Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    @cristel: veel succes als het ECHT gaat beginnen!!! Zet 'm op, meid!
    @pluk: Sjezus, wat een enorme buik, je zou bijna denken dat er dr 2 inzitten....

Hier alles goed, gister naar VK geweest, baby is al volledig ingedaald, dus daar ben ik wel blij mee! :D
    Verder heb ik gelukkig tot nu toe een zwangerschap als uit een boekje... (ff afkloppen!) Geen vervelende kwaaltjes of andere nare dingen.
    Hopelijk wordt die bevalling er ook een uit het boekje... ;)

@Saraah, Linda & Marijke:
    Wat 'n scheetje hebben jullie gekregen en ze hebben allemaal al zo veel haartjes, erg leuk!

Ik moet nog ffies wachten.... :(

Gr. Niki

ps: heb vandaag het bed verschoond en heb de matrasbeschermer erop gedaan, is dit niet heel zweterig als het straks weer warm weer wordt?
    Jullie kunnen het weten, toch?

2. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse

Ik vind het heel zweterig en warm ja, ik heb er ook een groot badlakken eroverheen gelegd ;) (in de breedte van het bed)

Dit scheelt wel iets, alleen door die dikke toeter verschuift die steeds!

3. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Nou, dat kan ik ook wel doen, ja...
    Tnx, voor de tip!

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Tja zo'n dikke toeter had mijn moeder ook toen ze zwanger was van mij dus het zal wel een beetje in de familie zitten, daarbij ben ik normaal ook al niet een van de slanksten dus dat telt natuurlijk ook wel mee.

Groetjes

5. lisacar

lisacar Actief lid

Succes meid,

Ik hoop voor je dat het gaat doorzetten!

Gr. Carmen

6. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi dames,

Er is jullie alweer een augustus mama voorgegaan :( ;)

Saona is bevallen las ik net...

Pluk, ik hoop dat het gauw doorzet, idd een hele grote buik!!

Ik persoonlijk vond het zeiltje niet zweterig, maar met dat warme weer sliep ik op de bank bij de open deur... Zal mijn man eens vragen wat hij ervan vond :)

7. klaasje9

klaasje9 Actief lid

3 mei 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    wow pluk.............ik hoor soms al van mensen, dat ze mijn buik dik vinden (ik vind van niet) maar zal ze dan maar es een foto van jouw buik laten zien hahaha

8. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lieve dames!

Ben ik weer even :)
    Merk nu pas dat ik echt weinig tijd heb om op het forum te komen....maar ben ook nog erg moe! Maar niet te moe om 2 fotootjes van onze lieve Tijmen in mijn album te zetten!! Het is echt een scheetje, ik ben helemaal verliefd! Ondanks de gebroken nachten ;) Ik probeer zo snel mogelijk, misschien wel vandaag, mijn bevallingsverhaal te posten!

Heb even snel gelezen hoe het hier gaat! Is Cristel al bijna bevallen? En Pluk, jij mag nu ook wel, ik zag net je buik, kan me voorstellen dat het nu wel behoorlijk in de weg zit!

Liefs,
    Lise

9. patricia240477

patricia240477 Fanatiek lid

20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    @lisse, je zoontje is idd een scheetje zeg en dat het in je buik heeft gezeten he ongelofelijk gewoon hihi :)

Geniet nog maar lekker van je ventje ;)

10. sweetangel100

Lise, wat een lekker kereltje! Dat heb je goed gedaan ;)

11. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Lise, wat een lief knulletje :)

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    wat een lief ventje lise...

nou ja bevallen het komt bij mij langzaam opgang nu.. kan nog niet echt zeggen dat ik hevige weeen heb maar het is een begin.. en alweer een aug mama :( nou zeg!!!

in ieder geval het komt r aan en het gat niet langer duren als maandag want dan gaan ze het halen... dus ik weet dat het ik mn baby heb in 4 dagen.. maar misschien vandaag al wie weet

hoest hier?

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    WOW PLuk wat een mooie grote buik zeg! jemig! kan me voorstellen dat je t zat bent met die toeter! en wat knap dat je nu tochnog ook dingetjes in huis doet etc. ik had lang niet zo`n grote buik maar ik deed niet zo veel meer in huis........

Aaaah Lise, wat een mooi mannetje is tijmen zeg!

Christel, ik had verwacht dat je al was begonnen inmiddels..... jou beeb laat ook op zich wachten he! o o o o.

vanmorgen naar t ziekenhuis geweest voor preventief heuponderzoek. alles was oke! hele wachtkamer zat vol met pasgeborenen tussen de 1 en 3 weken! leuk is dat he! Evi lag met 2 andere babies op de behandeltafel maar ze was duidelijk het grootst en dikst :oops: terwijl die andere 2 maar 2 dagen ouder waren :oops: maar ja ze groeit goed!

vanmiddag hadden we visite en Evi kon alleen maar huilen :( hun hadden ook hun baby bij zich van 1 dag jonger als Evi en hij was zo mak als een lammetje en sliep de hele dag!
    Ik ben begonnen met Evi in te bakeren. zo wordt ze misschien wat rustiger want ze is zooo druk met die armen en benen en soms wordt ze zoooo boos. ze huilt nu al met een paar traantjes! echt zielig! hopelijk helpt het inbakeren een beetje. ze ligt nu in elk geval lekker te pitten in dr mummy zak! ha ha ha

Het regent hier echt kei en kei hard! bij jullie ook? wel gezellig zo die regen vind ik! ja dat mag ik nu wel zeggen na zoveel dagen hitte!

ik ga ff snel boodschapjes doen! bleeee

Sarah, en en en?? hoe gaat t met Noa?? ben zooo benieuwd.

En hoe is het vandaag met je Linda? voel je je al wat beter?

x

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja mad de mijne laat idd op zich wachten maar ach komt wel goed!!! ik heb geduld.. ik weet dat ik niet langer als maandag moet dus dat scheelt... maar krijg op het moment steeds meer pijn dus neem aan dat dat een goed teken is...

en pluk jij al iets?

15. Niet meer actief

cristel heel veel succes klintk heel goed

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Lieve dames,

Mijn bevallingsverhaal heb ik nu ook gepost!

Liefs,
    Lise

17. sweetangel100

Cristel....... Ben je al bevallen?

Ellen1973 is bij de augustus-mama's bevallen!

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    are you kidding me !!!! alweer een aug mama voor mij :( kan wel janken..lol

nou ben nog steeds niet bevallen.. het is een ramp zeg.. nou ja morgen om 9.30 weer naar de gyn kijken wat ie nu zegt... dus dat is voor jullie om 18.30 darna kom ik natuurlijk effe updaten... nou ja ik weet dat het nooit later kan owrden als dinsdag.... maar nu al 4 aug mamas voor mij.. en voo rpluk natuurlijk..

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Goede morgen dames...

Vanacht echt een zware nacht gehad... Om half 12 werd hij wakker en hij sliep pas weer om half 3 :( ... Ondertussen heeft hij wel zo'n 6 keer me borst gekregen maar werd er niet rustig van... Ik kon bijna wel met hem mee janken :cry: Nu ligt hij gelukkig weer te slapen ;)

Gister heeft Devón trouwens ook z'n hielprikje gehad. Hij gaf geen kik!! Hij sliep gewoon door op me schouder :) wat een bikkeltje he. En z'n gehoortest was ook helemaal goed dus mama is trots :D

Jeetje wat een lief schatje Lise! Echt een moppie :D

Hee spannend Cristel! Zou het dan nu eindelijk gaan beginnen? Me gevoel zegt van wel :rolleyes:

xxx Marijke

20. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Vanmiddag mogen we weer naar de verloskundige en ik ben heel benieuwd wat dat gaat brengen.

Voor de rest is het hier rustig, heb geen krampen meer gehad, hoefde er vannacht maar 1 x uit voor de wc, de kleine is heel rustig (soms moeders in de stress) en dan voel je hem in enen even draaien..
    Heb alleen sinds gisteren last van mijn rug, net ook met de afwas maar ja door mijn buik moet ik nu een stukje van het aanrecht af blijven staan en dan met een gebogen rug de afwas doen.

Manlief is ook zenuwachtig, ik mag niet meer met hem mee boodschappen doen (heb ik ook niet veel behoefte aan) want hij is bang dat mijn vliezen breken in een winkel ofzo :rolleyes: Nou ik geloof niet dat er hier binnenkort iets breekt, behalve moeders zelf.

Mijn ouders had ik gevraagd niet elke dag te bellen (wordt je ook zenuwpatiënt van), dus dat doen ze niet meer. Nee ze bellen nu om de dag (zijn soms net kleine kinderen) en dan ook nog eens (vaak) om 8.30 uur (lig ik meestal nog op 1 oor vanwege vaak wakker zijn 's nachts)
    En dan met de meest vreemde smoezen. Die van 3 dagen terug was om live verslag te doen van de eerste vlucht van de (geredde) duif van mijn vader (had hij gevonden met een gebroken poot en heeft hem meegenomen naar huis).
    Gisteren vroegen ze of ik misschien gebeld had omdat ze neit op tijd bij de telefoon waren en ze hadden geen nummermelder. (dat was een steek onder water omdat ik 's morgens de telefoon niet had opgenomen en ook niet had terug gebeld en ze weten dat wij wel een nummermelder hebben) en toen kreeg ik weer het hele verhaal van de duif te horen.
    Maar ja helaas voor hun ik kan ook onder water steken :)
    Dus Ja pa dat weet ik dat heb je me eergisteren ook al verteld.
    Ben dus benieuwd wat de volgende smoes zal zijn :rolleyes: :D Ach zo worden die twee oudjes van mij ook nog eens creatief.

Groetjes

Deel Deze Pagina