Hello hello @ Saraah: je mag niet zomaar een extra schepje doen. Per 30cc water 1 afgestreken schepje voeding. Als je te weinig water heb tegenover voeding is dat slecht voor de niertjes. Dit vertelde mijn kraamhulp. Iman drinkt nu bv 4 schepjes en dus 120cc water, en dat wordt met die 2 schepjes ongeveer 135cc. Begrijp je? @ Youdia: wat zielig voor Lina! Hopelijk gaat het snel beter! @ Pluk: welcome back! Nu zijn we compleet @ Mad: hopelijk heb je een leuke avond en slaapt Evi goed! Iman heeft net een heleboel overgegeven een hele golf melk over mij heen... Ze was er zelf van onder de indruk en had gelijk weer honger erna Ze is kapot moe, dat zie ik, maar ze viel maar niet in slaap. Heb haar in bed gelegd en toen heeft ze even wat gehuild en nu is ze stil... Hopelijk valt ze snel in slaap (of slaapt ze al, maar ik durf nu niet te gaan kijken haha) Liefs
hey.... dankje linda.. dat wist ik niet... heb ik ook niet gedaan hoor.. ik wachtte ff een antwoord af... Noa krijgt ook 4 schepjes met 120 water... maar tis echt niet genoeg... net weer.. had ze een flesje leeg... en moest ze zo huilen... uiteindelijk nog maar ff 60 bijgemaakt... heeft ze 40 gedronken en toen pas was ze vol... snap er niks van... maja... ik bespreek me het maar met het CB volgende week.. die weten wel wat ik moet doen... ik durf ook niet zomaar ff over te stappen op wat anders.... ik w8 wel ff... Hey pluk... welcome terug.. en wat is Kylian een schatje ... met zn bolle toet hehehe linda... dat had Noa ook een keer.. had ze binnen 5 min haar flesje leeggedronken... en remy had haar geen boertje laten doen... is ook wel moeilijk in 5 min... FLETS zo alles over m heen... daarna weer honger natuurlijk hehehe !! hey youdia..wat zielig voor Lina die spruw is echt vervelend... maar die medicijnen zijn echt goed... tis wel een beetje vies... maar goed..ik merk al zon verschil bij Noa... ze deed eerst altijd zo moeilijk met de speen en met het flesje. en mad nog een fijna avond en slaapt evi gewoon lekker door...
hallo... ben ik ook weer wel laat maar ja lekker weggeweest.. youdia.... dankjewel voor je compliment dat ik positieve kracht heb maar ik moet zeggen we hebben echt een heel makkelijke baby... geen krampjes geeft niet over huilt niet.. krijst alleen een keer wanneer ze honger heeft en ik ben niet in 1 min klaar... maar dat is it... ze slaapt vrij goed is alleen 1 uur per nacht klaar wakker.. dus wij mogen echt niet klagen... nou dus zoals iedereen leest gaat alles hoer uitstekend.. ze krijgt nog steeds bv en heb een pomp dus als we weg gaan pomp ik het eruit.. voel me wel net een koe dan maar ja... hopelijk krijg je een leuke avond mad maar dat zal vast wel... en pluk ik zal zo je bevallings verhaal gana lezen onder het koken door dus iedereen hier weekend plannen?? wij zover ik weet niet maar dat kan altijd nog veranderen
Je kunt je flesvoeding ook wat dikker maken met johannesbroodpitmeel is mij door verschillende mensen verteld. Dan zit het wat beter (met andere woorden ze krijgen er een voller gevoel van). Kylian geeft ook wel eens een hele gulp terug., we hebben er allebei al eens onder gezeten , zelfs schijnt hij er weinig last van te hebben. Vannacht moest hij om 1 uur zijn flesje hebben maar ik schrok pas om 1.30 uur wakker en we moesten hem dus wakker maken voor zijn fles. Ach zolang de kraamzorg er nog is zullen we dat netjes doen maar vanaf maandag (als ze weg is) laat ik hem lekker slapen, vind het zo zielig om hem wakker te maken en dan wakker zien te houden totdat hij zijn flesje netjes leeg heeft. Hij lijkt nu ook een ritme te hebben want al 3 dagen achter elkaar is hij na zijn voeding van 17 uur wat wakkerder en wat jengeliger, nou liever op dat tijdstip dan 's nachts ! Wel leuk hoor 's nachts gaan we er met zijn tweeën uit voor de kleine, 1 gaat het flesje klaar maken, nr 2 gaat vast zitten met de kleine, die geeft dan de fles, als dat klaar is pakt nr 1 het weer over en verschoont hem, we leggen hem lekker in bed en binnen een half uurtje ligt de hele familie alweer op 1 oor (hihihihihi). Maar ja zodra papa's vakantie op is zal dat wel anders gaan maar misschien hebben we dan wel mazzel en slaapt meneer dan al door. Groetjes
Toch maar beter eerst met het CB overleggen voordat je iets veranderd aan de voeding! Cristel, als ik dat zo hoor heb je echt niks te klagen met je meisje! Heerlijk toch! Je hebt er lang genoeg op moeten wachten
Trouwens goeiemorgen allemaal haha Gisteravond heeft Iman weer lekker geslapen van 20 uur tot half 1, heerlijk! Saraah, even nadat je Noa was gaan voeden werd Iman gelukkig ook wakker Vanmorgen kwam ze wel al om half 4 en erna om 7 uur. Nu ligt ze weer lekker te slapen! Iemand plannen vandaag, ik niet, het is weer vies weer en ik denk dat ik lekker thuis blijf vandaag! Trouwens, een heleboel nieuwe foto's in mijn album gezet, een heel bombardement haha. Op mijn site NOG meer foto's! liefs
Goede morgen dames... Vanacht weer heeeeeerlijk geslapen! Devón heb 7 uur achter mekaar doorgeslapen Echt goed! Vandaag is me vriend in ons nieuwe huisje laminaat aan het leggen. Zoals jullie mischien al wisten ga ik over 2 weekjes naar Amstelveen verhuizen. Ik zal dan waarschijnlijk ook niet zo heel vaak meer online zijn want ik heb daar geen internet Maar zodra ik ergens de kans heb om online te komen laat ik natuurlijk wat van me weten! Gaan jullie nog iets doen vandaag? Ik niet veel, mischien vanavond nog iets met me vriend maar das nog niet zeker... Hmm zoveel als Devón vanacht sliep doet ie nu niet... maar ja das niet erg. xxx Marijke
Hee Linda.. Wat een lieve foto's zeg! En gefeliciteerd trouwens want volgens mij is Iman vandaag een maand! Maandag is Devón alweer een maand! Wat gaat dat ongelovelijk hard he?! Zo ik heb er ook weer een aantal foto's bijgezet, werd wel eens tijd. Ze zijn alleen een beetje onduidelijk, echt een rot-camera.
hai allemaal!~ hier ben ik weer! nog wat moe en katerig heb gister voor het eerst 3 wijntjes op en 3 sigaretjes... ooooh!!! Had Evi daar op bed gelegd en ze sliep gelijk! dus had een hele gezellige avond en lag pas om 01:00 op bed! Evi had om 20:00 de laatste fles gehad en kwam pas weer om 04:00! heerlijk! we konden haar zo slapend overleggen in de maxicosi toen we rond middernacht naar huis gingen en ze sliep gewoon door! nu een beetje verrot maar ik maak me alweer klaar voor m volgende uitje! hi hi, heb net snel een nieuwe broek gekocht want ja met 2 broeken de hele week is ook niet leuk! een mooie zwarte bij de H&M ook niet zo duur tenminste! want vanavond ga ik tapas eten in Utrecht met collega`s! gezellig weer aan de wijn en sigaretjes! morgen kan ik geen boe of bah meer zeggen! en dan gaan we nog naar dat kraamfeest om 15:00.......... als ik dan nog leef! @gaat t al beter Youdia met Lina`s spruw?? @ Sarah ik zou ook gewoon ff het CB bellen! of even Noa wegen want t kan zijn dat ze opeens meer weegt; dus meer voeding mag! was bij Evi toen ook opeens zo dat ze van 120 naar 150 cc ging. maar in johannes broodpitmeel zitten verder geen callorien ofzo maar t is eigenlijk voor babies die hevig spugen dus zou t ook niet zomaar zonder overleg gaan geven.... maar als t goed is zijn babies wel eerder verzadigd van flesvoeding dan borstvoeding.... omdat t ook dikker is. @jammer Marijke van de foto`s! ik zie Devon bijna niet misschien kan je ze nog lichter maken met foto bewerking ofzo. @ aaaah Linda wat is Iman toch ook een scheetje he! wat een leuke foto`s allemaal! mooie meid hoor! Ik heb gister een onwijs gaaf joggingspakje gekregen! zal er ook ff een foto van inzetten!
laatst was er toch zo`n topic over oorbelletjes bij babies; m vriendin dr baby (zie foto) heeft kleine mini oorbellen gekregen (9 weken) ze hebben van die speciale voor babies en ze heeft er echt niets van! ik vond t altijd heel zielig (en zou t zelf ook niet snel doen) maar nu ik t bij haar heb gezien is m mening wel wat veranderd..... dacht namelijk dat ze er veel last van hebben maar dat is dus niet zo!
hehe ik ben een meelezer..en kom even tussendoor: dat jogginspakje heb ik ook..!! als ik het goed heb gezien..komt bij de H&M vandaan toch?? heeft mijn moeder gekocht voor me destijds..hihi Echt super lief pakkie
Hello ladys! @ Mad: staat er een konijn achterop het pakje? Dan heb ik het ook Van de zus van mijn man gekregen! Vanmiddag ben ik met mijn schoonzusje en haar dochtertje gaan shoppen in Maastricht. Heb veel gekocht... Allemaal voor Iman haha, want ja dat arme kind heeft toch ook niks Alleen was het heel druk in Maastricht en na een uurtje ging Iman huilen en ze heeft sinds toen niet meer geslapen en lag de hele tijd te miemelen. Ik denk dat het teveel prikkels waren voor haar, muziek in de winkels, stemmen, drukte... Thuis heb ik haar de fles gegeven en gelijk was ze K.O., zelfs toen k haar inbakerde werd ze niet wakker en nu ligt ze lekker in haar bedje. Veel plezier Mad vanavond, tot volgende week als je kater over is hahaha Liefs
Hee gezellig linda lekker winkelen! Soms best jammer dat we zo ver bij elkaar uit de buurd wonen, dan zouden we ook een keer met de meiden van dit forum kunnen gaan shoppen! Devón heb ook een joggingpakje met z'n naam, die heb ik gekregen van me schoonzus. O volgens mij heb ik er ook een foto van in me album, het is dat grijze pakje. Devón was ook een beetje huilerig vanmiddag, toen ben ik ff met hem naar de winkel gegaan en zodra ik ga wandelen met 'm ligt ie alweer te slapen. En nu nog steeds! heeeeerlijk! Alleen als ie ( heel af en toe hoor) te lang ligt te slapen mag ie wel weer wakker worden dan wil ik gewoon weer ff met hem knuffelen maar ik laat hem dan natuurlijk wel gewoon. xxx Marijke
Hey hey... Trouwens nog bedankt voor de felicitatie Marijke! Idd is Iman vandaag een maand oud. Van de ene kant lijkt de bevalling gister, van de andere kant lijkt het alsof ze er altijd al geweest is! Toch zou het leuk zijn om elkaar eens 'live' te zien... Zouden jullie me allemaal uitlachen om mijn zacht G en mijn accent Liefs
Ja de tijd gaat nu echt ontzettend hard he! Heb jij ook dat je meer van je zwangerschap had kunnen genieten, in de zin van dat het niet zo snel had moeten gaan? Ik kon echt niet wachten erop, maar nu zou ik af en toe ook wel die schopjes willen voelen! Ach accenten... Ik praat soms echt plat Amsterdams en dan kijken mensen me ook wel eens raar aan. Ik stond een keer in een snackbar en bestelde een broodje kaassouflet, je moet je bedenken hoe dat klonk
Hahaha ach er zijn zoveel soorten accenten... Ik heb werkelijk een klote zwangerschap gehad, maar ik mis het zo... Gister was ik in een babyzaak en dan zie ik allemaal vrouwen met dikke buiken en dan wil ik ook nog eens!! ... Terwijl die vrouwen allemaal in de kinderwagen loeren, dus het is van 2 kanten natuurlijk... Ik mis de schopjes enzo ook... MAar weet je wat het is? Toen waren we nieuwsgierig en konden we niet wachten, maar nu weten we hoe ze eruit zien enz... Liefs
ja idd... Ik was net ook in de c1000 en toen liep er ook een hoogzwangere vrouw in me wagen te spieken. Ik voreg me idd ook zo af hoe hij er uit zou zien enzo.. Ach, we worden vast ooit nog wel een keer zwanger!
Dat denk ik ook.... Maar voorlopig even niet De bevalling zou ik nog 10 keer overdoen, maar die 9 maanden van tevoren staan nog te vers in mijn geheugen Voorlopig is het goed zo hihi
hallo.... nou de zwangerschap van 9 maanden hoeft voor mij niet maar een baby er bij zou wel willen maar dat komt wel weer... wat een leuke fotos van iman en wat een haar zeg!!! cailynns haar begint nu lichter te worden zou ze dan misschien toch nog blond worden??? en evi heeft echt een leuk pakje aan.. ik heb laatst een 2 leuke rompertjes met de post gehad daar moet ik ook nog een foto van maken ik ga strax effe naar de ikea.. hopelijk is het niet al te druk maar dat geluk zullen we wel weer niet hebben... verder wil ik mezelf vandaag maar weer eens wegen maar durf niet zo goed misschien wil ik het wel helemaal niet weten.. hoe zit het met jullie kilos?? zijn jullie die al kwijt?? ik dus zeker nog niet... hopelijk wel snel