Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik denk dat ik er maandag wel in zit, hoop ik tenminste... Moet alleen nog me spullen, me bed en de babykamer oververhuizen. Voor dat laatste moeten we een karretje huren.

2. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

Ja Linda, 6,50 verzendkosten inderdaad.....

hopelijk gaan die druppels van vsm werken!

NEeee Marijke dan ga je ons dus bijna al verlaten..... :( nou je zal vast nog wel veel bij je moeder zijn en dan kun je ons ook nog ff op de hoogte houden... toch :D

Hoe is het met de jeuk Linda?? :bounce: helpt die zalf een beetje die je van de dokter hebt gehad??

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het gaat wel met de jeuk :(
    Ik heb geen zalf gekregen, maar tabletjes tegen de jeuk... Zalf tegen de jeuk had ik gelukkig nog in huis, want die tabletjes helpen niet direct.

Wel blijven komen he Marijke? :(

Iman net in bad gedaan, ik ga vanavond met haar op bezoek bij mijn werk. Zullen de clienten leuk vinden :D , ik heb opeens een flinke inzinking, ben doodmoe... En moet zo echt gaan koken, want mijn man moet om 18 uur werken en daarna ga ik naar mijn werk en dan ga k er vroeg in denk ik... Ga me maar eens een kop koffie maken voor een energieboost :)

Wat eten jullie vandaag? Wij macaroni.

O ja, trouwens nog 2 nieuwe foto's in mijn album :)

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey linda... ongelooflijk bedankt :D
    tis echt verschrikkelijk... soms weet ik me echt geen raad..
    ik hoop ook echt dat het werkt...

wij eten geloof ik spagethi.. hant ervan af of remy er zin in heeft...

hopleijk helpen die pilletjes tegen de jeuk... echt irritant man..!!!

en ja die verzendskosten zijn echt erg..
    wij sturen geregeld pakketjes.. echt belachelijk !!!

wij zijn nu ff bij schoonmama... maar gaan zo weer naaar hu, kmoet nog koken en de afwas doen... zucht... heb echt de laatste tijd nergens zin in... maar aan de andere kant irriteer ik me aan de vuiligheid... hahaha!!!

p.s. Iman groeit ook goed he... :D heeft ze nou blauwe ogen? wat een schatje is ze...

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian heeft precies dezelfde speen en het leuke is (vindt mama) dat hij alleen deze speen wil :D

Heb snel ook nog even twee nieuwe foto's in mijn album gezet, helaas nog steeds een bijna haarloze baby. We zijn dan ook heel benieuwd wat het uiteindelijk zal worden net zo blond (lees grijs) als papa of toch meer de rode kant op net als mama.
    Blauwe ogen zijn er in ieder geval niet meer bij, ze zijn nu heel donker grijs (die van papa zijn ook grijs/blauw maar veel lichter).

Groetjes

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Denk trouwens dat het een keertje tijd wordt dat jullie mijn echte naam gaan weten!

Iemand enig idee wat die zou kunnen zijn ? :queen:

Groetjes

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Dag dames...

Tuuuuuuurlijk kom ik langs ff van me laten weten als ik internet tot beschikking heb! Ik vind het ook jammer hoor, wat val ik straks in een leeg gat zeg zonder me internet. :pale: en ik ga jullie echt missen.

Hee Pluk wat een leuke flinke kerel heb je toch he! Pfff ben echt niet goed in raden hoor, maar als ik een beetje naar je foto kijk en kijk welke naam bij je past........... Jaqueline? Ik zeg maar wat hoor...

Zo heb nu echt alle spullen ingepakt die ik en Devón toch niet nodig hebben. Moest wel lachen, ik heb 2 vuilniszakken volgestauwd met knuffels.

zo ik ga weer ff verder,

xxx Marijke

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

Nou ik ben nu wel nieuwschierig Pluk....waarom heb je eigenlijk pluk gekozen ??? is dat een afkorting van je echte naam, of noemen mensen je misschien zo?? misschien heet je wel pauline of jeannet .... nee ik weet t niet :rolleyes:
    aaah wat een poepie is Kylian zeg! echt een lieverdje om te zien!

En inderdaad, het lijkt alsof Iman donkerblauwe ogen heeft op de foto :D mooi hoor!

Wij hebben sperciebonen gegeten met hamburger en aardappels!

Ben netff lekker naar IKea geweest! heb een leuk dekentje voor Evi gekocht en een nieuwe wok en een pan en nog wat prulletjes!

Hoe was t op je werk Linda???

x

9. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    mad bedankt voor de druppels ze zijn vanavond aangekomen.
    OOk bedankt voor je kaartje er bij.
    Ik liet mijn man de fotos zien van evi en hij zei ook al (ik vond het ook al)
    dat evi wel wat lijkt op anne ze heeft het zelfde vorm van hoofdje geinig om te zien.

Na een half uur te hebben huilen slaapt anne weer lekker het gaat nog steeds heel goed.
    Mijn man vind het alleen een beetje ongezellig zo zonder anne benden.
    maar je het zal toch moeten.

10. sweetangel100

Hey hey ladys...

Hier zijn we weer :)

Het was heel leuk op mijn werk, maar wel druk en dus was Iman een beetje aan het huilen, behalve als ze op mijn pink kon zuigen... Teveel prikkels kan ze niet verwerken...
    Ik heb een heel mooi vaasje gekregen met een bloem, een knuffel (een hele lieve zachte roze) en een heel leuk pakje. Iedereen heeft bechuit met muisjes gegeten, die had ik meegenomen!

Het lijkt niet alleen zo dat Iman donkerblauwe ogen heeft, het IS ook zo :) ... Het zal wel bruin worden op de duur, maar nu zijn ze nog blauw.

Ze heeft trouwens een heeel leuk truitje van SUPERBABY... Dat had mijn moeder voor haar gekocht toen ik nog zwanger was... Nu past het eindelijk, heb n foto gemaakt, die zal ik er straks of morgen even opzetten :)

Phoe Pluk, je echte naam... Dat is zooo moeilijk... Marjon past wel bij je haha... Maar Jacqelien ook.. Nou het is nogal moeilijk... hihi... Haal ons uit de onzekerheid!! ;)

Marijke, wij gaan je ook missen, pfff ik zou gek worden zonder het forum :)

Saraah je zal de druppels morgen wel krijgen... Ik weet hoe het voelt als je je geen raad weet... Ik heb dat ook gehad met Iman... Welke FV geef je trouwens? Ik hoop voor je dat het snel beter gaat, ik stond na 3 dagen en nachten toen echt op omkiepen en het is ook zo zielig voor die kleintjes, zoveel pijn!!

Liefs

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo...

hier zijn cailynn en cristel weer,,, cailynn zit nu bij me op schoot vandaar en is naar het scherm aan het staren...

gisteren naar de dokter geweest omdat haar eenkennig heid heel erg werd.. zelfs in de supermarkt was ze bang en moest ik haar constant vast houden... nou de komende 6 weken mogen alleen mn man en ik cailynn vast houden zodat ze zicht veilig voelt... en we moeten haar meer naar winkels en parken nemen... dus zien hoe dat gaat..

trouwens cailynn huilt niet wanneer ik haar omkleed... maar ja die huilt bijna nooit dus ja... allleen als ze andere mensen hoort en nniet op mn arm is...

wij eten... geen idee eigenlijk... moet nog ontbijten... zijn er trouwens nog mensen die bv?? ikke nog steeds!!

oohja wanneer zijn jullie weer ongi geworden???

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey linda... cailynns ogen waren bruin en worden nu blauwer... lol....

ooh en pluk je echte naam laat me eens denken...
    brigitte.. gok maar wat

13. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey hallo,

@ Pluk; Annemiek? Haha... tja zo kunnen we nog wel even doorgaan dus zeg het maar gewoon!

Sarah is natuurlijk weer enorm wakker, want het is avond.

Het CB zei dat ze ongeveer 150 ml per kilo mag drinken, maar ze heeft 's avonds zoveel dorst, dan komt ze er soms overheen? Hoe is dat bij jullie?

14. sweetangel100

@ Lilith: Iman drinkt nu 7 x 120 cc per dag, ze slaat nu al 2 nachten de nachtvoeding over.
    Komt ze 's nachts nog een keer, wat heus wel weer n keer za gebeuren dan krijgt ze 8 x 120 cc.
    Soms laat ze wat over, de andere keer merk ik dat ze nog honger heeft en dan maak ik nog wat melk bij. Ik hou me niet zo bezig met wat het CB zegt, alhoewel ze vorige keer zeiden dat het goed gaat zo. Als Iman honger heeft, heeft ze honger. Als ze niet genoeg heeft aan 120 cc dan krijgt ze nog wat te drinken totdat ze genoeg heeft. Wil ze na 4 uur drinken, dan krijgt ze na 4 uur, wil ze na 3 uur dan krijgt ze ook, slaapt ze 5 uur, dan slaapt ze 5 uur en krijgt ze erna...

15. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Ja, ik geef ook wanneer ze dorst heeft, maar ze mag ook weer niet teveel toch? Hoeveel weegt Iman dan?

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ben klein beetje blij dat ik dat nog niet heb met die flesvoeding... pfff zou niks voor mij zijn... maar goed..

wanneer werden jullie weer ongesteld??? want ik ben het nog steeds niet en de de dokter zei na ongveer 3 weken zou het weer moeten komen.. en ja er was een ongelukje gebeurd vorige week...

17. sweetangel100

Nee teveel kunnen de niertjes niet aan.
    De laaste keer op CB (2 weken geleden) woog ze 3600 gram, dus nu 4 kilo denk ik...
    Doordat Iman de ene keer de fles uitdrinkt en de andere keer wel eens 40 cc overlaat trekt zich dat op die manier recht, snap je?

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Yep, dat doet Saar ook, overdag krijgt ze een fles van 100 amper op en 's avonds kan ze blijven drinken... het zal vanzelf wel goed komen.

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hallooooo

Cristel, ik geef ook nog steeds BV maar 1 keer per dag voed ik hem bij met gewone FV en dat doe ik meestal als laatste voeding. Op de een of andere manier slaapt hij dan veel lekkerder door. Me moeder probeert steeds op me aan te dringen ook eens Nutrix pap er doorheen te doen, ik en me broers kregen dit al toen we 3 weken oud waren en we groeiden echt als kool. Hier schijnen ze het ook langer op te doen. Hmmm ik wacht er toch nog maar ff mee.

Hee trouwens Cristel ik weet niet of ik nu al echt me menstruatie gehad heb, ik had 3 weken gevloeit het was toen een week over en toen kwam het weer, en het is nu sinds gister over.

Wat ik me afraag he, wat zouden jullie doen? Stel er is idd een ongelukje gebeurd en het blijkt dat je nu alweer zwanger bent. Het is natuurlijk een moeilijke beslissing, maar zouden jullie het dan houden of niet. Soms denk ik daar echt over na, ik zou het dan ff niet weten.

Hee Pluk hoe heet je nou...???

xxx Marijke

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey marijke...

ooh jij dus ook nog steeds bv... ja cailyn krijgt krampjes van flesvoeding plus ze vind de fles niks.. ze drinkt dan gewoon niet tenzij we in de auto zijn dan weet ze dat het niet anders kan.. maar ik pomp de bv...

en stel dat ik zwanger zou zijn.. maar daar ga ik maar niet van uit.. dan zou ik het denk ik wel houden... ik kan gewoon geen kindje weg laten halen.. voor mn gevoel... maar ik ga daar maar niet van uit... ik heb ongeveer 2 en halve week gevloeit... maar de dokter zei na 3/4 wken zou ik weer bloed moeten verliezen en dat is dus nog niet gebeurd...
    heb gegoogled maar de ene site zegt dat je heel vrucht baar bent na de geboorte een andere site zegt weer datje bijna niet vruchtbaar bent dus ik heb geen idee..

trouwens cailynn is 1 maand vandaag :)

Deel Deze Pagina