Goede middag dames... vandaag was ik ff lekker hier in de stad met Devón... Bij de Hema natuuuurlijk weer een leuk pakje bijgehaald . Ik vond dat ik wel een goed excuus had want maatje 50 past hem al bijna niet meer en ik heb wat minder van maatje 56. En van maat 62 enzo heb ik weer een heleboel door me visite... hee wat naar Saraah een borstontsteking. Ik denk dat ik zelf een beginnende borstontsteking heb want ik voel de hele tijd steken in me borsten en als Devón nu drinkt bij me doet het écht SUPER pijn ik ga zowat door de grond. Soms denk ik trouwens ook dat ik wil stoppen met de BV, maar dan voel ik me weer schuldig tegenover Devón... hee Youdia, hier nog 1tje hoor, ik rook ook weer terwijl ik BV geef Erg he... Maar tijdens me zwangerschap rookte ik er ook nog wel eens 1tje hoor. Ik had er toen niet zo heel veel trek in, maar nu is die verslaving weer helemaal terug... Idd leuke foto van Britney! Lief kindje zeg... zo ik ga er weer van door... xxx Marijke
Haaaa lekker is dat he Marijke... Ik heb zoveel kleren zelfs tot maat 74 ... Maar koop af en toe toch iets zelf, kan me niet inhouden Ik heb een duodeken gekregen met een overtrekje vanmiddag en 2 truitjes en een hoedje, zooo leuk ... En van mijn vriendin een hele leuke knuffelbeer, meer 1 om neer te zetten ipv om met te knuffelen! Iman slaapt zo heerlijk he in die doek... Ze meldt zich heerlijk om de 3-3,5 uur, eten, even knuffelen of in de box en dan weer naar bed als ik zie dat ze moe is... Daar prutteld ze wat en dan slaapt ze, heerlijk! Wat geeft dat een rust, eindelijk krijg ik weer wat gedaan in huis! Ze vindt het trouwens lekker om in de box te liggen, met de mobiel aan... Die volgt ze al echt!! En ook in het wipstoeltje op de bank vindt ze leuk, kan ze lekker rondkijken! Iemand nog plannen vanavond? Liefs
o fijn zeg linda dat de doek werkt! Ben zoooo benieuwd naar Pluk....... Ja Marijke het is heeeel moeilijk he om te stoppen met roken. ik ben nu 11 maanden gestopt en er is geen dagdeel dat ik niet aan een peukie denk 1 geschikte gelegenheid en ik rook ook weer ben ik bang! weet dus hoe moeilijk t is! leuke foto van Britney zeg! ze ziet er wel wat moe uit! en ze heeft een mooie nette buik als ze in sep. al moet bevallen! hier geen plannen voor vanavond! leuk zeg linda een duo deken; dat zijn echt kado`s waar je iets aan hebt.
Ja inderdaad, ik krijg het liefst cadeau's waar ik iets aan heb... Niet dat ik niet blij ben met kleren, maar ze heeft zoveel kleren dat ze niet meer in de kast passen... Echt overbodige luxe is het... Wat een mooie foto Mad!!
hallo... hier ben ik ook weer... zo eindelijk wel lekker geslapen ookal was ze een uur wakker vannacht.. heb maar een film zitten kijken.. mn schoonouders zijn ook terug naar huis sinds vanmorgen.. is wel wat relaxter... maar het huis is 1 grote bende dus beetje bij beetje maak ik maar schoon.. en dr is ook een berg was goed... dus ik hoef me niet te vervelen.... het is al 12.10 en moet nog ontbijten... was effe wat druk vanmorgen.. mn man kon niks vinden was al wat aan het opruimen nou ik zelf moest douche cailynn moest in bad etc... nu moeten de kilos er toch wel afvliegen.... het enigste probleem zit in mn boven benen.. dikke vette hammen bleh!!! maar vanavond gaan we een heel stuk wandelen met cailynn ooh en linda... ja het is idd lekker weer.. niet te warm niet te koud... lekker california weather hoe is het met de mams en beebs?
Ja echt lief die foto van Evi! Wat een heerlijk kind zeg, je heb wel veel foto's van dat ze slaapt! Ja dat roken... Ik voel me er best schuldig over en ze konden het wel een beetje aan me placenta zien dat ik wel eens gerookt had Maaaar Devón is een hele tevreden baby en had geen laag geboorte gewicht! Je moet wel goed ontbijten hoor Cristel, is je motertje van de dag! Vroeger ontbeet ik ook altijd heel slecht en toen kreeg ik op een gegeven moment een diëtist om aan te komen en die wees me erop dat ik goed moest ontbijten! Werkte heelaas niet, ik kwam nog steeds geen kilo aan Ze moest gewoon zeggen dat ik zwanger moest worden, want ik weeg nu nog steeds 55 kilo! Ben i echt tevreden mee mag blijven zo (voorheen woog ik altijd maar 49) Heerlijk zeg, me kleintje ligt nu ook lekker ingebakert te slapen. Hij zal rond 12 uur wel weer een gil geven voor eten... Zo ik ga nog ff tv kijken, kijken of er nog wat valt te zien op de buis... Wel te rusten, spreek jullie morgen wel weer! xxx Marijke
ja weet het marijke... heb nu nog niks gegeten :S we hebben bijna nik sin huis en ik heb nu geen auto dus kan niet naar de winkel en natuurlijk is er ook niemand thuis:S
Goeiemorgen allemaal... Na 12 uur vannacht heb ik geen oog meer dicht gedaan... Iman had de hele tijd krampjes... Net had ze opeens een luier met diarree, daarna waren de krampjes over en ze was zo K.O. dat ze maar 50 cc gedronken heeft en nu in coma ligt... Denk dat ik niet te vaak die druppels in de fles moet doen, misschien eens proberen 1 x per dag... Volgens mij komt het nl daardoor... Haar ontlasting was al anders na 1 x die druppels gebruiken... Zo en nu ga ik dan nog maar wat proberen te slapen... Tot straks xxx
he Linda, Balen zeg! Als ik jou verhalen zo lees lijkt het wel of ze toch ook slecht reageert op die voeding. als ik jou was zou ik het CB gewoon weer bellen want dit kan toch zo niet iedere keer dat Iman zo`n pijn in dr buikje heeft! Evi had precies t zelfde en bij haar is t met andere voeding (pepti) en inbakeren over gegaan. (geef ook nog 4x per dag die druppels in haar fles) ze kunnen niet zeggen; jou kind heeft koemelk allergie maar ze kunnen wel naar alle symtonen kijken en daar hoort iedere keer pijn in dr buik ook bij! (want die darmen kunnen die eiwitten uit ' normale' voeding niet aan daardoor doet t zo`n pijn) bovendien wordt door de pepti haar ontlasting ook ' beter' waardoor ze veel makkelijker kunnen poepen! je kunt het proberen met andere voeding als t na een paar dagen anders is weet je t....... en zo niet dan kun je altijd weer terug naar hypoallergeen want het is allebei van Nutrilon! nou meid ik zou t gewoon proberen in overleg met je CB want van dit getob wordt je ook niet vrolijk en Iman ook niet! Net weer kraamvisite gehad en vanavond ook weer! moet me wel onwijs haasten iedere keer want om 10:30 ben ik nog volop in de weer met zelf douchen evi in bad, hond uitlaten. ontbijten... uuuhhhh wat is dat ook alweer?? nu weer ff tijd voor mezelf Iemand al iets gehoord van Pluk?????? ja leuk he die ann gedes foto`s van Evi! hi hi. gewoon je sterke vent ff je baby laten vasthouden ff tillen en hup weer een leuke foto! leuk hoor Christel die gezins foto! en heerlijk dat je schoonouders de deur uit zijn! lekker alles op orde maken en genieten van je meissie! kunnen jullie lekker wandelen in de buurt?? heb je daar veel groen? of zijn t meer huizen etc. waar je door wandelt? en hoe is t met de smoq>?
oja MAD! ik wou je nog vragen hoeveel schepjes nutrilon Evi krijgt? (want Evi is 1 weekje ouder dan Lina)Lina krijgt 4 schepjes..maar denk dat ik nu 5 schepjes ga doen, want ze drinkt heel het flesje leeg..tot elk druppel. Alvast bedankt meid!xxx
Zoo net met Devón naar het CB geweest.. Hij is al 1 kilo aangekomen! Goed he En alles gaat goed met hem. ik had ook nog gevraagd of het goed is dat hij maar 1 keer flink ( en dan bedoel ik ook écht flink) poept per dag en dat schijnt niks uit te maken met BV, dus ok... hee zielig idd voor iman! Ik zou het ook ff navragen hoor als ik jou was. 1 ding is zeker; pluk heeft haar kindje nu zowiezo!! Ben wel nieuwsgierig naar hoe hij eruit ziet en hoe hij heet xxx Marijke
Hoi dames, Ik heb het CB idd al gebeld, ze belde net terug en raadde me aan om per direct over te stappen op friso comfort, dus die voeding heeft mijn man net gehaald en vanaf 17 uur krijgt ze die voeding dus... Hopelijk helpt het, want ik ben er een beetje wanhopig van aan het worden Liefs