lekker hoor Marijke; ben je ook opeens klaar wakker als je zo`n engerd aan de lijn hebt! bleee hopelijk was t eenmalig! Ik had zaterdag al m dokter Brown flessen gehad als postpaket (ben er zeer tevreden over btw) kreeg ik gister weer 2 flessen thuis maar ik ging meteen kijken of ze dan niet 2 keer hadden afgeschreven maar dat was niet zo! kreeg ik een mail met excuus erin dat ze t per ongeluk 2 keer hadden verzonden maar ik mocht ze houden en hoefde niet te betalen! hi hi beter toch! ben er wel blij mee! altijd handig voor bij oma en op de creche!
Hee Pluk heeft trouwens een paar foto's in haar album geplaatst! Moet je kijken wat een leuk kereltje!
aaaah wat een poepie zeg! Pluk daar mag je wel heeel trots op zijn! wat een binkie he! Evi is al vanaf twee uur vanmiddag wakker! pffff en ze wil niet slapen! pfffff ze heeft een fles op, schone broek speen! ga er maar weer ff heen..
hey... nou ikheb wel een goede nacht gehad.. ze werd pas om 4 uur wakker ben welles waar wakker geweest tot 5.30 maarja.. toch wel lekker geslapen loop nu nog lekker in mn pyama lol.. en het is al 12.15... nou wij willen binnen 2 jaar wel nr 2 mad... dus we denken er al wel aan maar er gaat voorlopig nog niet proberen hoor.. over een maand of 6 of later we zien wel... nou en die hijger marijke ook lekker vroeg erbij niet?? 6 uur in de ochtend... hebben jullie nog plannen?? ikke niet.. hoop vandaag weer effe met cailynn te gaan wandelen.. wilde eigenlijk even naar babys r us... is een winkel... moet nog wat dingetjes hebben. en de luiers vliegen erdoor heen dus moet ik ook nog kopen
@ Cristel Voorlopig denk ik nog niet aan me tweede maar wil ik wel graag hoor! Denk dat ik pas zwanger wil worden als Devón 5 is ofzo... Ja idd je hebt echt gekken rondlopen hier! Hopelijk blijft het bij 1 keer, als het volgende keer weer gebeurd zo vroeg laat ik me vriend wel opnemen, of we nemen gewoon niet op xxx Marijke
Goeie murge!! Ik kom uit het noorden van Marokko, das niet eens 3 uurtjes met de vliegtuig. Maar ik ga liever met de auto.. Ik ga om het jaar..elk jaar vind ik niet zo leuk..irriteer me dan.
He Marijke..ja dat dacht ik wel..maar ik had gedacht dat ze mij daardoor wel een privemailtje zouden sturen..maar goed..
zo zo christel...ik vind vrouwen die zo snel aan een 2de willen beginnen, echt ik weet niet..een soort positieve kracht hebben ofzo..Toen ik van mn eerste was bevallen...en na een jaar begonnen familieleden aan me te vragen...Nou wanneer komt de tweede nou?? ik kom echt een hekel aan ze krijgen..Ik moest het zelf willen, wanneer ik er klaar voor was. Ik begon weer die babykriebels te hebben toen mn zoontje al 4 jaar was(dus naar de kleuterschool ging) . Ik zou nu echt niet kunnen zeggen of ik nog voor een derde ga..ik wacht gewoon wanneer het weer gaat kriebelen .....
Goeiemorgen dames! Vanmorgen op controle geweest bij de HA vanwege die medicatie die ik heb voor de depressie. Alles was goed, volgende maand pas weer terug Erna de hele morgen bij mijn schoonmoeder geweest met Iman. Nu ben ik even thuis, we gaan even naar Wohnwelt Pallen in Duitsland en dan op bezoek bij mijn oma. Helemaal geen zin in, maar ja soms moet het he... Gisteravond heeft Iman trouwens geslapen van half 9 tot 2 uur 's nachts en ik maar wachten wanneer ze zou komen Daarna heeft ze doorgeslapen tot 6 uur vanmorgen en nu slaapt ze sinds half 11 of zo... Ze ligt wel in de maxi cosy omdat we nu weer weggaan. Jullie nog plannen? Liefs
o wow Linda! dat is echt al een hele vooruitgang! heerlijk dat Iman zo goed slaapt! ja plannen wil naar buiten maar t regent! m huis is een bende; vaatwasser uitruimen badkamer soppen en ff m woonkamer zuigen! Evi is vandaag 6 weken! en t lijkt wel of ze t wil vieren door heel veel wakker te zijn vandaag! poe, kom nergens aan toe zo! Vanavond hebben we een verjaardag en wil ik Evi bij hun boven op de kamer zetten in de wandel wagen bak.... hopelijk slaapt ze dan! morgen heb ik een etentje met collega`s en past Hans voor t eerst alleen op...... en ik voor t eerst alleen weg.... best moeilijk nog! en zondag een kraamfeest van m vriendin dr baby.... gezellig maar wel druk allemaal! hopelijk kan Evi er een beetje tegen anders moeten we snel weer naar huis!
hoe vinden jullie het eigenlijk om nu ineens tegen anderen te zeggen...dit is mijn dochtertje/zoontje?
Goede middag dames... devón slaapt ook wel redelijk. Gister heeft ie van 11 tot half 3 geslapen, toen van half tot 4 gelukkig ging ie niet lang daarna weer verder met slapen. Vandaag ga ik mischien nog ff naar de stad, moet weer een aantal spulletjes hebben voor die kleine en ik wil ff me foto's laten ontwikkelen. Youdia: Ik vind het nog steeds wel raar om te zeggen, maar ben wel trots Mad; hier ook een zooitje, ik heb het druk vandaag! xxx Marijke
goede middag... nou noa drinkt nu dus nog alleen maar Flesvoeding.. aangezien ik aan de antibiotiica zit... en daarmee doet ze niet langer dan 4 uur... dus vanacht elke 4 uur wakker.. en zuipt dan ook het hele flesje leeg..... en overdag komt ze om de 2 uur alweer... ik denk echt dat er niet genoeg voedingstoffen in die voeding zit... of ik moet er een extra schepje bij doen?... of mag dat niet?... jullie zijn de experts op dat gebied zo christel... zo snel alweer een kindje... ik zou het echt niet aankunnen... en ja eigenlijk ook geen tijd voor.. eerst mn school afmaken ezno.. Wij gaan zo ff naar 'adam.. remy moet ff naar school... wat regelen.. en wij gaan lekker mee.. wordt Noa rustig van... want ze slaapt ook amper meer overdag... ik denk echt dat ze niet genoeg eet.. !!! naja dat bespreek ik volgende week wel bij het CB... want ik denk dat ik moet gaan overstappen op FV... mn borstvoeding is echt enorm teruggelopen.. als ik afkolf komt er geen hol meer uit.. !!!
Hee saraah ik geloof dat ze ook flesvoeding hebben speciaal voor hongerige baby's. Mischien dat je die dan kunt gebruiken?
Hallo! Heb ff wat bijgelezen, maar volgens mij gaat het wel redelijk goed met iedereen, super! Hier ook alles goed, Tijmen slaap sinds 2 dagen best lekker, voornamelijk in de box in mijn voedingskussen Zo kom ik af en toe ook nog ergens aan toe @Youdia; het is inderdaad wel apart, dat je nu kan zeggen, dit is mijn zoontje. Maar wat de rest zegt, ik ben dan wel heel trots! Ik zal trouwens nog even een nieuwe foto van Tijmen in mijn album zetten! En Pluk; wat een poepie, wees maar trots op je kleine mannetje, want dat mag zeker wel!
ja je voelt je heel trots he @saarah..hoeveel schepjes krijgt noa?als het goed is moet ze 4 krijgen.. Ik kom net van de CB en Lina weegt nu 4985 en is 58cm Ze heeft wel schimmelinfectie bij haar billen(wist ik niet, ik dacht dat het maar luieruitslag was)..en spruw in de binnenzijde van der mondje, morgen ff medicijnen halen..
Hallo dames daar was ik weer. heb mijn verhaal bij bevallingsverhalen gezet. Met Kylian gaat het goed hij eet nu gemiddeld om de 4 uur en krijgt dan 80 cc, meestal valt hij dan weer in slaap om zich 4 uur later te melden. Alleen na de middagvoeding van 4 uur wil hij nog wel eens krampen krijgen maar daar hebben we nu druppels voor gehaald en ze zijn al een stuk minder heftig en we zijn er pas gisteren mee begonnen. Nu ligt hij lekker in de boks op zijn speen te sabbelen. met mij gaat het ook al een stuk beter al moet ik erbij zeggen dat zo'n opperatie er aardig in hakt, vooral als ik een tijdje in de zelfde positiie heb gelegen of gezeten is het pijnlijk om weer te bewegen. Maar dat zijn gelukkig de spieren, de wond (en wat eronder is gebeurt) zal iets langer in beslag nemen om te genezen. Ik moet het dan ook heel rustig aan doen en mag zo wie zo 6 weken niet tillen. Er staan trouwens wat foto's in mijn album. Groetjes
he pluk! poe he! heftige bevalling meid! leuk dat je er ook weer bij bent doe je wel rustig aan? ja naar he die krampjes! echt zielig is dat als ze zo huilen! ik ga zo naar een verjaardag! hopelijk gaat evi zo slapen want t is echt bal vandaag! pffff ze heeft van 12-4 vanmiddag geslapen! thats it! dat kan toch niet! zo om 20:00 de laatste fles en dan leg ik haar in bed van die vrienden van de verjaardag! nou hopelijk lukt t en ben ik niet over een uur al terug ...... fijne avond allemaal! x madelon.