Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

PROFICIAT MARIJKE!!!

Hopelijk is alles goed gegaan!!

2. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Marijke gefeliciteerd van een meelezer :)

3. gefeliciteerd meid

en nu maar genieten van die kleine he!

groetjes krulliewullie(esther)

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey christel..
    je vergeet pluk steeds :)

we zijn dus nog met zn 4en...
    lise
    pluk
    christel
    sarah

ik ben zeer benieuwd... hoelang het voor ons nog duurt... maar het worden er wel steeds minder he..
    de juli-mama's...

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ach ja vergeet pluk steeds.. sorry pluk....

dus nog met zn 4en.. ben benieuwd wie van ons als eerste bevalt en wie er nog juli mamas worden hopelijk wij allemaal maar ik denk ik zelf wordt een aug mama... we zullen zien... het is steeds een dag minder maar toch schiet het niet op :(

6. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja
    ik geloof zelf ook niet meer in juli hoor...
    al had ik dat nog zo gehoopt..
    ik ga uit van 8-8-06
    zucht...

haaha volgens mij zit iedereen ook echt te wachten op de baby... (lise helemaal... zij is echt al ruim 41 weken... ) misschien breken vanacht de vliezen wel... dan duurt het zeker niet lang meer... :)

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nee dan moet de baby wel komen anders wordt het gehaald.. ja de 8-8 is ook mijn uiterlijke datum ookal kan het misschien volgende week al zijn... hoop natuurlijk volgende week ookal is de 8-8 wel een leuke datum...

hoop dat het voor iedereen opschiet...

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ja.. ach ja...
    je kan weinig doen he...
    de kleintjes hebben ons in hun macht :)

9. sweetangel100

Hey Saraah, 8-8 was mijn uitgerekende datum :D
    En de Juli-mama's worden niet steeds minder, we blijven toch allemaal juli-mama :)

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    niet als wij augusutus mamas worden... :(

ja i know.. jij scheelde precies 2 weken met mij :D
    jij was bijna op mijn uitgerekende datum bevallen...

maja ik ga nu naar bedje..
    weltruste iedereen... :D

11. sweetangel100

Dan zijn jullie nog steeds juli-mama's!
    Jullie kunnen er niks aan doen dat de kleine perse in augustus pas wilde komen :)

Slaap lekker meiden, ik ben ook weer weg!
    Liefs

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    dat klopt.. we zijn dan min of meer juli mamas... ik wou dta ik er 1 werd mar wie weet nog 3 dagen tegaan ;)

13. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen! Ben ik weer eens de eerste ;) Nou, hier nog niks aan de hand....jammer genoeg! Wel buikpijntjes e.d., maar verder....heb wel het idee dat beeb heel diep beneden zit. Had ik al verteld dat de VK had gezegd dat ie nu ook vast in het bekken zit?! Dus das goed! Nu de rest nog...vind het nog steeds maf dat ze na het onderzoek zei dat ze het hoofdje en de schoudertjes voelde...ik brand gewoon van nieuwsgierigheid, hoe ziet ie eruit, hoe zal het zijn...en wat Saraah al eens eerder zei, dan zit je te kijken naar je lege Maxi Cosi...ik heb een leuke stoere, met grijze bekleding en gelige lettertjes. AAAhhh, die Maxi Cosi, maar ook het wiegje wil ik 'gevuld met ukkie' ;)
    Heb trouwens vannacht redelijk geslapen; soms denk ik dat ik alleen maar beroerder ga slapen als de bevalling eraan komt, maar dat is dus niet zo. Niet dat ik beroerd wil slapen, maar wakker worden van een wee zou ik nu niet erg vinden, dan begint er tenminste wat!

Hoe is het met de rest; Saraah, Cristel en Pluk. We zijn inderdaad nog met z'n viertjes....(zijn er niet meer juli-mama's op het forum, die verder niet meedoen met dit topic?)

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goede morgen...

ja ik slaap ook beter dan eerst...
    gelukkig, want ik sliep echt heel slecht eerst..
    misschien een voorbereiding op de bevalling...en de tijd erna, dat je toch iets bent uitgerust..

ik zou natuurlijk ook liever wakker worden met weeen :), maja alles is nog lekker rustig daarbinnen :)

ja er zijn vast nog wel juli-mama's op het forum die hier niet komen... nala was er 1, maar die is denk ik nu wel bevallen... ze zijn bijna allemaal wel bevallen denk ik... we blijven echt alleen over :)

15. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    Gefeliciteerd marijke kon ook niet anders dat je aan het bevallen was,heerlijk voor je en nog wel op de uitgerekende datum ,geniet ervan zou ik zeggen.
    groetjes jacky augustus mama

16. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.255
    4.484
    113
    Marijke gefeliciteerd met jullie zoon !!!

Nou ik snap niet dat jullie mij steeds vergeten :) want je kunt toch moeilijk om mij heen de laatste tijd met die giga buik van me :D

Hier is alles heel rustig, alleen het draaien in bed wordt steeds lastiger en ik schijn steeds meer vocht vast te houden.
    Ik vrees ook dat ik niet meer in juli ga bevallen maar opzich is dat niet zo erg, heb steeds gezegd dat het 4 augustus zou worden (vanaf het prille begin al) dus ik ben heel benieuwd of mijn eigen gevoel gelijk gaat krijgen.

VAnmorgen nog even de markt op geweest en daar kwamen we de toekomstige overgrootvader nog even tegen, die was vis halen (samen met mijn schoonmoeder) en ach wat was hij blij toen we vertelden dat we in het ziekenhuis moesten bevallen, dat vond hij een veel veiliger gedachte want hij was zo bang dat er toch iets mis zou gaan als ik thuis beviel.
    (mijn schoonmoeder is in stuit geboren en dat is toen allemaal maar net goed gegaan)
    In de stad ben ik gewoon een atractie, tis net alsof mensen nog nooit een zwangere vrouw hebben gezien. :rolleyes:
    Maar goed het beterschapskaartje voor mijn oom is gehaald, broodjes ook en nu is manlief even het kaartje aan het posten.

groetjes

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Dus Saraah en Pluk, bij jullie dus ook nog alles rustig...!! En inderdaad, zwangeren zijn blijkbaar een attractie, haha :)

Ik heb net rustig aan gedaan met douchen en zit nu pas weer achter het laptopje. Mijn ouders zijn inmiddels ook weer thuis van vakantie na 3 weken en komen morgen langs. Misschien beval ik tussen nu en morgen wel, haha, maar ga er vanuit dat ik ze morgen gewoon kan ontvangen, met dikke buik en al! Ben blij ze weer te zien, best lang geleden. En net als elk jaar worden we weer bedolven onder de cadeautjes. Ik weet al wat ze hebben gekocht, want daar doet mijn moeder altijd uitgebreid verslag van; de kleine krijgt in ieder geval een stoer en lief spijkerbroekje!

By the way; tis hier potdicht, alleen maar bewolking (vind ik niet erg hoor), maar het is nog wel warm!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede nacht voor mij dan...

sorry pluk snsp ok niet waarom ik je steeds vergeet denk de hele tijd dat je al bevallen bent om een of andere reden..

nou ben dus lekker klaar wakker en het is 2.25 in de nacht.. mn man was de heletijd an het playstationen nou komt ie naar bed lekker all elichten aan en een herie kan die niet zachtjes doen ofzo... vragt ie ook nog wat ga je doen ja opstaan kan nu niet meer slapen...

ooh kan ik zoo kwaad om worden slaap ik einbdelijk een keer komt hij eraan

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ja ga maar proberen te slapen want daar komt morgen overdag toch weer niks van... mocht het niet lukken ben ik zo mn bed weer uit....

en ja het is 29 juli mijn datum maar ja ze komt toch niet

20. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey Cristel! Ja, het is nu nacht bij jou....hoop dat je snel weer kunt inslapen. Ik zie dat je vandaag op je uitgerekende dag zit....wie weet!

Deel Deze Pagina