mmmm wat een nacht brakers allemaal! hopelijk slapen ze vandaag allemaal overdag wat beter zodat jullie zelf ook ff kunnen uitrusten! ja ja volgens mij is het voor Pluk dan ook eindelijk zover! zoniet dan morgen maar 'normaal' poste ze bijna iedere dag wel iets en we hebben al even niets gehoord! laten we het hopen! wat een weertje he? echt zondags vind ik dit weer! gelukkig is t niet zo koud, dat scheelt! o fijn christel dat je weer een broek aan kunt van voor je zwangerschap! dat is zeker al best snel! ik kan nog steeds niets van mijzelf aan..... heb nu een spijkerbroek maat 34 = 44 aan! pffff aaah leuke foto zeg linda van Iman in bad! en wat kijkt ze al wijs uit dr oogjes he??
Het weer is weer eens bagger... bah bah Ja ze kijkt inderdaad wijs Mad haha... De kraamverzorgster zei altijd een heel helder wijs kindje... Ze heeft ook echt een eigen karaktertje, ze is echt een gifschijter... Als ze haar zin niet krijgt dan maakt helemaal vuisten en houdt ze haar adem in... Een echt meisje
goede morgen.. nou Noa heeft gelukkig goed geslapen vanacht... van half 1 tot half 7... maar dat mocht ook wel want ze is gister van 17.00 uur tot 23.00 uur wakker geweest... ik werd helemaal gek... ze wilde alleen maar eten en huilen en poepen.. ( heheh) en ik was natuurlijk alleen tot 20.00 uur want manlief was aan het werk... nu slaapt ze lief.. maar ze zal zo wel weer wakker worden voor een slok... lekker chtistel van je broek... ik heb net ff een broek gepast hij gaat eindelijk over mn vette heupen heen.. en dicht gaat hij ook.. maar das echt gen gezicht.. al dat overtollig vet dat er overheen hangt... maja het is een stap in de goede richting.. ik denk dt pluk ondertussen ook wel bevallen is( mag ook wel... 43 weken pfff) ik heb trouwens een nagelriemontseking.. pijnlijk... en gevaarlijk ook.. maar ik wilde niet naar de dokter gaan omdat ik dan antibiotica moest slikken... en dan kon ik natuurlijk geen borstvoeding geven... maar ik had het erover met mn moeder.. en volgens haar kan die antibiotica gewoon in cobinatie met borstvoeding... dus morgen maar ff naar de dokter... hehehe ooh ja nog een vraagje aan jullie... als jullie weggaan en jullie nemen een flesje mee voor onderweg... hoe houden jullie die dan warm?... ik had laatst de fles iets heter gemaakt dan normaal en deze in een handdoek gewikkeld... maja het lijkt mij dat er wel iets practischer is.... alvast bedankt
ja idd echt hondenweer... regen regen en nog een regen... ja leuk he die leeuwtjes meisjes... echt een eigen karakter... noa kijkt ook al echt goed uit haar ogen... merkte gister ook dat ze echt goed kan zien nu.. want ze ging mn hand volgen... zo lief was dat... maar idd als ze haar zin niet krijgt... laat ze het wel merken hahaha !!! ze wordt dan echt woest...
Oei Saraah, dat doet pijn he, een nagelriem ontsteking Ik zou idd toch maar naar de dokter gaan, want t gaat anders alleen maar meer pijn doen! Misschien is een thermoskan een oplossing?? Ik neem alleen het flesje en poeder mee en warm water op waar we naar toe gaan, zoals laatst naar de dierentuin, maar ik neem aan dat jij gekolvde BV bedoeld? Jaaa leuk is dat he, als je merkt dat ze goed kunnen zien. Iman bestudeerd ook mijn gezicht altijd heel aandachtig, heel leuk! Liefs
Hallo dames, Dus op dit forum zitten jullie nog steeds??? Ik vroeg me al af waar sarah en christel zaten.(ik zit vaak op baby-dreumes) Met Steven gaat alles prima, groeit en drinkt goed. Heb leuke foto in mijn album, links is Steven. Sarah als ik wegga neem ik altijd bronwater en nutrilon poeder mee, en maak het klaar waar ik dan ben. Maar jij gaf borstvoeding? maar dat mag je toch niet weer opwarmen? Of bedoel je uit de vriezer?,ik weet niet hoe dat werkt, heb 3 weken bv gegeven, ben nu helemaal gewent aan de fles Ja dat gillen is echt een meid, m'n nicht heeft ook een meid, nou die krijst echt! haar man vroeg laatst toen Steven huilde, is dit het hartste wat hij kan? maar dat doe hij alleen als hij honger heeft en het duurt hem te lang, dan word hij boos.Maar zover laat ik het niet komen, als hij zich meld krijgt hij wat. Vanmiddag bij schoonouders op visite, mag m'n schoonpa de hele middag niet binnen roken Op zich wel aardig dat ze daar rekening mee houden, deden ze dat niet kwam ik daar ook niet, vind ik zielig voor Steven. Nou tot mails, groetjes Mensi. a.s woensdag vh eerst nh bureau....
ja precies.. voor jullie is die voeding wel makkelijk... ik doe het dus maar toch wel in een handdoek hehehe !!! wat een lievie Mensi spannend trouwens.. naar CB...
Sarah, je kunt borstvoeding toch niet zolang ongekoeld bewaren? Geef je haar dan niet de borst als je ergens bent? Dat maakte mij toen niet uit, ik deed dat overal, ik kon alleen niet goed zittend voeden, dus bij bekenden ging ik dan op bed liggen. Ja scheetje is Steven he?, er gaan nu mensen zeggen dat hij ook op mij lijkt...is wel lief.
ik bewaar het in de vriezer... en dan warm ik het op... en als ik het dus iets heter maak en het in een handoek wikkel.. is het eigenlijk hetzelfde als wanneer ik het gelijk geef... ik geef borstvoeding in een flesje omdat ik ontzettende kloven heb.. en ik dus nu nog ff geen borstvoeding uit mn borsten kan geven... Noa lijkt volgens iedereen op Remy...( vind ikzelf ook) maar langzamerhand trekt dat nu toch weer weg... dus over een maandje ofzo zullen we zien... ze is nu nog een echte baby... dan lijken ze vaak nog op niemand
Ik moet donderdag de 2e keer naar het CB. Afgelopen dinsdag gaan wegen Saraah, wanneer moet jij? Volgens iedereen hier lijkt Iman op mij
nou ik kan eerder gaan als ik wil.. idd om te wegen... maar mijn eerst echte afspraak is 31 augustus.. als ze precies een maand is maar ik denk dat ik van de week haar ff ga wegen ben namelijk wel benieuwd ja weetje wat het is.. als ik kijk naar foto's van mn broertjes.. lijken die helemaal niet meer op hoe zij er de eeste 2 maanden uitzagen... echt helemaal niks ! dus ik ben benieuwd op wie ze over een maand ofzo lijkt
auw een nagelriemontsteking lijkt me heel pijnlijk! volgens mij zijn er inderdaad antibiotica`s die je in combi met bv mag geven sarah! hopelijk ben je er dan snel van af! worden je kloven al minder?? zal wel leuk/ fijn zijn als je Noa straks weer aan kan leggen! aaaah Steven is ook een poepie hoor Mensi. en wat groeien ze hard he! niet normaal. als ik naar foto`s kijk van vorige week en nu weer bijvoorbeeld zie ik al zo`n verschil bij Evi! Wij nemen ook vaak warm water mee/ of we doen t in een thermos kannetje. je hebt van die kleine tegenwoordig. jij kan ook een flessenwarmer nemen Sarah! is ook makkelijk. moet je wel een stopcontact bij de hand hebben. Dit weer is ook geen pretje hoor! lijkt wel herfst.....
Goede middag dames... Gister lekker met me vriend en Devón naar de Griek geweest... Was echt lekker eten! Hee Saraah, als ik ergens naar toe ga neem ik ook altijd BV in een flesje mee, en ik warm het dan op in een kommetje met heet water. Dat is dan gewoon de au bain marie manier... En ze hebben in alle restaurants wel heet water en een bakkie. Wat een hondenweer zeg vandaag! Worden we echt niet vrolijk van nee Spannend trouwens voor Pluk, ik vraag me af hoe het nu met haar en haar kindje is...
ik heb de eerste fotos van anne in mijn album staan wat een mooi meisje is het he en ze doet het heel goed. is wel heel veel wakker zon 10 uur overdag en snavchts wel 4 uur
Aaaah wat een schatje zeg! maar WOW wat is ze veel wakker zeg!!! huilt ze dan ook? of kijkt ze wat rond? misschien is inbakeren voor jou ook wel een idee.... bij ons heeft t enorm goed geholpen... eerst was ze ook heel veel wakker en nu slaapt ze heel veel achter elkaar (ook s` nachts ) en is ze maximaal 1 uurtje wakker en dan gaat ze weer naar bed! eerst ging ik erop klokken omdat ik het moeilijk vond om te zien wanneer ze moe werd.. maar nu gaat t zoveel beter.
hoi allemaal..! ik neem ook altijd nutrilon en bronwater mee..(warm) en doe dat in zon thermoflesje voor flesjes, blijft goed op temperatuur..en maak ik het meestal in de auto klaar als het nodig is. Lina glimlacht nu wel , of ze kijkt naar haar speelgoed op haar bedje , en gaat ermee zitten brabbelen, echt grappig! Trouwens welk merk luiers gebruiken jullie? ik heb het merk pampers, huggies en gewoon geen merk uitgeprobeerd... Maar die zonder merk , worden haar kleren wel snel nat enzo..
Ik heb voor overdag kruidvat merk en voor 's nachts pampers, maar ik gebruik de kruidvat luiers nu op en dan koop ik alleen nog pampers, die bevallen toch het beste!