@ Mad: ja ik hoop ook dat dat huilen enzo overgaan... Voor de zwangerschap slikte ik pillen tegen een angststoornis, dus hoop niet dat die terugkomt, maar het voelt wel hetzelfde Ik heb gelukkig geen last gehad van stuwing, ik had pilletjes gekregen in het ZH zodat de BV niet op gang kwam! Ik heb cina baby, maar nu heeft ze niet zoveel last van krampjes en redden we het met rondlopen met haar. Ik ben bang dat ze door die wisseling van FV krampjes gaat krijgen, heb verhalen gehoord dat kindjes er niet van konden poepen enzo Verder heb ik van de kraamhulp de naam van een medicijn dat alleen in duitsland verkrijgbaar is gekregen en dat moet heeeeeeeel goed helpen volgens haar. (we wonen tegen de duitse grens aan) Dus maar even aankijken!! Ik heb zo'n medelijden met haar als ze zo samentrekt en als de krampjes voorbij zijn valt ze als een blok in slaap,dus het is ook nog eens heel vermoeiend... Ze geeft de laatste 2 dagen ook vaak een mondje terug, net ook met gal. Hoop niet dat ze opeens gaat spugen! Liefs
hey saraah eindelijk weer wat van je.. maar gelukkig gaat het beter... maakte me wel zorgen hoor jee jij hebt het zwaar gehad.... nou over 2 uur bij de gyn en daarna horen jullie weer van me
Hey Saraah!! Wat fijn om wat van je te horen!! En wat een lieve foto!! Mocht je gelijk naar huis enz? Eigenlijk moet je gaan slapen als je meisje ook slaapt (sprak ik streng ) Liefs
Hoi saarah, fijn dat het weer een beetje goed gaat. Uit je verhaal heb ik begrepen dat het nogal zwaar was je bevalling, maar gelukkig geen sectio gehad Anders had je waarschijnelijk nog langer in het zkh moeten blijven Nou geniet maar van jullie mooie meiske en rust maar lekker uit Te hopen dat je vanaf nu lekker kan slapen
hey saarah..eindelijk heb je je kleine nu...en alles is achter de rug alhamdolilah meid. Ben erg blij voor je , rust goed uit meid...want ik heb juist gestrest de eerte dagen waardoor ik weer in het ziekenhuis belande! werd gek van de bezoek.. Veel geluk samen !xxx
hey dames... ik ga nu naar de gyn zodra k terug ben laat ik weten hoe het was... hoop met goed nieuws!!! ben erover een uurtje ofzo weer..
Dag dames... Allereerst Cristel; Heeeeel veeeeeeel succes!!! Ik hoop dat ze wat gaan doen bij je zodat je bevalling kan beginnen! Saraah; wat een lieve foto's zeg!!! Ze heeft echt een heel lief koppie Pluk; ik weet zeker dat het niet lang meer zal duren voor je! Nog ff-ies geduld! Vandaag heb ik me kleine voor het eerst in de tummy gedaan, en dit vond hij echt overheerlijk! Het badje had ik ook wel gadaan van de week alleen toen ging hij steeds huilen wat leuk ook om te doen ook trouwens in zo'n tummy en als je hem zo ziet genieten smelt je ook! Borstvoeding gaat bij mij ook steeds beter, alleen s'ochtend krijgt hij hem niet te pakken door me stuwing, dus ik kolf nu alleen nog maar in de ochtend en dan krijgt hij het gekolfde van gister... ik moet nu weer ff voeden, hij ligt te slapen maar mama is wel laat xxx Marijke
ben ik weer ben net terug van de dokter ... en ja hoor eindelijk ben ik open.. wel een te hoge bloeddruk en moet vrijdag terug komen als de baby nog niet geboren is maar waarschijnlijk wordt het dus wel 1 deze dagen.. misschien vanavond(voor mij dan) of morgen.. ben nu bloed aan het verliezen.. de dokter zag het al dus dat is een goed begin!!! yey!!! eindelijk... ik denk ik laat het jullie even weten.... eindelijk schot in de zaak. hoe is het met jou pluk??? en hoe is het met de kleintjes van iedereen??
@cristel: Dus misschien ga jij tussen nu en een paar dagen ook bevallen, zou wel lekker zijn voor je Nou ik duim heel hard voor je dat het vandaag op gang komt en misschien vanavond of vannacht geboren wordt (amerikaanse tijd) Dus misschien dat je vrijdag geneens naar je dokter hoef te gaan!
ooooh Sarah wat een dotje! en ze heeft al wenkbrauwtjes! mooie meid hoor! en zo gaaf al die haartjes! hopelijk gaan bij noa ook snel die krampjes over! echt vervelend en zielig is dat he! volgens mij hebben echt alle babies er last van als ik t hier zo lees..... Ik duim voor je dat t heeel snel gaat doorzetten bij jou Christel! het zal nu wel hard gaan als je al bloed verliest! en dan Pluk nog..... kom op meid! ik ga pitten! weltrusten!
Heee Cristel, zo begon het ongeveer ook bij bij!! Ik had ook een beetje bloedverlies en toen zette het ook door! Spannend zeg, mischien ben je nu wel al in het ziekenhuis! Mijn kleine mop heeft ook krampjes echt zielig he! Hij heeft nu ook 2 dagen niet gepoept dit kan alleen geen kwaad zegt de VK, want hij laat heel veel scheetjes , en die stinken!!! Vanacht heeft hij voor het eerst echt een beetje goed doorgeslapen, van half 1 tot half 5 Dus mams heeft weer wat slaap gehad van Devón... Zo ik ga ff naar beneden lekker koppie thee drinken. xxx Marijke Ik zal ook ff een nieuwe foto in me album zetten.
Nou dames hier is alles gewoon rustig. Vanmorgen in 1 uur 4 krampen gehad (ik helemaal happy) maar daarna niets meer (ja een scheet). Ben nu maar weer met het huishouden bezig, even afwassen, even computeren, zo even zuigen, weer even computeren, en dan wil ik nog een cake bakken (wil ik de hele week al maar het komt er niet zo van) oja en ik moet nog even een wasje ophangen. En zo gaan mijn dagen in vreugde voorbij. Om jullie nog even te laten schrikken heb ik een foto van mij (van gisteren) in mijn album gezet. Groetjes
Tjeempie wat een buik: die zal idd wel lekker in de weg zitten!!! ik duim voor je dat het gauw mag beginnen!!! liefs nameless en suc7
ik hoop ook dat het door gaat zetten voor je, volgende week wordt het weer warm en kan me voorstellen dat je nu wel van die buik af wilt, al is het alleen maar omdat je nieuwsgierig bent naar je kindje, succes!
jeeeeeetje Pluk, das zeker een grote buik!! Zal idd wel flink in de weg zitten... Ik zal voor je duimen dat hij zich heeel snel meld!! xxx Marijke