Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,256
    4,486
    113
    Als het zo is dat die kleintjes nog op ontbrekende familieleden wachten dan ben ik er mooi klaar mee.
    Mijn zus woont toch echt in amerika en met die gebroken voet van haar komt ze ook niet (en daarna moet ook zij gewoon weer aan het werk) dus dan kan die kleine van mij mooi lang wachten.
    Zie ik wist het wel ik blijf eeeeeeeeeuuuwig zwanger :rolleyes:

Groetjes

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo lieve dames...

Hopelijk is het voor jullie ook snel zo ver, ik gun het jullie zo!
    Het is ongeloofelijk hoeveel je direct houdt van zo'n klein mensje...
    Ze heeft de hele nacht krampjes gehad en gehuild en toch blijf je ervan houden, hou kapot moe je ook bent... Zo raar :)

Ik wil jullie zeggen dat ik elke keer als ik even tijd heb even meelees hier en dat ik echt hoop dat jullie allemaal snel jullie kleintje vasthebben!!

Ik denk aan jullie!!

Kus en heeeeeeel veel liefs!

Ow ja ik heb toch ook maar n paar fototjes in mijn album hier gepost... :)

3. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo Linda! Wat ontzettend leuk je weer te zien en wat een droppie is Iman zeg, hele mooi foto's, ook zo samen met je vriend! Ik benijd je echt wel! Ik snap helemaal dat je nu weinig tijd hebt om hier meer te komen, zo'n ukkie is veel belangrijker! Oh, ik wil ook zo graag! Hopelijk kan ik straks gauw met jou meepraten :)
    Geniet van alle momenten met je kleintje en je vriend!

4. anniek

anniek VIP lid

Feb 5, 2006
    8,512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dames even een berichtje....

marijke houd mij op de hoogte...
    het laatste smsje wat ik heb gekregen is dat van die 1 cm ontsluiting! verder niets meer gehoord ik heb haar nog gesmst maar ik krijg niks terug!
    ben benieuwd maar heb een vermoede dat ze bevallen is hoor!
    maar zodra ik meer weet horen jullie het van m!
    deal>?

5. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Is goed! Ik ben benieuwd!

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Hey meiden..

Ik hoor hier niet thuis..maar lees nu al een paar dagen mee...dit is zo'n super spannende topic :)
    Denk inderdaad dat Marijke is bevallen..
    Oh wat komt alles eng dichtbij zeg als ik deze topic lees...zit me opeens te bedenken dat mijn man en ik nu nog saampjes zijn en dat alles gaat veranderen..dat er opeens een kleintje komt..en ik ben bang voor de zwangerschap hehe..en daarbij komt ook nog dat ik echt bang ben dat ik niet weet hoe ik mijn kindje moet verzorgen haha...deze topic doet ook dit soort gedachtens opwekken :)

Weetje waar ik overigens super nieuwsgierig naar ben..
    De foto van de buik na de bevalling :)
    hihihi..

Ik wens iedereen hier heel veel sterkte..veel pufjes en persjes toegewenst hehe :) en ik hoop dat jullie allemaal snel bevallen..

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo..

hey linda wat een schatje ben jaloers ;)
    maar ik weet dat het binnen 2 weken moet komen dus geduld is een schone zaak lol... leuk pakje heeft ze trouwens aan.. hopelijk gaan de krampjes snel over...

en marijke ben erg benieuwd misschien houd ze haar kleintje nu al vast,,,

hey en waar is saraah????

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik ben hier... :)
    ik was ff weg met manlief...

nou onze topic wordt dus druk bezocht... :)
    ben zo benieuwd naar marijke :D

en lise, ik dacht dat als ze jou tot 43 weken laten lopen... en dan gaan kijken wanneer ze je gaan inleiden... ik dacht daarom dat ik eerder was.. omdat wanneer jij 43 weken bent, ik 42 weken ben.. en ik op die dag waarscijnlijk gelijk geholpen word... :oops:

en ik word echt triest als ik telkens naar mn lege maxi-cosi kijk... verdeuri...

en linda, echt tof dat je je zo snel al ff komt melden.. :D
    iman is echt een super schatje :D, en jij zag er vind ik echt heel fris uit na je bevalling toen iman net geboren was... knap van je hoor :D
    in iedergeval heeeel veeel mooie begin tijden toegewenst.. :D
    en met die krampjes komt het inschallah wel goed..

9. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Haha Saraah, nee, ze laten met niet tot de 43 weken lopen, ben je helemaal ;) , maar bijvoorbeeld 42 weken en wat dagen is zomaar mogelijk, snif :( Ik ben me al van allerlei scenario's in het hoofd aan het halen, maar diep van binnen weet ik dat dat weinig zin heeft...

Ik ben nu toch ook echt benieuwd naar Marijke, hele dag nog niet gezien...!

Ik vind het een leuk idee, dat onze topic zo populair is, haha, want tja, als je iets minder ver bent kun je bij ons lezen hoe het is om rond de uitgerekende datum te zitten. Nou alle overige meiden, de spanning is te snijden en we draaien wat duimpjes af!

10. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    haha (hier nog een inbreker) maar wat gulay zegt, ben ik het odd wel mee eens, wil wel es een buik zien, van na de bevalling! dusz eentje van ervoor, en dan paar uur (nou vooruit een dag mag ook) na de bevalling! lijkt me heel apart!!!

nou ben benieuwt of iemand het aandurft hahaha

voor de rest, heel veel suc-6 allemaal met de laatste loodjes!!!

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hahhahaha... ja en we zeuren ook wat af :oops:

:)

nou wie weet lise gebeurt het allemaal gewoon spontaan.... :D... dat zou wel voor ons allen het beste zijn denk ik...

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Dag dames!!!!

Ik heb geweldig nieuws!!!

Ik ben sinds vanmiddag de super trotse mamma van Devón Jean!!! Hij is om 3 uur vanmiddag precies geboren, en ook nog eens op me uitgerekende datum! Ik kan alleen nog maar huilen als ik hem zie, ik ben zoooooooooooooo gelukkig!

8 uur vanavond ben ik thuisgekomen met kleine engel, mijn bevallingsverhaal hebben jullie zeker nog van me tegoed!! :D :D :D

Een hele DIKKE KUS, Marijke

Foto's plaats ik morgen, ben best wel kapot

13. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Haha, mijn vriendin die vorige week bevallen is had na de bevalling nog een buik alsof ze weer 6 maanden was hoor... dr baarmoeder zat nog tot aan dr navel. Dus echt vlak na de bevalling was ie niet echt geslonken, dat heb ik ook meteen even gechecked :)

14. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    op pagina 189 van dit topic staat onder de naam van marijke een baby banner....
    met de naam :Devon jean
    weet niet of dit al langer zo was.
    Maar was effe een beetje aan het lezen hier omdat het zo spannned is en toen viel me dit op...
    De spanning is hier om te snijden, echt spannned hiero!

15. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    toch goed gezien, marijke gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!
    en lekker genieten van je beeb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    wow marijke
    heeeeel erg gefeliciteerd met je zoontje.. :D
    mooie naam :D

ben zo blij voor je :D
    wat een geweldig nieuws :D :D :D

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb trouwens tig keer de naam goed proberen neer te zetten, maar hij ze t het telkens verkeerd neer :( Morgen probeer ik het wel nog eens

18. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    GEFELICITEERD! Je hebt velen van ons in spanning gelaten :D

19. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh Marijke, we wisten het ook wel, maar nu helemaal zeker, je bent bevallen! Van harte gefeliciteerd meis, wat ontzettend goed en wat een mooie naam heeft jullie zoontje gekregen!! Gisteren was ik nog met je op het forum aan het klagen over die weeën en zie nu :) je hebt je kleine mannetje! Geweldig nieuws! Geniet maar lekker en rust goed uit! We horen je vast nog wel!
    Liefs,
    Lise

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    marijke yey eindelijk en pecies op je uitgerekende datum dan hoor jij bij de 4%!!!!
    wel leuk...

en wat een aparte mooie naam... ik wist het wel dat je aan het bevallen was.. hopelijk heb je een goede bevalling gehad...

ja lise en saraah nu wij nog :(
    hoop dat wij ook snel aan de beurt zijn :)

Share This Page