zooo betsie.. wat een verschil van 28 weken zeg... echt een mooie buik.. ik hoop dat alles goed is bij de Gyn
leuk he als je babykamer er is. Vond ik ook en gelijk helemaal ingericht en de kast volgehangen met kleertjes...
Hoi hoi! Ben vanochtend met mannetjelief naar de VK geweest voor controle en de Rhesusprik; de prik voelde niet echt fijn, maar er zijn ergere dingen; mijn bovenbeen was het doelwit en voelde wat gevoelloos, maar ik moest mijn tenen wiebelen zodat de vloeistof zich goed verdeelde. Liefje vond het niet leuk om aan te zien (hij is niet van de prikken e.d. haha), dus dat wordt nog wat bij de bevalling straks Het kleintje groeide goed, hartje bonkte dat het een lieve lust was en de ligging is ook al redelijk stabiel; hoofdje rechtsonder, ruggetje rechts en de voetjes links in de buik ('daarom voel ik daar het meest' ) De kans dat het ukje zich nog draait is niet zo groot meer zei de VK. We zijn blij dat alles weer goed is en vanaf nu moet ik elke 2 weken op controle; dat schiet alweer op! Nou, dit was weer mijn updatetje. Vanmiddag ga ik lekker mijn Blijde Doos van de Prenatal ophalen; kreeg gisteren de uitnodiging, dus ik ben errug benieuwd! Liefs, Lise
Gisteren zijn Nikky en ik naar de gynaecoloog geweest. We kwamen iets aan de late kant aan, dus had ik geen tijd om nog even te zitten en mijn bloeddruk te laten zakken. En het was behoorlijk warm, dus ik vreesde dat mijn bloeddruk tegen de 100 zou zitten. Maar dat viel reuze mee. Hij was wel hoog, maar gezien het weer en de haast was ik niet ontevreden (149/92) Ook had ik verwacht dat ik behoorlijk wat was aangekomen, maar ook dat klopte niet. Ik ben nog géén kilo aangekomen. Weer een meevaller dus. Na het wegen en meten moesten we nog heel even wachten en werd ik geroepen om naar de gyn te gaan. Hij gaf meteen aan dat de 'kleine' aan de grote kant is. Volgens hem loopt de 'kleine' dus niet voor op de groei, maar is gewoon groot Dat wordt nog wat... Krijg er nu wel de bibbers van hoor... Ook zei hij dat hij mijn bloeddruk (voor mijn doen) netjes vond, en we dus ook op dezelfde manier doorgaan met de medicijnen. Daarna hebben Nikky en ik nog naar het hartje geluisterd, en dat klonk ook top. Over 2 weken mag ik terug komen, en toevallig heeft Nikky dan ook vrij. Kan ze weer gezellig mee.
Hallo, Hier is het nu wat rustiger! De kamer is bijna af, de kleertjes zijn gewassen, we zijn uit de naam, de kaartjes zijn besteld, de enveloppen zijn al binnen. Lekker is dat he? Heb nu echt dat alles af en schoon moet zijn. De harde buiken blijven om de 5 a 10 minuten. Das minder maar ja, rustig aan doen helpt niet om ze te voorkomen. Gister is er iemand van de kraamzorg geweest. Vind het nu toch wel spannend worden. Straks loopt er iemand 5 dagen in huis. Weet niet of ik daar wel zo goed tegen kan. Ze is er natuurlijk voor de baby en mij, maar het idee dat zij ook dingen in het huishouden doet enzo daar moet ik even aan wennnen. Ik doe altijd alles zelf en vind het moeilijjk als er iemand voor mij moet zorgen. Dat had ik ook al toen ik laatst in het ziekenhuis lag. Hebben jullie dit ook of niet? Liefs Jenny
De één draagt meer naar voren, en de ander meer van binnen. Je kunt het niet echt vergelijken Het heeft ook met je postuur en aanleg te maken. En ik moet eerlijk zeggen dat mijn 'toeter' behoorlijk in de weg zit hoor... is ook geen feest
Hmm ja ok.. Je ziet eigenlijk ook wel dat ik zwanger ben, maar echt Supergroot is me buikje niet. Mischien kan ik een extra echo aftroggelen dat ik bang ben of ie wel goed groeit of niet.
Ik heb met 30 weken een echo gehad ivm mijn medische indicatie (mijn dochter groeide slecht) Maar wie weet als je aangeeft dat je je zorgen maakt... Je kunt het altijd proberen!
hey mensen, even een "raar"vraagje: als ik met manlief sex en ik ben klaargekomen (zeg het maar gewoon bij de naam) krijg ik me toch een rugpijn die zeker een halve dag duurt zo'n zeurende onderrugpijn. Klinkt dit bekend bij jullie?? Hoe komt dit toch?? Het vrijen hebben we ingeruild voor wat knuffelen want dit is niet te doen. groetjes twingo
nee ik herken je kenmerken niet eigenlijk, maar ook omdat bij mij het klaarkomen niet echt meer lukt zeg maar
Heb je er ook harde buiken bij? Ik heb dan namelijk bijna constant last van harde buiken. Dus oefenweeën. Dat zou het bij jou ook kunnen zijn
haai lady's...zo ben ff 1 dag weg... gelijk hele nieuwe taferelen met mij gaat het enigsinds goed... moet ff unrine laten testen, misschien komen mijn harde buiken, van een blaasontsteking.. dus wie weet.. ik hoop in iedergeval dat het met de rest goed gaat... gr. sarah
jaaaa me mij gaat het nog steeds lekker hoor!! Wat vervelend een blaasontsteking! Als ik iets haat is dat het wel :x
zo zeg sinds 3 dagen is het net alsof de band aan de rechterkant in een kramp schiet (1x per dag), zeer niet normaal (zelfs manlief vond het akkelig om mij zo te zien). Het zit dus echt alleen aan de rechterkant, mijn buik blijft er gewoon soepel bij en ook de kleine lijkt er geen last van te hebben. Ik moet er echt op drukken om de pijn een beetje te verlichten en na een paar minuten trekt het weer weg en heb ik nergens meer last van. Vreemd toch? Nou ja vanavond het de fysio (gym) maar eens vragen kijken of zij duidelijkheid kan verschaffen en anders de vk proberen. Daar mogen we morgen vroeg weer naar toe De kamer is klaar, de meubeltjes staan erin, moet ze alleen nog even afstoffen en insmeren met spul dat het hout verzorgt. Afgelopen vrijdag een doos met kleertjes gekregen van mijn vriendin, echt een grote doos vol. Voor maat 50 wil ik er nog een broekje bij aanschaffen omdat dit het meest bovenkleding was. Maat 56 misschien ook 1 of twee dingetjes maar dan meer omdat ik nog wat wil kopen Maat 62 zat er niet veel van in omdat haar zoontje deze maat een beetje heeft overgeslagen Maat 68 gaderobe compleet hoef alleen een vestje te halen omdat haar kleintje deze maat in de zomer bereikte en die van ons hoogstwaarschijnlijk in de winter. Ook navelbandjes, veiligheidsspelden en mutsjes meegekregen. Na lang nadenken, discusseren en onze financieën bekijken hebben we besloten om rolgordijnen voor aan de buitenkant (weet eigenlijk niet eens hoe die dingen officieel heten) te bestellen. En dan niet alleen voor de babykamer maar ook voor onze slaapkamer. Donderdag komen ze meten en dan nog 4 tot 5 weken wachten en dan worden ze gemonteerd. Nog mooi voor de bevalling dus. Groetjes
nou alles was goed... ben vandaag wezen prikken voor mn glucose... die was helemaal top !! en ook mn plasje ingelverd... en dies ook helemaal schoon... dus ja aan de ene kant opgelucht dat ik geen blaasontsteking heb, maar aan de andere kant vraag ik me af, waar die harde buiken dan van komen... verder gaat het goed.. tis wel stil hier hoor... op die andere maand topics gaat het veel snel...!! gaat het met ons zooo goed?