gisteren ben ik begonnen met het andere voeding voor anne en ze had vandaag gele ontlasting dus het helpt de vieze zure geur is ook weg. ze huilt mog wel net zoveel. ik denk niet dat het voedsel allergie is want het is niet na het fles geven erger of zo en ze is wel te troosten als ze maar bij me is ook heeft ze geen uitslag. ik denk dat ze gewoon veel last van krampen heeft. nu ligt ze in haar nieuwe bakerzak in bed heel hard te huilen laat haar nog even een kwartiertje huilen en haal haar er dan maar weer uit ik hoop echt dat die bakerzak gaat helpen. vanacht heeft ze wel goed geslapen (ze was helemaal uitgeput) van 11 tot 5 daarna heeft ze niet meer geslapen maar het is al een hele vooruitgang. ik werd zelf steeds om het uur wakker zit er waarschijnlijk zo in. vanmiddag krijg ik me collegas op bezoek. Heb ik zin in. hoe lang laten jullie je kleintjes eigenlijk huilen. en oh ja sinds gisteren heeft anne een temp van 37.6 het lijkt me nog niet zo dat ik de dokter hier voor moet bellen hou het wel goed in de gaten ze komt niet ziek over is goed helder en niet slaperig ha ha ha. groetjes gerdien
ze slaapt dat is voor het eerst tussen de middag in haar eigen bedje zal de bakerzak nu al werken of zal ze gewoon helemaal uitgeput zijn. maar het voelt heerlijk
hoi, nou gerdien ik hoop t echt voor je meid dat de combi andere voeding+ bakeren gaat helpen.... tja hoe lang laat ik Evi huilen..... eigenlijk tot dat ze in slaap valt.... klinkt misschien een beetje hard maar ik weet gewoon dat zij het nodig heeft voordat ze in slaap valt.... ik laat haar niet over de rooie gaan hoor maar ik wacht eerst 10 minuten dan ga ik kijken en geef een speentje en ze nog een keer een muziekje aan en meestal binnen een kwartier slaapt ze... maar in t begin was t ook wel langer maar met bakeren moet je echt doorzetten in t begin hoe moeilijk dat ook is..... nu heeft Evi bijvoorbeeld ook tien minuten gehuild en dan opeens slaapt ze! en dan echt wel lang achter elkaar ook! en je moet echt niet te snel je baby uit bed halen.... want dan leren ze t nooit... in t begin dacht ik nu is t genoeg ik ga dr halen.... maar dan was m vriend wat standvastiger en zei NEE! je moet echt nog even volhouden hoe moeilijk het voor jou ook is.... en dan waren er nog geen vijf minuten voorbij en ze sliep! terwijl als ik haar had gehaald ze echt niet beneden was gaan slapen! tips voor als je t moeilijk krijgt; ga hier op t forum zitten op achter de pc als afleiding... ga ff stofzuigen of afwassen ofzo en .... stel voorjezelf een tijd! in het bakerboekje staat dat je ze echt wel een half uur kunt laten huilen..... en dat het vanzelf veeel minder steeds gaat worden. en bouw ritme en regelmaat op! vaste rituelen dus; in bed ingebakerd slapen, wakker worden aankleden, ff wachten op de fles in de box. Voeden, even in de box of wipper en na max. een uur alles bij elkaar weer naar bed.... en dan het hele rideltje opnieuw..... en kijk goed naar je kind... gaapt het... huilt t...dan naar bed. in t begin herkende ik ook niet de signalen van moe zijn maar Evi blijft net zo lang huilen tot ik haar in bed leg. ze slaapt echt niet in de box of wipper... en na dag drie krijg je een dip dag net als Linda en ik al hebben ervaren. zo staat t ook in het baker boek; ze zijn dan na 2 dagen super uitgerust. zo uitgelslapen zijn ze nog nooit geweest en hebben weer kracht en energie om te protesteren! geef hier niet aan toe en ga gewoon door met je ritme en regelmaat!!! nou meid heeeel veeel suc6 en hou ons op de hoogte!~ heb je die sab simplex nou al kunnen bestellen??
hee Mad, ik zag dat Evi bij baby v/d maand staat. Ik heb ff op haar gestemd voor je het is trouwens ook de leukste foto he
Dank jullie meiden voor t stemmen! en thx Marijke ja die Ann gedes foto doet t goed, hi hi hi en gewoon spontaan genomen omdat ze toen zo`n kramp had! ze lag heel graag zo op een arm! He bah! wel jammer dat je zoveel meteen moet doen he aan je huisje! maar straks is alles lekker fris en schoon en dat voelt veel beter! ja ik zou ook doe wc pot eruit halen hoor! x
die druppels heb ik nog niet je kunt ze alleen bestellen als je een credit card hebt en die hebben we niet wel heb ik de druppels van vsm gekocht maar die helpen iet zo volgens mij ik heb echt een rustige dag anne slaapt bijna de hele dag kan lekker in huis bezig. ben benieuwd of ze nu vanavond nog wel slaapt maar ja ik ga haar nu niet wakker houden ze heft de slaap nu hard nodig. ik zal eens even koffie gaan zetten want mijn collegas zullen er zo wel zijn
Gerdien, ik wil wel een flesje afstaan aan Anne ik heb er namelijk 4! ik heb er al 1 gebruikt. als je wil kan ik m opsturen! moet je ff je adres geven als PB.... En ik gebruik flessen van DR Brown! super flessen zijn het! ik heb ze ook op internet besteld en dat kun je gewoon overmaken. ze krijgen geen lucht meer binnen waardoor ze ook geen krmapjes meer krijgen.... zal ff de site voor je opzoeken. Wel heerlijk dat Anne zo goed slaapt nu in de bakerzak! heerlijk.
Ventielfles van Dr.Brown 240 ml Standaard hals heb ik besteld. die zijn vaak beter dan die met zo`n brede hals want dan krijgen ze vaak nog lucht binnen! welke fles heb je nu?? die gekromde flessen van difrax zijn ook wel goed tegen krampjes maar die van dr brown zijn echt super! http://www.sweetbabyfeet.nl/catalog/ind ... /2a/page/2
ik gebruik nu deflessen van avent hier heb ik ook een uitkook ding van en een flessen verwarmer hoop dat je daar ook de andere flessen in kunt gebruiken
ja volgens mij wel. ik had dus ook echt alles van Avent! maar Evi trok iedere keer die speen vacuum en kreeg veel lucht binnen! maar ik heb 2 flessen perongeluk erbij opgestuurd gekregen dus zal er ook wel 1 naar jou sturen van dr Brown. want ik heb toch niets aan 4 flessen! en als ik Anne er mee kan helpen doe ik t graag hoor! ga zo boodschappen doen als m vriend thuis komt met de auto. dan probeer ik t postkantoor nog te halen! dan heb je t morgen al hopelijk!
o oke! ja je hebt er echt veel aan! het is wel ietsjes meer schoonmaakwerk maar ja ach ! als dat alles is! (en misschien sturen ze er jou ook wel een fles extra, hi hi) Evi hoeft nu ook veel minder te boeren, daardoor merk je dus al gelijk dat er minder lucht bij komt en dat scheelt weer voor die darmen je mag 15 druppels max. 6x per dag van die sab simples door de fles heen doen en na een paar dagen als t goed aanslaat 10 druppels ofzo. ik doe er nu steeds minder en minder in. Evi ligt nu vanmiddag voor t eerst zonder bakerdoek te slapen ze was zo moe en ze lag wat te brabbelen en nu slaapt ze! joepie!
Hey hey... Gerdien: het is idd zoals Mad zegt. Ik laat Iman ook gewoon huilen in bed. Natuurlijk niet als het te gek wordt, als ze haar adem inhoudt en zich helemaal rood schreeuwt... Dan pak ik haar op... Maar als ze gewoon even wat ligt te huilen, terwijl ik weet dat ze moe is, dan laat ik haar even huilen hoor. Meestal stel ik voor mezelf een kwartiertje in, als ze dan nog even hard huilt dan ga ik er naar toe, maar is ze in dat kwartier al een keer stil geweest en bv weer opnieuw begonnen dan wacht ik langer. Voor mijn idee probeert ze het gewoon dan nog even en meestal valt ze dan snel in slaap. Iman ligt nu in bed en is al 2 x tussendoor wakker geweest, huilde even, ik ging niet kijken, en is weer in slaap gevallen. Ik heb dit echt moeten leren hoor, ging haar eert telkens oppakken! Hopelijk helpt alles wat je gaat proberen tegen krampjes. Sab simplex werkt heel goed, dus hopelijk ook voor Anne! Iman had vanmiddag trouwens weer heel erg krampjes ... Het was echt even terug naar af... Volgens mij komt het door die harde ontlasting, maar opeens heeft ze ook uitslag in haar gezicht... Rode kleine bultjes... Zou ze dan toch allergisch zijn voor koemelk of zo??? Liefs
Net terug van het CB... Devón weegt alweer 4850 gram! gaat hard zeg alweer bijna 5 pond. Volgens hun groeit hij dus heel goed. Ze zeiden trouwens ook nog dat ik hem op vaste tijden moet voeden zo om de 3,5 uur zeiden ze. Nou als hij honger heeft geef ik hem gewoon hoor ik ga hem geen honger laten leiden. Nu slaapt hij lekker, was ook wel ff een klein stukkie wandelen en dat vind ie altijd heerlijk. xxx Marijke
Hello ladies! Hier alles goed. Vanochtend voor het eerst naar het CB geweest. Tijmen weegt nu 3608 gram en is 54 cm. Dit was allemaal goed, net als de check door de arts. Hij heeft ook al zijn eerste inenting gehad (normaal moet dat pas vanaf 2 maanden), omdat hier in onze wijk kinkhoest heerst. Dan is hij in ieder geval beschermd. Het was wel sneu hoor, zo'n naald in zijn beentje, maar na wat gehuil was hij weer de oude. Verder is ie de rest van de dag best wel moe, maar dat komt door de inenting (de arts zei dat dat zou kunnen gebeuren, haha). Oh en Saraah, Tijmen heeft ook haast altijd koude handjes. Ik heb gehoord dat de meeste babies dat hebben. Soms probeer ik ze warm te maken, maar in feite hoeft dat dus niet. Ik laat Tijmen niet heel lang huilen; de speen helpt gelukkig meestal wel. En als hij toch wat langer huilt, loop ik heel wat kilometers door het huis of leg hem tegen me aan. De pink van mijn vriend helpt ook erg goed
hai! Gerdien; je redding is onderweg! was op tijd bij t postkantoor als t goed is komt t morgen bij je aan! Aaaah balen Linda weer van die krampjes en die harde ontlasting... tja ik weet t ook niet, ben geen dokter maar ik vind t wel erop lijken inderdaad.... kindjes hoeven niet alle symtonen te hebben maar t kunnen er ook een paar zijn..... http://www.babyallergie.nl/koemelkallergie.htm lees dit ff Linn, ik vind het heeel herkenbaar! ook voor Iman.... Evi is miemelig wakker geworden en ik heb nu een nieuwe uitvinding; ze vindt t heerlijk om in haar wandelwagen in de tuin te liggen! ha ha ha echt maf maar daar kan ze een hele poos liggen en naar de lucht staren! hi hi en Marijke wat is Devon weer lekker gegroeid he! maar ik denk dat je 5 kilo bedoeld i.p.v 5 pond wij eten turkse pizza met sla en zure room en stokbrood! mmmmm lekker! ik ben zoooo moe! en dan moet ik nog om 21:00 naar de na gym.... o ja; niet vergeten; vanavond om 22:00 de Womb op National Geographic...
eigenlijk is het gewoon kortom zo met koemelk allergie; probeer het met een koemelkvrije voeding; slaat het aan dan weet je gewoon dat het aan de voeding lag..... was bij ons ook zo na 3 voedigen te hebben geprobeerd! en ook Evi haar darmpjes konden niet tegen hypoallergene voeding! er moesten gewoon echt geen eiwitten inzitten!
hee Mad idd 5kilo hihi, toch al best veel gegroeid, hij woog bij z'n geboorte 3230 en nu 4850 dus das alweer 1620 gram zwaarder. Hee wel vervelend dat jullie kleintjes zoveel last hebben van krampjes! Devón heeft dat ok wel en ik geef BV. Ik geef hem als hij er last van heeft dan van die druppels van VSM, bij devon werkt het best wel snel.
ha mad hartstikke bedankt voor de druppels en dat je ze vandaag al op de post gedaan hebt wat wil je er voor hebben. ik zal je gelijk verslag uitbrengen van of het werkt groetjes gerdien