Juli 2006 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Cynthia, Jan 10, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goodmurning...

Hopelijk slapen jullie nog allemaal, maar ik ben klaarwakker :)

Iman net de fles gegeven en zij ligt nu weer op 1 oor... Mijn man kwam net terug uit de nachtdienst en hij ligt nu ook op 1 oor ;)

Ik ben aan het twijfelen of ik nog naar bed ga of dat ik even ga poetsen enz... Ik ben nu nl klaarwakker, dus zal het wel even duren voordat ik in slaap val, en Iman slaapt na de 1e fles meestal maar anderhalf of twee uurtjes... En dan ben je nog meer moe als je maar heel even hebt kunnen slapen he....

Om 22 uur heeft ze de laatste fles gehad, toen heb ik haar in bed gelegd... Eerste avond zonder huilen, ik dacht dus om kwart voor 11 dat ze sliep, ging ik kijken, lag ze nog met grote ogen rond te kijken :) Om 23 uur ging ik weer kijken en was ze naar dromeland vertrokken tot vanmorgen kwart voor 6.

Fijn zeg Cristel, dat die mensen zo relax zijn!
    Zou je niet een zwangerschapstest doen voor de zekerheid?? Hou ons wel op de hoogte he hihi

xxx

2. sweetangel100

2 nieuwe foto's in mijn album :D

3. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    morgen!

wat een HEERLIJK weertje zeg! Evi heeft lekker geslapen vannacht en t gaat weer de goede kant op! zo goed zelfs dat ik haar vanmorgen ook niet heb ingebakerd...... t grappige is wel dat als ze naar bed gaat ze zelf haar armpjes naar beneden doet :) en zo ook blijft liggen (voor even dan)

Jeetje Christel.... spannend hoor! ben erg benieuwd.... wanneer ga je testen?? wat zegt je man ervan??

Linda heb je nog een leuke trouwfoto?? ben wel benieuwd! waren jullie traditioneel gekleed of iets anders...?
    aaah die foto met superbaby is echt zoooo lief 8)

En Gefeliciteerd meid! dit is echt doorslapen hoor wat Iman al doet! knap kind!!! heerlijk ;)

Sarah hoe is t met Noa??? al verbetering? hoop t zoooo voor jou en haar want die krampjes daar wordt je echt niet goed van.... zoo zielig he!

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,246
    4,479
    113
    Hoe onze Jacky op de kleine reageert, nou over het algemeen heel goed totdat er visite binnen komt.
    Dan gaat hij voor de box zitten grommen want oh wee gebeent ze aan zijn nieuwe baasje komen. :rolleyes:
    Als de kleine op schoot zit dan snuffelt en likt hij eerst aan zijn beentjes en begint dan met zijn neus tegen de kleine aan te stoten (wat hij dus niet van ons mag)
    Nu hij beseft dat deze kleine toch echt blijft wordt hij wat rustiger en gaat ook wel weer rustig in zijn mand liggen.

Voor de rest is hier alles lekker rustig, Kylian ligt lekker in de box te slapen, de was hang lekker in de zon te drogen, manlief zit voor de tv zodat ik even achter de comp. kan.

Groetjes Anita

5. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    hallo!

ben al een beetje roze aan het worden door de zon, hi hi! heerlijk eindelijk ff een kleurtje! gaan m pukkels tenminste ook weg!

Volgens mij zijn jullie allemaal aan t genieten van de zon....

Linda hoe was de markt?? nog wat leuks gekocht??

wat eten jullie?? ik heb trek in wat lekkers maar heb niet veel bijzonders in huis! denkt dat t een broodje brie wordt.....

:flower: :flower: :flower:

6. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    hier is het ook heerlijk rustig anne ligt lekker te slapen en mijn man ook op de bank.
    hij zal gister avond anne de laatste fles om 11 uur geven ik ben vast om 10 uur naar bed gegaan toen werd ik oppeens om half 3 wakker maar zonder mijn man naast me lag hij beneden op de bank te slapen hij was in slaap gevallen en heeft anne niet haar fles gegeven maar nu blijkt wel dat anne lekker lang achter elkaar kan door slapen ze lag namelijk al om 7 uur in bed dus heeft ze van 7 uur savonds tot 3 uur geslapen en toen weer van half 4 tot half acht. heerlijk ik ben nu lekker uitgerust.
    Ga zo even een flesje klaar maken voor de kleine want ze wordt nu net wakker en daarna weer lekker de zon in met anne naast me in het wipstoeltje. ze vindt het heerlijk buiten vooral de lucht daar kan ze zoo een half uur lang naar staren.
    Komt goed uit want wij zijn zelf ook echte buiten mensen.
    iedereen een fijne zondag verder en geniet lekker van de zon.
    groetjes gerdien

7. sweetangel100

Hello hello...

De markt was wel leuk, het was heel gezellig!! Iedereen bewonderde Iman en mevrouw sliep lekker door :)
    Ik heb niets gekocht, goed van mij he? ;)

Pfff gezellig hoor als je thuiskomt ...
    Het is zo: mijn man betaald wel eens iets uit de beurs in de taxi, bijvoorbeeld als hij in 1 x frites meeneemt na zijn werk enz... Dus hij zegt gister tegen mij: ik heb niet veel geld meer in de beurs van de taxi, kun je wat bijpinnen... Dus ik 50 euro voor hem gepint... Komt hij net thuis (op zondag gaat hij altijd de weekomzet naar zijn broer brengen) zegt hij: had je nu voor me gepint gister? Ik zag ja 50 euro, zit in mijn beurs, pak maar... Zegt hij ik heb nog niet genoeg, ik moet nog wat bijpinnen... Dus ik zeg hoeveel dat dan? Zegt hij 40 euro... :confused: Dus ik zeg je hebt dus 90 euro uitgegeven in 1 week??? ... Hij zegt ja blijkbaar... Dus ik zeg ja ik vind dat echt neit normaal, zoveel geef ik nog niet uit in 1 week met boodschappen en alles erbij... Begint hij helemaal te flippen op me :( ... Dus ik zeg tegen hem praat maar normaal tegen me, jij wijst mij erop als ik teveel uitgeef en andersom mag dat dus blijkbaar niet?... Gaat hij gewoon weg, knalt ie de deur achter zich dicht :(
    Gezellig hoor, en we krijgen ook nog bezoek om 19 uur...
    Ik begrijp niet wat er aan de hand is, om 17 uur had ik nog met hem gebeld en toen was alles nog ok... Nou dat ie maar lekker stikt in zijn slechte zin!!

Zo ik ga nog eventjes wat opruimen en dan maar alleen het bezoek ontvangen :( Of hij moet alweer thuis zijn dalijk, sukkel dat ie is.

Fijne avond ladys, tot straks!

xxx

8. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    mmmm vervelend linda...

mannen hebben t gewoon niet door als ze zoveel uitgeven!
    Hopelijk is ie zo weer wat afgekoeld als ie terug komt!

goed van je dat je niets hebt gekocht op de markt! hoeft toch ook niet altijd! t is al gewoon lekker om er ff tussen uit te zijn! ja toch!

wij hebben nog niets gegeten en gaan maar ff een pizza bestellen.... wordt tonnetje rond zo :( :chef: :confused:

linda doe rustig aan he!

9. sweetangel100

thanx Mad... Nou, het bezoek is er nog niet, maar zullen zo wel komen... Hij is nog niet terug en hij heeft zijn gsm uitgezet :( :( :(
    Klein kind...
    Fijn is dat, mijn vriendin en ik hebben zoveel moeite gedaan om eindelijk eens een avond te plannen dat we alle 4 kunnen, omdat we alle 4 in diensten werken is dat altijd heel moeilijk... En nu komt hij gewoon niet :(
    Voorschut voor het bezoek ook dalijk...
    Ik weet waar hij is, maar ik verrek het om hem daar te bellen... Hij zet zichzelf voor paal bij het bezoek, niet ik.

T ergste was nog dat ik echt zin had om naar huis te komen... Ik heb hem gister de hele dag niet gezien en vandaag ook niet, maar ja...

Ik begrijp niet waarom hij nu zo boos is... Waarom mag hij me er wel op wijzen en ik hem niet?? ... Hij zei ook nog: anders lever je mijn pas maar in, dan heb je daar niks meer over te zeggen... Ja ik koop echt leuke dingen... Boodschappen, luiers, flesvoeding, benzine... ZOOOOO leuk!!

Ik wodr zo moe van hem de laatste tijd... Na mijn depressie hebben we een dipje gehad, maar het ging echt goed nu... En opeens weer dit... En dat hij zijn gsm uitzet gaat toch tever... Hij weet dat er bezoek komt, en hij zou iman verzorgen zodat ik kon opruimen hier...
    Ik had willen stofzuigen, de schone afwas moet nog opgeruimd worden en alles... Maar nee, nu heb ik Iman kunnen verzorgen, pyama aangedaan en de fles gegeven... Hij wordt bedankt hoor.

Nou sorry dat ik hier zo 'kots' ... Maar ik moest het even kwijt....

xxxx

10. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    oooooh Linda wat rot zeg! echt balen dat ie je dan zo in de steek laat terwijl er visite komt!

hoe is ie nou???? heb je t wel uit kunnen praten??

11. Lilith

Lilith Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    1,848
    0
    36
    Goeimorgen,

Was even een dag niet op het forum en moet meteen een hoop bijlezen :)

Wij zijn gisteren een dag in Zeeland geweest, was erg lekker om er even uit te zijn. Ik denk alleen dat Sarah een zogegezegd 'sprongetje' heeft want ze wil niet slapen, alleen bij mij zitten, ze eet raar enz... Gelukkig heeft ze vannacht wel aardig geslapen

Hoe gaat het nu Sweetangel?

12. Niet meer actief

hoi meiden! alles goed nog hier..? zo te lezen gaat het wel zn gangetje met jullie kleintjes ;) mooi zo...

13. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    He Youdia!
    leuk dat je er ook weer bent! hier gaat alles oke! hoe is het met jou??? nog lekker aan t genieten van je meissie??

Heerlijk Lillith naar zeeland! ja balen dat sarah een beetje van slag is... misschien ook wel een beetje eenkennig??

t is weer mooi weer! ik ga ff opruimen en dan lekker in de zon zitten! jullie nog plannen voor vandaag met t mooie weer??

Gerdien; hoe drinkt anne trouwens uit de dokter Brown fles?? was ik benieuwd naar.

doeiiiii en een zonnige dag!

14. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    eerlijk gezegt merk ik niet zo weinig verschil met de andere flesjes ze heeft nog steeds veel lucht in haar buikje ze laat veel windjes deze zitten haar ook echt dwars.

15. mad

mad Fanatiek lid

Oct 31, 2005
    1,682
    0
    0
    mmm vreemd hoor Gerdien!
    hopelijk gaan de druppels dan snel werken! maar t heeft allemaal natuurlijk ook tijd nodig ;)

Linda where are you :( :(

x

16. Niet meer actief

hoi Mad, dank je :) Ja met Lina gaat het goed hoor, ik heb sinds gisteren weer haar voeding verhoogd naar 6 schepjes. Ze slaapt nog steeds savonds lang door, komt omdat ze overdags voldoende binnen krijgt. Ze kan al echt lachen als ik kiekeboe met haar speel. :) Of als ik haar in haar box leg, en dat muziekmobieltje voor haar aanzet, vind ze het helemaal geweldig...als de muziek uit gaat, huilt ze..

17. sweetangel100

Goeiemorgen ;)

Niet te geloven dat ik nu pas op het forum kom he ;)

Ik had vanmorgen al om half 10 met een vriendin afgesproken en erna ben ik met mijn moeder op het terras gaan zitten, lekker van het weer genieten :D

Nou, mijn man was gisteravond nog thuis gekomen om half 10 en het bezoek ging om half 11 naar huis :(
    Nou, hij wou nog film met me kijken, maar ik heb geen woord tegen hem gezegd en heb Iman in bed gelegd en ben zelf ook naar bed gegaan... Hij moest toen nog een rit gaan rijden en erna ben ik in slaap gevallen, heb hem niet horen thuiskomen, maar vanmorgen lag hij in bed... Ik ben opgestaan om 6 uur (jaja Iman heeft van 22 uur tot 6 geslapen en daarna tot half 9 :D ) en heb wat opgeruimd, mezelf aangekleed, Iman verzorgd en ben weggegaan... Toen hij opstond om 11 uur belde hij me, waar ik was... Net in de stad toen mijn moeder en ik naar het terras gingen kwamen we hem tegen (hij is aan het werken in de stad) en vroeg hij om vanavond film te kijken... Hij doet uiteraard net alsof er niets aan de hand is, MANNEN!!!! :rolleyes:

Morgen moet ik om 12 uur op nacontrole bij de VK en erna ga ik weer de hele middag naar een vriendin, nog even van t weer genieten, woensdag zou het alweer wat minder worden... :(

Mijn broertje en zijn vriendin zijn vandaag voor 2,5 week vertrokken naar Brazilie, heerlijk!! :sunny: Ik hoop dat ze een hele fijne vakantie hebben want ze werken het hele jaar allebei keihard!

Wat gaat iedereen eten? Wij Hokkien Mie, ik moet alleen nog koken zo!

O ja, Iman vind de muziekmobiel ook zo geweldig! Als ik haar in de box leg kijkt ze er direct naar! ... Er zit ook een knuffelbeer in de box, daar verteld ze hele verhalen tegen :)
    Ze is vanmorgen weer bij mijn moeder in het grote bad gegaan... Dat vind ze het lekkerste dat er is... Helemaal uitgestrekt valt ze dan bijna in slaap!... Mijn moeder heeft vanmiddag bij de prenatal zo'n badmatrasje gekocht, dat ga ik donderdag eens proberen bij hun, kan ze lekker los drijven!!

Liefs xxxx

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

Feb 25, 2006
    5,200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo..

nu las het net linda wat vervelend van je man.... ik zou zelf ook zo reageren als jij hebt gedaan hoor.. hopelijk is`alles weer goed nu.. en heeft hij sorry gezegd.. ;)

nou ja ik moet vandaag op na controle kijk wel wat the dok zegt.. maar ja ik wacht nog wel 2 weken met testen mn man zegt dat dat het beste is... ben wel sinds gistreren misselijk maar ja we zieb wel.. mn man maakt het niet uit.. hij is eigenlijk blij erom... maar ja hij hoeft er niks voor te doen.. alleen maak ie zich nu zorgen om geld... maar het zal wel niks zijn denk ik...

gisreren wezen bbq bij zn familie... dus ik tegen iedereen nee zeggen dat ze haar niet kunnen vasthouden en ook uitgelegd waarom... wat doet meneer.. ja hoor geef maar weg..ik was zoooo pissig en dat had ik m binnen ook duidelijk gemaakt bij zn tante... ik was namelijk naar binnen gelopen en cailyn n begon dus te huilen.. komt ie ook binnen... nou hij wel sorry gezegd nadat ik m de les heb gelezen... cailynn natuurlijk de hele avond/nacht van slag geweest.. maar heb haar naast me neer gelegd in bed toen viel ze wel in slaap...

19. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    vandag wat minder dagje gehad anne was weer heel erg aan het huilen en heeft de hele dag niet geslapen. als ik haar in bed gelegd had was het echt heel hysterisch huilen echt hard verscheurend dit bleef ze ook doen dus haar er maar steeds na een kwartier er weer uit gehaald. weet niet wat het is misschien de dip dag maar ze is toch al wel 6 dagen met de bakerzak begonnen en ik begreep van jullie dat die dip dag de derde was ach misschien is ze wat later.
    Ik moet morgen met haar naar de dokter want ze had spruw in haar mond hier heeft ze iets voor gehad maar het is nu alleen maar nog erger.
    heel zielig want dit kan aardig pijnlijk zijn.
    weten jullie misschien iets tegen spruw of hebben jullie hier ervaring mee.
    groetjes gerdien

20. Lise

Lise Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi!

Even snel kijken op het forum, kom er niet veel aan toe, maar m'n kleine gaat even voor ;)
    Vanaf vandaag ben ik begonnen met het afbouwen van BV. Ik hoop dat het allemaal goed gaat! Tijmen heeft in ieder geval het ene flesje opgedronken!
    Ben blij dat het met jullie allemaal goed gaat!
    Dikke kus,
    Lise

Share This Page