ja ik weet zeker rond 5 uur in de ochtend op 31 juli wordt je meisje geboren... ik ben benieuwd hoeveel ontsluiting je al hebt.. misschien mag je gelijk nar het zh... heb je ta smaar bij de deur staan!!
heb ze ook in mn rug....en in mn bil... tas staat klaar... maxi-cosi ook ontsluiting zal nog wel geen 6 cm zijn... maar we zulen zien....
zover ik weet zeggen ze als je een harde buik krijg zo hard al een voetbal en het doet een beetje pijn dat het en wee is.. mar ik bedoel echt een harde buik he... ik heb dat wel sinds anderhalve week harde buiken en lichte weeen... sinds gisteren krampen en dan kan ook nu momenteel ook goed naar de wc nr 2.. maar we zien wel.. ga er maar niet avn uit...
je weet het nooit saraah .. het kan snel gaan of langzaam ik hoop voor je snel natuurlijk!! heb je ze ook in je bil.. ooh das vervelend hoor je bijna nooit.. laat je vriend/man masseren
nou ik heb helemaal een harde buik.. alleen als de wee opkomt... en alleen plaatselijk in het midden van mn buik.... hahahaha.. ach de pijn daar valt wel mee... mn rug is erger...
oooh rug weeen zijn echt erg heb ik gehoord nog nooit gehad gelukkig... he zit helemaal in spanning hier.. hoelang duurt het meestal voordat de vk komt?
ik weet niet waar ze is maar hoop dat ze over 5 min voor de deur staat ik zit nu te stressen over stof op de vloer
stof op de vloer??? saraah.. je moet nu relaxen... beetjes tof op vloer maakt niet uit... anders laat je dat je kraamverzorgester mooi opruimen als je terug bent uit het zh... waarom ga je niet effe naar haar kleertjes kijken.. wordt je vrolijker van
hahaha had net al het bedje pgemaakt... en ff aan de kleertjes gesnuffeld..( heb van die zwitsal geurbuiltjes tussen de kleding liggen...) heerlijk... maja... die stof irriteert me gewoon...
neee... grrrrr... en die weeen worden per keer erger... maja zodra die weg is ben ik t aweer vergeten.. ik a heus niet nu nog ff zuigen ik kijk wel de andere kant op... ff
hahaha... ok... en de vk al geweest.. ik lijk wel ongeduldiger als jou hoe voelde jij je gisteren ?? en vandaag??? of had je nergens geen last van.. ik heb namelijk krampen en kan nr 2 lekker vlot en veel op de wc als je snapt wat ik bedoel... en pijnlijke steken rond mn schaamn=botje/vagina
vk was geweest om 2 uur... had niks noppes ontsluiting... ze dacht dat ik misschien een blaasontsteking had.. en zou deze morgen een plasje moeten wegbrengen... ( nou hell no dat het een blassontsteking was.. met die pijn die ik voelde ) nou in de nacht geen oog dicht gedaan.. ze kwamen ondertussen ( nu nog steeds) om de 2,3 minuten... en ze is om 7 uur geweest... ik had pas 2 cm ontlsuiting... maar tis een begin.. dus niks blaasontsteking... ook ben ik mn slijmprop verloren om 4.30 ze kom t om 11 uur weer kijken hoe ver ik dan ben... en met de weeen die ik momenteel heb hoop ik minimaal op 5 cm...
Woooooow Saraah, heeeeeeeeeeeeel veel succes vandaag!!! Ik weet zeker dat het gaat beginnen! Ik wens je een hele snelle en mooie bevalling toe. En dan wordt je toch nog een juli-mamma!! Eindelijk kan ik weer ff achter die computer. Gister was er vistite of ik moest slapen van iedereen en de kraamverzorgster. Met me kleintje gaat alles heel goed. Me borstvoeding kwam de eerste dagen totaal niet opzetten dus ik moest gister een elektrische borstkolf huren. Je lijkt dan echt net een koe man Het aanleggen wou ook niet echt lukken alleen met assistentie van de kraamverzorgster, maar vanochtend waren ze zo opgeblazen dat ik hem gewoon aanlegte en gelijk goed ging Ik ga ff bij me kleintje kijken hoor beneden, die ligt nu in de wagen xxx Marijke ps. Nogmaals; Zet 'm op Saraah!!!!!!
nou marijke... je hebt t druk... en gelukkig dat de BV goed opgang komt nu... ik ga ff lopen... ik hou t niet meer uit.. oooh wat een schatje... en die haartjes... nou ik nog een paar uur..
Saraah hoeveel ontsluiting heb je nou? En ik las dat je ze ook vanuit je rug hebt, had pcs hetzelfde. Laat je vriend ze maar goed wegmasseren, rugweeën zijn echt rotweeën! En lekker rondjes lopen dan vang je ze ook beter op. Of onder de douch, alleen dat werkte voor mij niet. Jeetje ik leef met je mee joh! Dikke Kus, Marijke
om 7 uur 2 cm... dus kan nog wel ff duren... en dat te bedenken dat die weeen steeds erger worden... kweet echt niet hoe ik die straks moet opvangen.. douchen helpt voor mij idd ook niet,,, en kan ze het best opvangen als ik sta en tegen een muur leun ofzo... ik hoop dat ik om 11 uur op zn minst 5 cm heb... heb ik wel verdiend... ben kapot... heb heel de nacht niet geslapen.. en het grote werk moet nog komen...
Hmmm zou dan wel heel fijn zijn als ze je vliezen zouden breken, dan gaat het ineens veel sneller. Ze zijn dan alleen ook veel sterker. Ik kon op een geven moment niet eens meer praten, werd me vriend ook nog eens chaggie van