Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

o my god...en ik zit hier blij te doen met mn gewicht/figuur...... :oops:

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

@ youdia: de nuvaring is een ring die je inbrengt en die hormonen afgeeft (dus net als de pil).
    Alleen blijft die ring 3 weken zitten, je hoeft er dus niet aan te denken en na 3 weken haal je die ring 1 week uit, dan word je ongesteld en dan breng je een nieuwe in.
    De pil was niet zo geschikt voor mij, ik vergat die vaak :oops:

@ cristel: wat vervelend van die smog! Volgende week maar lekker naar buiten met je meisje!
    Iman doet ook heel lang over boeren! Ik tik haar dan ook zachtjes op de rug net als Saraah en dat helpt wel. T gaat steeds beter en sneller. In het begin zat ik wel eens 40 minuten en als ik haar in bed legde voordat ze geboerd had ging ze huilen omdat haar die boer dwars zat... Dus bleef ik maar zitten!

De kraamverzorgster zei trouwens tegen mij dat als een baby het tongetje tegen het gehemelte heeft dat hun dan iets dwars zit, bijvoorbeeld een boertje. Bij Iman klopt dit echt, als ze geboerd heeft gaat haar tong naar beneden!

@ Jenny: dat heeft Iman ook vaker gehad, je word er wanhopig van... De kraamhulp zei altijd tegen mij: heeft ze genoeg gegeten? heeft ze een schone luier? heeft ze geen krampjes? is ze niet stil als je haar oppakt (aandacht)? Dan moet ze maar even huilen/krijsen....
    Ik heb dat op een gegeven moment ook zo gedaan, want ik wist ook niet wat er aan de hand was. Inderdaad dacht ik ook aan de andere mensen bij ons in de flat :oops: maar ja... Nu huilt ze altijd met een reden en eigenlijk niet meer 'zomaar'.

@ Mad: ik zal binnenkort eens foto's plaatsen, dan kunnen jullie zien of ze veranderd is!

Liefs

3. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Sweetangel,
    Na twee uur huilen kwam de reden. Jasper begon te poepen en niet zo maar een beetje. Daar heeft hij dus last van gehad. Toe hij om 12.00 uitgepoept was is hij in slaap gevallen en werd pas om 6.00 uur wakker. Echt heel fijn, kan ik ook een beetje bijkomen.

Ik moet nog steeds eens kijken hoe ik fotos moet plaatsen. Ik weet het nog steeds niet.

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    goede morgen...

ja linda, ben ook wel benieuwd naar Iman :D
    ze is nu flink gegroeiid :D

goh ja, soms moeten baby's huilen terwijl er niks aande hand is, dan zijn ze gewoon ff niet blij...
    dat had noa ook wel eens...

ik vind dat Noa al zo groot is geworden...
    niet in lengte en gewicht maar in haar doen en laten.. raar eigenlijk dat daar al zo snel verandering in komt... maar wel heel leuk :D

Noa heeft vanacht voor het eerst in haar bedje geslapen :D... heeerlijk. en vanochtend heeft ze gewoon een uur wakker gelegen zonder te huilen...
    ik was echt blij verast.
    ik was al helemaal bang dat we haar teveel verwend hadden... maar het komt hopelijk allemaal nog goed ;)

oh mn kleine meis is wakker...
    ff flesje geven ;)

5. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hai!

Youdia het is echt niet erg hoor meid dat je zo blij bent me je figuur! ik ben juist blij voor je :D ik moet gewoon hard werken aan m figuur om t weer terug te krijgen.... en ja waar een wil is.... en ik ben nu al 3 dagen op dieet en t gaat best goed moet ik zeggen.

Jenny; wat denk je zelf wat er met jasper is?? zou hij ook krampjes hebben? als ik jou was zou ik het consultatiebureau ook ff bellen. toen Evi zo huilde had ik veel aan hun tips etc.

Evi kwam vanacht voor het eerst voor een fles om 02:00! poe dat was wel moeilijk wakker worden voor mij want ' normaal' komt ze pas om 04:00 toen daarna kwam ze alweer om 06:00 dus ik heb een gebroken en korte nacht achter de rug! en vanmorgen was ze ook al weer iedere keer snel wakker (denk omdat ze 2x een poepbroek had) en nu ligt ze ook nog maar een half uur en is ze alweer wakker :rolleyes:
    ze huilt niet dus wacht ik maar af....

ik ga maar ff stofzuigen......

6. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    http://tinypic.com/ ;) foto verkleinen met deze site en opslaan.
    je album openen op dit forum en dan de foto toevoegen....
    hoop dat t zo een beetje duidelijk is.... :D

7. Niet meer actief

o das die zogenaamde vrouwencondoom ;) , die wil ik ook wel proberen...maar die kan je zeker niet combineren met de pil he? ik bedoel nu ik aan de pil ben is het de eerste strip nog niet veilig....dan heb ik liever zon vrouwencondoom dan de standaart mannencondoom... :oops: heheh sorry. Anders zoek ik het wel ff op...thnx ;)

8. Niet meer actief

aha..oke...Maare als ik zo naar je foto kijk..valt het best mee... succes! ;)

9. sweetangel100

10. Niet meer actief

oeps net te laat...ik heb er alles over gelezen.. lijkt me wel wat eigenlijk..nu ff kijken of het ook vergoed word door de ziekenfonds. word die bij jou wel vergoed? en had jij er bijwerkingen van gehad? hoe lang gebruik je die al? sorry voor al die vragen... xxx

11. sweetangel100

Nee hij word maar gedeeltelijk vergoedt. Je krijgt er per keer 3 mee, dus voor 3 maanden en dan betaal ik 19 euro bij.
    Ik heb er niks geen bijwerkingen van gehad en ik gebruik m al ongeveer 2 jaar voordat ik ermee stopte om zwanger te worden.

Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je vragen hoor :D Wie niet vraagt, wie niet weet....

12. Niet meer actief

aha..helemaal ideaal zo te lezen...heb ook die test gedaan..en helemaal geslaagd voor die ring. Thanx meid..weet ik dat ook weer :D xxx

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Zo daar ben ik ook weer een keer!

Gister was ik lekker met me moeder en Devón de stad in geweest, lekker wezen winkelen. Bij h&m een leuk leren jasje gekocht voor devón! Ik wou ook nog bij die merk-winkel leuke replay kleertjes kopen maar toen ik die prijs zag viel ik toch wel bijna om; 90 euro voor een spijkerbroekje, ik denk ik ben niet op me achterhoofd gevallen :rolleyes:

Ikzelf zit ook weer bijna in me oude figuur... Alleen nog een blubberbuikje, maar voor de rest ben ik weer net zo'n spriet als voorheen. Wel jammer eigenlijk want ik wou juist wat kont houden :rolleyes:

Devón wil z'n speen ook niet altijd. Hij spuugt hem dan meteen uit, wel grappig om te zien hij schiet hem dan echt hard weg. En dat boeren is voor mij ook bekend, soms duurd het ook een half uur, de andere keer laat hij er in 1 keer 3 achter mekaar. Me kraamverzorgster zei trouwens ook dat bij BV ze niet altijd een boertje hoeven te laten, maar ik probeer het toch altijd.

Shit, ATWT is begonnen :(

xxx Marijke

14. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,248
    4,480
    113
    Hallo dames,

vandaag weer naar het ziekenhuis geweest, ctg was goed, echo was goed, bloeddruk was (voor mijn doen) hoog en dus even urine testen waar een heel klein spoortje eiwit in zat, inwendig onderzoek gehad (nog minder als 1 cm ontsluiting) en daarna nog bloed wezen prikken.

Helaas kunnen/willen ze nog niet inleiden omdat mijn lichaam er duidelijk nog niet klaar voor is en daardoor zouden we een hoog risico lopen op een keizersnee en aangezien ik ms heb zullen ze er alles aan doen om een operatie te voorkomen.

Dus vrijdag moeten we weer terug komen en worden alle testen nog een keer gedaan en dan kijken ze weer verder.

Wel afgesproken dat 43 weken echt de grens is dus als ik vrijdag nog niet ingeleid kan worden dan zullen ze maximaal tot maandag wachten.

Moet eerlijk zeggen dat ik er vandaag zo doorheen zat dat ik spontaan in tranen uitbarste bij de gyneacologe (had er gelukkig alle begrip voor)

Daarna zijn we doorgereden naar mc donalds en hebben we daar maar even wat gegeten (vanavond konden we het dan af met een plakje brood).

Nu zijn we allebei weer wat rustiger en weten dat de beslissing om nog niet in te grijpen de beste was.

Groetjes

15. klaasje9

klaasje9 Actief lid

May 3, 2006
    468
    0
    0
    Friesland
    jeetje pluk! en je had al zo'n dikke buik! ben benieuwd of je kindje straks ook erg groot is, of dat juist niet!

nou jah, nu weet je iig waar je aan toe bent!

16. niek

niek Fanatiek lid

Aug 31, 2005
    2,611
    0
    0
    zaanstad
    pluk, ik wens je heel veel sterkte, zat vanmiddag nog te denken hoe het met je was....

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey

nou pluk hoop dat het vandaag gewoon spontaan begint voor je!!!

nou ik heb knallende koppijn al de heledag ik heb nu net toch maar en parcetamol genomen ik heb gevraagd of dat kwaad kon met bv ze zeiden van niet maar ja we zien wel.. ik neem er maar 1 want het wil gewoon niet weggaan en kan niks eten daardoor voel me dan zoo misselijk bah..

ook vandaag met cailynn naar de dokter geweest we konden eerder terecht... ze is nu 1 week en 2 dagen en is al meer als een pond bij gekomen en is 1.5 cm gegroeit.. was dat bij jullie ook zo?? ik schrok wel van die pond dat had ik niet verwacht.. nou ja is alleen maar een goed teken dat ze goed eet.. en volgens de dokter verzorg ik haar uitstekend dus ik ook weer blij :)

hoe is het met de andere babys????

trouwens haar navelstrengetje is er gister afgevallen dus ben vanmorgen met dr gaan douche.. vond ze heerlijk alleen toen we eruit gingen was ze metoch boos...

18. jacky

jacky Actief lid

Dec 17, 2005
    421
    0
    0
    zuid-holland
    tjee pluk ik kan goed begrijpen dat je er doorheen zat wat een opgave zeg,maar net wat je zegt hun weten wat ze doen,dus je kan niet anders dan je er bij neerleggen 1 troost hij moet eruit,hoop voor je dat het alsnog lekker spontaan komt,nog ff volhouden sterkte
    groetjes jacky

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Goede morgen dames...

Met devón gaat alles goed, hij is alleen een beetje verkouden. Hij niest de hele tijd en af en toe hoor je hem echt zwaar ademen. Maar morgen ga ik toch ff langs de dokter dus dan kan ik meteen vragen wat ik eraan kan doen.

Hee Pluk, wat duurt dat lang zeg! Maar idd die dokters weten heel goed waar ze het over hebben en 1 troost over een week heb je zowiezo je kindje! Spannend hoor.

Zo ik ga lekker douchen en die kleine daarna in bad doen.

xxx Marijke

20. sweetangel100

Goeiemorgen dames...

Marijke, Iman is ook al verkouden... De hele tijd niezen en ook een snotneusje... Zielig he.

Pluk, gelukkig hebben jullie een beetje rust met het idee dat niet ingrijpen het beste is... Nog maximaal een weekje meid, nog even doorbijten!! Wie had ooit gedacht dat het nog zolang zou duren?

Nou wat een rotweer... Het kan in NL nooit eens 22 graden met een zonnetje zijn, nee het is OF een hittegolf OF regen en rotweer... Ik zou vanmiddag met mijn ouders en broer en schoonzus naar een dierentuin hier in de buurt gaan, maar met dit rotweer kan dat natuurlijk niet.... Grrr...

Iman is ook al veel gegroeid Cristel!
    Ze heeft trouwens vaak niet meer genoeg aan een flesje van 90 cc, dan maak ik nog maar 30 cc bij... Ze wil gauw groot worden :)

Liefs

Share This Page