Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ik hop het voor je... dathet woensdag dan zo is voor je... maar ik ben nu bij mn moeder.. gezellig !!!
    voor de rest dus geenplannen, manlief is aan het werk... die komt na zn werk ook hiernaar toe...

jij nog plannen... ik probeer zoveel mogelijk te doen nu... zodat de tijd een beetje sneller gaat...

remy durft niet eens te zeggen: he hoelang duurt het nog... dan krijgt ie een dodelijke blik, en de hele avond geen kusjes meer :)

nee maar goed... ik probeer me ook zo min mogelijk onder de mensheid te mengen waar ik nu ff niet tegen kan... die mensen irriteren me toch alleen maar... en daar heb je niks aan...vooral niet nu..

heerlijk zeg linda...
    zo'n goede kraamverzorgster... en hopleijk is die ander ook heel fijn.. :D ... vind het echt zo leuk voor je dat je je kleinetje hebt.... en lekker bij je... :D
    ben je neit helemaal verliefd?... :D

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik probeer ook zoveel mogelijk te doen zodat de tijd sneller gaat,.. vandaag heb ik een verjaardag en gaan we jaja alweer bbq... maar ga dnek ik ook lekker zwemmen ze hebben daar een zwembad dus effe het water in kan geen kwaad... en dan komen we savonds pas een keer thuis en dan slapen denk ik als mn man van dat rot ding afkan blijven(playstation)

en nu ga ik nog maar effe liggen denk ik...

3. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ha, zie dat jullie alweer druk aan de klets zijn! Ik probeer ook maar om niet pessimistisch te zijn, al vind ik het best lastig hoor, een steeds maar vrolijk gezicht te trekken....mijn lievie durft niet ver weg meer met mij te gaan en wou wel effe bij vrienden op bezoek...nou, daar heb ik nu niet zoveel zin in, want als ik ineens lastjes krijg zeg ik dat niet zo snel, vind ik zo zeurderig, ook al is dat niet zo. Ik snap hem ook wel, wil gewoon wat doen in het weekend; ik zei al tegen hem, moet je nagaan dat je net als ik bijna 8 weken (incl. mijn dagen overtijd) thuis zit, vaak alleen, zie je dan op den duur ook maar te vermaken. Hij verveelt zich al na 1 dag weinig doen ;)
    @Niki en de andere inbrekertjes ;) Leuk dat jullie meelezen en meeleven met de juli-mamaatjes!

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ja ik ken het lise.. alleen mijn man neemt me meestal mee omdat ik als ik thuis zit een par dagen alleen hartstikke chaggie wordt.. maar mijn man is een huismens.. di eis liever thuis... dus dat scheelt ook..

hopelijk komt je klientje snel maar voor jou is het niet meer dan een week toch?

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja dat heb ik du sook heel erg..
    nou is mijn man gelukkig klaar met school en is hij door de weeks vaak thuis( soms ook weg om zaken te regelen), maar in het weekend moet hij werken... dus dan moet ik me maar zien te vermaken.. vooral zondag, dan kan je ook niet ff lekker naar de stad ofzo ( niet dat datnu lekker is met dit weer ) .... zo moeilijk... en vooral nu, je bent alleen maa aan het wachten...

maar ik vind mezelf nu heeeeeeeel erg vervelend.. dat gezeur... maar ik wil alleen zooo zooo graag...

en christel.. lig ze... en een fijne avond vanavond, deze dag gaat gelukkig snel om :D lekker zwemmen... zou ik nu ook wel wat voor voelen...

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahah snap ik.. nou ik ben al weer terug van mn bed... ik kan niet echt fatsoenlijk liggen en mn man ligt de hele tijd de draaien en daar kan ik helemaal niet tegen... dus ik ben maar weer opgestaan.. en ja deze dag gaat lekker snel hoop ik dan...

saraah je bent toch bij je moeder nou de tijd zal daar ook wel sneller gaan als thuis...
    en zeuren mag je best.. ben ik ook lekker goed in nu :)

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ach... gaat wel iets sneller...
    en wij gaan ook weer bbq-en... mn moeder vind hetgezellig... ze is door de weeks vaak alleen...
    natuurlijk mede doordat ze werkt.. dus nu gelijk iederee hier :)

ja ikweet wel dat ik mag zeuren...
    maar ik irriteer mezelf er een beetje aan...
    ach het zijn de hormonen... niets is goed hahaaha :)

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou saraah misschien had je man toch gelijk.. ik lees net bij de aug mamas dat ze iemadn donderdag inleiden en als ik het goed heb begrepen omdat ze het zat is.. en ze is pas 38 weken dus...
    misschien heeft het wel een medische rede maar dat begreep ik er niet uit...

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik denk op het moment irriteer je je overal aan tenmisnte dat heb ik.. ik irriteer me aan mn geklaag maar als ik niet klaag irriteer ik me wel ergens anders aan en dan klaag ik daar weer over... ja zwangere vrouwen hard to life with

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja ik had ht geleze...
    en had er ook op gereageerd...
    dat wil ik ook wel zeg... poeh he !!..
    misschien als remy is ff flink gaat overdrijven..
    dat ik jankend opsta en jankend naar bed ga.. :)
    hahahahahaha ( kmoet er zelf om lachen )

wow.. dat zou ik echt heel tof vinden !!

ja echt vooral de laatste weken van de zwangerschap zijn wij niet te harden !!! :)

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha ja maar had net effe gelezen online.. dat het eigenlijk niet echt veilig is als ze je inleiden voor 40 weken.. omdat je kindje niet exact die 40 weken hoeft te zijn,.. omdat het niet altijd precies de uitgerkende datum is... bij 40 weken zou het pas veilig zijn staat er maar ja.. het zal daarom wel een medische rede hebben.. maar ja jij bent 40 weken lol...

maar ze gaan je de 3e toch strippen?? zenuwachtig?

12. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Cristel, nou, een week hoop ik toch niet meer te lopen...! Ik stel me in op volgende week vrijdag, klinkt redelijk dramatisch, maar dan stel ik mezelf ook niet teleur!

Saraah, dat strippen was gelukkig niet het einde vd wereld! Dus mocht je er tegenop zien, het valt best mee, vond ik tenminste.

13. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    haai!

Aaaaah Marijke wat een droppie zeg! echt een mooie baby :D

en wie had dat gedacht ruim 6 pond! goed gedaan hoor meid! en we dachten nog wel dat je een kleine beeb zou krijgen maar 6 pond is heeel netjes!
    geniet er lekker van je kleine!

En linda jou poppie is ook echt een scheetje om te zien hoor! mooie meid met die donkere haartjes! maar nu zie ik op de foto jou man zitten met een flesje, zou jij ook geen bv geven?
    en ik was ook errrug benieuwd of je die klisma nog hebt gebruikt voor je bevalling en of t allemaal goed was gegaan omdat je daar nog zo tegen op zag?

Hier gaat alles goed! :D heee eindelijk wat rust in de tent... nou ja rust, de was en t huishouden staat niet stil! maar met Evi gaat t stukken beter. ze krijgt sinds gisteren Nutrilon Pepti voor kindjes met koemelk allergie. waarschijnlijk heeft ze daarom zo gehuild........ ze kan gewoon niet tegen die eiwitten en daardoor krijgt ze zo`n buikpijn iedere keer!
    we hebben overleg gehad met t consultatiebureau en hun vonden t ook tijd worden voor deze voeding omdat ze die hypo allergene voeding van Nutrilon ook al niet aan kon! nou hopen dat ze nu alles binnen houdt en dat ze geen buik pijn meer krijgt! pffffff
    over 1 maand moeten we weer een keer die andere voeding proberen en als ze dan weer pijn krijgt moeten we met deze voeding door blijven gaan! en krijgen we het vergoed. echt duur zo`n pot; 20 euro! en ik heb nu van nutrilon de groene, de blauwe en nu de paarse! pfffff

Sarah meid probeer t nog heeeel even vol te houden meid! nog heeel even en dan is jou moppie er ook! leef zo met jullie mee, ook met lise christel en pluk hoor! iedere keer denk ik weer; o ff snel kijken of ze al zijn begonnen!

ik ren de hele dag van hot naar her! heb jij dat ook hester??? de hele dag staat in t teken van m huis en de baby! probeer er echt van te genieten maar het is heeel druk!

Nou meiden die nog in t kraambed liggen; geniet er maar lekker van dat t huis en de was etc nog even worden gedaan :D ik vond mijn kraam verzorgster tenminste echt super!

tot snel, en hopelijk is er dan weer een juli mama bij! of jullie 4 bevallen allemaal tegelijk!

x

14. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja ALS er gestript kan worden..
    je moet miniaal 1 cmontlsuiting hebben...

en nee lise ik kijk er echt niet tegenop... kijk er naar uit !!!... prettig zal het idd niet zijn... maar als daardoor eventueel de weeen beginnen... count me in !! ;)

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hopelijk mad toen we dat.. allemaal nog deze maand en wat fijn dat het goed gsat met evi....en met jou natuurlijk..

nou ik net beschuit met muisjes gemaakt voor mezelf... heeft er iemand(dat iemand zal mijn man wel zijn) zout in de boter gedaan om 1 of andere rede

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja moet je 1 cm ontsluiting hebben dat wist ik niet :S
    das ooklekker dan

17. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    haahhaha zout in de boter :)
    lekker hoor...

ja lekker he die ontsluiting... ach ja we zien allemaal wel ho het loopt..

en mad, ik hoop dat die voeding beter werkt vor evi... en fijn datalles zo goed gaat/... het begin is natuurlijk altijd wennen,nu zal het allemaal makkelijker verlopen... :D

en dankje datje met ons meeleeft

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ach er zal best wel een oplossing zijn en misschien heb je de 3e al wel 1cm ontsluiting wie weet...

ik hoop er iedere keer op maar krijg telkens een domper dus woensdag hoop ik nergens meer op hoor.... anders wordt ik zo verschrikkelijk chaggie

19. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    ja precies...
    ik dek dat ik remy maar gewoon laat bellen...
    of is dat te erg?... :oops:

en anders is het gewoon nog wachten...
    ik hoop dat het weer dan wel minder wordt, dan kan ik tenminste ff de stad in enzo.

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    k zou gewoon 3 aug afwachten en als ze niks kan doen zou ik gewoon zggen dat je het niet meer kan vol houdne misschien sturen ze je wel naar het ziekenuis om je in te leiden.. of je zegt het 1 aug in het zh....

Share This Page