Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Wauw lise gefeliciteerd! Je hoort bij de augustus-mama's :D

2. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    WOW snel zeg! TOP!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er van en rust goed uit!!!
    liefs mirjam

3. jacky

jacky Actief lid

17 dec 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    gefeliciteerd sarah met je meisje en wat een mooie naam ,geniet ervan.

Nou en ook jij lise gefeliciteerd met jullie zoontje,en wat lekker snel ook jij geniet lekker van je kraamtijd.
    groetjes jacky

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    lise zie je wel ik zag al dat je online was!!!

eindelijk heb je je zoontje bij je... wat fijn zeg.. en hoop dat je een niet zon pijnlijke bevallinghebt gehad.. maar in ieder geval wel lekker vlot bevallen!!!

gefeliciteerd...

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey flappie zie dat je online bent ;) hoest met stijn???

6. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    WAUWIE!!! Saraah, van harte gefeliciteerd met je lieve dochtertje! En toch nog een juli-mama ;)
    Lekker genieten nu en rust maar goed uit!

Mad, ik zal het gaan proberen, maar soms huilt ie ook gewoon omdat ie bij me wil zijn..... en ja dan neem ik hem wel bij me.... doe jij dat ook??

XXX

7. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    En Lise, jij ook van harte gefeliciteerd met Tijmen, mooie naam! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! lekker genieten van elkaar.

XXX

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Saraah, van harte gefeliciteerd!!!! Jeetje wat heb jij het lang zwaar gehad zeg!! Maar nu mag je echt gaan genieten van je meisje! En wat een mooie naam zeg... ;) :D

Lise Gefeliciteerd!!! Voor jou dan heeel fijn dat het juist zo snel is gegaan!! Heerlijk zeg! Ik ben zeker benieuwd naar je verhaal. En idd ik vond me kleine ook de mooiste en van alles... Laat je ook snel foto's zien?

Hee flappie hoe gaat het nou met jou kleintje, ik doe dat ook wel als ie om me huilt leg ik hem lekker bij me en dan slapen we samen verder. Iedereen zegt dat dat eng is maar ik vertrouw op me instinct en weet zeker dat er niks gebeurd...

Zo ik had net ff een lekker slaapje alleen gedaan, dus ga ff kijken hoe en wat me kleine allemaal aan het doen is...

xxx Marijke

9. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haai!

O ben blij dat t achter de rug is voor Sarah!
    Van harte gefeliciteerd meid met je dochter Noa! mooie naam. Ik hoop dat jij een beetje hebt kunnen slapen vandaag want je zal wel kapot zijn! je hebt een heftige bevalling achter de rug volgens mij!

Lise, ook gefeliciteerd met Tijmen. mooi gewicht en een mooi maatje! hoop dat alles goed is met jullie! en lekker ook dat t ' maar' 8 uurtjes heeft geduurd. ik had er 9 en die zijn zo omgevlogen! hoop dat t bij jou ook zo was maar dat lezen we nog wel.

aaaah Linda maak je niet druk lieverd, lekker huilen lucht onwijs op en t hoort er allemaal bij! ik huil zelden tot nooit en in mijn eerste week huilde ik ook bijna iedere dag. geloof mij; over een paar dagen voel je je stukken beter! laat je lekker verwennen door de kraamzorg en je mannetje en wij hadden 2 dagen geen visite ingepland en dat werkt ook heel goed! even alle R`s op een rij zetten, rust reinheid en regelmaat! en schrijf t maar lekker van je af hier hoor, wij weten precies wat je doormaakt. nou kom op he! en als je moet huilen moet je lekker knuffelen met Iman dat kan ook goed helpen.

Jemig, Jenny dat is niet mis zo`n bevalling! hoop dat t nu allemaal beter gaat. hoe is het nu met Jasper? en voel jij je al wat beter? doen je hechtingen nog veel pijn?

Christel; morgen naar t ziekenhuis he?? ben erg benieuwd wat je dokter te vertellen heeft! wie weet is morgen wel jou dag!

en waar is pluk vandaag gebleven? ook stiekem een 1 augustus mama geworden? hoop t voor je....

Hester, het is echt naar he met die buik krampen?? ik heb vanmiddag ook weer anderhalf uur met een krijsende baby gelopen! heb nu ondekt dat wandelen in de wagen (alleen buiten) ook goed helpt..... dus heb net ook maar een half uur gelopen. het stomme bij Evi is dat ze het iedere dag aan het eind van de middag heeft en begin van de avond..... s` nachts slaapt ze super allen komt ze 1 a 2 keer voor een fles.
    wij geven nog steeds cina baby en ik drink dan rooi bos thee 2 keer op een dag. ja ik pak Evi altijd op als ze huilt! ik kan haar niet laten krijsen! maar als ze die krampen heeft is ze echt ontroostbaar! je kan wiebelen/ lopen etc. het maakt niets uit! heeft Stijn dat ook? of wordt hij wel stil? en heeft hij ook bijna een uur kramp of korter?

ik ga relaxen en een film kijken want Evi ligt nu lekker te pitten!

Marijke, hoe is het bij jou? druk zeker? en hoe is het met kolven? ik kolf nu 4 a 5 keer per dag maar het went niet hoor! iedere keer weer voel ik me een koe! ha ha ha maar t is voor een goed doel.......

doeiiiiiiii

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja morgen naar het zh.. nou ja naar de gyn eens kijken wat ie zegt en of ik al ontsluiting heb.. dat hoop ik wel hoor.. maar ja we zien wel... het is bij hem meestal er in en eruit lopen ben hooguit 10 min binne.. maar ja.. mn schoonbroer komt morgen terug uit duitsland hij was dar voor een jaar misschien dat ze dan wel eruit wil komen wie weet wacht ze daarop.. op haar enige oom

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nou heeel veel suc6 morgen Christel! en hou ons op de hoogte he!

Hoop echt voor je dat alles goed gaat etc. en je ook snel mama mag zijn!

Hoe is het met het weer daar>? nog steeds zo heet? zijn er bij jullie ook bos branden etc? zag wat op t nieuws..... of is dat niet bij jullie in de buurt?

zo nu ga ik echt ff op de bank liggen! weet bijna niet eens meer wat rusten is...... ha ha ha

x

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.. wat doe ik de heledag asl ik thuis ben.. op internet zitten op deze pagina!! lol

verder over die bosbranden ja is wel vlakbij zon 1 uur hier vandaan(voor amerikaanse begrippen is dat vlakbij!) en op het moment is het lekker zon 28 graden ofzo vandaag. en een lekker briesje van de wind.. maar het zou na zaterdag weer warmer worden.. morgen wordt het geloof ik weer 30 maar dat is nog best lekker tegenover de 44 van paar weken terug

13. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Saraah, gefeliciteerd met jullie kleine meid! Echt een super mooie naam ;)

Lise, gefeliciteerd met jullie kereltje! Tijmen is echt een aparte naam (nog nooit van gehoord hier in de buurt).

We willen natuurlijk van allebei de kleintjes fotootjes zien ;)

Cristel, ik hoop voor jou dat het ziekenhuis morgen iets gaat doen. Je bent nu ook al lang genoeg aan het wachten he!

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Saraah en Lise, gefeliciteerd met Noa en Tijmen. Geniet van jullie kraamtijd.

Wat een spannende tijden hier zeg! Iedereen die nog moet bevallen, succes!

Pim

15. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @lise: Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!
    Snel gegaan, hé!?

@Cristel:
    Heel veel succes, hopelijk komt er bij jou ook schot in de zaak...!!!

Liefs Niki

16. Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd Lise en Saarah!!! eindelijk zeg..ik werd er helemaal zenuwachtig van hier :) ....geniet van jullie wondertjes, rust goed uit...en laat je verwennen!! elf mabroek!!! (1000 maal gefeliciteerd) xxx

17. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Gefeliciteerd Lise!! Eindelijk kun je genieten van je kleine!!

@ Mad: rust, regelmaat, reinheid heb ik toevallig gister geleerd van de VK... Ze heeft ook gezegd voorlopig geen bezoek, dus doen we dat maar he...

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik hoop het ook niki!!! maar morgen wer naar de gyn!

19. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @cristel:

Ik ook!!!! Vind ik toch altijd weer fijn...

Gr. Niki

20. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Lise en Sarah gefeliciteerd!!

Deel Deze Pagina