Zo hier ben ik weer en nog steeds niets aan de hand. Morgen weer voor controle naar het zh ben benieuwd wat ze dan gaan zeggen. Net maar even weer het bed afgehaald en opnieuw opgemaakt en het beddegoed gewassen en opgehangen (grote ondingen). Voor de rest hoef ik van mezelf vandaag niet veel te doen al moest ik wel even zuigen omdat ik helemaal zelf met een paar drekpoten (ze zijn met de tuin bezig) naar binnen was gestampt (even vergeten en ja dan heb je extra werk). Groetjes
zucht, het lijkt me zooo lekker om weer je eigen kleding te passen! ik heb nu keus uit 2 broeken! en na 4 weken ben ik dat spuug zat! ben streng aan de lijn..... na 9 maanden snoepen is dat best moeilijk..... christel; echt rot dat je schoonmoeder geen hulp is voor je! gelukkig gaat ze snel weg en kunnen jullie lekker samen gaan genieten want zo te horen kun je het makkelijk alleen af ja die tepelhoedjes werken echt super goed! ik was er ook tevreden over. en linda?? hoeveel is Iman gegroeid?? hier gaat alles goed! met Evi gaat t super! ze slaapt goed ze eet goed en de krampjes zijn als sneeuw voor de zon verdwenen! ik denk echt dat t door die druppels komt! ben zoooo blij dat ik ze toch heb besteld! en als ik hier niet op t forum had gezeten had ik t nooit geweten! (met dank aan linda natuurlijk ) ja ik gebruik ook een foppie voor Evi, alleen kan ze m niet echt lang in houden ze is er nog wat klungerig mee! maar t gaat steeds beter moet ik zeggen! ik hoop dat t vandaag wat droger blijft want ik wil lekker gaan wandelen naar de stad! jullie nog plannen vandaag? doeiiiiii x madelon.
hehehe wat een schattig gezicht is dat als ze aan je pink zuigt...de mijne doet het wel eens bijhaarzelf..en dan heel wanhopig, dan weet je gelijk dat ze weer honger heeft
he pluk..ik dacht echt dat je je kleine nu al hebt...hoe kan dat dat je nog niet bent ingeleid?? je bent 15dagen over tijd...
evi is 1 weekje ouder dan lina ...volgende week is mn kleine ook 1 maand...voor dat we het weten zitten we aan de fruithapjes etc
Selaam toen tamer 2 dagen oud was heb ik hem zijn speen gegeven, want hij had zuigbehoefte zeiden de zusters en had de speen meegenomen naar het ziekenhuis. En hij is er gek op. Maarals hij honger heeft en ik geef zijn speen dan is hij niet stil te krijgen maar met de pink wel. Ik had op de bank geen speen bij me dus gaf ik hem mijn pink en vond het maar al te lekker.
ja die zuigbehoefte is erg belangrijk he... Als mijn Lina honger heeft moet ze niks van de speen hebben ofzo...pas als ze gedronken heeft..dus helemaal bevredigd is..vind ze het leuk om met de speen te slapen..
Goedemiddag! Die zuigbehoefte is hier sterk aanwezig! Tijmen is dan zo gretig, dat ie soms de speen maar niet te pakken krijgt Maar hij wil alleen de speen als ie goed gedronken heeft! Gistermiddag en avond wou het heertje weer niet slapen, net als de dag ervoor. Pluspunt is wel dat wij maar 1 keer 's nachts hoeven te voeden, dan heeft hij al 5 a 6 uur geslapen en daarna kunnen wij nog even slapen, na die voeding! Ik heb zelf al sinds 2 dagen wat hoofdpijn en nekpijn; ik vermoed dat ik niet helemaal een goede houding heb tijdens het voeden (ik heb wel een voedingskussen, maar toch). Heeft 1 van jullie ook last van die klachtjes? Tjee Pluk, ik neem aan dat er morgen meer helderheid is voor je...! Ik duim voor je! Morgen komt de wijkverpleegkundige van het CB hier voor het eerst, voor een intake! Ik ben benieuwd. En ook hoe zwaar Tijmen inmiddels is. Ik weeg hem nl. niet, krijg wel vandaag een weegschaal van mijn ouders (heb er zelf nog op gelegen maar het schijnt dat je beter niet kan wegen, omdat je je anders te druk maakt over al dan niet aankomen...dus ik ga 1 x in de zoveel dagen wegen, niet elke dag. X Lise
en gelijk heeft ie hij wil eerst lekker drinken, geen fopspeen waar niks uit komt... Ik zou ook niet weten hoeveel mn kleine Lina nu weegt...laatste kerer dat de kraamzorg haar had gewogen was ze nog niet bij haar geboortegewicht...Nu maar afwachten totdat ze naar het consultatieburo gaat...Ze krijgen trouwens deze keer 5 vaccinaties in totaal... echt zielig als je je kleine zo ziet huilen..vooral 1 prik gaat er zo diep in..dat je bijna zou denken dat ie er uit de andere kant uitkomt...en dan heb ik het niet over de pijn achteraf.. Tja..het is wel heel belangrijk. En volgend jaar voordat ik op vakantie ga, weer een vaccinatie bij de ggd...
Jaja Iman weegt eindelijk boven de 3 kilo 3255 gram! Ze groeit heel mooi zo, zeiden ze op het CB. Verder had ze daar opeens een luier met felgroene poep Volgens hun wijst dat op krampjes... Ik moet het in de gaten houden en anders donderdag hun bellen als ze het dan nog heeft. Daarna ben ik wat boodschapjes gaan doen en nu ga ik even wat opruimen, want mijn tante komt straks afscheid nemen, zij gaat op vakantie. Lekker naar de zon! Pluk, ik hoop wel dat er snel duidelijkheid voor je komt, want dit duurt wel heeeeeeeel erg lang!! Ik vroeg me trouwens af wat jullie voor anticonceptie gaan gebruiken? Ik ga weer de nuvaring gebruiken. Maar ja, daar moet je eerst weer ongesteld voor zijn geweest en dat is nog nergens te bekennen . Ik vroeg aan mijn man of hij geen rubbertjes wil gaan halen hahaha... Hij zei: ga jij maar, is zo voorschut als ik dat vraag
hey 3255 is netjes! ze doet het goed fijn om te horen he... Euh...nuvaring? is dat een anticonceptiepil? het is niet voorschut hoor, ik ben degene die het wel eens haald.. Bji de bijsluiter van mijn anticonceptiepil staat dat ik 2 weken na de bevalling mee moet beginnen. De verloskundige zei beter 3 weken na de bevalling...(dan is de eerste strip nog niet echt veilig, dus eventueel met condoom) of de eerste dag van je eerste menstruatie , die tussen de 3 en 6 weken komt. Ik heb het gelijk na 3 weken geslikt..ik vloei al een week niet meer , en wil dat mn lichaam er weer aan went.
hoi iedereen... het gaat behoorlijk goed met eidereen zie ik.. hier ook... noa doet het goed ik ben overgestapt op kolven... want de Lactatiekundige was langs geweest en vond mijn kloven zodanig erg dat het verstandig was om door te gaan met kolven.. en tegen de tijd dat mijn kloven weer geheeld zijn is zij te gewend aan de speen van een flesje... en eerlijk gezegt vind ik het wel handig dat flesje... ook was er de vrouw van het CB geweest en noa is al 3960 gram ze groeit dus goed ben helemaal een trotse mama... ook het huishouden gaat weer een stuk beter... kom eindelijk weer een beetje in gereel.. had nooit kunnen voorspellen wat een verandering het zou zijn.... ik zit trouwens echt heeel erg rot in mn vel... over hoe ik eruit zie... ik snap heus wel dat ik niet in 1 dag mn oude gewicht terug heb.. maar ik herken mezelf niet meer... en daardoor wil ik ook liever niet naar buiten... en heb ook absoluut geen behoefte aan mensen in mn huis... ik vind mezelf een beetje gek... want ik ben bang dat het straks enge vormen gaat aannemen, dat ik een of ander complex krijg ofzo... naja... ik moet weer kolven.. tot snel
hallo hallo... nou hier gaat dus ook alles goed.. over de fopspeen die wil ze dus absoluut niet ze vind dat ding maar niks maar ja ze huilt vrijwelk nooit alleen wanneer ze honger heeft dus dat scheelt... en saraah dat heb ik ook hoor dat ik soms in de speigel kijk en denk jeetje hoe krijg ik het er af.. en zeker als ik mezelf weeg dat doe ik voorlopig maar effe niet meer.. maar ik weet zeker dat het erbij jou af gaat.. en mad ja over die broeken ik heb wat stretch broeken die ik wel pas maar spijkerbroekenenzo nog niet geprobeerd zit nu ook niet echt comfertabel met die hechtigen maar ik weet zeker dat ik die nu dus echt niet pas he... hoe krijg ik in hemels naam die kilos eraf oohja hebben jullie misschien een tip hoe ze sneller kunnen boeren.. cailynn kan dus meestal geen boer laten en ze probeert zoo hard... zit soms na 30 min nog en dan lukt het nog niet....
hey christel... soms doet noa er ook 30 min over voor de boer er eindelijk uit komt.. ik tik dan meestal zachtjes op dr rugje... en dan komt ie wel... en ja ik pas nog maar 1 broek... mn positiebroeken( ik had er 2 ) zijn stuk, en ik kan nu maar 1 broek aan, die me voor de zwangerschap veel te groot was... aan de ene kant heb ik zoiets van... over 6 weken is het vast allemaal anders... maar als ik nu naar mn buik kijk... poe he !!! word ik niet vrolijk van.
ja dat snap ik... ik heb dat dus met mn heupen die waren al wel breed maar vrouwelijk breed nu is het anders breed.. ik heb een strakke band om mn buik en dat helpt heel goed om mn buik terug te krijgen die is al wel plat.. alleen moet buikspier oefeningen doen om het weer strakker te krijgen.. maar die mag ik nog niet doen van de dokter vanwege mn hechtingen enzo... ja saraah over 6 weken is het vast allemaal anders.. geniet gewoon van noa... en die boertjes ja dat doe ik dus ook tikken op het ruggetje zelf andere posities maar het lukt niet dus na 30 /40 min leg ik haar maar neer en dan 2 uur later komt het opeens...
Hey christel wat een leuk gezinnetje vormen jullie zeg, je man heeft qua ogen en lach wel wat weg van die van saved by the bell ben zn naam even kwijt.. Maar das zeker niet verkeerd! (mag ik dat zeggen?) En saraah gaat gauw genoeg hoor. Ik ben dan nog nooit bevallen.. Maar weet wel van mn vriends stiefmoeder die in juni een kleintje heeft gekregen zoals je weet.. 3 dagen na de bevalling grapten we dat de tweede er nog in zat, en 2 weken later kon ze haar normale broeken weer aan nog wel met een buikje, en weer anderhalve week later was het buikje bijna weg! Dus ik denk dat jij zoo ook weer je oude figuur terug hebt!
hahaha saved by the bell ja ik weet wie jebedoelt!! dankjewel... ookal zieik er zelf op die foto wat belabbert uit had de hele nacht opgezeten:S
o ik was al bang dat ik de enige was die zo met m figuur bezig was en me zo ongelukkig voel! ja het is echt rot en ik hoop voor ons allemaal dat we snel weer de oude zijn! het is bij mij net als bij jou christel met die heupen! ik had al veel heup zeg maar en nu helemaal! m vriendin zei dat t echt wel weer goed komt maar dat het tijd nodig heeft om terug te trekken.... poe poe ja t gaat mij ook niet snel genoeg hoor en ik schaam me ook een beetje voor m dikke billen! als ik buiten loop doe ik m schoudertas precies zo dat ie half over m billen valt ja balen he sarah als je maar 2 broeken hebt om aan te doen! same here! maar je moet niet binnen blijven hoor meid! doe er een leuk jurkje over ofzo! en jezelf ff lekker verwennen met een maskertje en een lekkere douche doet ook wonderen! want als t zo goed gaat met noa moet je ook lekker gaan wandelen! (is ook weer goed voor de kilo`s) o wow linda! Iman groeit zeker goed dat is wel heel fijn! ben benieuwd of ze al erg veranderd is. het echte kleine baby gaat er snel af he? evi wordt ook al echt zo`n mini mensje..... hopelijk wordt t morgen weer een beetje lekker weer! want als t zo regent voel ik me echt zo`n kluisenaar! doeiiiiiiiiiii
Hallo, Ik heb dat probleem ook met mn heupen, erg vervelend. Jasper is nu al meer als een uur aan het 'krijsen', ik krijg hem echt met geen mogelijkheid rustig. Erg, weet niet meer wat ik nu moet doen. Mn vriend moet vanacht werken dus ik denk niet dat ikveel zou kunnen slapen. Denk trouwens de rest van de straat ook niet met dit volume. Ik vind het zo zielig voor hem, je weet helemaal niet wat er aan de hand is... Kennen jullie dit ook? Ik denk dat als dit nog even doorgaat hij geen stem meer over heeft.
ik ben nog niet buiten geweest met cailynn.. de dokter zei daar 10 dagen me te wachten ivm lucht hier... op het moment hangt er namelijk smog... en ze voelt zich op het moment niet zo lekker... mar volgende week als we terug komen van de okter gaan we lekker wandelen in het park.. wanneer de smog weg is.. zo dadelijk even eten ookal weet ik nietg wat. ik heb niet echt honger maar ja moet eten voor de melk he