Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey hey..
    cailynn heeft nu 56 als het groter uitvalt en 62 als het klien uitvalt.. ze is namelijk niet erg dik.. maar wel lang...

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Zo dames...
    Iman heeft net overgegeven, een hele boog melk recht over mij heen... Alles zat onder; de kussens, de stoel, de afstandsbediening en niet te vergeten IK...
    Ze drinkt ook veel te veel, om 7 uur had ze 120cc gehad en toen heeft ze erna nog 60cc gedronken, omdat ze nog honger had en om half 10 begon ze alweer te krijsen en toen had ze de fles (120 cc) bijna leeg en ja hoor... Echt een mooie boog en goed gemikt :)
    Ik heb me maar even gewassen en omgekleed, want gadver wat stinkt dat...

Ze ligt nu wel alweer lekker in bed, weet niet of ze slaapt, maar het is wel stil. Ze had wel nog honger natuurlijk nadat ze had overgegeven, dus heeft ze nog 60 cc gedronken, meer heb ik haar niet gegeven anders komt het dalijk weer terug...

Nou slaap lekker iedereen, hopelijk voor iedereen een rustig nachtje! Tot morgen!

Liefs

Correctie: ze slaapt niet :) Ze begint net te huilen, maar ik laat haar lekker even huilen... Ze valt vanzelf in slaap zo!

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zo heb net gegeten... moet nog wat opruimen hier maar heb ik absoluut geen zin in... we hebben gewoon ruimte te kort.. ach ja... moet eigenlijk nog wassen alweer.. vandaag onze kleren.. en het dekbed overtrek eigenlijk... maar pfff het is al half 2... misschien dat ik het strax wel doe maar nu niet.. soms heb je gewoon geen zin om iets te doen.. dat heb ik vandaag dus.. ik dnek ook dat ik en beetje ziekjes ben want voel me ook niet helemaal 100%

zo weer genoeg geklaagd... weekend planne?

4. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

Het is gewoon niet leuk als die kleintjes geprikt zijn :( Evi heeft helemaal een blauwe plek op dr beentje!
    tip; koop arnica gelei van VSM om om de geprikte plek te smeren, dan gaat de zwelling en blauwe plek veeel sneller weg en doet t minder pijn!
    Heb vanmiddag 1 zetpil gegeven. ze voelde niet heet aan maar ze huilde zo! ik denk van de pijn in dr beentje! en ze heeft ook wat extra voedingen op omdat ze zo huilde! en ze mag natuurlijk ff niet ingebakerd worden en tja dat betekend dat ze hooguit 1,5 uur vandaag heeft geslapen.......

Nu ligt ze gelukkig lekker op bed..... afwachten wat de nacht gaat doen....

weekend plannen; uhhhhh
    vanavond is m vriendin met vriend wezen eten gezellig. was heeel leuk. ze zijn net weg. en morgen rustig aan. afwachten wat evi gaat doen met die prik...... en hans wou morgen ff de kroeg in volgens mij.... ik ben vorige week al ff weg geweest natuurlijk.
    zijn jullie al weer een keer op stap geweest zonder man of kind??

aaah leuke foto`s zeg van Anne! en ja t komt me heeeel bekend voor... evi huilt ook meestal een tien minuten/ kwartiertje en gaat dan ook slapen.... ben ook heeel blij voor je!

en fijn dat Noa en Iman weer lekker kunnen poepen! hopelijk blijft t nu zo!

ik zie nu al op tegen m eerste menstruatie :( ik had er altijd al zo`n last van dat ik er bijna ziek van was...... moet er niet aan denken dat t nog erger wordt.... maar ik neem dan gewoon zware imbroprufen! :) ik denk ook dat t niet lang meer gaat duren... zit namelijk onder de puisten! heb ik ook nog niet eerder zoooo erg gehad!

weltrusten!
    x

5. sweetangel100

DAMES:

http://www.st-josef-apotheke.de/nederla ... mplex.html

Hier kunnen jullie allemaal Sab Simplex bestellen zonder credit card! Ze hebben extra een NL bankrekening voor NL-klanten!! Dit is de apotheek waar ik ook de druppels van Saraah ben gaan halen!
    Allemaal opslaan bij favorieten :)

Welterusten allemaal xx

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    mad: nee ik ben nog niet weg geweest zonder cailynn ja 20 min de auto uit zonder haar(mn man was bij haar) om ijs te halen en ze begon al te krijsen en te huilen alsof iemand haar wat deed... plus we kunnen dus nog niet weg zonder haar ivm die eenkennigheid of wat het dan ook mag zijn.. die onzekerheid die ze heeft... maar dat maakt me niet uit.. zolang ik bij dr ben is ze lekker rustig en kunnen we haar overal mee naar toe nemen... echt uitgaan mag ik toch niet want alles is 21 en over en ben pas 20 :( en mn man houd niet van uitgaan duss we zijn meestal lekker thuis met een filmpje...

nou ja hier nog geen verschijnselen van ongesteldheid... wel angstig... mn man zat me weer lekker zenuwachtig te maken.. heb namelijk lichte verhoging en wat slijm verlies.. had ik met cailynn ook zei die... maar het is vast niks toch???

iedereen fijne nacht!!! ik moet nog een paar uur voordat ik de nacht in ga.. tis pas half 4

7. sweetangel100

Goeiemorgen allemaal!

Mad: op stap ga ik nooit, sinds we getrouwd zijn. Mijn man ook niet meer hoor. Ik denk dat hij mijn nekje om zou draaien als ik op stap zou gaan :)
    En gewoon weggeweest ben ik wel zonder Iman. Namelijk een uurtje naar de nagelstyliste, toen paste mijn moeder op en met mijn man naar Thermea 2000 en toen bleef Iman ook bij mijn ouders. Op de een of andere manier ben ik gerust als ze bij mijn ouders is, maar sta ik niet te springen om haar bij mijn schoonmoeder te laten....

Hopelijk hebben jullie allemaal een beetje een rustige nacht gehad? Iman heb ik om 22:00 uur in bed gelegd, toen was ze eerst stil en daarna begon ze te huilen, wel 25 minuten :( ... Maar daarna was het stil en heeft ze geslapen tot half 6, toen een flesje en toen geslapen tot kwart voor 8. Nu ligt ze in de box en volgens mij is ze weer aan het poepen.
    Ze heeft al 3 x gepoept sinds ik die druppels geef :confused: dat ben ik helemaal niet gewend.
    Ze zal wel denken: 'hey dat gaat lekker makkelijk' :)

Deze week gaan we een keer bij mijn ouders eten en dan blijft Iman erna daar en gaan wij naar de film. We hebben bij AH zo'n kaartje gekregen voor 2e bioscoopkaartje gratis... En is de laatste keer voorlopig dat we bij mijn ouders gaan eten; de ramadan begint bijna...
    Saraah doe je nu ook mee? Als je BV gegeven had was het moeilijk geweest he?
    Ik kijk er wel een beetje tegenop hoor, vorig jaar mochten we soms al om 17 uur eten, maar dit jaar echt niet... Achter een jaar of 3/4 valt het midden in de zomer... ZWAAR!!

Zo ik ga even mijn koffie opdrinken, afwassen, wat opruimen en dan ga ik naar Duitsland en naar de manege, Iman breng ik bij mijn ouders :)

Tot straks en een fijne dag allemaal, t beloofd mooi weer te worden dus geniet ervan!!

Liefs xxx

O ja, Mad hoe is de nacht gegaan?? Ik moest aan je denken toen ik om half 6 de fles aan het geven was....

8. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Hoe bedoel je veel te veel Linda? Te veel voor Iman? Of in het algemeen? Om 7 uur 120 + 60 cc = 180 cc en 2,5 uur later bijna 120 cc is toch niet veel? Of snap ik er nou helemaal niks van? In dat geval... sorry :oops:

Hebben wij vorige week zaterdag ook gedaan, naar de film zonder Joey... Hij was bij mijn ouders, de enige plek waar ik hem met een gerust hart achter durf te laten, maar ik zat de hele film op mijn telefoon te kijken... stom he?! :rolleyes:

9. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    vannacht heeft anne haa rhele bekerzak onder gespugt deze zit nu in de was. en mevrouwtje wil niet zonder slapen ze is om de tien minuten wakker.(nu weet ik wel zeker dat de bakerzak zo goed helpt).
    Hij hangt nu te drogen in de zon. Ik hoop dat hij zo droog is kan ze vanmiddag weer lekker slapen.(en mama ook even)
    we hadden namelijk vrienden op bezoek gister avond en die bleven tot half2 en vanmorgen was anne weer vroeg wakker dus ik heb maar een paar uurtjes slaap gehad.
    vanmiddag gaan we met vrienden bbq-en het is heel mooi weer dus dat kan mooi. en als het te koud wordt zetten we gewoon onze terrasverwarmer aan.
    anne heeft ook veel meer poep luiers weet niet of het komt door de druppels of door het nieuwe voeding.
    ze is wel heel veel aan het persen maar ze heeft geen harde ontlasting dit deed ze al vanaf de geboorte soms wel uren achter elkaar dan loopt ze helemaal rood aan. het zal wel lucht zijn denk ik.
    groetjes gerdien

10. sweetangel100

@Saona: te veel te snel achter elkaar... Snap je.. Als ze 120 cc heeft gehad dan moet ze het daar eigenlijk minimaal 3 uur op doen, voor haar gewicht... Nee zij drinkt nog eens 60 cc en dan 2 uur later weer schreeuwen en dan weer 120... En tsja dan komt het er weer uit he :)

We zijn ook al naar Thermea gegaan zonder haar... Toen heb ik wel gelijk naar huis gebeld toen we buiten waren hihi...

@ Gerdien: super dat die zak zo goed werkt he!
    Iman slaapt nu altijd overdag zonder, meestal in de box en na de laatste fles baker ik haar in en hup naar bed. Iman kreeg ook meer poepluiers door de sab simplex, dus kan ook daaraan liggen :)
    Had je de link gezien waar iedereen de druppels kan bestellen?

Zo nu ga ik ervan door!
    Tot vanavond ladys!

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Sarah draagt het meest 56, maar ik heb ook nog wat in maat 50 en dat gaat ook nog, maar daar groeit ze snel uit.

Was gisteren bij H&M..... oooh wat een leuke dingen hebben ze daar. Zodra ze maat 62 heeft sla ik daar mijn slag :)

12. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Kylian heeft nu maat 62 aan, maat 56 was echt proppen dus nu 62 en dan de pijpjes even omslaan.

Mijn man is er helemaal op gefixeerd dat Kylian het 5 uur volhoudt op een fles, wordt er echt een beetje simpel van.
    Hij berekend het zo hij mag 5 voedingen van 180 cc per 24 uur dus dat is om de 5 uur.
    Wat maakt het uit als hij na 4 uur aangeeft honger te hebben dan voed ik hem gewoon!
    's nachts haalt hij die 5 uur trouwens net om 24 uur de laatste voeding en om 5 uur is meneer weer wakker. Vanmorgen was het trouwens wel lekker hij sliep lekker van 5 tot 9 door en toen moest ik hem ook nog wakker maken voor zijn badje en tegen 10 uur weer de fles. (weer 5 uur vol gehouden) maar ja dan gaat pa het ineens berekenen vanaf het tijdstip dat de fles leeg was en volgens hem was dat 6 uur. Ach ik glimlach maar wat (ondertussen denk ik heel andere dingen)
    Mijn man die nooit beschrijfaanwijzingen leest, die nooit de dingen klaarmaakt zoals ze op de verpakking staan, die altijd alles liever op zijn eigen manier doet, houdt zich nu aan de regels, adviezen en beschrijvingen :rolleyes:
    Nog een week en dan moet hij weer aan het werk dan heb ik weer een beetje rust. ;)

Groetjes Anita

13. sweetangel100

Hello iedereen...

Saraah, Mad... Waar zijn jullie? :(

Zo.. Ik had fijn de routebeschrijving geprint naar de apotheek in Duitsland, want ik was er wel n keer met mijn mannetje geweest, maar dacht dat ik het nooit zou vinden... Was ik beneden, Iman in de auto geladen, kwam ik erachter dat de routebschrijving nog in de keuken op tafel lag ](*,)
    Ik had dus echt geen zin om weer naar boven te gaan, dus ben ik maar zo gegaan, ik dacht dat zal wel ergens aan gegeven staan en raad eens... Ik ben er in 1 keer naar toe gereden, zonder me te verrijden :D :D ... Jaja, ik heb geen tomtom nodig, ik ben mijn eigen tomtom :) ... Normaal rij ik altijd verkeerd, mijn man hield zijn hart al vast toen ik ging haha...

Ben niet meer gaan paardrijden, was veel te warm.... Mag ik weer paardrijden, wordt het zo warm ;)

Iman had vanmiddag weer erge krampjes. Vind het er toch op lijken dat ze niet goed reageerd op de sab simplex, als ik die namelijk niet in de fles doe heeft ze geen krampjes en als ik het er wel in doe heeft ze wel krampjes... Nu heeft ze net een flesje gehad zonder druppels en ligt ze heerlijk te slapen in bed, terwijl ze vanmiddag de hele tijd schreeuwend wakker werd van de krampjes... Toch maar weer eens even niet geven...

Die druppels van VSM tegen de harde ontlasting helpen wel echt super hoor! Ze had vanmorgen alweer gepoept!

Zo, mijn man gaat zo zaalvoetballen en ik ga douchen met Iman als ze wakker is. Ik ga nu even liggen, ik heb zo'n hoofdpijn!

Trouwens Pluk, hoe reageerde jou jackje op de kleine? Die van mijn ouders zijn hartstikke zenuwachtig als ik er met Iman ben hihi...

Liefs

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hallo hallo!
    Ik ben er weer hoor Lin... :D

hier een hele drukke dag achter de rug!
    t gaat wel weer met Evi! vandaag heeft ze goed geslapen... nog steeds wel zonder baker doek want ik vind t nog een beetje eng ivm met verhoging door die stomme prik!
    Ben vanmiddag ff snel de stad ingeweest en wat nieuwe rompers gekocht in maat 62 want daar had ik maar 1 van geloof ik.....

mmm vreemd Linda dat Iman toch weer krampjes krijgt door die sab simplex... na als ze t goed doet op die druppels van vsm zou ik dat gewoon blijven geven! ja toch.
    jammer dat t te warm was om paard te rijden!
    hier was t niet zo warm, gewoon lekker zeg maar om in t zonnetje te zitten!
    vanmiddag nog ff in de tuin gezeten, en alle was hangt nog lekker buiten!

Hans gaat zo ff wat drinken met vrienden.... zit ik alleen.... maar ga vroeg naar bed! ben moe!
    verder weinig roddels eigenlijk... :)
    morgen ook ff lekker rustig aan doen. was vouwen en huisje opruimen....

denk dat m ongi er echt aan zit te komen. verlies steeds slijm (wit) en af en toe wat donkerder. sorry voor de details :( oooh ik wil niet! dat was echt zoooo fijn aan t zwanger zijn :)

Christel, ben wel benieuwd hoor! zou je denk je echt weer zwanger al kunnen zijn?????

xx

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nog heeel even en de juli mama`s van 2007 staan ook weer op t bevallinglijsten forum...... :( :( :(

wat gaat de tijd toch snel he??!!

16. sweetangel100

Ahh gelukkig dat je er weer bent Mad!
    Vind het raar als jij of Saraah er de hele dag niet is :)

Heeft Evi verhoging of kan ze die krijgen als je haar nu inbakerd? Heeft ze wel goed geslapen vannacht?

Die druppels voor de ontlasting blijf ik zeker geven ja! Met Sab simplex stop ik nu maar eens even... Had je trouwens die link gezien Mad? Daar kun je ook zonder creditcard sab simplex bestellen...

Ik zit ook alleen... Op zaterdagavond gaat mijn man altijd zaalvoetballen en erna naar het clubhuis van de Marokkaanse gemeenschap... Rond 23uur komt hij dan nog een uurtje naar huis en dan rond 24 uur gaat hij de hele nacht werken... Och ik ben het wel gewend ondertussen... Denk dat ik om 23uur al slaap als hij thuis komt hihi...

Heb nog steeds hoofdpijn, pfff...
    Cristel, ben je bang dat je weer zwanger bent? :confused: .... Ik ook wel eens moet ik zeggen... Ben toch blij als ik weer ongi wordt deze maand :) Niet dat ik ECHT denk dat ik weer zwanger ben, maar meer het idee van 'stel je voor.... '

Morgen de hele dag naar mijn ouders, er is een markt in het dorp en lekker weer, dus dat wordt wel leuk! :D Hopelijk is wel de hoofdpijn over morgen...

Welterusten dames! Tot morgen! En iedereen een hele rustige nacht :)

xxx

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

nee nu is ze koortsvrij en gister heb ik haar een zetpil gegeven maar niet getemd. verder want die onderdrukt t natuurlijk. heb wel iedere keer aan haar hoofdje gevoeld maar ze was niet heel heet gelukkig.
    maar morgen ga ik dr wel weer inbakeren!

zo Linda jou man heeft t ook druk he! poe! slaapt hij nog wel??
    zijn jullie al lang getrouwd??
    Ik wil ook heeel graag trouwen maar Hans hecht er geen waarde aan jammer genoeg....

nou ik zit nu in m uppie! ga zo evi dr laatste flesje maken en dan ga ik ook m nestje in! mmmm hans heeft net ons bed lekker fris opgemaakt met beddengoed wat allemaal buiten heeft gehangen! heerlijk is dat.
    komt er nog wat op de buis??? ben dat dansen op ijs nu al zat.... ha ha ha.
    morgen weer lekker t blok kijken.. en peking express.

leuk linda morgen naar een markt! lekker wandelen met de wagen! en je lieve poppetje showen! ik voel me altijd zooo trots als mensen zo stiekem m wagen in kijken :)

tja weer zwanger.... ik moet er aan de ene kant niet aan denken nog en aan de andere kant... zwanger zijn is natuurlijk hartstikke leuk :D
    maar voorlopig heb ik m handen vol aan Evi! moet er ook niet aan denken dat ik sta te spugen boven de wc en dat ik haar hoor huilen in de box ofzo .... ik draai door geloof ik..... :)

18. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    zullen wij dan weg moeten met de juli 2006 mama`s??? als de volgende ronde eraan komt??? hoop t echt nog niet hoor! vindt t nog veel te gezellig hier :D

ja heeeel handig Lin van die apotheek die t zonder credit card nu ook doet@! tja gat in de markt naruulijk! echt zo`n goed uitvinding! kun je nu ook 1 flesje bestellen ipv 4??? hi hi of lag dat gewoon aan mij??? tja; blondie he!

19. sweetangel100

Gelukkig dat ze geen koorts heeft! Dan zou ze zich ook nog ellendig erbij voelen!

Ben je gek, wij gaan nergens naar toe!!!
    En als ze ons op slot doen, maken we een nieuw topic hoor! Wij zijn juli 2006 en juli 2007 kan er toch gezellig bij ;)

En of we lang getrouwd zijn? Nee, 10 november vorig jaar... Ik moet zeggen dat ik er ook niet zoveel waarde aan hecht en mijn man ook niet, maar zijn moeder wel en het hoort zo in hun cultuur he, dus mede daarom...

Ik ben ook trots als mensen in de wagen kijken hihi... En het eerste wat ze altijd zeggen is: 'wat een haren" :)
    Ik haat het wel als vreemde mensen haar aanraken zonder het te vragen... Net zoals dat ik het haatte als vreemde mensen zomaar aan mijn buik voelde toen ik zwanger was... Slaat toch nergens op :(

Er is gewoon NIKS op tv... Heb al alle zenders 20 x langs zien gaan pfff :( ... Dansen op het ijs kijk ik al op vrijdag op sbs6, heb net wel een stukje gekeken op rtl4, maar het is me teveel van het goede, 2 dagen bijna hetzelfde hihi :)

Mijn man slaapt trouwens wel nog Mad, elke vrije minuut ongeveer haha... Een echt Marokkaan (sorry Saraah ;) ) ... Hij is heel lui en hij slaapt zoooo graag haha...

Nu kun je er ook 1 bestellen Mad ;) :)
    Och ja, je hebt er andere ook nog goed mee kunnen helpen toch?
    En als het hier zo doorgaat heb ik dalijk ook nog 2 flesjes in de aanbieding haha...

Ik vraag me af waar Saraah is en hoe het met Noa gaat... Hoop dat er niets aan de hand is, is zo vreemd als 1 van ons 1 dag niet geweest is... Saraah, Cristel, jij, Pluk en ik zijn hier toch eigenlijk dagelijks he... (iemand vergeten?? :oops: )
    Ik heb haar net gesms't, misschien hoor ik nog iets!

Zo, ik ga Iman eens pakken, want ze ligt in de box en volgens mij is er iets heel vreselijks aan de hand aan haar gekrijs te horen :)

xxx

20. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

ben ik weer wel laat maar ben er wel moet er toch iedere dag effe op komen he... mijn mans grootouders zijn er nu tot morgen... die mensen zijn echt relax.. bemoeien zich nergens mee lekker rustig lekker praten mooi zo... forceren niet om haar vast te houden.. nou mooier kan niet...

ooh of ik weer zwanger ben.. ja ik heb dus geen idee ben vannacht wel kei misselijk geweest maar ja dat wil niet altijd wat zeggen .. ik wacht maar af....

en heb aan cailynn wel mn handen vol maar ze is zo gemakkelijk... ze huilt dus echt niet(sinds ze niet meer vastgehouden wordt door andere) alleen als ze echt heel veel honger heeft

en ze is echt groot.. en ja ik ben ook een trotse mama.. vind het idd altijd leuk als mensen in de wagen kijken.. en iedereen zegt dat ze een mooie baby is en dat maakt je ook trots hoor

maar ik moet weer gaan mn meisje heeft honger...

tot morgen damas....

Deel Deze Pagina