Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Marijke en Lise, jullie houden ons wel in spanning zeg! :)

Hoop echt dat jullie de kleine nu in jullie armen kunnen houden...

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    spannend hoor marijke! denk eigenlijk al dat je kleine jongen geboren is..... bij mij ging t precies t zelfde.... dacht ook dat t vals alarm was,........

en ik zei t toch.... lise gaat ergens stiekem tussendoor bevallen! hi hi zou wel grappig zijn als m lijstje toch uitkwam van wie er wan. gaat bevallen!

sarah meid, soms is een huilbui even lekker. gooi t er maar uit hoor! en vooral hier ook lekker van je afschrijven want wij begrijpen je allemaal!

en pluk die mensen van je rolluiken ,,,, grrrrrrr geen woorden voor! :evil: :evil: :evil:

moet opschieten want krijg visite!

x

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lieve dames! Nee, nog niet bevallen...helaas...toen ik gisterochtend gestript was, hoopte ik vurig dat het zou doorzetten. Gisteravond heb ik in totaal 3 (voor?)ween gehad, had ik nog nooit eerder gevoeld en fijn was het niet. Dus ik dacht, ok, dit wordt nachtwerk...nee hoor. Heb vannacht wel behoorlijke buikpijn gehad en rugpijn en 1 of 2 van die ween, maar het heeft (nog) niet doorgezet...snif. Ik baal ontzettend, want echt, ik ben er een beetje flauw van. Als de kleine er straks is, ga ik ff een hartig woordje met hem spreken waarom ie mama zo lang in spanning heeft gehouden, haha, nee hoor, geintje.
    Maar goed, serieus, ik loop al 10 dagen overtijd, voel me net een pak te lang bewaarde melk...
    Hopelijk gebeurt er nog iets en ondertussen zal vandaag de VK bellen, want als ik vannacht niet was bevallen maakt ze voor volgende week dinsdag, als ik precies 42 weken ben een afspraak in het ziekenhuis voor een controle aldaar. Vervolgens word ik binnen een aantal dagen (!! :( ) ingeleid....

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o jammer Lise..... toch nog niet! had t je ook zooo gegund meid! duim voor je! :)

5. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Mad, dank je. Heb het duimen wel nodig :)

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    wat een spanning..
    bummer lise :(, je had het echt verdiend

nou marijke, ik hoope cht voor je dat het heeft doorgezet, en dat je je straks met de baby meldt :D

hier is alles rustig.. helemaal nergens last van...
    vanochtend heeft het hier lekker geonweert (ik geloof om de hoek, want jzs wat was dat hard)
    maar het is nu zeker een heeeeel stuk koeler :D

misschien merkt die kleine dat ook, en besluit ze alsnog te komen...

was toch een beetje geschrokken om mn moeder, maar die haalt zich gewoon teveel werk op zich..
    ze is 53, en heeft 24 uur achter elkaar gewerkt..
    plus eet ze niet veel, omdat ze lijnt...en dan met die benauwdheid van gister.. dat kan nooit goed zijn... gelukkig ging het allemaal een stuk beter toen ik er was.. heb haar maar in bed gelegd.. tot ze sliep ben ik weer weggegaan...

ik heb wel de heletijd krampen in mn buik..
    ben ik helemaal blij, denk ik jeeeeeeh het begint :)
    maar dan blijken die weer van iets anders te komen.. :oops: hahahaha meer mensen last van? :)

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey Saraah, ja, we denken eigenlijk allemaal dat het begonnen is :) maar ja, het blijft steeds afwachten. Gelukkig is het wat koeler buiten en dat is toch wel weer een pluspunt, kunnen we wat meer adem halen. Je moeder moet wel uitkijken zeg, weinig eten met warm weer! Straks gaat ze nog van haar stokje!

Ik heb nog steeds rare buikpijn, in feite is er natuurlijk wel wat bij mij begonnen, maar het zet nog niet door, pfff

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja echt klote...
    helemaal nu je sgestript bent, hoop je toch ECHt op een bevalling... je verdiend het zo ..
    als ik straks zover ben als jij... zit ik in het gekkenhuis.. :)

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hahah, nee joh, misschien start het bij jou eerder dan dat het nu bij mij (nog) niet doet! Het komt ook, omdat de meeste juli mama's nu bevallen zijn, dat wij nu ook wel eens willen. Het idee dat ik dit weekend nog doormoet en misschien nog wel begin volgende week, aahhhhh, dan word ik ook wat mistroostig; gelukkig kan ik niet in de toekomst kijken, want anders....

10. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Whahahahaha, sorry hoor.. maar ik moet even lachen om deze droge opmerking, ik lach je niet uit.. ik leef met je mee! Hoop dat ie er snel is (en die van mij ook :rolleyes: )!

11. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja ik ook hoor :rolleyes: ...

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahha... ja de gedachte dat het voor mij nog wel 10 dagen kan duren... is echt niet te verteren :(

en wat je zegt, dat de rest eigenlijk al is bevallen maakt het nog moeilijker... dan kan ik ook niet meer wachten, maar ook lichamelijk wordt het me teveel... die buik is echt niet normaal meer...
    ik kan voor mn gevoel ook niet mere naar buiten, ik ben al chagrijnig.. en dan ook nog van die open monden op straat...

heerlijk hoor hier zueren.... niemand begrijpt me..
    ze vinden me wel zielig, maja begrijpen doen ze het neit..

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Nou, ik begrijp het zeer zeker wel! Al die mensen die medelijden hebben, maar eigenlijk niet echt weten hoe het is...

Ik word vandaag, zoals de afgelopen dagen, weer platgebeld! Mijn zus, schoonmoeder, mijn moeder en mijn vriendjelief hangen bijna standaard elke dag aan de lijn. En vaak heel toevallig als ik onder de douche sta of op het toilet zit....vriendje durft eigenlijk niet meer met mij mee naar buiten, maar ik zit al weer dagen thuis en wil vanavond mee boodschappen doen. Hij denkt dat ik bang ben dat hij wat vergeet te kopen (inderdaad, dat denk ik ook, maar zeg het lekker niet tegen hem ;) ), maar ik wil de buitenwereld zien!!! En misschien is het vanavond wel de laatste keer dat ik ergens kom, laat het dan maar de supermarkt hier om de hoek zijn; kunnen we ook weer snel naar huis als er wat gebeurt!

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb net de VK gebeld, kon niet wachten. Ze maken vandaag geen afspraak bij het ziekenhuis ivm papieren rompslomp. Als ik zelf dit weekend niet spontaan beval, moet ik maandag weer de VK bellen, die maakt vervolgens voor de volgende dag, dinsdag, een afspraak in het ziekenhuis. Daar krijg ik een CTG en een echo en controle. Als alles dan nog goed is, gaan ze met de gynaecoloog bespreken hoever ik de 43e week (!!!) inga. Meestal komt het erop neer (zei de VK) dat ze je nog een paar daagjes laten lopen om de natuur zijn gang te laten gaan....
    Tja, wat zal ik zeggen, in het ergste geval loop ik hier nog wel een week....zucht....

15. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey Lise,

Wat vervelend zeg dat ze je zolang door laten lopen! Gelukkig duurt het allemaal niet zo lang meer als vroeger, mijn moeder was op 14 november uitgerekend en ik ben uiteindelijk op 10 december gehaald!

Is er nog niets bekend over Marijke? Ik hou de juli mama's nu toch wel regelmatig in de gaten! Spannend hoor voor jullie, zit er echt aan te komen! :)

Liefs,
    Tijgetje

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    waaaaaaaaaaaaaaa... lise wat ergggggggggggggg
    dat hoop ik dus ECHT niet voor je...

ik moet aanstaande dinsdag voor de CTG en echo... dan ben ik precies 41 weken...
    en dan donderdag moet ik een afspraak maken voor die dinsdag erna om ingeleid te worden...
    dus dat betekend dat als de natuur voor beiden van ons zn werk niet doet, ik nog eerder zou bevallen als jij ... ik hoop voor jou dat dit niet het geval is, en de natuurlijk lekekr zn werk doet een deze dagen... dit is echt niet meer leuk voor jou....

en ja ik wilde vandaag ook weg met manlief...
    en hij vindt dat ook niet erg ... hij heeft ook het gevoel dat het nog wel ff kan duren ( hehe )
    maar wij rijden nu in zijn ouders hun auto ( wij hebben een stomme bus zonder airco ).. das makkelijker voor als ik 's nachts naar het ZH zou moeten,.. maar zijn moeder moest dus boodschappen doen.. en wilde PERSE niet de bus nemen... dus nu gaan we nergens meer heen, eer dat ze terug is... is het half 4... en dan heeft het geen zin meer.. :( naja...

't weekend ben ik lekker bij mn moeder... wat hou ik toch van haar... ik hoop dat mijn kleine net zoveel van mij zal houden als ik van mijn moeder...

goh ben toch best wel benieuwd naar marijke hoor..
    ik denk dat ze seriues al bevallen is :D
    echt leuk op haar uitgerekende datum :D

17. Ellen1973

Ellen1973 Actief lid

22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    Jeetje Lise, niet te geloven dat je dan nog langer dan 42 weken zou moeten..... Aan de ene kant vind ik het wel oke, dat de natuur zijn gang kan gaan, maar ik zit nu al te springen en wil echt dat ze gaan inleiden met 42 weken als dat nodig is! Tis niets, maar het kind groeit gewoon door en moet er ook uit!!!

Mijn moeder vertelde trouwens vandaag dat mijn broertje 3 weken overtijd kwam. Ja, is natuurlijk wel 30 jaar geleden....Maar las dat Tijgetje 20 jaar geleden ook langer mocht blijven zitten!

Toi toi toi voor jullie!

Groetjes, Ellen

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo..

ja marijke is bevallen anders had ze al wel gepost!! ik voel het aan mn water.... en lise je ouders kwamen vandaag toch teug?? die zijn dus mooi optijd.. maar wel erg voor je hoor.. hoop dat je kindje snel komt...

saraah vandaag was toch jou pendel dag?? nou hopelijk beval jijook snel... ik zelf denk dat ik geen juli mama meer wodt:( wil wel hoor heel graag maar ja....
    weer klote geslapen... kon gewoon niet slapen mn man trouwens ook niet zaten we midden in de nacht antz te kijken(film)

hey marijke was toch the green mile aan het kijken toen de weeen begonnnen misschien moeten wij dat ook mar eens doen ;)

19. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Thanks meiden, voor jullie medeleven, heb ik ook wel nodig!
    @Saraah, als jij, net als ik, volgende week dinsdag een CTG en echo krijgt en de week daarna inleiden, dan beval ik toch eerder? ;) Of ben ik nu helemaal gek geworden, hahaah! Nou ja, in ieder geval ben ik het meer dan zat en hoop voor alle bijna-mama's dat het nu snel gebeurd is! Zo straks was ik op Duitsland een programma aan het kijken wat heel toevallig over baby's in een ziekenhuis ging. Ik zag een net geboren babietje en spontaan sprongen de tranen in mijn ogen....kwam omdat ik dat ook zo graag wil....en tuurlijk gun ik het alle moeders, maar ik voel me nu wat down, vooral omdat ik nu echt zit te wachten....
    En zonet kwamen onverwachts mijn schoonouders langs, mijn schoonmoeder had een bosje rozen voor me meengenomen, heel lief! Ze vinden het ook sneu voor me, ze zouden zelf eigenlijk deze week een korte vakantie gaan houden, maar ze wachten tot ik bevallen ben....

Ik ga er ook vanuit dat Marijke nu bevallen is, ze post toch ook elke dag en gisteren had ze ook ween, inderdaad toen ze The Green Mile keek! Hoop het echt voor haar!!

He bah Cristel, dus weer rot geslapen! Antz, de film, ken ik wel :) Heb je nog een leuke tijdsbesteding gehad vannacht....En ja, mijn ouders komen vanavond terug, alsof de kleine het op zijn sloffen aanvoelde....

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha ja maar is wel vervelend voor je.. maar wel weer leuk aan je ouders van de ene kant...

zou mn meisje dan toch op haar enige oom wachten???

Deel Deze Pagina