Wow linda wat een mooi kindje!!! En je bevalling is nog best snel gegaan als ik het zo lees!!! Echt gefeliciteerd meis!!
Gefeliciteerd Sweetangel! Wat een prachtige meid, geen augustus mama dus... maar het maakt allemaal geen bal meer uit als je zo'n poppetje ter wereld hebt gebracht! Mooie foto's hoor!
Jeetje Saraah wel balen zeg... Maar het kan in 1 keer heeeel snel gaan!! Dus je weet maar nooit. We blijven gewoon positief
ja ik weet het... maar goed, ik had toch zo gehoopt op, opzn minst een verweking of wat dan ook ... ach ja, ik ga ervan uit dat ik zal worden ingeleid... en ja, dan kan ik dus extra lang als zwangere meepraten... straks nog ff bij de augustus mama's hahaha
Poeh ik leef met je mee hoor met dit weer... en je bent ook zo nieuwsgierig naar je kindje op het eind. Ik hoop voor je dat het toch nog spontaan gebeurd, mijn vriendin is vorige week bevallen precies op de dag dat ze 42 weken was, ze zouden gaan opwekken die dag (hadden eerder die week wel al 2x gestript), maar het was dus al niet meer nodig Ik ben toevallig ook net bij de VK geweest, mijn kindje zit zover ingedaald dat ze het hoofdje niet meer kunnen voelen, alleen de schoudertjes nog.. ben benieuwd, hoe lang hij zo op zijn kop nog wil blijven hangen
balen sarah! ze zeggen dat vrijen ook kan helpen om de boel te verweken! joh en wie weet komt t in eens heel snel! vandaag is de schilder aan onze buitenboel begonnen met m vriend samen, wel gek dat ik nu voor t eerst alles alleen moet doen met evi! maar alles is onder controle! x
ja mad... ik probeer eigenlijk alle dingen uit.. maar niks helpt klaarblijklijk... straks is het niets anders dan normaal dat jij met evi bent... nu is het denk ik nog best onwennig afentoe... !!!
Ja mij lijkt dat ook wel een beetje vreemd hoor in het begin! Je hebt dan gewoon opeens de zorg voor zo'n klein mensje... Zonder jou is het niks Ik ben echt zooooo benieuwd hoe ik het ga doen!! zo ik ben die computer ff zat, ik ga the green mile kijken (heb ik al 3x gezien, maar goed dat maakt niet uit ) xxx Marijke
hallo.. eerst gefeliciteerd nigmaals linda.. wat een mooi meisje.. ben heeel reg blij voor je en zo te horen viel het allemaal wel mee.... nou ja zover een bevalling kan mee vallen... en saraag hoop dat je snel gaat bevallen maar ik zit helaas in hetzelfde schuitje... wat heel erg irri is maarja... ooh marijke de greenmile daar moet ik altijd bij janken en helemaal nu ik zon emotioneel ben lol nou dus met iedereen gaat het goed hier?? hoer nog wel warm maar asl het goed is koelde het vandaag wat af het wordt maar 32 graden maar ja dat os beter dan het geweest was.. en moet 2 aug weer naar de dokter
Hey Saraah; jij bent 1 week minder ver dan ik, dus met dat strippen en inleiden komt wel overeen met wat ik dus vandaag heb gehad bij de VK. Maar misschien valt het voor jou wel mee, je weet het niet, he! Tot nu toe voel ik nog weinig van het strippen, nou ja, ik wacht wel weer, zucht.
ikke nee strippen doen ze niet ze leiden meteen in... wat dus volgende week gebeurd of als ik pech heb staat het ziekenhuis het pas toe in de week van de 8ste aug maar waarschijnlijk dat hoop ik dan wordt het de 2e
Tjee, rustig hier Iedereen zit natuurlijk te puffen! Ik kon zo straks wel janken, zo erg liep het zweet uit elke porie van mijn lijf! Heb voor de 2e keer maar weer gedoucht en ga zo maar even koken, niet al te moeilijk, zodat ik niet weer verga van de warmte. En ik trakteer mezelf vanavond op bankzitten met de zapper binnen handbereik en hoop vurig dat het hier (Groningen) gaat regenen, want heb nog geen drup gezien, voel alleen maar benauwheid.
haha lise ik dacht hetzelfde.. iedereen is aan het bevallen hier.... het is zoo rustig... strax ben ik de enige die overblijft hoeveel moeten er nu nog bevallen van de juli mamas?? saraah, lise, marijke en ik zelf... dus nog maar 4.. oh jee.. zou het dan toch aug worden
ik ook niet veel keus he.. ne geintje.. zo heb net toch effe een uurtje extra geslapen... is ook voor het eerst
Lekker, even liggen. Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk heel weinig doe, lukt me gewoon niet; door de warmte kan ik toch niet inslapen