Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    eens moet de eerste keer zijn :)
    en misschien is dat wel bij mij?...

ik ga vandaag zeker nog ff aan een anans lurken en tonnen bitterlemon drinken ( meer voor de gemoedsrust..dat ik er alles aan heb gedaan... )

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    @sweetangel,

Gefeliciteerd meid met je dochter, ze is toch nog zwaarder dan ze gedacht hadden :)

Gewoon een flinke meid dus, nou geniet er maar lekker van ;)

gr. Patricia augustus mamma!

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hihi ja ga ik denk ik ook wel ff doen... Gister had ik al een hele ananas op en een fles bitter lemon.. Die kleine is alleen een beetje eigenwijs denk ik :( Ik probeer ook trouwens heel veel trap te lopen, hoe vermoeiend dat ook is :rolleyes:

4. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Wat onwijs gaaf voor Linda en haar man!!
    Mega gefeliciteeeeerd!! :D

5. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Linda en Jenny van harte gefeliciteerd!!!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Gefeliciteerd sweetangel !! geniet van je kleine meid!

7. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Linda;

van Harte gefeliciteerd met jullie dochter Iman! wat een prachtige naam en wat een mooi geboorte gewicht meid! goed gedaan.
    hoop dat alles voorspoedig is verlopen en dat we je snel weer terug zien op t forum!
    en ik ben natuurlijk net als de rest heeeel benieuwd hoe iman eruit ziet!

Evi dr gehoortest ging heel goed. ze lag te slapen in de maxi cosi! maar dat maakt voor de test niet uit want ze checken dr oortjes met een aparaat. doet geen zeer ofzo verder want ze sliep gewoon door!
    in de auto ging t ook goed, alleen wat een gepuzzel ff met de gordel en de maxi. voor degene die in t ziekenhuis gaan bevallen; test van te voren ff hoe je maxi cosi t beste in de auto gezet kan worden en hoe je gordel erom moet...... ;) (of wij zijn echte leken ha ha ha)

meiden vandaag is t wel al veel koeler! heerlijk. je zou bijna in de regen gaan staan, ha ha ha

Marijke; spannend hoor! zet t nu al door na het verlies van die prop?? ik verloor m prop s` morgens en ben s nachts bevallen........ wie weet. maar t schijnt niet zo veel te zeggen he! t kan ook nog even duren.... maar hoop voor jou dat je nu ook snel gaat beginnen!

ik ga kolven! pffff zit echt 4 uur per dag met dat aparaat aan m lijf! nu al 2 weken...... t gaat wel veeeel beter met evi haar darmen. ze heeft nu grote gele poep luiers en ze laat veel winden en boeren! is alleen maar goed want zo merk je dat t niet meer zo vast zit!

en ze slaapt zoooo goed s`nachts... :) ze gaat om 9 uur s `avonds naar bed na de laatste fles en komt dan 2 keer snachts voor voeding en gaat daarna meteen weer slapen :D (mmm of had ik dit al verteld :rolleyes: ) maar t is nog best moeilijk vind ik om s nachts wakker te worden en eruit te gaan voor een fles etc. ik moet dan ook nog kolven en ben dan zo een uur in de weer! maar we mogen niet klagen! sommigen zitten hele nachten op!

Christel is t bij jullie al wat koeler?? wanneer moet je weer naar de dokter?

Sarah ik was ook 3 dagen overtijd het is echt niet leuk want je wacht 9 maanden op je kado en dan moet je nog langer wachten...... maar t kan echt geen dagen meer duren hoor! ga voor je duimen dat ze er snel is.....

Hester; hoe is het met stijn?? eet hij goed? en slaapt hij ook goed?
    en hoe is t met jou? voel je je al wat meer de oude?

x

8. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Linda, gefeliciteerd met jullie kleine meid :)
    Ik vind het echt een hele bijzondere naam!
    Geniet van de kraamtijd!

9. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    meiden;

heb m bevallingsverhaal geplaatst! :D :D

x

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo dames!

Ten eerste Linda, ontzettend gefeliciteerd met de geboorte van je meisje! Wat fijn zeg en wat de anderen al zeggen, ze is nog best een flinkerd ;) Geniet maar meis van deze tijd en hopelijk zien we je weer snel terug op het forum. Eerst maar lekker genieten!

Nou, ik ben vanochtend ook naar de VK geweest, met vriendjelief en ze begon al gelijk met het feit dat ik al 41 weken en 2 dagen ben....Dus redelijk overtijd! Afijn, ze legde me de opties uit, en ook van het strippen en dat ze me dat toch wel aanraadde...na de bloeddruk opgemeten te hebben, moest ik op de bank gaan liggen, heeft ze eerst het hartje beluisterd, allemaal goed en tja, toen heeft ze me gestript...echt fijn voelt het niet, maar het is niet onoverkomelijk hoor, gelukkig maar. Terwijl ze bezig was, bleef ze uitleggen wat ze aan het doen was, want vriendje wilde ook graag de naad van de kous weten. Mocht mijn lichaam er aan toe zijn, dan kan na ongeveer 10 a 12 uur de bevalling beginnen. Mocht het strippen niet hebben gebaat, dan maakt ze morgen een afspraak in het ziekenhuis voor volgende week dinsdag (dan zit ik precies op 42 weken). In het ziekenhuis gaan ze dan weer onderzoek doen en dan na 1, 2 of 3 dagen, zal ik worden ingeleid. Dus een heel verhaal, maar het is dus afwachten. Ze kon het hoofdje en de schoudertjes voelen :) en na het strippen heeft ze weer het hartje beluisterd, die ging wat sneller tekeer, want tja, het is natuurlijk niet niks dat er zo aan je kleine lijfje gefriemeld wordt! Ze constateerde verder dat ik nu 1 cm ontsluiting heb, dus dat heeft mijn lichaam de afgelopen tijd zelf gedaan. Verder was de baarmoedermond iets verweekt, maar nog niet helemaal....pff, wat een verhaal, maar het is nu afwachten....

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Nou Lise, ik hoop dat je bevalling maar snel begint dan!! En 1 cm heb je dan toch al een beetje kadoo :)

12. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

gefeliciteerd met jullie dochter !!

13. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    sweetangel en jenny, gefeliciteerd!!!!!!!!

14. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo allemaal!!!!!!!

Ik ben weer thuis, MET baby :)

Gistermorgen werd ik dus ingeleidt. Ze zeiden van te voren nogmaals dat het wel een dag of 2-3 zou kunnen duren. Toen deden ze een inwendig onderzoek en bleek dat ik al 1 cm ontsluiting had zonder dat ze iets gedaan hadden. De dienstdoende gyn wilde wel nog 1 keer gel aanbrengen om het iets soepeler te maken.
    Om 12 uur hebben ze de vliezen gebroken en een uurtje later een infuus aangesloten (geloof ongeveer zo laat). Dat infuus zette ze steeds hoger en toen het op 72 stond hield ik het niet meer uit, maar ik wilde perse geen spuit. Op een gegeven moment heeft mijn man de zuster gehaald en mij gedwongen om een spuit te pakken.
    Wat een opluchting was dat!!
    Tijdens de weeen viel ik de hele tijd in slaap en het leek net alsof er 10 uur slaap tussen de weeen zaten :)
    Om 4 uur had ik 3 cm ontsluiting en om 6 uur zou de gyn terugkomen.
    Om 20 voor 6 werd ik wakker (na 10 uur slaap :) ) en had ik hele andere weeen. Ik riep tegen mijn man: ik hou het niet meer uit, echt niet... Eerst dacht ik dat de spuit uitgewerkt was, maar de weeen voelde gewoon heel anders aan. Mijn man heeft gelijk de zuster gebeld en toen zei kwam ging ze kijken. Ze zei: oh jee ik zie al haartjes... Niet persen, wegzuchten...
    De gyn opgeroepen, die was nergens te vinden. Stress, op de gang van het ZH werd geroepen: de baby wordt NU geboren, waar is de gyn??
    Toen kwam er opeens een andere gyn binnen, en tegelijk hadden ze de dienstdoende gyn gevonden, dus die andere gyn ging weer weg. Ik leefde toen nog in een andere wereld, maar kan me wel herinneren dat het een zooitje ongeregeld was haha...
    Ik kon echt niet meer wegzuchten en hield het echt niet meer.
    Ik hoorde de gyn zeggen: o jee kan ik nog mijn schort aandoen?
    Nou, toen 3 x persen en Iman was geboren...
    Ik was helemaal van de wereld door die spuit en op een gegeven moment zag ik mijn man huilen, maar ik had de hele tijd mijn ogen dicht. Opeens zei de gyn tegen mij: kijk eens ...
    En ik zei: nee ik wil het allemaal echt niet zien :)
    De gyn zei: ja zeker wil je het zien, en toen legde hij Iman bij mij op de buik :D
    Ik was niet ingescheurd of niks, alleen 2 schoonheidsschaafjes die gehecht zijn, maar daar voel ik niks van.

Ze was veel zwaarder dan gedacht 2760 gram, vanmorgen woog ze 2690 gram. Vanmorgen hebben ze nog wat onderzoekjes gedaan en toen mochten we lekker naar huis.

Foto's staan op www.kleinetibouch.beebiesite.nl !

Ik ga nu even wat eten, de kraamhulp komt zo :)

Saraah bedankt voor iedereen op de hoogte te houden en iedereen bedankt voor alle lieve berichtjes hier!
    Zodra ik me beter voel kom ik weer posten, ik heb een hele lage HB en daardoor voel ik me bijzonder slecht :(

XXXXXXXXXXXX

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey Sweetangel: wat knap zeg, dat je ons nog even bericht :) En wat een bevalling zeg en wat een moppie hebben jullie gekregen! Ik vind het heel knap van je! Geniet maar lekker en zeer zeker ook van de kraamtijd. Als je je weer wat aangesterkt voelt, zien we je vast weer terug!

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Nou gefeliciteerd hoor zo te zien is het een hele mooie meid geworden!

Hier is alles nog steeds heel rustig, behalve de baby die houdt een bal binnen in mij :rolleyes:

Ben echt heel moe maar kan de rust niet vinden om te slapen, lig alleen maar te draaien en te draaien met als resultaat dat je het alleen maar warmer krijgt.
    1 voordeel ervan is dat ik (omdat ik dus mijn middagslaapje mis) 's avonds als een blok in slaap val (hihihihi).

Ach ja we zullen wel zien wat de dag verder nog brengt, ik hoop een paar fikse buien :)

Groetjes

17. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    @sweetangel

Wat een mooie meid zeg :)

Fijn dat alles toch nog goed is gegaan.

Rust maar lekker uit, nu kan je zeker wel 10 uur slapen hahaha

gr. Patricia ;)

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

Linda wat fijn zeg dat alles zo goed en snel is gegaan!
    Jij had ook een turbo bevalling zo! hoop voor je dat de na ween mee vallen

veel plezier en geluk nu met je kleine meissie!

x

19. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ooo wow mooie foto`s zeg! linda :D

en wat heeft iman een mooi bolletje haar zeg! echt een poppie hoor!

x

20. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey linda.. :D

wat een Super schattig meisje
    en wat een BOEL haar :D
    doe maar lekker rustig aan... en ga lekekr genieten van iman.. :D en gelukkig lekker thuis ook
    helemaal geweldig :D

ik kom net van de VK...
    die heeft me even inwendig onderzocht...
    nou alles zat nog potdicht, geen rijping, geen ontsluiting, geen verweking... wel voelde ze het hoofdje beneden zitten, dus de kleine was wel mooi ingedaald... maar de VK zei, dat het nog wle ff kon duren voor ik ging bevallen,,, op vandaag of morgen moest ik zeker niet rekenen... :( ( wat een bummer)

ook moest ik een afspraak maken voor eene cho met 41 weken in het ziekenhuis... en word ik volgende week eventueel gestript... en dan in de loop van die week word ik dan ingeleid...

Deel Deze Pagina