leuk nieuws!!! Gefeliciteerd Linda!! En zo klein is ze dus helemaal niet he?! Die dokters en hun schattingen Zo ik ben vandaag écht vroeg wakker, ik werd geplaagd door steeds opkomende rugpijn en ik moet wel 100 x naar het toillet :x Dan krijg ik ook nog eens honger dus ja dan heeft het niet echt veel zin om te blijven liggen. Zo ik ga lekker ontbijten en me ff opfrissen. Tot straks dames xxx Marijke
gefeliciteerd linda super zeg ,heerlijk geniet ervan,hoop dat je snel naar huis mag. groetjes jacky augustus mama
goede morgen dames... nou hier geen weeen nog.. maar wel buikpijn...alsof ik gister een uur buikspieroefeningen heb gedaan... ben zo blij voor linda en de kleine is eigenlijk helemaal niet zo klein.. gelukikg voor hun .. ik ga zo naar de VK... zal wel niets nieuws verteld worden... en ik sta vast binnen 5 min weer op de stoep.. ( wat logisch is) maar ik zou zo graag iets willen over over inleiden en strippen ( ben echt TE ongeduldig.) naja als alles maar goed is met de kleine...
Veel succes bij de VK Saraah! Mischien gaan ze je wel strippen je weet maar nooit, ik hoop het voor je! Dan klopt je pendel wel mischien morgen xxx Marijke
hahaha ja ik hoop t... maar dat doen ze denk ik niet.... zou echt grappig zijn als het echt de 28e wordt...