Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Geweldig zeg van Saraah!!
    Wordt ze toch nog juli-mama :D

Boh Lise, hopelijk schiet t voor jou nu ook op!

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Goh wat een goeie zeg, zo is het precies :rolleyes: !

3. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    He Pluk; misschien had ik dat beter ook kunnen doen, tegen de moeders zeggen dat ik wel bel als het zover is...nou ja, is het nu te laat voor ;)
    En wat je zegt, 9 maanden geleden waren we maar wat blij dat we overtijd waren, nu is dat gevoel anders! Zeker als je de 40 weken passeert...en ik ken dat gevoel hoor, je staat op en denkt 'weer een dag' , zou het vandaag dan toch? Je kunt wel proberen dat gevoel uit te schakelen, maar in mijn geval lukt dat helemaal niet meer ;) Hoop voor alle juli-mama's dat we snel bevallen!

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ja Linda, ik hoop het ook voor mij :)

5. sweetangel100

Dat lijkt me ook heel moeilijk Lise, als je de 40weken gepasseerd bent... Volgens mij kan geen een aanstaande moeder dan een dag niet met de bevalling bezig zijn!
    Je kleine mag zich nu wel eens aanmelden :) Bohh al bijna 42 weken!!

6. sweetangel100

Saraah heeft me net gesmst: ze zit nog steeds thuis weeen weg te puffen :( De ontsluiting wil niet vorderen... Even allemaal duimen he dames!!

7. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH mannen,

Die van mij komt net thuis van zijn werk, de deur gaat open en en en en voel je al wat?

Geen hallo helemaal niets :rolleyes:

Moet er ook wel om lachen hoor, hij zit natuurlijk ook te zenuwen, gewoon moeten werken en dan maar wachten tot je mobieltje gaat.
    En dan natuurlijk 1000 x kijken of je niet toevallig HET telefoontje gemist hebt :D

Groetjes

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    haha sweetangel..die haartjes van iman :) hahahahah zo komisch...zoooo schattig..

9. sweetangel100

Hahaha Pluk... Wat een leuke begroeting ;)

Ik ben gek op de coupe van mijn dochter haha.... :)
    Daar wordt dus ook echt niet aangeschoren, al gaat mijn schoonmoeder op haar hoofd staan :)

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    hihi hoeft toch ook niet..ik wil dat ook niet hoor..is geen verplichting is enkel soennet :)

11. sweetangel100

Ik was helemaal in trance met persen, maar toen de zuster zei: ik zie haren, dat heb ik wel meegekregen :)
    Ik wilde zo graag n baby met haartjes haha

Is ook Soennet, mijn man dacht verplichting, ik boeken erbij gehaald :)

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Als je de 40 weken nog niet gepasseerd bent maar wel nadert ook niet hoor :rolleyes:

Poeh ik hoop dat het dragelijk is voor dr, en dat het niet al te lang duurt. Wel superspannend hoor!

SCHEREN :confused: ?! Waarom???

13. sweetangel100

De weeen zijn onuitstaanbaar stuurt ze... Ja I know... ze zitten nog vers in mijn gedachten en krijg kippenvel als ik haar nu hoor!!

Scheren doen ze in de Islam. Op de 7e dag wordt het hoofdje kaal geschoren en het gewicht van het haar wordt in geld aan de armen gegeven. Ook zou daardoor het haar beter groeien.
    Nou mij niet gezien hoor!!! Niemand komt aan de haren van mijn meisje!!

14. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Aaahhh ik leef met Saraah mee, ik hoop dat het snel doorzet... wel spannend of ze echt nog op de valreep juli mama wordt of toch nét augustus mama :)

Aha, dat verklaard het scheerverhaal, ik schrok al! Als het geen verplicht gebruik is, zou ik er ook lekker vanaf zien :D

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Opzich wordt er natuurlijk geleefd volgens de soenna maar ik zou het ook niet graag willen wat betreft dit onderwerp. Maar zo is het ook soennet om de lipjes van de baby met dadel in te smeren. en om de ezan in oor te fluisteren en in de andere oor de shahade geloof ik weet niet precies hoe het zit..maar hier hecht ik wel waarde aan dit wil ik wel doen.

16. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Zet 'm op Sarah!!!!
    Wat spannend bij jullie op het forum....
    ook de anderen 'moeten' vandaag nog ff bevallen!

@marijke: wat 'n scheetje, zeg!

Gr. Niki

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jeetje wel erg voor saraah dat ze al zolang bezig is zeg!! Hoeveel ontsluiting heeft ze nu dan? En hebben ze haar vliezen al gebroken?

Nee ik zou ook niet z'n hoofdje kaalscheren hoor Linda, dat staat idd zo lief!! :rolleyes:

xxx Marijke

18. nameless

nameless Actief lid

18 aug 2005
    424
    0
    0
    gelderland
    Kom op Sarah, je kunt het !!!!we leven allemaal met je mee!!!!!! pufalles maar weg straks ben je alle pijn weer vergeten.......cross my fingers for you!!

19. sweetangel100

@ Marijke: ik heb geen idee hoeveel ontsluiting en of ze haar water gebroken hebben... Neem aan dat ze dat in ZH pas doen misschien?

@ Gulay: ja de shahada en oproep tot gebed heeft mijn man ook in haar oortjes gezegd na de bevalling! En morgen is Sadaka, 7e dag... Mijn man gaat smiddags even,maar ik ga echt niet. Voel me er echt niet goed genoeg voor en de kraamhulp zei dat het ook heel slecht voor Iman zou zijn, omdat ze nu eindelijk n beetje rust gevonden heeft!

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey... he saraah nog niet??? hoop voor je dat je meisje je snel meld... maar je wordt vast nog wel wel julimama...!!

en linda hoest met jou???en je meisje??

noulise nog lnger bahbah hoop dat het toch wel snel gebeurt voo rje!!!!

en pluk ja wij moeten ook maar eens bevallen vind ik ;) maar we zullen wel aug mama worden

zo ga net zitten loopt er opeens ik weet niet hoeveel bloed uit mn neus.. is dat normaal?? vast niet

Deel Deze Pagina