Sarah en Lise van harte gefeliciteerd met Noa en Tijmen! Veel geluk gewenst, en geniet van jullie kraamtijd. Groetjes Mensi en Steven.
Sarah en Lise!! Ontzettend gefeliciteerd met jullie kindjes, en idd ontzettend leuke namen allebei!! Geniet lekker van jullie kleintje! Liefs Petra
Saraah en Lise gefeliciteerd met jullie spruiten Nou hier is alles heel rustig hoor, heel af en toe een kramp maar die wordt dan weer gevolgt door een sch**t of nr 2 en dan is het weer over. Ik ben ervan overtuigd dat ik de eerste vrouw zal zijn die eeuwig zwanger blijft ](*,) Het wordt ook steeds zwaarder, afwassen doe ik in 2 keer, eerst afwassen even hier wat typen en dan afdrogen. Manlief gaf gisteren ook al aan het helemaal niets meer aan te vinden, hij is ontzettend zenuwachtig, loopt de hele dag met zijn telefoon dicht bij hem maar ja er gebeurt maar niets. Groetjes
meiden, het wordt een beetje stil hier nu...... bijna iedereen is nu al van z`n kleine prinsje/ prinsesje aan t genieten! heerlijk hoor! voor christel en pluk duurt t ook echt niet lang meer! duim gewoon door hoor voor jullie! mis de gezellige babbels nu al een beetje hier! we hebben heel wat geklaagd over vooral de hitte maar we hebben ook gelachen! hoop dat jullie allemaal nog gezellig mee blijven kletsen als we allemaal een beetje uit de kraamtijd zijn! Hier gaat alles best goed heb vanmorgen Evi voor het eerst sinds 2 weken weer eens in de Tummy tub gedaan i.pv. met mij onder de douche en ze hoefde zowaar niet te huilen! alleen toen ze er uit moest! dan wordt ze toch boos...... de krampjes worden echt al stukken minder sinds we die nieuwe Pepti voeding hebben! ben zooo blij! vanmorgen hebben we zelfs uit geslapen samen tot 09:00! ze was wel van 5 tot 6 wakker maar ik mag echt niet klagen over m schatjes slaap tijden snachts Sarah hoop snel wat van je te horen meid! je zal nog wel ff in t ziekenhuis blijven na zo n heftige bevalling...... En Linda hoe is het vandaag met je? al wat rustiger? en lekker he even geen visite?? wij hadden dat ook 2 dagen op verzoek van de kraamzorg omdat Evi zo huilde van de kramp en wij kwamen meteen een beetje bij zonder al die mensen om je heen. En Lise ik ben zoooo benieuwd naar je bevallingsverhaal! doeiiiiiii
En christel hoe was t bij de dokter?????? Nee Pluk, ook jij gaat binnen nu en heeel snel bevallen, het kan geen dagen meer gaan duren! heb je al ananas gegeten?? en bitter lemon gedronken????
Hoi Mad, ik mis de babbels hier ook! Maar zoals eerst de hele dag posten lukt niet meer he haha T gaat vandaag wel weer n beetje. 9 maanden heb ik geen last gehad van paniekaanvallen en ook niet van mijn reuma en nu komt alles terug... Ik zou het zwanger zijn nog gaan missen als ik niet denk aan al die andere kwalen haha... Vandaag is de VK hier geweest, Ïman weegt 2740 gram, ze is bijna weer even zwaar als bij de geboorte!! Hartstikke goed dus!! Mad, ik wil ook graag met Iman douchen, dat lijkt me zo leuk! Ik heb de kraamhulp gevraagd om t me even te 'leren' deze week! Ik heb ook niks meer van Saraah gehoord, ik denk dat ze echt aan het bijkomen is! Blijkbaar hadden we nog een oude verpakking nutrilon hypoallergeen en nu op het nieuwe pak staat er vernieuwd receptuur... ik heb alleen maar slechte dingen gelezen over het vernieuwde receptuur en de overgang van de oude nutrilon daarheen... Pfff ik hoop niet dat de krampjes volgende week weer hard terugkomen, zonder kraamhulp ook nog...
hallo.. nou mad ik bennog niet naar de gyn geweest ik moet om 10 uur... dat is om 19 uur bij jullie... dus daarna zal ik even posten.. nou wel klote geslapen het doet zon pijn daar beneden.. kan amper lopen laat staan fatsoenlijk liggen.. maar ja.. blij t ehoren dat het goed gaat hier.. en idd wordt rustig hier en linda.. alles komt goed... hoop dat je snel met iman kan douche lijkt mij ook leuk hoor... en is toch ook erl effe lekker geen bezoek ook voor jezelf lijkt mij.. nou pluk eeuwig zwanger denk het niet maar het lijkt er idd wel zo voel ik me ook welles maar ach het komt er wel een keer uit...
Iman doet t goed. Ze heeft een strak ritme opgelegd gekregen door de kraamhulp en t lukt me zowaar om de tijd in bed iets te rekken enz, voordat ik haar pak Navelstrengetje zat vannacht in de luier ja! Hoe is het met Lina?
he linda! Ja he dat had ik ook, ik dacht in die eerst kraam week; ik kan maar beter weer zwanger zijn! maar nu ruim een week verder denk ik er niet meer zo over! ik voel me stukken beter en heb ook al een week niet meer hoeven huilen! ja t zijn echt al die hormonen die uit je lijf komen zeilen! is echt een gekke gewaarwording he? lekker even tijd voor je zelf nemen en Iman ff aan je man geven helpt ook. ik ging bijv. lekker m haar wassen en relaxen onder de douche! soms stond ik gewoon nog te huilen onder de douche! nu kan ik me dat niet meer voorstellen. maar wel heeel vervelend dat je reuma ook terug komt meid! hopelijk gaat dat dan ook snel weer weg. heb je nog veel last gehad van stuwing? dat vond ik ook zo rot die eerste dagen toen ik (nog) geen bv gaf. als dat weg is voel je je ook snel beter. heb je al cina baby tegen de krampjes voor Iman? als je dat goed consequent blijft geven wil het ook goed helpen. en je kunt bij je apotheek ook rooibosthee (poeder) kopen die je aan Iman kunt geven dat helpt ook wel. en een paar slokjes warm water als ze kramp heeft. ik vind het ook nog steeds heel lastig hoor maar ben blij dat t wel minder wordt! ze wordt wakker.... ik ga verschonen / voeden etc. x
o christel, 19 uur, dan kom ik vanavond nog ff terug op t forum want ik ben natuurlijk reuze benieuwd naar wat de dokter zegt! ja dat is echt balen als je zo rot slaapt he? ik had ook iedere keer zo`n pijn bij m schaambot, net of t verweekte zeg maar! heb jij dat ook zo? en dat je zo op gang moet komen net als een oud omaatje als je uit bed komt.......
haaai iedereen... bedankt voor al jullie reacties echt heeeeel lief.. !!!! zoals jullie weten ben ik bevallen van een gezonde dochter Noa ... ze was 3360 gram en 51 cm .. en dat nog net in juli... ze maakt het goed... alleen heb ik sinds zondag ochtend niet meer geslapen.. alles bij elkaar opgeteld misschien 5 uurtjes... ze heeft namelijk last van krampjes omdat ze super veel drinkt bij mama ( das in iedergeval wel goed ) maar nu slaapt ze dan eindelijk lekker.. en dacht ik laat ff wat van me horen de bevalling was een zware, maar dat verhaal hebben jullie nog van me te goed.. ik zal ook gelijk wat fototjes plaatsen en Lise heeeeeel erg gefeliciteerd met Tijmen