Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Nou ik ben er nog steeds hoor inclusief buik :rolleyes: :rolleyes:

Cristel gefeliciteerd met je kleine meid!!!

Hier is het nog steeds rustig, ja ik heb een zere rug zodra ik wat doe (afwassen, zuigen enz) maar ja wat wil je met zo'n watermeloen ervoor.
    Morgen mogen we weer naar het ziekenhuis voor alle controles, zijn die goed dan mogen we weer naar huis en anders mogen we denk ik blijven.
    Ach we zullen het wel zien.

De bitterlemon van gisteren heeft dus helemaal niets gedaan, nog geen krampje gehad :)

Gelukkig heeft manlief voor morgen kunnen snipperen zodat we ons niet terug hoefen te haasten na de afspraak, kunnen we het lekker rustig aan doen en misschien kan ik hem nog over halen om ergens te stoppen voor een ijsje ofzo.

Groetjes

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Gefeliciteerd Christel. Veel geluk toegewenst.
    Liefs Jenny

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Pluk, ik begin langzaam te geloven dat jij de eerste vrouw op aarde wordt die niet bevalt na een zwangerschap :)
    Nee, nu moet het toch wel eens gedaan zijn he!!

@Mad: ik deed 15 druppels in 1 fles, maar je moet even kijken, als Evi het goed doet op 10 druppels, is dat genoeg!
    O ja, bij status van de verzending staat nu: verstuurd :D Dus morgen heb ik m! Maar goed dat ik gebeld heb!

Met Iman gaat het -afkloppen- al 2 dagen heel goed. Nog n beetje moeite met poepen, maar ook dat gaat al beter. Ik geef nu weer cina baby voor de voedingen en als ze tussendoor krampjes heeft wat warm water met venkelwater erin. Tsja je blijft experimenteren he, maar tot nu toe gaat het -weer afkloppen- goed!

@Marijke: lekker rusten meid! Is echt nog belangrijk!

4. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Christel en Husband Gefeliciteerd.

Blij om te horen dat het allemaal goed is gegaan. Wat een superprachtig dotje van een dochter. En hele mooie naam. Geniet ervan.

gr. cassandra

5. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Cristel, gefeliciteerd met jullie kleine meid!
    Geniet lekker van de kraamtijd ;)

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.249
    4.480
    113
    Hmm ja niet bevallen naar een zwangerschap, nou dat heb ik vannacht nog gedroomt.

Uiteindelijk kreeg ik een keizersnee en toen bleek ik helemaal niet zwanger te zijn maar er kwam toen alleen maar pus uit en het bleek dus een grote
    ontsteking te zijn :-k

Maar goed aangezien mijn buik beweegt en pus niet hard aanvoelt ga ik er toch maar even vanuit dat er nog steeds een kindje in mij zit :)

Groetjes

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou pluk hoop dat jij ook snel bevalt.. en linda ruzie met je vriend is zeker niet leuk.. en al helemala niet nu... het is al z zwaar.. hoop dat iman het goed doet.. maar wat voor een medicijnen heb je nodig dan want dat heb ik even gemist.. gaat het niet goed met je?

8. sweetangel100

Hoi Cristel!
    Welkom terug en verander je banner :D
    Ik heb een postnatale depressie... Daar heb ik medicatie voor gekregen!
    Daar krijg ik ook ruzie over met mijn man. Ik durf niet alleen thuis te zijn, word ik helemaal gek. Voor hem is dat natuurlijk erg belastend, dat weet ik ook wel...
    Liefs

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh linda hopelijk gaat het snel beter als er wat is weet je me te vinden... ik heb trouwens mn bevallings verhaal op het forum gezet,... en ga mn banner nu vernadere

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Mooie banner Cristel!! :D Ik ga meteen je verhaal lezen!

xxx Marijke

11. anika79

anika79 Lid

30 jul 2006
    10
    0
    0
    Tilburg
    Hoi Christel, jij nog gefeliciteerd met je baby! Ik weet nog dat ik meer dan een week geleden 's avonds online was en een ander meisje ook dat weeen had. Ik ben dus een dag later bevallen. Van een dochter: Evelien. Hopelijk maakt jouw meisje het ook goed en gaat ze een mooie toekomst tegemoet.

12. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Sweetangel,
    Dat heb ik gemist dat je een postnatale depressie hebt. Wat erg voor je. Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.
    Liefs Jenny

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hoi iedereen

ik ben schandalig lang niet online geweest...
    ik hd ook 100 nieuwe e-mails :|

noa gunt me geen vrije tijd..
    en manlief is vak weg.. dus geen tijd voor andere dingen... madam wilt alleen op mijn buik slapen..
    ik kan het haar niet afleren :(

Christel heeeeel erg gefeliciteerd met je meisje...
    wat een schatje :D ...

En linda, wat erg :( .. gelukkig heb je er medicatie voor gekregen... hoop weld at alles gewoon goed gaat met iman en jou enzo...

Nou hier gaat alles dus best goed... behalve dat madam alleen op mijn buik wilt slapen ( nu ligt ze in de box.. WONDER ) ik eb tepelkoven van hier tot aan tokyo... en heb gister heeeeel hard moeten nadenken of ik er wel mee door wilde gaan...
    ik kijk tegen elke voeding op... maar een flesje geven wil ik ook niet... kolven helpt ook niet want die kloven zitter er nu en willen niet weg... :(
    maar noa zelf is gelukkig erg lief... en heeft ook geen krampjes meer( ff afklopppen )

ik heb niet alle pagina's gelezen en weet dus niet hoe alles met iedereen gaat, maar ik ga zeker vaker langskomen... ik mis jullie :oops:

en pluk ik hoop toch dat jij ook snel mag bevallen...

14. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Goede middag dames....

Hier gaat alles nog lekker... vandaag naar het CWI naar de sociale dienst gegaan om daar maar verhaal te halen over het UWV. Blijkt dat ze me te weinig hebben betaald over 5 weken. Namelijk iets van 500 euro te weinig. Dit bedrag krijg ik dus volgende week als het goed is en dat kan ik goed gebruiken want begin september ga ik in Amstelveen wonen! :D

Hee fijn saraah dat alles goed gaat bij jou! Ik had in het begin ook een beetje last van tepelkloven maar nu devón de borst een beetje gewend is gaat heb ik het helemaal niet meer! Volgens mij als je er na het voeden ook een beetje melk uitdrukt en dat over je tepel uitsmeert schijnt het ook te genezen, dat vertelde me kraamverzorgster. Devón wil ook nog steeds lekker op me buik slapen, maar nu ik dat inbakerzakje gebruik is dat veel minder gelukkig! Dan kom ik ook wat beter aan me eigen slaap toe :rolleyes:

O ja ik heb een vraagje...; Vanaf wanneer mag je weer met je vriend naar bed? Als het niet meer bloed? Of moet je langer wachten...? :oops: :rolleyes:

zo ik ga lekker weer naar beneden ff op de bank een slapie doen ;)

xxx Marijke

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

fijn sarah dat het zo goed met jullie gaat! maakte me al een beetje zorgen om je aangezien we al even niets hadden gehoord :rolleyes: maar dacht ook wel dat jij t net als ons allemaal heel druk zou hebben met de kleine.

vandaag bij t consultatie bureau geweest. conclusie; blijven inbakeren en doorgaan met nutrilon pepti want ze heeft alle verschijnselen van koemelk allergie en ze heeft veel temperament.... van wie ze dat nu weer heeft! niet van ons in elk geval :( ze is een pittig grietje zeiden ze daar al.
    ze is nu 54 cm en 4,5 kilo! wat gaat dat hard he! ze loopt wel mooi in evenwicht met alles.
    ik laat haar nu ook iets vaker en langer huilen want dat konden wij niet :( ik vind dat zooo zielig. maar nu ik het wel doe gaat het wel beter met overdag slapen in eigen bed.

ze zeiden ook nog; weinig prikkels geven en zo veel mogelijk in bed etc. geen visite haar laten vasthouden en zelf voeden. alle R`s werden weer benadrukt. gelukkig hebben we nu zelf ook ritme gevonden, nu alleen de rust nog :D

Linda heb je je zak nou al? en hoe is het vandaag met jou en iman?

Pluk hoe was t in t ziekenhuis???

ga m was vouwen want Evi slaapt eindelijk... pffff

Marijke; volgens mij mag je weer vrijen als je er zelf aan toe bent. heb ik wel eens wat over gelezen bij vragen aan de VK hier op t forum.

doei doei

16. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!

Zo, even weer wat bijgelezen! Leuk Saraah, dat je er weer bent. Ach, we hebben het allemaal druk, dus dan denk je niet als eerste aan het forum. Ik was hier ook elke dag meerdere keren, maar dat lukt ook niet echt meer. Maar ik blijf ook alles volgen!

Hier gaat alles goed. Eergisteren hadden we wel een drama-middag, maar gisteren en vandaag slaapt Tijmen goed, drinkt goed en heeft genoeg poep-en plasluiers ;) Vanochtend hebben mijn lief en ik hem weer samen in bad gedaan, hij werd direct rustig! Heeft jullie beeb ook zo'n droog huidje? Ik smeer het in met bodylotion van Zwitsal, dat verzacht wat, maar het is zo sneu, al die schilfertjes! En slapen jullie ukkies onder een lakentje en een dekentje of een slaapzak? Mijn kraamverzorgster zei dat ik binnenkort ook een slaapzak kan gaan gebruiken en dan de mouwtjes wat moet innemen, anders kan hij verstrikt raken...dus zal tzt eentje aanschaffen en tot die tijd slaapt hij onder een lakentje plus dekentje. Werkt ook prima!

Vanmiddag wil ik even naar de Hema, voor sokjes. Het lijkt wel of ik allemaal te grote sokjes heb, die hij steeds uittrappelt, dus nu maar ieniminiesokjes aanschaffen :)

Liefs,
    Lise

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hoi,

fijn lise dat alles weer oke gaat!

Evi slaapt in haar bakerzakje + lakentje en anders met lakentje en dekentje.

Evi had ook een vrij droog huidje maar nu niet meer. ik deed er vaak wat baby olie of vaseline op en toen was het heel snel weer weg!

ik ga een wasje vouwen!
    doeiiiiiiiiii

ps; hebben jullie dat ook dat je nu al half gek wordt als je weer aan werken moet denken? (voor degene die weer gaan werken dan) ik heb t onwijs naar m zin op werk maar het feit dat ik Evi straks uit handen moet geven :(
    heb er zelfs over gedacht om helemaal te stoppen met werken......
    na ja ach het duurt nog wel even maar de dagen gaan zoooo hard!

18. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    over slapen..
    noa slaapt alleen op mama's buik...
    maar als we haar in haar bedje leggen dan hebben een lakentje en dekentje...

heb net een lactatie deskundige gebeld...
    ze heeft me aangeraden 3 dagen te kolven
    mn tepels in de smeren met uiterzalf.. en het te laten helen... maandag komt ze langs en gaan we kijken hoe en wat... want ik wil echt heel graag borstvoeding geven...

zo ja werken... ben ik blij dat ik het eerte jaar thuis blijf... ik heb nu al heelmaal ontwenningsverschijnselen als ik onder de douche sta... soms denk ik dat ik een beetje te aanhankelijk ben...

ik vind het best moeilijk tijd voor mezelf te maken..
    heb geen eens tijd om mezelf ff lekker op te maken ofzo... het huis is ook niet meer wat het geweest is... en ik moet zeggen dat ik het best vervelend vind dat er telkens weer mensen langskomen... maja kan ze moeilijk weigeren...

nou ik hoop nu wat vaker langs te kunnen komen...

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Heee goed middag...

Nou ging ik net z'n luier verschonen, en toen ging meneertje poepen! En het bleef maar door gaan! Nu blijkt dus dat dat komt door alle ontbijtkoek die ik eet. Zelf gaat het poepen bij mij nog al lastig dus ik dacht eet ik lekker extra van die ontbijtkoek. Blijkt dus dat het ook laxerend werkt voor me kleine, dus mag ik het niet zo veel meer eten :(

Hee Lise, mijn kleine heeft hele droge voeten maar voor de rest niet. ik smeer er van die speciale cervix-bodymilk op, en dat werkt wel. Bij de Hema hebben ze trouwens van die hele schattige sportsokjes 9 van die halve sokken) Die zijn heel klein en Devón past ze nu ook.

Vanavond gaan we lekker patatjes eten en salade erbij. Wat eten jullie?? :rolleyes:

xxx Marijke

20. sweetangel100

Hello hello,

Hier ben ik weer even.

Saraah: gelukkig dat alles goed is! Begon me al zorgen te maken omdat we al zolang niks gehoord hadden! Wat rot van de borstvoeding, hopelijk gaat het snel beter, want als je tegen elke voeding opkijkt is ook rot!

Mad: nog steeds geen zak grrr... Maar er staat nu wel verstuurd, dus morgen zal ie wel komen...

Vandaag de hele dag geslapen... Erg he... Vanmorgen zijn mijn ouders hier geweest, mijn man moest even weg. Iman in bad gedaan samen met mijn moeder en toen mijn man terug kwam ben ik op de bank gaan liggen. Hij heeft haar om 15 uur de fles gegeven en zo heb ik dus geslapen van half 2 tot half 6...
    Ben kapot moe door die pillen, maar ja, een paar daagjes en dan zal het wel beter gaan!
    Iman slaapt vandaag heel goed, ben er echt blij mee! Vannacht meldde ze zich pas na 4 uurtjes voor de fles, ipv 3 uur!

@ Marijke: lekker hoor! Mijn man heeft net gegeten, maar ik heb nog steeds geen eetlust :(
    Iman heeft ook hele droge voeten en ik smeer ook die cervix, helpt inderdaad!!

Liefs

Deel Deze Pagina