De kraamverzorgster is inderdaad super! Afwachten wie we maandag krijgen... We hebben trouwens maar tot woensdag, er gaan 5 uur vanaf omdat ik een nacht in het ZH bent gebleven... Slaapt ze goed? Ze slaapt redelijk... Een beetje onrustig, maar sinds gister pakt ze de speen wel redelijk aan als je m aanbiedt, dus dan slaapt ze wat sneller. Ze heeft een ontzettende zuigbehoefte; speen, haar handjes, onze vingers en knokkels, alles is goed De 1e nacht had ze veel krampjes, doordat haar darmen beginnen te werken. Gelukkig ging afgelopen nacht veel beter. Ben trouwens zeker helemaal verliefd!! Vooral nu ze ook nog haar oogjes open begint te doen Ik denk aan jullie en duim echt heel hard voor jullie!! Liefs
het zkh heeft geen gevoelens met mij... toen ik daar vorige week was, waren ze echt droog... naja ik denk dat ik idd maar wacht tot ddonerdag... we zullen zien.. tenzij remy echt perse wilt bellen, dan hou ik m niet tegen... aaaaw.. wat lief linda... zuigen aan mama\s vinger gelukkig zijn de krampjes al wat minder... hopleijk heeft ze er verder geen last meervan.. en jullie leuke bevindingen maken mij nog ongeduldiger...
haha ja en al die fotos van die schattige kindjes kan niet meer wachten hoor linda wel fin dat het zo goed gaat.. maar de meeste babys krijgen krampjes dus daar ga ik ook maar vanuit.. wel fijn dat het over is nu.. hey linda hoe verzorg jij har navelstrengetje???
ohja... mochten de krampjes niet weggaan... schijnt louisa( k heb geen idee hoe het in het nederlands heet... je schoonmoeder wet 100% wel wat het is) een wondermiddel te zijn.. mjin moeder heeft dat bij mijn broer destijds gebruikt... en de krampjes waren weg... mn moeder is helemaal niet van de kruiden en huismiddeltjes... maar ze zweert erbij... je kunt het bij een marokkaanse winkel halen... maja,misshcien helemaal niet nodig... maar tis een tip... haha ja he die fotootjes... echt om jaloers op te worden...
Linda, wat mooi zeg! Gelukkig heeft ze nu veel minder last! En bedankt dat je zo met ons meeleeft! Wij gaan zo maar ff koken, spaghetti. Veel zin heb ik niet, maar moet toch eten
@ Cristel: deppen met alcohol en een gaasje erom heen! @ Lise: natuurlijk leef ik met jullie mee!! Ik gun het jullie echt zoooooo erg!!
ooh ok.. ja ik vroeg me af hoe je het doet.. nou ik ga maar weer effe liggen.. want voel me toch niet helemaal goed.. nou lise ik heb toch wel zin in spaghetti..
Hallo dames, jammer genoeg kan ik niet meer zo vaak online zijn met tien voedingen per dag , maar ik wil jullie heel veel sterkte wensen met bevallen in dit weer!!!! Tot later! XXX
dankje flappie.. pfff 10 voedingen is niet niks zeg... die van jou is maar een hongerig ventje hahaha nou maar goed ook, wordt hij flink en sterk van
Pfff inderdaad Flappie... Dat zijn heel wat voedingen!! Waarvoor krijgt hij zoveel? Hopelijk gaat voor jullie op wat ik wel eens gehoord heb: de meeste baby's worden geboren als het weer minder warm wordt, en dat zou deze week gebeuren!!!
ik heb ewl heel veel druk de laatste twee dagen in mn buik... en pijntjes.. ook moet ik heel veel naar het toilet ..( nr.2 ) ik hoop zo dat het eraan zit te komen....
ja saraah ze zeggen als nr 2 hebt dat het net heel lang meer zou duren.. maar ja het kan ook nog een week duren.. is bij jullie jullie buik ook zo gevoelig.. en voor de gene die al bevallen zijn.. was jullie buik ook zo gevoelig... soms doet het gewoon pijn als je er een beetje op drukt.. met de laaste echo was het echt een heel onprettig gevoel
ja dat heb ik ook, mn buik doet echt pijn als ik m aanraak.. maar dat wijd ik aan het feit dat ze overal zit.. en dus mn buik daarom een beetje beurs aanvoelt...
ja dat is zo.. het voelt alsof het gekneusd is.. dat heb ik trouwens niet alleen bij mn buik.. ook op de ene plek... waar je baby uitkomt zeg maar
ja ja daar beneden is het idd beurs.. maar heb ook een plekje naast mn navel dat ect pijn doet.. misschien heeft ze daar een box-wedstrijd gehouden ik ga ff eten... tot alter
hahah zo voelt het wel soms... ja ik ben aan het eten manlief slaapt weer.. kan niet geloven dat ik aan depannekoeken ben nou :S
hehehe.. pannenkoeken.. lekker in de ochtend maar goed.. heb net heeeel lekekr gegeten.. ik wens je nog een fijne dag toe met de bbq en zwemmen enzo
goede morgen... hoest met iedereen vandaag? heb vanacht neit heel lekker geslapen.. last van mn onderbuik... maar das nu allemaal gelukkig weer verdwenen... vandaag het huis maar doen,.. is er wel weer aan toe