Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ben zo zuur..
    heb net een potje lopen janken... heel hard..
    ben helemaal op van alles
    -dit weer
    -overtijd lopen
    -slechte nieuws over dat het nog wel ff kan duren
    -het huishouden dat ook gedaan moet worden(in deze hitte)
    -ruzie met manlief.. (hij snapt er niks van)
    - mn moeder die me opbelt, met nieuws dat ze hartkloppingen heeft... en of ik ff langs kwam :(

ik ben echt helemaal op..
    kan nu zo weer gaan janken...

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Heb het even helemaal gehad hier.

De temp is hier nog steeds 28 graden en net even naar het nieuws gekeken en hiep hiep hoera, in het zuiden wordt het koeler maar hier in het oosten mogen we ons verheugen op nog een dag met 30 graden. :cry:

Met de rolluiken schiet het ook al niet op. Vorige week werd er belooft dat ze het zo snel mogelijk zouden oplossen en nee ik hoefde niet meer achter ze aan te bellen want ze zouden ons op de hoogte houden.
    Nou naar 1 week complete stilte ben ik dan vandaag toch maar weer in de telefoon gedoken en oeps ja ze hebben het zo druk en kampten met een personeels tekort, ze zouden kijken of het nog voor morgen kon en ze zouden me terug bellen.
    Nou dat was om half 10 vanmorgen. Om 17 uur nog niets gehoord en zelf maar terug gebeld.
    Ja ze hadden wat moeite om de goede persoon te bereiken maar ze zouden terug bellen, nou ik zit nog te wachten en ik denk ook niet dat ik nog een telefoontje krijg.
    En ze vertelden ook nog eens leuk tussen neus en lippen door dat morgen hun laatste werkdag voor de vakantie was en dat ze dan 2 weken dicht zaten :rolleyes:

Heb de algemene voorwaarden er maar eens bijgepakt maar helaas zoals ik erop uit kan maken heb ik geen poot om op te staan.

Er staat;

Als er sprake is van andere omstandigheden dan die welke opdrachtnemer bekend waren toen hij de levertijd vaststelde kan opdrachtnemer de levertijd verlengen met de tijd die nodig is om de opdracht onder deze omstandigheden uit te voeren.
    als de werkzaamheden niet in de planning van de opdrachtnemer kunnen worden ingepast zullden deze worden afgerond zodra zijn planning dit toelaat.
    b) als er sprake is van meerwerk wordt de levertijd verlengt met de tijd die nodig is om de materialen en onderdelen daarvoor te leveren en om het meerwerk te verrichten. Als het meerwerk niet in de planning van de opdrachtnemer kan worden ingepast zullen de werkzaamheden worden afgerond zodra de planning dit toelaat.
    c) als er sprake is van opschorting van verplichtingen door opdrachtnemer wordt de levertijd verlengt met de duur van de opschorting. Als voortzetting van de werkzaamheden niet in de planning van de opdrachtnemer kan worden ingepast zullen de werkzaamheden worden afgerond zodra de planning dit toelaat.
    d) als er sprake is van onwerkbaar weer wordt de levertijd verlengt met de daardoor ontstane stagnatietijd.

Met andere woorden ik heb geen poot om op te staan, hun hebben mijn geld, ik heb 1 van de 3 rolluiken en alle oponthoud die we nu hebben gehad vallen onder deze regeltjes.
    Want het is niet hun fout, de leverancier schijnt steeds vergissingen te maken (eerst de bakken te klein en nu de bediening aan de verkeerde kant) en als ik bel dan krijg ik stee vast te horen dat ze het heel druk hebben en dat ze met een personeelstekort kampen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH
    :evil: :evil: :evil:

groetjes

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Dag dames...

Ik heb al vanaf zondag last van rugpijn maar vandaag zitten er echt hoogtepunten bij... Na 6 uur ben ik ze gaan klokken en ze komen tegelijk met buikpijn eerst om het kwartier, toen 10 minuten en nu bijna wel om de 5 minuten en ze houden zeker een dikke minuut aan... Ik twijvel nog of het voorweeën zijn, ik kijk het nog gewoon ff aan. Ik ben wel duizelig :(

Jeetje Saraah ik kan me voorstellen dat je er doorheen zit, en mannen denken dat we bang zijn voor de pijn dus die kunne het idd niet voorstellen dat we graag willen. Mijn vriend is trouwens banger voor de banger voor de bavalling als ik :(

ik ga weer ff verder the green mile kijken, zover als het lukt

xxx Marijke

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh tjee meiden, ik voel me jullie mee!
    @Saraah; ik ken het gevoel meis, het ene moment is alles goed en dan ga je ff goed nadenken en denk je, het is &%$#@ weer, dingen moeten gebeuren, prikkelbaar etc! Huil maar lekker uit, lucht altijd op en je moet het zeker niet opkroppen, das niet goed! En ja, mannen snappen het soms niet, kunnen zich niet echt verplaatsen in het 9 maanden ++ dragen van een kind en wat er bij komt kijken. Ik neem het de mijne niet altijd kwalijk ;) maar soms mogen ze wel eens iets meer begrip hebben!

@Pluk; ik vind het echt belachelijk dat jouw rolluiken nog niet in orde zijn! Straks is het weer minder warm en dan pas hebben ze het voor elkaar. En dan doodleuk melden dat ze straks 2 weken op slot gaan, pfff! Dit kan toch niet?! Ik hoop voor je dat het morgen nog goed komt. En ik heb trouwens ook wel meegemaakt dat als ze eenmaal hun geld hebben, je als klant soms mag wachten op geleverde diensten tot je een ons weegt!

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wow marijke...
    wie weet is het voor jou dan toch echt begonnen...
    ik hoop het zo voor je !! zou echt geweldig zijn :D

ja lise, ik weet het.. normaal neem ik het m ook niet kwalijk.. en geef ik mezelf de schuld, maar nu was het echt DE druppel die de emmer deed overlopen...

@ pluk... ik vind het echt ZEERRRR onprofesioneel hoe ze met je omgaan... zeker omdat je al hebt betaald.. stelletje ... ik zou idd elke dag aan de telefoon hangen hoor... tot je krijgt waar je recht op hebt. !!! ( want goedkoop was het niet )

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje dames, het is rustig hier, geen cristel ook trouwens :( hier nog steeds weeën om de 5 minuten

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ben ik ff weer! Ja Marijke, rustig hier, he!
    En je hebt ween om de 5 minuten? Dat gaat snel, als je echt zo iets hebt van dat dit het wel kon zijn, misschien kun je dan beter de VK bellen?

8. Niet meer actief

marijke heb je de vk al gebeld want je hebt ze nu als 1 uur om de 5 min

9. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja maar ik ben bang dat het vals alarm is

het doet wel pijn maar het is nog wel steeds draagelijk

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik voel nu ook een soort 'golvende' druk naar beneden toe gaan, is dat een wee? Nog niet eerder gevoeld...

11. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    O ja Lise dat heb ik ook steeds, nu weer 1tje :( Zou trouwens wel een fijne gedachte zijn als je met mee doet :) :rolleyes:

12. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Maar jij hebt ze dus nu heel vaak? En pijnlijk?

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Heb het nu net 2 keer gevoeld, voelt niet echt fijn...

14. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ben net in het ziekenhuis geweest ( daar zit me VK) En ik heb nog maar 1cm ontsluiting, ze denken dat het wel door gaat zetten en ik heb mischien ook al me vruchtwater gebroken. :( Ik vind het spannend dames!!! :D

15. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo dames, kom weer ff bijlezen...
    Moet toch op de hoogte blijven he ;)
    Was toch wakker om de fles te geven :)

Pluk, ik vind het ook echt abnormaal hoe ze je behandelen!
    Saraah, echt balen van je VK-bezoek :(
    Lise en Marijke, spannend hoor!! Hopelijk zet het door!

Zo, nu ga ik even slapen voordat ze zich weer meldt. Tot morgen xxxx

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh zijn dat weer 2 nieuwe juli mamas?? hoop het voor jullie!! en marijke ben zeker dat het bij jou nu al begonnen is.. ik denk dat je morgen avond bevalt nou ja vanavond want bij jullie is het al de 28e ;) o fmisschien wel eerder... zouden pluk, saraah en ik dan als enige overblijven :(

trouwens ik ben nog steeds hier ben vandaag maar effe weg gegaan de tijd duurt veel te lang :( en hoe gaat het linda met je kleintje??

saraah maak je niet druk ik heb trouwens ook welles van die momenten en een potje janken lucht best op.. morgen is er weer een dag ik hoop dat alles goed is met je moeder..

trouwens ik heb een heel raar gevoel daar beneden zeg maar.... zou het kunnen zijn dat het aan het openen is??

nou dames fijne nacht en hoop dat er weer 2 juli kindjes bij komen

17. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.256
    4.486
    113
    Nou volgens mij lag de kleine vannacht tegen een zenuw aan ofzo, jeetje dat deed me daar zeer als ik me om wilde draaien (en ik ben nogal een draaier).

Mijn man is vanmorgen maar eens persoonlijk langs de winkel gegaan en belde net op. Hij had de betreffende man gesproken en nu blijkt er maandag nog 1 monteur aanwezig te zijn en die is bereid om alles voor maandag passend te maken en het er maandag middag eraan te zetten.
    Nou als die man alleen is denk ik dat mijn man wel even moet helpen (ding is 2,90 m lang zie dat nog niet door 1 man gedaan worden).
    Ik zei al wel we mogen die monteur wel met gebak ontvangen (tis toch in zijn vakantie).

Op dit moment hebben we hier regen dus de ramen en deuren zover open gezet dat het er net niet inregend en hopen dat die warmte een beetje uit het huis kan trekken.

Voor de rest is hier alles rustig, geen druk van beneden, geen golvende gevoelens, geen pijn scheuten waar dan ook, ik vrees met grote vreze dat ik een augustus mama ga worden.
    Maar ik ga de moed nog niet opgeven aangezien mijn moeder beide kinderen en mijn zus haar kind binnen 2 uur op de wereld hebben gezet.
    Lijkt me trouwens wel raar mijn moeder voelde om 15 uur het eerste wee-tje en om 17 uur was ik er al.

Groetjes

18. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    nog niks van marijke en lisse gehoord???
    kom zo nu en dan ook hier ff spieken spannend allemaal,hoop voor hun dat het doorzet,en cristel begint het bij jouw ook te rommelen??en saraah kop op meid huil lekker uit kan goed begrijpen dat het soms ff teveel word allemaal.
    groetjes jacky augustus mama

19. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Spannend, het blijft nog aardig stil hier!
    Meiden succes!!!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Marijke1985;
    En?en?en?

@Lise;