Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    heeeel veeel suc-6 lise (als je je kleintje nog niet hebt)

en saraah jij hebt je kleintje vast al!!! zal steeds ff checken bij geboorte of er al iets is hahaha

liefs..

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.250
    4.480
    113
    Eindelijk en spannend Lise hopelijk duurt het nu niet meer lang totdat je je kleine in je armen hebt.

Hier is alles rustig, heb het idee dat de kleine het wel prima vindt zo bij mama, straks wordt ik nog een september mama :rolleyes:

Groetjes

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Ik hoop en duim zo dat alles goed is gegaan met Sarah.... maak me een beetje ongerust... het duurt zo lang voor dr allemaal!

En Lise; EINDLEIJK ik ben zoooo blij voor je! jammer net geen juli mama maar ik hoop voor de dat het nu heeeel snel in je armen ligt! je hebt te lang moeten wachten!

en voor jou zou t nu ook wel snel gaan hoor Pluk, en voor christel ook natuurlijk! we kunnen jullie 2 nu met z`n allen steunen en we duimen wat af natuurlijk.

ik moet me weer eens haasten! ren me rot van fles naar bad etc. de ochtenden zijn altijd druk hier......

nou hoop heeel snel iets te horen over Sarah! en snel een bericht van lise dr baby natuurlijk!

x

4. Niet meer actief

jeeeetje spannend zeg! ik hoop dat ze er snel vanaf is...Mijn kleine had ook in het vruchtwater gepoept.. en was de eerste dag erg misselijk nog..dat ze niks wou drinken... Lieve Saarah..insh i doz kolshi bi geer! xxx

5. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nou, Linda heb jij misschien nog iets van Saraah gehoord?
    Hopelijk gaat alles goed en heeft ze haar kleine al in de armen!!

@lise: Heel veel succes!!!

Gr. Niki

6. Selmama

Selmama Fanatiek lid

20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik lees hier al een hele tijd mee en ik leef met jullie mee!
    Wat is het spannend!
    Saraah ik hoop voor je dat je meisje in je armen hebt, anders wens ik je veel sterkte en voor Lise heel veel succes met de bevalling meid, eindelijk is het voor jou ook begonnen!

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    jeetje jenny, jij krijgt wel veel op je brood zo in een korte tijd! Eerst je paardje, dan een best wel pijnlijke bevalling van je kindje, (maar wel fijn dat je kindje het zo goed doet) En dan ook nog eens je ketel stuk!

oe ik moet stoppen met me verhaal, ik ga me kindje aangeven :D

xxx Marijke

8. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Marijke, ja we hebben wel heel wat pech gehad (helaas nog heel wat meer en erger dan ik beschreven had. Zo is ook bijna heel ons huis een tijd geleden afgebrand en zo kan ik nog wel even doorgaan). Maar goed, Jasper maakt alles weer goed. Als je naar hem kijkt doet je de rest vergeten. Hopelijk blijft het zonnetje nu voor ons schijnen.

9. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Jeetje Jenny wat een bevallingsverhaal! Maar gelukkig is alles goed met de kleine :)

Lise, heel veel succes! Dadelijk heb je je kleine lekker in je armen ;)

Ben wel reuzebenieuwd hoe het met Saraah is! Het duurt nu al een tijdje he....
    Sweetangel, geen nieuws meer van haar?

10. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hallo dames,

Al vanaf gisteravond niks meer van Saraah gehoord!
    Zodra ik iets hoor dan post ik het!

Lise, zet m op he!!
    Jenny, wel fijn dat je kleine het nu zo goed doet!

11. Tatiiana

Tatiiana Actief lid

22 jan 2006
    155
    0
    0
    Ambtenaar
    Almere
    Maak me nu ook wel zorgen om saraah

lise succes!

12. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Ik denk dat saraah aan het genieten is van haar mooie dochter en dat ze helemaal niet meer aan de buitenwereld denkt :)

Zou denk ik ook niet gelijk aan dit forum denken :(

Ben ook zo benieuwd of lise nu al bevallen is :)

13. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Succes Lise, je heb idd erg lang moeten wachten!!!! En Saraah, ik ben erg nieuwsgierig en hoop dat alles goed gaat!
    Nou, ik ga ook weer snel mijn mannetje troosten, hij heeft krampjes.....ik heb al cinababy, venkelthee, maar het helpt nog niet echt helaas!

xxxxxx

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo.. eindelij lise!!! na 42 weken mag ook wel maar net een aug mama!!

nou vanaf vandaag wordt ik du sook officieel aug mama :S

en hoop dat met saraah alles goed is maar ze zal haat kleintje nu wel hebben!! want als je kleintje in het vruchtwater heeft gepoept mag het geloof ik niet erg lang meer blijven zitten....

hier niet alles rustig maar heb nou ook niet echt super weeen gewoon vrij veel pijn en af en toe een strekte maar korte wee :(
    nou pluk wij moeten gewoon maar even wachten.. hopelijk begint het wel snel...

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    ff snel,

jeetje nog steeds geen nieuws van sarah :( ..... hoop dat alles oke is!

flappie; mij werd gezegd liever geen venkel thee te drinken maar rooibos thee! werkt wel naar mijn idee.

x

16. sweetangel100

Ik heb Saraah een half uurtje geleden gesmst, maar niks... Ik maak me een beetje zorgen, hoop echt dat alles goed is! :(

17. sweetangel100

Oeps ik zie haar smsje nu pas:

SARAAH IS OM 23:40 UUR MAMA GEWORDEN VAN NOA NAYLA!!!!!!!!!!!!!!!

OP T RANDJE EEN JULI-MAMA!

ZE WILDE EEN SECTIO DOEN, MAAR HET IS TOCH ALLEMAAL GOED GEKOMEN!!

Pffff ben ik opgelucht zeg!! :D

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh wat leuk... gefeliciteerd saraah!!! nog net juli mama.. maar het heeft wel bijna 24 uur geduurd.... ben wel trots op je... en ben blij dat alles is goed gekomen!!!

19. sweetangel100

Ja dat zei ik ook al tegen haar, dat ik trots op haar ben... Het zal niet niks zijn geweest als ze een sectio wilde doen!

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ok sorry maar wat is een sectio?? :S is dat een keizersnee???

Deel Deze Pagina