Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo...

nou ik zit op 10 voedingen per dag ofzo.. gister duidelijk meer maar goed...

wat een schattige beebs zeg!!! echt lief...

nou gister hadden ze hier een feestje gehad voor de verjaardag van mn schoonmoeder wel buiten gelukkig... maar ik zat wel de hele avond met een stress baby ze vond het duidelijk veel te druk.. en wilde constant eten want dan waren we natuurlijk alleen en dan was het goed.. was echt zielig ze wilde ook niet alleen slapen vannacht.. maar om 5 uur kon ze eindelijk alleen in haar bedje... dus duidelijk houd ze niet van drukte op het moment..
    en mn man ja die was dus de hele avond foetsie.. buiten dus.. en ik zat hier met cailynn ik was dus nogal pissig hij was al de hele dag werken enzo.. en komt ie om half 3 maar een keer binnen toen alle visite weg was... gelukkig heb ik een lieve schoonbroer die had er dus wat van gezegd blijkbaar... dus als het goed is verandert die nu wel.. hij komt maar wanneer het hem uitkomt maar zo werkt dat dus niet.. zooo dat is er ook weer uit...

plannen voor het weekend.. ikke niet.. ja het laatste weeekend dat mn schoonouders er zijn en dan gaan ze terug naar huis ben ik stiekem wel blij om:)

2. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!

Wat een mooie babietjes allemaal! Ben even ieders albums bij langs geweest! :)
    Hier alles goed, ben gisteren begonnen met het oefenen met kolven, pff, dan voel je je pas een koetje ;) Nu kolf ik nadat Tijmen bijv. de rechterborst heeft gehad de linkerborst daarna af. Morgenavond hebben we nl. een feestje en past mijn schoonmoeder voor het eerst op (het is ook de eerste keer dat er iemand op hem past...) en zal zij hem moeten voeden. Ik wil niet te lang op het feestje blijven, zeker omdat het de eerste keer is en ik ook opgezette borsten krijg als we heel lang wegblijven. Dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan.
    Verder hebben wij een erg druk weekend qua (kraam)visite...wel leuk, maar ik denk dat het wel vermoeiend zal zijn.
    Vanavond maar wat eerder slapen...maar Tijmen zal ons wel weer wekken :) Ach, het hoort erbij!

Kus,
    Lise

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    ja zeker allemaal lieve beebs!! Ik moet er ook nog steeds een foto van me kleine bijzetten, liefst een recente, maar laat nou net de batterijen van me camera leeg zijn en ik moet ze nog steeds opladen... :(

Lekker hoor lise, een feestje... Voor mij een hele lange tijd geleden! En ik voel me er denk ik nog niet zo lekker bij om me kleine zo'n lange tijd alleen te laten bij iemand anders...

Ben nu op passen samen met me moeder en devón bij me neefje... Devón slaapt eindelijk... :rolleyes:

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    he spannend Lise !!

ik zou het nu echt nog niet kunnen om noa bij iemand achter te laten... het is gelukkig ook nog niet helemaal nodig.... maarja remy en ik willen straks ook natuurlijk weer een keer weg...

pfff ik hoop dat noa vanacht lekker doorslaapt want remy gaat morgen ochtend weer vroeg werken..
    en dan mag ik alles alleen doen.. en ben ik overdag gebroken... mn schoonmoeder zal ook wel weer langs willen komen... ach ja... misschien ga ik ff een rondje doen morgen met de kleine...
    kmoet nog een paar kaartjes posten voor wat bevallen gym-genoten... ;)

ohja mad... mijn na-gym is pas 16 oktober...
    ik zat in een verkeerde groep... er zaten mensen in mn groep die moesten bevallen in september... ik had me te laat opgegeven..
    maja das aan de andere kant wel weer beter.. dan ben ik wat beter op been, en pas ik misschien eindelijk weer in mn broeken :)

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ik zou cailynn ook echt nog nergens achter kunnen laten... vind dat echt moeilijk... maar dat hoeft gelukkig ook nog niet.. als er een feestje is gaat ze maar gewoon mee.. lol

hopelijk slaapt ze vannacht een beetje door maar denk het niet.. want ze heeft ze de hele dag geslapen.. en kreeg haar niet echt wakker.. maar we zullen zien..

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o heerlijk Lise een feestje,

echt goed/ knap dat je m al achter durft te laten! ik geloof echt dat t voor iedereen best een keer goed is om er ff tussen uit te zijn zo na je bevalling kun je best een lekker uitje gebruiken. mijn schoonmoeder wou ook al een keer oppassen zei ze... maar ik wil nog niet :rolleyes: zal er ook echt een keer aan moeten geloven want werken komt ook al heel dicht bij zo! nog 8 weken en ik moet alweer aan de bak!

mijn huis is 1 grote bende en wij krijgen vanmiddag ook kraam visite... ga maar eens ff ruimen! bleeee.

fijne dag allemaal!

ps; hier schijnt t zonnetje 8) hoop dat t zo blijft want Piet voorspelde regen.....

Pluk; hoe is het nou?? zetten de weeen al door meid??

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Goede morgen dames...

Vanacht lekker geslapen en Devón ook... Om half 1 de laatste voeding gegeven, toen om 5 uur weer, en toen kwma hij weer om half 9. Nou toen was mams gelukkig ook goed uitgerust. Soms mis ik me oude nachtrust wel hoor, lekker iedere dag flink slapen soms wel 12 uur achter mekaar... :rolleyes: Maar wat ik er nu voor terug heb gekregen is veel beter dan die extra slaap!

Hier ook lekker weer, het zonnetje schijnt echt heeeel vrolijk! :D Alleen hebben ze geloof ik wel voor vanmiddag onweer voorspelt :(

hee Pluk, is er al wat verandering opgetreden????

xxx Marijke

8. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Wat een leuke nieuwe foto's heb je Mad, vooral als ze zo op jullie arm hangt :)

9. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Hier ook zonneschijn! Helaas idd voor vanmiddag regen voorspeld :(

Iman had vannacht om half 12 de laatste fles gehad, toen weer om half 3 en toen weer om 6 uur... Tussen 9 en 12 zijn altijd haar wakkere uurtjes en net wilde ze alweer eten, terwijl het pas kwart voor 11 was... Maaar ik kan haar niet laten huilen terwijl ik weet waarom ze huilt dus heb ik haar maar een flesje gegeven en ze dronk toch dik 60 cc op, dus ze had best wel honger...

Idd leuke foto's Mad!
    Deb heeft me ook een banner gemaakt. Zal m in mijn onderschrift plakken :D

10. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hee Linda, mijn kleine is ook steeds wakker van ong. 9 tot 12... Mischien hebben ze dan gewoon ff geen zin om te gaa slapen :rolleyes:

11. sweetangel100

Nee ik denk t ook... Iman is dan ook echt klaarwakker... Op een gegeven moment begint ze dan te gapen en dan breng ik haar naar bed. Daar ligt ze altijd nog wat geluidjes te maken, maar daarna valt ze dan toch in slaap... Nu slaapt ze ook, na een hoop geknotter haha...

12. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb Devón net gevoed en vaders lag toch nog te slapen dus ik heb Devón lekker bij hem gelegd en nu liggen me beide mannekes te slapen...

13. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Leuk zeg die banners, alleen ik moet nog steeds eens kijken hoe ik fotos kan plaatsen, het is me nog niet gelukt.

14. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hee Jenny, je foto's moeten aan ene bepaalde grote voldoen... Ik kan sommige foto's ook niet plaatsen omdat ze te groot zijn.
    Ik heb de grote gewoon in me camera goed gezet, dan kan je ze hier ook neerzetten.

15. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nou die wakkere uurtjes gelden hier ook...
    klaarwakker is ze dan.. naja ze slaapt nu dan eindelijk.. maar zal zo wel weer wakker worden voor de fles...hongerlap.. ze is vanacht echt veel te vaak gekomen voor mijn gevoel... maar goed ik ga haar geen honger laten lijden.. dus gewoon lekker gevoed..

en over die foto's verkleinen dat kan heel makkelijk met paint...

open je foto in paint
    ga dan naar "beeld"
    klik op uitrekken/helen
    dan staat er :
    horizontaal: 100
    verticaal:100

dat haal je weg, en voer je inplaats van 100 .. 50 in. ( bij horizontaal en verticaal) dit doe je zovaak tot je foto de juiste grootte heeft.. je hoeft trouwens niet perse 50 te doen... je kunt ook 80 doen ofzo .. of 73 wat jezelf leuk vind ;)

veel succes !!!! :D

oh en mad echt leuke foto's van evi...
    wij doen Noa ook altijd op onze arm.. tegen de krampjes... vindt ze heerljk.. :D

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    thx allemaal! ja ze zal inderdaad wel vaak op de arm op de foto gaan! vindt ze heerlijk als ze krampjes heeft :)

O wow Linda je hebt echt een gave banner gekregen! heel mooi is ie ook geworden!

Evi heeft ook altijd een paar uurtjes achter elkaar dat ze niet wil slapen, alleen is het bij haar meestal tussen 17:00 en 20:00.

Krijg zo weer kraamvisite!

He Jenny als je wilt kun je ook grote foto`s naar mijn mail sturen als t nog niet lukt met verkleinen, dan verklein ik ze en kun je ze er zelf op zetten! stuur je wel ff een PB! kijk maar wat je doet en hoeveel je er evt. stuurt!

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo.. nou hier dus geen oog dicht gedaan vannacht mevrouwtje was klaar wakker van 2 tot 6... om 5 uur heeft mn man het maar overgenomen ik was bekaf... vanmorgen is ze ook wakker geweest dus hoop dat ze vannacht eindelijk weer slaapt!!...

ooh en 1 broek pas ik alweer :) die was voor mn zwangerschap een beetje te groot maar het is een vooruit gang toch??

18. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Oh Christel das niet fijn een hele nacht wakker.
    Ik heb gelukkig deze nacht wel een beetje kunnen slapen en dat was nodig ook. jasper komt nog wel voor een voeding, maar als hij voor de rest goed doorslaapt dan is dat wel heel fijn.

19. sweetangel100

Nou Cristel, we kunnen ons een handje geven...
    Vannacht was een verschrikking. Ze heeft niet langer dan een uurtje achter elkaar geslapen en dan was ze er weer. Ze had ook weer krampjes en dan is lang geleden... :(
    Ik ben kapot, normaal doet mijn man ook wel een voeding of neemt het over als ze weer huilt, maar zoals jullie weten moet hij in het weekend 's nachts werken dus was vrijdagnacht en afgelopen nacht alleen en dat breekt toch wel op merk ik, vooral als ze dan ook nog niet wil slapen...
    Ik heb ook het idee dat de voeding niet echt vult, dat ze na een uurtje weer honger heeft, terwijl ze op het moment van de fles niet meer op kan dan tussen de 90 en 110... Donderdag moet ik naar het CB, zal ik eens overleggen.

Er staat eindelijk een foto in mijn album waarop Iman wakker is! :)
    Niet dat jullie denken dat ze altijd slaapt, want 'helaas' is dat helemaal niet zo :)

Liefs

20. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Pluk, heb al een tijdje niets meer van je gelezen dus misschien ben je inmiddels al bevallen ;)

Anders heel veel succes morgen! Je heb dan eindelijk de kleine in je armen!!!

Deel Deze Pagina