ja stom is dat dan he, dat het zo wisseld met die tijden hoe laat ze dan willen eten. gister ook; evi had om 19:30 dr fles gehad en direct daarna naar bed, toen kwam ze pas weer om 03:00! en toen weer om 07:30..... en overdag zit er soms maar 2,5 uur tussen! hoeveel voedingen krijgen ze bij jullie overdag? Evi krijgt er 6 van 120
ja... noa heeft vandaag volgens mij ook een regeldagje... ze wilt niet slapen en wilt alleen maar drinken...alleen zijn mn borsten een beetje leeg..en kan ik dus steeds niet meer dan 30 cc kolven... dus maar een beetje bijvoeding gegeven... noa drinkt normaal 6x een flesje van 120, maar soms heeft ze daar niet genoeg aan en soms drinkt ze haar flesje niet leeg.....( drinkt ze maar 100) zo ik kom er net achter dat een gym genootje eerder was bevallen als ik op 26 juli... wat grappig is... is dat ze netals linda op 8 augusutus was uitgerekend en linda en zij zijn alletwee op 26 juli bevallen alletwee van een meisje( ze heet sarah ) en het kindje is ook half marokkaans hahaha !! toeval of niet... heheh kheb ook twee nieuwe foto's in mn album gezet.
hallo allemaal.. Mijn Lina krijgt haar laatste flesje om rond 21.00u....daarna hoor ik haar niet meer tot een uur of 03.00/03.30 word ze weer wakker voor een flesje..en slaapt daarna gelijk door tot rond 08.00u etc... Hey Saarah wat een schatje is die Noa toch , en volgens mij lijkt ze wel op jou toch..? heb je trouwens geen stuwing gehad in het begin?xx
hehehe dankje wel.. ja die wangen zijn zeker dik.. en ze heeft ook een dikke onderkin ik heb een beetje stuwing gehad in het begin... maar niet dodelijk... dat kwam omdat noa me leegzoog... vandaar ook die verschrikkelijke kloven..
ik had bij mn eerste zwangerschap wel heel erge stuwing..koorts van 2 weken etc... Ze waren echt dubbel d... Daarna..had ik niet eens genoeg melk voor mn zoontje..bij voeding erbij etc..Kortom..bij mij lukte het helaas niet.. Ik had vroeger mooie, volle en ronde borsten...en nu zijn ze alles behalve dat.. Tja.. daarom zeg ik..aan je gewicht kan je altijd wat aan doen, buikje ook. Maar borsten?? ik zeg je eerlijk..ik had 2 keer een gesprek gehad om een borstoperatie(ciliconen) in zuidplein..(die Belgen die op tv komen) maar achteraf ben ik blij dat ik het toch niet heb gedaan..
Hmmm je bedoeld dus dat je hangtieten kunt krijgen na de BV... Ben ik eigenlijk zelf ook wel een beetje bang voor... Ik geloof wel dat ik gelezen heb dat als je je BV rustig afbouwt het dan meevalt... Maar ja we zullen zien he Wat gebeurt dat gebeurt toch wel...
En idd wat een lief koppie heeft Noa toch! Eigenlijk moet ik ook weer ff wat foto's van Devón plaatsen.
ach ja... de borstvoeding gaat nu nog goed... ik zou het verschrikkelijk vinden als ik straks zou moeten stoppen omdat ik te weinig heb... en ja als mn borsten straks gaan hangen ofzo ( deden ze toch al.. de dingen van mij waren sowieso al zwaar en groot) vind ik dat echt niet erg... en alle borsten zijn weer anders... Noa is voor mij nu belangrijker dan mn borsten... en ja wie ziet mn borsten... alleen remy en die is er heus wel blij met mn borsten of ze nou hangen of niet voor mij zijn die overtollige kilo's het ergst... ik ben nog niet op de weegschaal gaan staan.. maar dit durf ik ook nog niet... ik w8 tot noa een maandje is.... tnx marijke... zou idd ook wel weer een nieuwe foto van devon wilen zien
ja klopt..ik heb nog steeds een 75b..en in een bh lijkt het alsof er niks mee is... maar ze zijn wel wat gaan hangen ja..ik haatte dat toen..Ik had toen wel van vriendinnen etc gehoord dat ik beter geen borstvoeding kon geven ivm hangborsten. maar is vond(vind ik nog steeds) dat mn kind op de eerste plaats komt..en tja..ik heb het geprobeerd, en helaas niet gelukt. Maar dat hoeft echt niet altijd hoor, er zijn vrouwen die 5 kids hebben en altijd volle jaren borstvoeding hebben gegeven..en hun borsten zijn er niet op achteruit gegaan..en al geef je gewoon de fles..wil niet zeggen dat je borsten altijd zo blijven...En mijn man is al helemaal tegen neppe borsten, dus stel dat ik zon operatie door liet gaan..zouden we uit elkaar gaan... wat een gedoe he(om niks)
Iman wil vandaag ook alleen maar eten... Ze ligt nu net even te slapen, maar hoor haar alweer geluidjes maken... Flesje van 90 cc is niet meer genoeg, moet er nu van 120 cc maken en die drinkt ze achter elkaar leeg!! O ja, Iman zit met de nachtvoeding nog op 8 voedingen per dag. Saraah echt leuke foto's! Ik zal deze week ook weer nieuwe foto's plaatsen! Gistermiddag toch nog naar de dierentuin geweest. Het was nog superwarm geworden hier 'smiddags. Liep ik daar met een trui, vest en jas Iman heeft de hele middag geslapen in de kinderwagen. Heb haar om 16 uur daar in een restaurant de fles gegeven, ze deed de ogen er nog niet voor open en dronk de fles zo leeg en sliep verder Ik heb ook een wipstoeltje. Ik zet dat stoeltje op de bank en Iman erin. Kan ze lekker om zich heen kijken! Iman lanceert de speen ook vaak haha en af en toe valt ie uit haar mond en dan gaat ze eraan likken, omdat ze er niet aankomt haha
tja dames daar ben ik weer. Sinds gisterenmiddag heb ik zeer onregelmatig toch wat weeën maar er is geen pijl op na te trekken. De ctg en de echo waren vandaag weer goed en ik ben van iets minder dan 1 cm ontsluiting (afgelopen woensdag) naar iets meer dan 1 cm ontsluiting gegaan. Dus is de gyneacologe even gaan overleggen en kreeg ik twee afspraken. 1 voor zondag voor weer controles en 1 voor maandag voor het inleiden (als het er dan nog niet is) En weer het hele verhaal dat ze liever niet willen inleiden en deze gyneacologe vertelde er ook nog even bij dat dikke mensen (laat ik dat nu net zijn) meer kans hebben op een keizersnee. Nou op dit moment zal het mij een worst wezen ik wil gewoon mijn kind! Ach we zijn op de terugweg maar gestopt bij bakkerij bart voor een heerlijk broodje gezond en wat te drinken (hoefde maar 1 wee weg te puffen) Hoop toch wel dat het doorzet want een heel weekend zo blijven zitten met die weeën zie ik ook niet zo zitten. Groetjes
Nou Pluk, eindelijk iets van actie, al is het dan nog onregelmatig!! Hopelijk zet het door, want dat is idd niks, het hele weekend weeen! Maar 1 troost, hoe dan ook heb je maandag eindelijk je kindje, hou je aan dat idee maar vast!! Liefs
Ik heb 3 nieuwe foto's in mijn album gezet Trouwens Saraah, ik lees het nu pas, maar wat toevallig van die vrouw bij jou op gym
o mijn god die pluk... ik vind je echt grappig hoe je erop reageerd, en hoeveel geduld je ook hebt.. ik werd na 8 dagen overtijd echt gek..wou niemand zien of horen.. Hou nog even vol meid, nog even en je hebt je kleine.. en vergeet je alles om je heen
wat een schatje die iman!...vooral hoe ze daar op die kussen relaxt ligt Thnx voor je reactie met die oorbellengedoe... tja je weet dat Marokkanen snel aan die dingen beginnen..gelijk na 1 maand ofzo.. ik dacht meer tussen de 4 en de 9 maanden eigenlijk. maar twijfel nog..xx
leuk linda dat t zo goed ging in de dierentuin, en nog mooi weer ook! heerlijk. mijn borsten zijn (na 4 weken) borstvoeding weer precies zo als voor ik zwanger werd! ik heb trouwens nog een hele voorraad bv in de vriezer liggen.... zo zonde! al die uren kolven.... hoop dat ik het nog kan geven als t wat beter met Evi dr voedingen gaat! echt grappig trouwens sarah van je gyn genootje, wat een toeval allemaal. onze na - gym begint op 29 augustus alweer... heb jij al iets gehoord wanneer jullie beginnen? @ pluk het kan niet langer meer dan 3 dagen duren...... nog heel ff meid! maar je hebt al t recht om te klagen hoor! we leven zoooo met je mee! hoe vinden jullie m nieuwe banner?? heeft Debbie van t forum voor me gemaakt! ben er helemaal weg van.... bij een topic schreeft ze dat als je zo`n banner wilt je haar kunt mailen met je forum naam en een foto van je beeb! geweldig toch! zelf kan ik het helaas niet! iemand nog plannen voor t weekend? ik niet echt.....
aaaah wat een scheetje Linda, echt een mooi meissie! en het verbaasd me dat ze nog zoveel haartjes heeft! meestal wordt t na een paar weken wat dunner maar Iman heeft echt nog een mooi koppie met haar! Pluk; ik heb wel eens gehoord dat je echt in jezelf moet keren en dat je je moet gaan concentreren op de weeen zodat t goed gaat door zetten! ik duim in elk geval voor je!
Heel mooi Mad! Had inderdaad gelezen dat Deb dat wil doen... Was ook aan het twijfelen om haar een foto te mailen! Hier ook geen plannen voor het weekend... Morgen boodschappen met mijn man doen, voor alle zware dingen zoals frisdrank enz... En erna gaan we even met Iman naar zijn moeder... Voor de rest geen plannen, lekker relaxen Omdat het weer beter met mij gaat begint het bezoek nu aan een inhaalslag Maandagmorgen en middag de hele dag bezoek en woensdag ook... Donderdag weer naar het CB... de eerste keer naar de arts. Iman heeft inderdaad nog even dikke haren... Ze beginnen alleen donkerblond te worden, net haar moeder @ Youdia: ik ga ook vroeger oorbellen laten zetten bij Iman, maar niet al bij 2 maanden! Liefs
nee 2 maanden is nog te vroeg ja...ach ik zie wel..vanaf 4 maanden in ieder geval.. Mijn Lina in de zon heeft ook donker blond haar..(net als haar pa) Mijn zoontje was wel heel licht blond als baby..maar naderhand wat ouder..word het ook wel donkerder nu.. Ik heb trouwens as vrijdag voor het eerst een afspraak bij de arts van het CB... # Leuk MAD! echt orgineel..