ha mad ze huilt niet ze kijkt gewoon om zich heen overdag ze huilt alleen savonds van 10 tot 12 daarna slaapt ze dan. Ze komt ook goed aan en lijkt heel tevreden ik denk dat het gewoon een heel wakker meisje is dat zeiden ze in het zieken huis al ze had gelijk haar ogen goed duidelijk open en was de eerste dagen al veel wakker niet zoveel als nu maar zeker een paar uur achter elkaar. Vandaag slaapt ze voor het eerst trouwens veel is na het flesje een uurtje wakker en slaapt dan weer we weten niet wat ons overkomt. maar nu zal ze vanavond en vanacht wel wakker zijn. dat had ze in het begin ook de eerste 3 weken. ach we zien het wel. groetjes gerdien
Ja ik zou daar ook wel een beetje moe van worden... Ik ben blij dat ik nu steeds meer aan me slapie toe kom. hee Youdia ik gebruik nu alleen pampers, ben er erg tevreden over... En Devón ook wel denk ik... zo vanavond echt lekker gegeten, witvis, krieltjes en worteltjes met suiker, jummie
Hehe, daar ben ik ook weer eens.... jullie gaan dus hier door.... Wat hebben jullie allemaal schattige ukkies zeg! Met Stijn gaat het prima, alleen vreet ie aandacht, hij wil zo graag bij papa en mama zijn..... maar ik ben nu streng voor mezelf, als ik weet dat er niets aan de hand is, even alles checken( luier etc) een aai over zijn bol en de speen erin. Gelukkig helpt dat meestal wel. Hij komt ''s nachts meestal 1 of 2 keer... @Sarah, die kloven heb ik ook gehad, echt verschrikkelijk, ik moest de pijn met aanleggen gewoon wegpuffen. maar..... echt het gaat weer over. Ik voel nu alleen nog die zgn'aanzuigpijn' en verder lurkt ie maar raak! Youdia, waar kan je die speciale thermoskannen voor flesjes krijgen? Dat lijkt me wel handig voor straks, ik wil over een maandje ongeveer zijn overgestapt op flesvoeding. En lekker Cristel dat je je broek ook al weer aan krijgt. Ik heb een broek gepast en het vet boven de broek hangt er charmant overheen..... ik heb nu echt zadeltassen, nog bredere heupen en een buikje, bah! Maar ja, straks weer lekker hardlopen, dan gaat het vast snel genoeg. XXX
zo`n klein thermos kannetje verkopen ze bij de hema maar bij de Blokker zijn ze wat goedkoper ik heb nu al een paar soorten luiers geprobeerd. Pamper vind ik nog steeds t beste maar ik heb nu luiers van c1000 eigen merk en die bevallen ook goed. Kruidvat vond ik ook goed en ik heb ze ook van Humblies gehad van Hoogvliet eigenmerk en die waren niet zo heel best, vond ik een beetje stinken als ze had geplast zeg maar! ik heb nu ook een pak bij de aldi gehaald, alleen kwam ik erachter dat die een beetje groot nog zijn! (jeetje ik kom eigenlijk bij veel supermarkten )
ik gebruik nu ff luiers van c1000 en die zijn eigenlijk best goed... niet zo goed als pampers natuurlijk... maar tot un toe ben ik tevreden... ik heb nu dus een vette borstontsteking... vanmiddag was alles nog goed... en rond een uurof 17.00 ging ik dood van de pijn.... Noa heeftopeens krampjes .. ze heeft niet meer geslapen sinds 16.00 uur.... ik was helemaal alleen... en die ontsteking zorgt er ook voor dat je koorts krijgt... dus ik voelde me behoorlijk klote..( un nog steeds overigens..) remy kwam pas om half 9 aankakken.. en ik was ondertussen helemaal GEK gworden... noa was ontroostbaar en ik ondertussen ook... ik ben maar naar mn moeder gevlucht.. die neemt vandaag de boel ff over... zodat ik lekker kan slapen.. en zij eruit gaat voor een flesje... lief he !!! ik vind het wel een beetje eng, maar goed ik slaap in de kamer ernaast... dus alser iets is ben ik er gewoon.... morgen ochtend maar ff naar het ochtendspreek uur... voor die nagelriemontsteking en mn borstontsteking... gaat lekker met mij en die ontstekingen.... :S * zucht...
zoo ik ben de heledag niet online geweest moest effe wat bij lezen... nou over die broek die ik pas.. het was geen spijkerbroek want weet zeker dat ik die nog niet pas.. het was een zwarte stretch broek.. maar was er toch ook wel blij mee... ik heb mn buikje al wel weer min of meer plat.. alleen de huid is wat los dus moet mn spieren weer trainen.. maar mn benen die zijn nog gigantisch en de luiers die ik gebruik.. zijn huggies want pampers newborn zijn te klein en pampers size one zijn te groot.. lekker vaag... en cailynn lijkt best wel op mij toen ik een baby was.. alleen de oogjes heeft ze van dr vader maar ze is wel een mamas kindje... vannacht trouwens migraine gehad niet normaal.. gelukkig is het nu weg.. alleen nog napijn maar ja... trouwens iman heeft veel haar joh en leuke krulletjes een beetje...
Goeiemorgen dames!! Iman had gister de hele dag krampjes, zo zielig!! Dan sliep ze een uurtje en werd ze wakker met krampjes en dan schreeuwen natuurlijk... En ze was ook heel onrustig. Nou toen ze om half 9 de fles gehad had en om half 10 WEER wakker werd had ik het gehad. Tot nu toe had ik haar niet ingebakerd, ik vond het toch een beetje eng, was bang dat ze zou gaan schreeuwen enz. Ik deed die zak aan en werkelijk, ze werd gelijk rustig en viel in slaap!! En de hele nacht heeft ze netjes haar 3 uurtjes volgeslapen, dan eten en weer slapen Van half 10 had ze zelfs doorgeslapen tot over 1 uur, terwijl ik al van half 1 wakker lag te wachten totdat ze wilde eten haha... De biologische klok he T ergste was nog dat ik midden in de nacht klaarwakker was, gewoon omdat k niet meer gewend ben een paar uurtjes achter elkaar te kunnen slapen. Verder ben ik weer begonnen met die sab simplex druppels. 2 weken geleden had ik het idee dat de krampen er erger van werden, maar nu geloof ik warempel dat ze al gelijk helpen! Iman kon trouwens gister alweeeeer niet poepen. Gelukkig kon ik het zelf opwekken met de thermometer, maar het is wel zielig! Het is me toch raar met die voeding. Bij het vorige pak had ik het idee dat de poeder veel losser was en had ze nergens last van en nu ben ik 2 dagen met een nieuw pak bezig en heeft ze weer krampjes en kan ze niet poepen... Vanochtens had ze trouwens wel een poepluier, misschien door die druppels? Mad, jij vond Evi's ontlasting ook veranderd door die druppels of niet? Saraah wat superrot zeg, ook nog een borstontsteking Wat superlief van je moeder dat ze je vannacht lekker ontlast heeft. Hopelijk heb je lekker geslapen ondanks je ontstekingen? Laat ons weten wat de dokter ervan zegt! Cristel, rot die migraine-aanvallen... Mijn moeder heeft het ook, heb echt met haar te doen als ze het heeft Zo nu ga ik lekker douchen, want Iman slaapt weer Vanmorgen krijg ik bezoek van een collega en vanmiddag van een vriendin, dus denk dat ik vanavond pas weer hier ben. Fijne dag dames! Liefs
Leuke foto's Cristel!!! Zo slaapt Iman ook wel eens haha, grappig he! En ben jaloers, kijk haar staan in haar tshirtje met zonnebril en wij zitten hier in de regen, alsof het herfst is....
Morgen! Heerlijk kunnen slapen! Evi sliep van 22:00 tot 04:00 en daarna weer tot 08:30 en nu is ze alweer moe en ligt net in bed! ben wel wakker geweest tussendoor want t regende zoooo hard! @ Christel; balen zeg van die migraine! hopelijk heb je t niet zo vaak voel je je nu wel weer iets beter? en wat is Cailynn al groot geworden! mooie foto`s! @ Sarah; volgens mij heb jij echt een schat van een moeder heerlijk dat ze je zo helpt en alles! hopelijk krijg je vandaag ook iets voor je borstontsteking en ben je snel van al je ontstekingen af! @ Linda; ja Evi had ook hele andere ontlasting meteen door de druppels! veel en veel dunner. waardoor ze minder krampen krijgen denk ik...... aaah echt zielig dat Iman nog zo`n last heeft. maar die bakerdoek helpt ook super als ze krampen hebben! als ik jou was zou ik t ook gewoon gaan doen! je zult na een paar dagen zo verschrikkelijk blij zijn en verschil merken! ik zou niet meer anders willen! ik ben er heeeel gelukkig mee en Evi ook het ziet er best zielig uit en af en toe denk ik ook; aaaah maar ik merk zoveel verschil en als ze nu huilt in de box omdat ze moe is en ik breng haar naar boven en baker haar in, dan wordt ze rustig en begint te lachen! tuurlijk moet ze ook wel even huilen voordat ze in slaap valt maar het wordt steeds korter! (gelukkig) en ze is bijna nooit meer overstuur! ik moet eerlijk zeggen dat ze ook meer huilde en harder toen we de bakerzak nog niet hadden! volgens mij krijgen onze lichamen nu allemaal medische mankementjes door de zwangerschap! het vergt ook zoveel van je lijf! ik heb een ingegroeide teen nagel, (opeens) en ik ben bang dat de dokter m er niet zo uit kan halen ook moet ik m (ontstoken) verstandskies laten trekken ik ga vandaag afspraken maken bij dokter en tandarts... @ Jenny; hoe is het met je paard?? staat hij al op stal? kan hij al een beetje naar buiten? @ VANDAAG is het de dag voor Pluk als ze nog niet is bevallen!!! hoop snel wat te horen! ben nieuwschierig en hoop dat ze een snelle bevalling heeft gehad want t wachten duurde echt te lang! pffff
Goeie murge allemaal! Eindelijk ...mn zoontje is op school hehehe, lekker rustig hier in huis Iemand nog iets van Pluk gehoord?? Ik heb geen theroskan, maar een thermos flessezakje (ik weet niet hoe dat heette..) ik had het 6 jaar geleden bij baby walz besteld.#Linda mooie nagels joh! #sarah..ik weet nog goed toen ik borstontsteking had.. , Ik had hoge koorts erbij en moest mn borsten met bevroren maandverbanden afkoelen..was geen pretje... Beterschap meid! # christel mooie fotos hoor! en staat er leuk op hoor..
Haha mooie nagels?? Dank je Youdia @Mad: ik doe haar nu (zoals je aangeraden hebt ) bij elk slaapje inbakeren... Ze ligt nu ook ingebakerd in bedje... Vannacht heb ik haar niet eens uit de bakerdoek gehaald om de fles te geven, gewoon hop de fles en weer terug in bed! De zak is eigenlijk nog ietsjepietsje te groot voor Iman, maar die zak voor prematuren zou ik maar zo kort kunnen gebruiken... Ze had net krampjes, nu ligt ze op de zij en huilt ze niet meer Ik breng haar ook altijd naar bed als ik merk dat ze moe is (gapen enz.)... Ze laat zich het inbakeren ook heel rustig geweren, heb echt het idee dat ze het fijn vindt ... Ben er nu al blij mee Idd Jenny hoe is het met je paard? Ik heb de mijne nog niet gezien na de bevalling... T is nogal lekker weer om er met Iman naar toe te gaan Om 11 uur krijg ik visite, wel leuk, nu ik me weer goed voel heb ik er wel zin in Liefs
aaaah Lina is ook al zo groot geworden! wat een mooie meid is het zeg! Ja Linda het schijnt het beste te zijn om het consequent vol te houden! morgen of overmorgen krijgt ze weer ff een terug val omdat ze dan is uitgerust door de doeken als t goed is en dan gaat ze protesteren! maar je moet er dan niet aan toegeven (staat in m boek) maar blijven volhouden! (bij ons was t op dag 3) Goed van je hoor dat je er ook voor gaat! weet dat t best moeilijk is om je kindje als mummy popje te zien maar ja als hun t fijn vinden en daardoor veeeel meer rust kunnen pakken, wat let ons dan? zo denk ik maar..... Ja klopt dat ie nog wat groot is, bij Evi was dat ook in t begin maar ze groeien er vanzelf in.. hi hi o ik lijk wel weer zwanger... ik heb zo`n trek in lekker eten! niet normaal! mega slecht natuurlijk! heb net 2 mergpijpjes op maar ga nu maar een boterham smeren snoepen jullie nog veel???
Hier ben ik weer even tussen het bezoek door... Hoezo, forum-verslaafd @Youdia: Mooie meid, Lina! Gaat snel he, Iman is woensdag ook al 4 weken @Mad: bedankt dat je me waarschuwd voor die terugval, als je het niet weet dan stop je er misschien mee of zo. Ik ga het zeker volhouden! Alleen ik vraag me af he, als ze er dalijk helemaal aan gewend zijn, hoe stop je dan weer met inbakeren? Of blijven we inbakeren totdat ze 10 jaar zijn Ik snoep trouwens bijna niet, voor de zwangerschap niet, tijdens niet en nu ook niet
thnx ik ben ook heel trots op mn kleine Lina, ze doet het heel goed...hopelijk blijft het ook zo..Ik heb trouwens bij de V&d zulke leuke winterjasjes zien hangen! echt schattige voor meisjes..ik zat nog te twijfelen over de maat...want ze groeien wel hard..dus wil ik er nog over nadenken.. ik kwam er niet uit @ ik snoep ook niet, hou er niet van..maar ik rook weer.......
o Youdia! zonde. ik heb ook jaren gerookt, tot ik zwanger wou worden!~ en tot nu toe gestopt. maar ik heb t ook moeilijk! misschien dat ik daarom ook wel 25 kg ben aangekomen Hoeveel weegt Lina nu Youdia? Evi is vandaag precies 5 kg!!! groot al he! schrok er gewoon van! zal wel komen omdat ze nu zo goed eet en slaapt! hi hi ja het afbouwen van inbakeren; je doet t eigenlijk op gevoel. je kunt na een aantal weken proberen de middag slaap zonder doek te doen en kijken hoe dat gaat. een vriendin van me is t na 6 weken gaan proberen en haar kindje slaapt nu alleen nog maar s `nachts met de doeken. heb je nog leuke cadeautjes gehad van je kraambezoek linda?? ik ga ff wandelen, nu het nog niet regent
Ja ik was de hele zwangerschap ook gestopt natuurlijk..maar na de bevalling kreeg ik de smaak weer te pakken ..en van koffie, en drop. Ik ou echt niet weten hoeveel Lina nu weegt..ik heb vrijdag een afspraak bij de CB en dan weet ik meer...