ja dat komt ook door hun opvoeding(de meeste dan) Ach.. ik heb niemand nodig..kan het best al1 af. Ondertussen zegt ie wel dat ie 6 kids wil hoe bedoel je naief! Ik vind 2-3 kids wel genoeg hoor. thnx
HAHAHAHA.... echt he... ja natuurlijk niet alle mannen... nee voor mij is idd 2 kinderen ook genoeg.. niet dat remy niks doet hoor... hij helpt mij uitstekend... tebarkellah !!
nee remy is half egyptisch !!.. maja egyptenaren zijn zoooo anders als marokanen... hehehe ik ga pas in september 2007 weer naar school.. ik neem een jaar pauze en ga lekker voor Noa zorgen..
@ Mensi: Iman heeft net problemen met de pakken van nutrilon met nieuw receptuur... Zie je ook hoe dat verschillend is he... @ Youdia en Saraah: hier een redelijk betrokken Marokkaanse vader haha... Hij geeft de fles en heeft laatst zijn eerste luier verschoont ... Hij kan zich wel niet lang met haar bezig houden, dan legt hij haar in de box, terwijl Iman net graag even bij iemand wil liggen haha... Hij zegt dat komt wel als ze ouder is, hij weet zich nu niet zoveel raad ermee haha... Ben lekker bij mijn ouders met Iman, net naar het winkelcentrum en de markt gegaan met mijn moeder en nog leuke kleertjes bij zeeman gekocht, ik heb schandalig veel kleren, maar allemaal gekregen en bijna niks zelf gekocht... Dat is mijn excuus dalijk als mijn man dalijk komt Iman doet t trouwens nu heeeel lang op een voeding, maar er zit ook johannesbroodpitmeel (of hoe heet dat) in, en dat vult geloof ik he?? Ze heeft om half 11 een fles gehad en ik wilde haar om 13 uur een fles geven, daar dronk ze niks uit en ze ligt nog te slapen, ga haar zo maar eens wakker proberen te maken... Ze drinkt nu trouwens wel 120 cc per keer, ipv 90, dus ze krijgt wel genoeg binnen! Super voor Pluk trouwens! Eindelijk zijn we compleet Tot straks dames, Liefs
Alles was prima op het bureau, Steven was 5980 gram, en lengte 57,5 cm. Moest nutrilon vh spugen er bij gaan gebruiken. Toen Steven alle baby's hoorde huilen trok hij een lip en ging ook huilen, zal wel gedacht hebben wat een lawaai. Hij is nu al 2 nachten weer s'nachts gekomen, zzzzzzzzzzzzzzzzz snap er niks van.....
zo zo Noa is van 3 mixjes leuk joh Nou schat arabieren hebben meestal dezelfde mentaliteiten, maar ik scheer natuurlijk niet iedereen over 1 kam.. elk persoon is anders. ja je kan altijd wel je school afmaken ..
@ Youdia en Saraah: hier een redelijk betrokken Marokkaanse vader haha... Hij geeft de fles en heeft laatst zijn eerste luier verschoont ... Hij kan zich wel niet lang met haar bezig houden, dan legt hij haar in de box, terwijl Iman net graag even bij iemand wil liggen haha... Hij zegt dat komt wel als ze ouder is, hij weet zich nu niet zoveel raad ermee haha... hehehe..komt me bekend voor maar hij probeert het in ieder geval, en uit zichzelf! een keer had Lina gepoept..en toen zei ik tegen mijn manneke kom, nu ga jij haar verschonen! hij zei neee ik zweer het ik ga straks kotsen!! toen zei ik..stel dat ik opeens overlijd, en dan? wie gaat Lina dan verschonen??? hij zei; dan neem ik een ander vrouwtje die dat gaat doen ?Die mannen kunnen echt niet zonder een vrouw Weet je mischien waar jou man vandaan komt uit Marokko?
Mijn man is zelf in NL geboren, zijn ouders komen uit Safi. Daar gaan we zelf ook elk jaar naar toe, op bezoek bij zijn familie! De broer van mijn man doet dus echt niks he qua verzorging. Toen ze nog heel klein was wel, maar nu niks meer. 1 x was mijn schoonzusje niet thuis en had yasmina gepoept, toen zei mijn schoonbroer: laat haar maar, dalijk komt gusta en die verschoont haar Als gusta weg moet gaat hij ook met yasmina naar zijn moeder, zodat hij zelf niks hoeft te doen... Dat is een echt Marokkaan
Oe dat lijkt me wel lastig af en toe als je mannetje je niet wil helpen. Ik vind het echt heerlijk om Devón als me vriend terug is van z'n werk even aan hem te geven. Hij vind het ook leuk volgens mij... Devón ligt al lekker vanaf 1 uur vanmiddag te slapen, tussendoor nog ff in de maxi-cosi gelegd om boodschappen te doen maar hij gaf geen kik en sliep gewoon door. Heerlijk zeg! Kan ik ook eens achter de computer blijven hangen xxx Marijke
@Linda Safi ken ik niet? wel Safir..bij Tetouan. Ja die Marokkanen die hier geboren en opgegroeid zijn , zijn juist de ergste @Marijke heb jij ook wel eens dat je bijvoorbeeld met je kleine naar de winkels gaat ofzo..en dat hij begint te huilen..dat je dan in paniek raakt? Nou soms heb ik dat nog steeds... Ze moet eerst drinken, dan pas de deur uit
jawel Youdia safi staat altijd onderop die potjes enzo die je meeneemt naar Nederland.. die schalen.. waarin jij je pasta salade had klaargemaakt.. moet je ff onderop die schaal kijken ... Mooi hoor safi.. Linda.. dat noemt mn vader "het ECHTE marokko" hahaha....hij vindt dat safi vol cultuur zit hhahah.... ach ja... wij komen uit casablanca... niet zo bijzonder.. maar wel heel leuk lekker hoor marijke... dat devon lekker heeft doorgeslapen... noa sliep van 12.00 tot 16.00 maar daarna heeft ze ons tot nu toe flink bezig gehouden... pffff !!!....
ja Devón was daarna ook tot 8 uur niet meer in slaap te krijgen Maar dan slaapt hij (hopelijk) vanacht weer wat beter door! Hee ik kon net de hele tijd niet op de site komen... Vaaag
Saarah onder die bord staat China Maar ik weet elke jij bedoeld..die is veel mooier. En ik had aan mn man gevraagd waar Safi ligt..hij zei vlakbij marakesh..spreken het uit als Esfi. Hij is dus Arabisch...Casa ben ik 1 keer geweest, was echt gezellig Jij bent ook hlf arabisch dus.
hallo.. nou hier een slapeloze nacht gehad.. mevrouwtje was vanaf 9 uru savonds t/m 4 uur sochtends klaar wakker om 1 of andere reden.. nou ja.. heb dus sochtends maar geslapen.. met mn mannetje is ook alles weer goed hij had er spijt van dus dat scheelt maar hij was het gewent zei die want zn moeder was hier voor anderhalve maand... maarja.. hij helpt wel min of meer.. maar soms doe ik het liever zelf want met luiers verschonen en omkleden is ie zoo langzaam en dara houd cailynn niet zo van geloof ik... dus doe ik dat meestal.. plus ik werk niet dat doet hij.. dus ik doe het huishouden en de baby wat ik niet erg vind... gisteren en net even naar het winkelcentrum geweest met cailynn.. wat was dat fijn effe lekker eruit... en ze sliep de heletijd dus kon lekker rond snuffelen.. ooh ja ik rij de bocht om met de auto en echt niet lomp juist heel voor zichtig flikkert die carseat om met cailynn er in.. gelukkig is er niks gebeurd.. maar schrok me dus kapot... degene die m geplaats heeft heeft dus iets niet goed gedaan..
@Youdia: je spreekt het idd uit als Esfi Vlakbij Marrakech, pfff nog 2 uur rijden haha... Daar heb ik zo'n hekel aan... Heb je al 3,5 uur gevlogen en dan nog 2 uur rijden
Goede middag dames... Vanacht weer een vermoeiende nacht gehad. Ik heb wel genoeg geslapen alleen dat tussendoor wakker worden is zoooo vermoeiend. Ik lag zelfs bijna slapend de borst te geven. En wat ik vanochtend nou weer mee maak! Ik werd om iets van 6 uur vanochtend gebeld door een of andere heiger Ik schrok me dood man, ik had me telefoon gelijk aan me vriend gegeven en die hing meteen op natuurlijk (wat ik zelf ook kon doen ) Wat een engerds lopen er toch op deze aardbol rond! Zo Devon ligt nu lekker te pitten dus ik kan rustig me ding doen. Hee Youdia, mischien hebben ze je topic er af gehaald omdat veel mensen hem nogal eng vonden. Ik schrok er zelf ook wel van, maar zijn wel echte dingen! xxx Marijke
Dat topic heb ik weer gemist dan... haha... Lekker, een hijger, wat een creapy mensen zijn er toch he... Iemand die niets beters te doen heeft smorgens vroeg... Vanmorgen op het CB geweest. Iman weegt nu 3kilo6ons en nog iets maar het boekje ligt thuis en ik ben bij mijn oudersw. Goed he? En ze is nu 50,5 cm lang. 21 september krijgt ze de eerste prikjes Liefs
hello! Fijn Christel dat t weer is bijgelegd! ja slapeloze nachten zijn echt zooo vervelend! heb er ook zat gehad in t begin. pff en dan was ik klaar met voeden en dan was ik zo wakker dat t weer een uur duurde voordat ik sliep! Linda wat is Iman weer gegroeid he! gaat zooo hard. Hoe doet ze het op de nieuwe voeding? Heerlijk zeg al die familie adresjes in Marokko! wij hebben een vriend in Thailand, maar je daar vlieg je ook niet ff zo maar heen Leuk he voor Pluk dat ze dr jongetje eindelijk heeft! nu zijn we helemaal klaar met de bevallingen van de juli mama`s! wel jammer hoor! nu kunnen we allemaal ontzwangeren! of is er iemand die al aan de 2e denkt! hi hi. (mij niet gezien) Evi heeft vannacht weer doorgeslapen! ze slaapt van 22:00 tot 05:30 ben er heel blij mee! ik moet om 16:00 naar de dokter voor m ingegroeide teen nagel ben bang dat t veeeel pijn gaat doen! bleeee Sarah hoe is t nou met je?? weer wat opgeknapt?? en is Noa dr spruw al weg? kan je dr alweer aanleggen? of blijf je nu kolven? groetjes madelon.