aaaaah wat een lange bevalling zeg, tjeeee ik ben blij voor haar dat ze geen sectio heeft ondergaan! Saraah ga maar lekker uitrusten en geniet lekker van je mooie meid, wat een mooie naam trouwens
ja idd een mooie naam.... ja sorry linda komt dat ik nou effe uit het nederlandse taalgebruik ben hier is het c section dus lijkt erop dus ging er maar vanuit dat het dat was... en eht een mooie naam kort maar krachtig!!!! hoest met iman??
Ik vind het ook n hele mooie naam! Kan me voorstellen dat je er even uit bent Cristel Iman gaat goed moet ik zeggen, ik heb de 3e kraamverzorgster alweer en deze is super! Ze heeft strakke regels en richtlijnen opgelegd voor Iman en dat gaat prima (gelukkig). Ik kan de afgelopen 2 dagen alleen maar huilen en alle zorgen over alles komt er uit. Ik durf niet alleen thuis te zijn, dan voel ik me heel erg nerveus. T is heel raar, want t gaat niet om de verzorging van Iman of zo (zoals je hoort bij een postnatale depressie). De VK heeft 2 dagen extra kraamzorg aangevraagd, dus ik heb tot en met vrijdag. Gelukkig blijft dezelfde kraamhulp komen. Nu heb ik vorig jaar een angststoornis gehad en ik hoop heeeeeel hard dat die nu niet terugkomt, want t voelt helaas wel zo aan
ooh das minder.. had je een angststoornis om alleen thuis te zijn??? waar komt dat door?? ik heb dat alleen in de avonden als het donker is na 10 dan ben ik liever niet alleen thuis.. en wat je meisje betreft je bent een hele goede moeder dus dat komt allemaal wel goed... hoe is de nieuwe papa eronder??
Nou, gelukkig Saraah > goed nieuws! Gefeliciteerd! Hopelijk horen we snel iets van haar.... MET foto's! Liefs Niki
Gefeliciteerd saraah! Laat je snel wat horen? Ben benieuwd oe t met je is. Jee wat een bevalling zeg *sorry trouwens dat ik binnenval bij de juli-mama's als niet zwangere* Vind het wel een hele mooie naam
@ Cristel: ik weet ook niet hoe het komt... Bedankt dat je dat zegt van een goede moeder... Dat zeggen de VK en kraamhulp ook telkens, maar heb die bevestiging wel nodig... Papa houdt zich er goed onder, gelukkig...
ja maar dat ben je toch ook.. een paar dagen terug schreef je dat je het helemaal niet erg vond dat je kleintje wakker was enzo.. etc.... dont worry is misschien gewoon de onzekerheid in het begin of je het wel goed doet.. maar geloof me je doet het goed... lekker je kleintje knuffelen enzo.. perfect!!!
Wat fijn dat Saraah bevallen is op de natuurlijke manier en toch nog een juli-mama! Mooie naam ook! Ben benieuwd van wie we het volgende bevallingsverhaal gaan horen (ik denk van Lise)!
Sarah, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat een erg mooie naam! Geniet ervan en rust goed uit, dat zul je zekers wel nodig hebben na zo'n lange. zware bevalling. liefs mirjam
Ow geweldig, gefeliciteerd Saraah! Ik ben benieuwd naar je verhaal, want zo te horen heb je het niet makkelijk gehad ! Lekker bijkomen en genieten nu eindelijk dan!
Lieve lieve dames, Vanochtend ben ik bevallen van ons zoontje Tijmen! We zijn echt helemaal gelukkig en ontzettend moe! Want we hebben afgelopen nacht niet geslapen! Het hele verhaal zal ik jullie een dezer dagen vertellen, maar van van het breken van de vliezen tot de bevalling zelf zaten 8 uurtjes! Dus een behoorlijk snelle bevalling! Tijmen weegt 3190 gram en is 50 cm en net als de andere nieuw bakken bevallen mama's vinden wij hem de mooiste baby van de wereld! Verhaal en foto's volgen zo snel mogelijk! Liefs, Lise
Lise@ gefeliciteerd met je zoon, dat heb je echt snel gedaan zeg ! Jij heb het weer achter de rug, nu de rest nog Nou geniet maar lekker van je zoontje en rust lekker uit We zien vanzelf wel je verhaal en een foto van je zoontje. groetjes patricia