Tsja Mad, ik zei al: je hebt baas boven baas he en deze keer was jij dat qua weer Ik ben ook erg voor inbakeren, promoot het overal haha! Ik ga ook al die kaarten inplakken, maar heb er voorlopig nog geen zin in, dus heb ze maar in een la gelegd... Moet ook nog een leuk plakboek ervoor kopen!
zooo loop achter! plaats m bericht en er zijn er al 4 voor mij geplaatst hi hi Ja Lise je hebt helemaal gelijk; ben ook echt blij dat m meissie gezond is..... maar ja soms is het wel heeel vermoeiend dat gehuil en zeker als je de hele week alleen zit en manlief is naar werk maar goed er komen vast ook betere dagen en misschien zit hij nu ook wel in zo`n sprongetje?!? moet je ff lezen wat Linda erover heeft opgeschreven... aaah Christel balen zeg! ja als je moe bent etc. gaat echt soms alles fout... hopelijk wordt je lip niet al te dik...... en inderdaad sommige babies kunnen er gewoon niet tegen om van hand tot hand te gaan.... zou ik dan ook gewoon niet doen hoor! ik ben trouwens blij dat ik bijna geen visite meer krijg! heerlijk lekker relaxed en ik hoef me s `morgens ook niet meer zo te haasten! nou nu ga ik echt ff kaartjes inplakken....
anne krijgt nutrilon omneo maar ik las al dat meer babys dit hadden van nulrilon dus ik ga morgen frisio halen hebben jullie enig idee wat voor soort het beste kan.
cailynn houd er niet van om vast te liggen zeg maar.. dan slaapt ze helemaal niet... we zijn met dat inbakeren al opgehouden na een week.. ze vond het toen niks meer.. ze ligt liever vrij zodat ze kan bewegen... en dat doet ze best veel in dr slaap. ze rolt meestal op dr zij.. en legt 1 handje onder dr hoofje de andere lang uit,.. vind ze blijkbaar lekker slapen.. en idd vrouwen moeten altijd de boeman zijn.. ik zei al tegen jorge.. nu zeg jij het maar en leg ook maar uit waarom.. en als je iks zegt dan ben ik zoo thuis.. en dan gaan we dus nergens meer heen... dus denk dat ie het de volgende keer wel zegt... ik bedoel anders gaan mensen toch ook denken wat een trut ofzo.... ik volg onm.... kan ik via internet volgen.. moet toch iets he
nou inderdaad Linda echt een goed idee! ik zou t gewoon ook proberen met Tijmen! wie weet vindt hij t ook onwijs fijn...... en ze slapen er echt veeel beter door.
als ik jou verhaal zo lees klinkt t een beetje als wat Iman ook had van Linda... en zij heeft nu goede voeding van friso volgens mij ook tegen krampen etc.....
dan haal ik dat morgen meteen toch gek dat veel babys dit hebben van nutrilon het leek mij toch een goed bekent merk maar dat is hbet niet dus
Bij het CB zeiden ze dat het is sinds Nutrilon een vernieuwd receptuur heeft... Iman kreeg eerst Nutrilon, de oude verpakking, daar kon ze goed tegen, sinds er vernieuwd receptuur op staat was het prijs. Nu gebruik ik Friso Comfort. Maar mag ik vragen waarom je voeding tegen krampjes bent gaan gebruiken? Op aanraden van het CB of zo?
nee eigenlijk op eigen inzicht het cb wist er wel van anne hefft heel veel last van krampjes gehad heeft ze nog steeds trouwens
oh ff over t blok gesproken... sandy dat donkere meisje ( de jongste) zat bij mij in de klas op de middelbarte school... grappig he... zij is vorig jaar juli bevallen van n zoontje... een jonge moeder dus..
Hey Sarah, Ik heb het blok net gekeken, dat zoontje kwam ook in beeld, inderdaad een jonge moeder! Ben net lekker gaan douchen met Iman, dat vind ze zoooo lekker... En toen een flesje en om half 11 sliep ze lekker... Ik ga wat opruimen en dan naar bed. Welterusten allemaal en tot morgen! Liefs
Even een vraagje aan de juli-moeders (ben zelf op het randje een augustus-mama geworden). Moet deze week op nacontrole bij de VK. Wat kan ik verwachten? Groetjes, Lilith
hai, Gefeli, Lilith met je dochter sarah! gaat alles goed? ik zou niet weten wat de nacontole inhoudt bij de VK, tegen mij zeiden ze dat t niet echt nodig is als alles verder goed is gegaan. Maar ik hoorde van die meiden van m na- gym groepje dat t bloeddruk controle is en een praatje over de bevalling en hoe t met je baby is. Hier alles oke! Evi heeft vanacht weer niet doorgeslapen! ze had nu besloten zich helemaal onder te poepen om 04:00.... dus kon ik echt alles verschonen! maar daarna heeft ze wel lekker tot 08:30 geslapen dus mag niet klagen! O leuk Sarah; een bekende in t blok! ik vind die meiden echt geweldig! leuk man met die barbie roze bouwhelmen! hi hi hoop dat ze ver gaan komen. voor de rest vind ik ze allemaal maar wat saai! jullie nog plannen voor vandaag?? ik ga Evi dr ondergepoepte spulletjes maar eens allemaal uitwassen! hi hi o ja; al m kaarten zitten in een plakboek!~ paste makkelijk 80 kaarten in 1 boek! doeiiiiiiiiiiiiiii
goood afternoon.. noa heeft besloten ook vanacht niet door te slapen... van 23.00 tot 3 van 3.30 tot 6. van 6.30 tot 10.00. ach ja... maakt verder ook niks uit... oh en lilith ik moet pas volgende week dodnerdag naar de nacontrole dus ik weet het eigenlijk ook niet, maar volgens mij is het gewoon ff praten over de kleine.. en ff kijken hoe het met jou gaat.. ff voelen of je buikspieren alweer aan elkaar vastzitten enzo... ja leuk he die meiden van het blok... vind ze iddook het leukste stel hoop wel dat zij door gaan.. ben benieuwd wie er volgende week dan weg valt... trouwens ik vind haar zoontje wel zoooo schattig... hoe lief ie wel niet aan het lachen was... kben nu bij mn moeder, ik zou eigenlijk vandaag gaan shoppen met remy voor nieuwe kleding, maar hij kon opeens niet.. hijs nogal veel met zichzelf bezig vind ik... maja als ik daarover begin ben ik weer aan het overdrijven... dus ik en mn moeder gaan zo ff boodschappen doen... en ik ga ff aan mn moeder vragen of ze straks 2 uurtjes wilt oppassen.. dan gaan wij ff naar de film ofzo...
vandaag en vannacht was echt een ramp Anne bleef maar huilen heeft niet geslapen vanaf half 3 vanacht als ze in bed ligt scheeuwd ze alles bij elkaar en op schoot blijft ze ook wat jengelen. Zo ken ik mijn kleine meid niet ze huild altijd wel veel maar niet zo ze is ook echt niet vrolijk. maar ja het zal wel een sprongetje zijn en snel weer over zijn. vandaag heb ik een spiraaltje laten zetten viel me heel erg mee trouwens. Vandaag ben ik ook begonnen met de frisio comfort ben benieuwd of het helpt. maar dat zal ik morgen wel merken ga even het eten klaar maken want mijn mannetje komt zo thuis heerlijk vind ik dat altijd als hij er weer is kan moeilijhk de hele dag thuis zitten. Savonds zijn we ook altijd heerlijk aan het tuttelen met anne doen haar altijd lekker samen in badje of onder de douche groetjes gerdien
Hello hello... Laat voor mij pas vandaag he, zijn jullie niet gewend he haha Ik heb tot nu geslapen en Iman ook, GRAPJE!! Iman heeft vannacht heerlijk geslapen van half 11 tot half 4 en daarna van 4 uur tot half 8. Vannacht dus niks te klagen voor mij! Vanmorgen ben ik de hele morgen bij mijn schoonmoeder geweest en erna moesten we gelijk door op bezoek bij mijn tante en daarna zijn we naar die goedkope stalling gaan kijken en is Iman bij mijn moeder gebleven... Die stalling was super, met heel veel weilanden en Ranger gaat dus deze maand verhuizen!!! Boh ik ben echt blij, dat gaat ons 150 euro schelen per maand! Nu zijn we bij mijn ouders, blijven we lekker hier eten, hoef ik zelf niet te koken... Iman heeft opeens weer keiharde ontlasting, echt keutels... Heel erg zielig... Het is 2 weken goed gegaan, ik deed altijd extra water bij de fles... Even kijken hoe het zich ontwikkeld, misschien gaat het vanzelf weer beter. Saraah, echt jammer dat jullie niet zijn gaan shoppen, nu heb je nog geen nieuwe kleren en ook het boek niet... Je zal het toch tegen hem moeten zeggen, dat heb ik ook bij mijn man gedaan... Maar misschien is het na vanavond niet meer nodig, ons heeft het heel goed gedaan even samen weg! ... Goed dat je dat ook gaat doen nu en heel veel plezier!! O ja, nacontrole bij de VK is idd wat Mad en Saraah beschrijven. Bij de gyn krijg je ook een inwendig onderzoek zei de zuster in het ZH toen ik ontslagen werd. Ik moet vrijdag naar de gyn, en als alles ok is mag ik weer gaan paardrijden!! Verder krijg ik dan afspraken om mijn baarmoeder verder te onderzoeken ivm afwijkingen... Ben ns benieuwd! Dinsdag volgende week moet ik op nacontrole bij de VK, zij wilde mij toch nog even zien omdat ik depressief was toen het kraambed eindigde... Wel gezellig, ik had een hele leuke VK! Liefs
Ik hoop dat het helpt Gerdien! De krampjes zullen misschien eerst even verergeren, want Anne zal ook weer aan de nieuwe voeding moeten wennen! Ik weet niet meer of ik het al gevraagd had, maar kun je Anne niet inbakeren? Of heb je dat al geprobeerd?