Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    he Marijke, ik moest lachen toen ik las dat Devon zn tut niet altijd wil en hem zo weg schiet. Dat doet Jasper ook. Ik zat laatst met hem op de bank, hij lag op mn benen met zijn gezichtje naar mij toe. Ik kriebelde hem blijkbaar te hard, daar schrok hij wakker van, toen moest hij niezen en schoot zo die tut recht in mn gezicht. Dat was erg grappig.

Pluk, ik kan me echt voorstellen dat je er doorheen zit. Die negen maanden wachten duurt al zo lang en als je dan ook nog zo lang overtijd bent. Gelukkig is het het wachten zeker waard.

jasper heeft gistermiddag van ahalf twee tot snachts 12.00 lopen huilen/ krijsen. Echt zielig, hij heeft nu geen stemmetje meer. Hij heeft gisteravond een klein beetje ontlasting gehad, dus of dat hem nu dwars heeft gezeten. Sinds vanaochtend 9.00 slaapt hij. Ik zit nu rustig even op de bank bij te komen.

2. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Mad, ik ga het eens proberen met de foto,s

3. Jenny

Jenny Fanatiek lid

May 14, 2005
    1,432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ik krijg steeds dat het bestand te groot is of is beschadigd, maar kan niet zien waar ik hem kleiner kan maken.

4. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    he jenny,

heb je microsoft picture manager op je pc staan?? dan kan ik t makkelijk uitleggen namelijk......

druk op start, ga naar alle programma`s en druk op microsoft office als hij erbij staat kan ik duidelijk uitleggen hoe je een foto erop kan zetten....

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    hoi hoi

hier ook een verkoude baby...is ze eigenlijk al vanaf dag 1.

en madam wil eindelijk een speen.. alleen heeft ze nog moeite met die in haar mond te houden... ze is een beetje gewend geraakt aan haar vingers denk ik.

hebben jullie eigenlijk een wippertje voor je kleine?
    't lijkt mij namelijk wel handig....

die kleine van mij slaapt best goed vind ik... vanacht van 0.00 tot 5.30 doorgeslapen :D heerlijk hoor.... hopelijk blijft dat zo.

6. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hee gek zeg.. Gister hadden ze ook op veel plekken in NL veel regen, maar hier scheen het zonnetje vollop! Nu is het ook heerlijk hier buiten, nog geen drupje regen gezien hier.

Devón slaapt nu ook weer lekker. De BV gaat nu ook veel beter. Hij pakt hem nu steeds in 1 keer! Gelukkig maar, want ik wou al bijna over stappen op flesvoeding :)

xxx Marijke

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Hee Saraah.. Ik heb een wippertje, hij vind het altijd erg leuk om er in te zitten, kan hij een beetje om zich heen kijken... ;)

8. Niet meer actief

mijn lina vind het ook leuk op haar wippertje..(tenminste als ze gedronken heeft)... wat minder is , is dat mn zoontje (van 5jr) haar gek wipt (raar woord eigenlijk) :) , heel hard dus... hij is echt vervelend vanaf de dag dat Lina er is....hij kust haar heeeeeeel hard(totdat ze huilt), een keer tilde hij haar op zonder haar hoofd te steunen...als ze slaapt, gaat ie lawaai maken zodat ze wakker word etc etc... Waneer beginnen jullie aan een 2de kindje?? :) (geintje) Voor Lina maak ik altijd 125cc, drinkt ze totaan de laatste druppel leeg...denk dat ik weer nieuwe flesje voor der moet halen...ze drinkt nu uit die kleine avent flesje..en totaan de laatste streepje. Oja ik kreeg gisteren bezoek van iemand van Wij jonge ouders.. En heb bij haar zon pakket gekocht met die drinkbekers, lepels etc...echt leuk die dingen. ;) He Saraah hoeist?ik was trouwens de gene die Noa bekend heeft gemaakt op m.nl...sorry..kon niet wachten :)

9. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    wij hadden gisteren ook de hele dag een zonnetje! en geen druppie gevallen :D

ik heb ook een wippertje voor Evi. heerlijk vindt ze die. maar ze vindt t nu ook steeds fijner om in de box te liggen.

fijn marijke dat t weer beter gaat met de bv. echt knap dat jullie t al zo lang volhouden.
    vooral ook nog met kolven erbij kost t echt veel tijd.
    gaat t al beter met je tepels sarah?? worden de kloven al minder?

aaah Youdia wat zielig voor Lina! hopelijk wordt haar grote broer snel iets liever voor dr!

ik heb net ook zo`n mevrouw op bezoek gehad met een felicitas doos met heeel veel prulletjes erin. was bijna gezweken voor wat aanbiedingen maar heb niets gekocht :D
    wel had ze een goede tip voor kindjes met krampen. namelijk speciale flessen van www.babyplanet.nl
    ik kreeg er ook een folder van. ga ff kijken hoe duur ze zijn op internet.....

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Ohja christel trouwens een vraagje...hoe bevalt jouw bedje...ik meen me namelijk te herinneren dat jij destijds een bedje had gekocht en ik heb zo'n zelfde idee gekocht maar dan als box :)
    vroeg me af of het bevalt :)

11. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    grrrrrr die flessen kun je alleen verkrijgen in de winkel van baby planet zelf! en ze staan niet op internet!

ze heten drbrowns natural flow

jammer :(

12. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,248
    4,480
    113
    Wij hebben heel bewust geen wippertje aangeschaft, ik wil de kleine namelijk niet op de grond zetten in zo'n ding ivm onze hond.

Wat mij wel wat lijkt (voor in de box) is zo'n doo doo zak (of hoe dat ding ook heet) ze zijn er in blauw en rood en het is een zitzak waarin je eerst nog een babyinleg in doet (kun je ze vast zetten net als in de maxi).
    Als ik de plaatjes zo bekijk dan liggen ze daar heerlijk in en als de kleine groter is haal je de babyinleg eruit en hebben ze een zitzak voor op de slaapkamer.
    Maar ja die dingen zijn me daar even € 109,-, ach misschien krijgen we nog wat geld als de kleine geboren is (onze opa geeft meestal geld omdat hij geen cadeautjes weet en halen is een beetje moeilijk voor hem). ;)

Voor de rest is hier alles rustig.

Groetjes

13. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    he pluk,

wij hebben ook een jack en willen de wipper ook niet op de grond hebben. (zal eens ff een foto van m opzoeken!)

maar je mag de wipper ook zo ie zo niet op de grond zetten i.v.m tocht zei onze kraamhulp.

wij zetten de wipper als Evi er in ligt in de box! handige oplossing want voor t zakken van de voeding is t wel makkelijk want als ze plat in de box ligt geeft ze vaak voeding terug.

bij Prenetal is zo`n voedingskussen in de aanbieding voor 36,- daar kunnen ze ook op liggen en die kun je ook in de box gebruiken. ik heb m van de week gekocht en vindt t echt een perfect ding!

[​IMG][/img][/url]

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh mad wat een schattig hondje.. nu heb je een schattig kindje en een schattig hondje ;)

ooh gulay dat bedje klopt daar hadden we het toen over.. dat bevalt echt heel goed... tenminste cailynn vind het fijn en ik ook de eerste week want dan ze ligt ietsje hoger als een normaal bedje....en dat is de eerste week echt wel fijn...

nou hier geen verkouden baby maar ja het is ook wel lekker weer nu ookal is het snachts wat kouder...

ze drinkt wel heel gulzig net of ze 1 week geen eten heeft gehad en verslikt zich dan uiteraard.. of ze valt in slaap tijdens het voeden.. dan leg ik haar in bed en 5 min later weer wakker en wil ze weer eten.. vrij irritant want dat gebeurd dus altijd midden in de nacht

hoe zijn de babys hier slaapt iedereen goed snachts??

15. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!

Pff, Tijmen heeft alweer aardig wat afgehuild sinds een uurtje of half zes! Hij loopt dan helemaal rood aan en wordt haast schor van het huilen. Om 5 uur vanmiddag heb ik hem gevoed en tot 7 uur heeft hij veel gehuild, dus hup, toch maar weer voeden en ja hoor, hij wilde weer!? Volgens mij hebben wij hier de bekende regeldagen; gisteren ging het ongeveer hetzelfde...
    Behalve het huilen, gaat het verder goed; vandaag zijn wij voor het eerst met Tijmen wezen wandelen met de kinderwagen. We wilden wel eerder, maar het regende zowat elke dag en vandaag was het juist heerlijk! We zijn 1 ommetje wezen maken, ook nog even de drogist bezocht (maf hoor, nu met kinderwagen en eerst met dikke buik) en toen naar huis.
    @Cristel; Tijmen slaapt ongeveer van 12 uur 's nachts tot een uur of 5. Niet altijd hoor, maar meestal wel. Na verschonen en voeden, kunnen wij meestal nog 2 of 3 uurtjes slapen. Dus op zich gaan de nachten wel redelijk.
    @Pluk; meid, ben blij dat er duidelijkheid is en gezondheid gaat voor alles natuurlijk! Nog even volhouden!

Kus, Lise

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

Dec 6, 2005
    3,597
    0
    0
    Almere
    nou vanmiddag ff weggeweest...lekker naar buiten wandelen.... toen gelijk een wippertje gekocht... ze heeft er net ff in gezeten... vond ze leuk, maar toen kreeg ze honger :p
    zoveel honger zelfs dat ze niet genoeg had aan mijn borstvoeding en ik extra bijvoeding moest geven... ze eet zoveel is echt ongelooflijk. :D

hahaha ja Youdia ik dacht wel dat jij dat was ;)
    hehehe... is neit erg hoor.. :D

en christel noa slaat 's nachts vaak nanaf 0.00 tot zo'n 5/6 uur door... soms komt ze wel eerder hoor... en dan na het eten slaap ze vaak weer door tot 10.00 uur... das best wel lekker..

en pluk, gezondheid gaat natuurlijk voor, maar ik snap heeeeeeeeel goed dat je het nu echt wel helemaal zat bent... ik werd al gek toen ik 4 dagen overtijd was.. maar gelukkig zal het in iedergeval niet lang meer duren...

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    wow ze slapen allemaal tot 5 uur hiero vanaf 12 uur.. nou cailynn i krijgt rond 12 uur voeding en dan wil ze rond half 3-3 uur weer.. en dan weer tussen 6 en 7 maar ik hou het wel vol.. hopelijk verandert zij ook snel dat ze het een paar uur langer vol houd.. maar goed ze huilt vrij wel nooit dus ik mag niet klagen...

18. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Iman krijgt rond 12 uur de laatste voeding en komt dan tussen 3 en 4 weer... Tot nu toe meld ze zich steeds om de 3 uur, overdag en 'snachts... Volgens het CB gaat ze het langer volhouden als ze rond de 4 kilo weegt, dus nog even geduld :)

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

Jan 11, 2006
    2,505
    1
    0
    serveerster
    Devón die houdt het soms wel vol van 11 uur s'avonds tot 5 uur s'ochtends maar soms komt hij ook rustig om 3 uur... Ik hoop dat hij het snel elke nacht langer vol houdt.

Vandaag heeft hij volgens mij ook een regeldagje. Hij is nu al vanaf half 9 vanmorgen wakker en wil de hele tijd eten. Ik heb hem net nog gegeven, wat een hongerlap zeg... :(

Share This Page