Goodmorning ladys! Iman had gisteravond huiluurtje. Had ze nog nooit gehad! Om 9 uur sliep ze eindelijk in de box, heb ik haar om half 12 het laatste flesje gegeven en toen hup naar bed. Ze heeft weer lekker tot 6 uur geslapen en ze ligt nu ook weer in bedje, maar volgens mij is ze aan het poepen ipv aan het slapen Vanaf gisteravond ben ik begonnen met flessen van 150 cc te maken en 5 schepjes, het is een hongerlapje hoor... haha... Ze mag 6x150cc hebben = 900cc dus dan mag ze eventueel nog 100cc hebben als ze het niet redt op 6 flessen, maar tot nu toe kreeg ze 6x120cc, dus mevrouwtje moet het wel redden op 6 flesjes! Nou mijn man deed gister gewoon net alsof er niets aan de hand was, natuurlijk, zo zijn MANNEN (of ja die van mij ) Toen zei hij opeens ook nog dat ik 90 euro moet overmaken naar de rekening van de zaak want mijnheer had weer eens 2 boetes gehad Toen was ik natuurlijk weer geirriteerd, want dat is toch superzonde van het geld? Toen ben ik ook begonnen over gister en toen zei ik tegen hem dat hij weet dat ik gelijk heb en dat hij echt niet zo had mogen reageren en toen zei hij........ "WEET IK, DAAR HEB JE GELIJK IN, HET SPIJT ME" .... Het was dat ik stevig zat anders was ik omgevallen (O ja, niet dat jullie denken dat mijn man geen eigen geld heeft , we hebben 2 aparte rekeningen, maar ik heb van allebei het pasje en regel alle bankzaken, zoals de rekeningen enz... Goed geregeld he ) @ Gerdien: het kan goed zijn dat Anne gister haar dipdagje had. Volhouden meid!! O ja, spruw heb ik geen ervaring mee... Lise, wat leuk dat je weer eens langskomt! Gelukkig dat alles goed gaat met jou en je kleine man! Nou Cristel, als ik jou was had ik toch al 10 x een test gedaan, dan kon mijn man hoog en laag springen! En rot dat het weer gebeurd is met je man ... Mannen begrijpen dat niet meid! Het CB had ook tegen mij gezegd: Iman zo weinig mogelijk prikkels aanbieden, omdat ze sowieso al zo'n onrustige drukke baby is. Ook niet van arm tot arm laten gaan, dat zorgt ook voor veel prikkels en het CB zei ook niet meenemen naar feestjes bijvoorbeeld, omdat baby's zich nog niet kunnen afsluiten voor alle geluiden. Dus ik vertel dat tegen mijn man, zegt hij: ja bij ons in de cultuur is dat nu eenmaal zo... Ik zeg tegen hem: Oh ja dan heeft Iman pech, je hebt gelijk, maakt niet uit dat ze dan helemaal over de rooie gaat, bij jullie in de cultuur is dat nu eenmaal zo.... Gek dat ie is... bah ik was echt boos op hem. Trouwens ik merk dat Iman een beetje eenkennig aan het worden is. Ze huilt als ze bij mij ligt en andere mensen beginnen tegen haar te praten net alsof ze bang is dat ze weg moet bij me... En gister had ik haar even aan een vriend van mij gegeven die op bezoek was, krijsen krijsen krijsen!!! .. En alsik haar dan pak is het ok... Maar ja, ze is natuurlijk ook de hele dag met mij... Valt me net trouwens ook in dat het kan zijn dat ze het volgende sprongetje heeft... huilen en eenkennigheid... mmmm... Mad bij Evi nog geen sprongetje te bekennen?? Zij is toch al wat ouder dan Iman bijvoorbeeld... Om 12 uur naar de VK op nacontrole en erna naar een vriendin toe... Dan wilde ik nog even zeggen dat ik echt nog steeds blij met jullie ben!! Gewoon om over de kleintjes te praten en ook dat ik bijvoorbeeld gister mijn hart even kon luchten bij jullie! Thanks ladys! :colors: Ik heb echt zin in "The meeting" Volgens mij is het net alsof we elkaar al jaaaaaaren kennen!! Een hele dikke knuffel van mij!
Kylian heeft vannacht geslapen van 21 uur tot 5 uur en daarna nog van na de voeding tot een uur of 8 . Daarna kwam er van slapen niet meer veel want papa ging in de tuin werken en maakte heeeeeeel veeeel kabaal, maar ja het moet even want morgen krijgen we een nieuwe schutting en een nieuwe schuur. Gisteren hebben mijn ouders even opgepast en tot hun teleurstelling heeft Kylian de hele tijd geslapen. Net op het moment dat ze naar huis wilden gaan (met onze hond) werd meneertje wakker. Wel leuk hoor hij zat even lekker bij mijn vader en het enige wat meneertje deed was lachen. Zo schattig en opa natuurlijk trots want oma was dit nog niet gelukt (hoezo concurentie) Net weer met zijn tweëen op de weegschaal gestaan als ik het goed bereken is meneertje nu 6 kilo Ben benieuwd wat de officieële meeting zal gaan aangeven op 2 oktober. Groetjes Anita
Zo hee, Pluk, dan groeit hij goed, fijn hoor! Sarah heeft gisteren voor het eerst naar me gelachen! Had ze al wel gedaan bij oma en papa, maar nog niet bij mij. Echt leuk! Vannacht is ze helaas een keer wakker geweest, even een flesje gegeven en toen sliep ze gelukkig meteen weer door. Moet vanmiddag voor de nacontrole naar de VK en dan zitten de 'officiële 6 weken' erop. Ga me meteen inschrijven bij een sportschool, want er moeten ECHT wat kilootjes af. Dat wordt afzien... Goed te horen dat het weer goed is met je man, Linda. Ik val ook altijd om als mijn man zijn excuses aanbiedt, dat komt niet zo vaak voor namelijk
Nou meneer had zijn flesje netjes leeg gedronken en besloot toen om mama op een melk douche te trakteren. Gelukkig had ik een t-shirt aan dus dat scheelde, zichzelf had hij ook niet ontzien, alles zat eronder meneer had zelfs zijn sokken nat Nu ligt hij weer schoon in zijn box te kijken, zijn oom heeft dit alles in stomme verbazing aanschouwd (ja dat had hij nog nooit gezien!) en papa maakte de droge opmerking dat hij op deze fles wel geen 5 uur zou halen Groetjes Anita
hoi allemaal! zo weer heel wat bij moeten lezen! Christel! ik zou gek worden en echt echt echt niet nog 2 weken kunnen wachten :bounce: :bounce: :bounce: ik ben ook zoooo benieuwd en balen dat je man nog niet door heeft dat het echt beter is om haar zelf vast te houden en niet aan anderen te geven.... hopelijk ziet hij ook snel dat t beter is om t zo te doen. Linda; fijn dat de lucht weer geklaard is is nooit fijn he ruzie... ik vind t ook altijd gezellig hier op t forum :cheers: Pluk wat groeit jou mannetje lekker door zeg! boefje. Lise; leuk dat je weer ff langs komt! hopelijk valt het mee om je bv af te bouwen! Ja Gerdien misschien heeft anne wel last/ pijn van de spruw dat ze zo huilerig is.... als ze koorts heeft mag je dr ook niet inbakeren he? hopelijk gaat t snel over en kun je weer verder met je ritme.... Ik ben net bij de osteopaat geweest met Evi. ze heeft een vastzittend nekje en bij haar voorhoofd zit een plek die vast zit. ook heeft hij naar haar buikje/ darmen en midderif gekeken en daar zat t ook niet helemaal lekker. hij heeft alles los gemasseerd en je zag gewoon een opluchting in haar oogjes! over 5 weken ga ik nog 1 keer terug. deze man heeft echt super veel ervaring en ik kan t echt aan iedereen aanraden! hij zei; het is goed dat je bent gekomen....... nu is ze slaperig maar ze heeft nog niet gehuild.... ze ligt nu lekker in dr bedje. zo dames; nog plannen voor vandaag? ik ben zo duf als een konijn :-s en ga maar eens ff relaxen..... hebben jullie de bezetting van t L`oreal gebouw nog gezien op t nieuws??? door greenpeace.... dat is vlak bij ons..... vanavond weer na- gymen! ff buikspieroefeningen doen! doeiiiiiiiiiiii
good afternoon.. ben ik weer, ik was paar dagen bij mn moeder... zo er is weer veel gebeurd zie ik... pff christel... ben benieuwd hoor...wat een spanning. met noa gaat alles goed, ze heeft vrijwel geen krampjes meer, drinkt haar flesjes leeg, en slaapt weer goed... van 23.00 tot zon 5.30 ze us nu zon vrolijke baby.. lachien en gieren en lekker brabbelen tegen mama... ik ben zwaar aan de lijn em begin aanstaande maandag weer met sporten... ben blij dat het met iedereen goed gaat...
o wat fijn zeg Sarah dat t beter gaat met Noa! zullen t de sab simplex druppels zijn geweest.......? wat doe je voor de lijn?? heb je een speciaal dieet of iets?? en ga je fitnessen? ik ben sinds gister ook aan de lijn.... ik snoep helemaal niets meer..... en eet gezond! pfff wat is dat moeilijk he! x
nou ik doe iets dat " life long fit" heet.. dat is eten combineren.. dus bepaalde dingen mogen niet met elkaar... mn moeder is hiermee in 1 jaar van 121 kilo naar 62 kilo gegaan... (zonder te sporten) nou hoeft er bij mij maar zo'n 15 kilo af denk ik... want voor ik zwanger werd was ik al iets aangekomen.. dus dat moet er ook nog af.. en ik ga maandag fitnessen.. met mn ma.. ik vind het eigenlijk neit heel moeilijk... sinds ik ben bevallen heb ik weinig trek... en ja ik heb natuurlijk wel lekkere trek.. maar dan kijk ik gewoon ff naar mn benen of buik.. dan weet ik weer waar ik het voor doe.. ik heb alleen nog niet op de weegschaal gestaan... dus dat moet ik maar ff doen, anders weet ik ook niet hoeveel er af is. en ik denk echt dat het door die druppeltjes komt..l de eerste fles met die druppeltjes had noa leeggedronken.. en die hele week ervoor dronk ze haar flesje MAXIMAAL voor de helft leeg... dus ik ben heel blij met de druppeltje.. maar het gaat best snel... dus straks maar ff 1 bestellen... ik ga nu ff snel het huis doen, noa is lekker in de box aan het slapen...
Goede middag dames hier ben ik ook weer een keer... Wat fijn om te horen dat het hier lekker goed gaat met alle beebs! Devo maakt het ook goed, alleen slaapt niet zo goed als jullie kleintjes! Maar meestal geef ik hem ook om 9.00 de laatste voeding en dan komt ie vaak rond een uur of 3 weer en daarna weer om rond 7 uur... Gister had hij trouwens ook een dip-dagje, was met me moeder de stad in en hij was de hele tijd aan het huilen, was echt zielig dus we zijn maar wat eerder naar huis gegaan. De verhuizing is nog een weekje uitgesteld, want we konden aankomend weekend een mannetje regelen met een kleine verhuisbak, zo'n mercedes sprinter, dus dan krijgen we alles in 1 keer over. Dit weekend ben ik dus gezellig met me broer, schoonzus, neefje, me moeder en Devon naar de efteling geweest. Was wel leuk Devon zat de hele tijd om zich heen te kijken in het kinderfestival en de fatamorgana. Wat een heerlijk weertje trouwens he, mag eigenlijk ook wel weer een keer! xxx Marijke
halloo... Ik wou ff zeggen dat Lina ook spruw had in der mondje, en heb van de huisarts een suspensie gekregen genaamd NYSTATINE LABAZ. Ik heb het haar 3 dagen lang gegeven(vies dat ze het vond :x ) En het was al vrij snel weg. Ik moest de kuur wel afmaken..maar ja.. @He Saarah leuk he als ze brabbelen tegen hun speelgoed ...kijkt Noa al naar haar handjes? @hoi Linda..ja die mannen soms..de mijne doet ook zo..bezoek ontwijken enzo.., maar precies wat je zei..ze zetten zichzelf toch voor paal Ik was trouwens al een tijdje geleden om nacontrole geweest bij de verloskundige... Heb een grote bos bloemen meegenomen en een bedankje. Ze hebben voor de laatste keer bij me bloed geprikt..was goed, aan mn buik gevoeld..was goed, en ik heb gewogen..en ben precies weer 60 kilo...ik was ook 60 kilo toen ik voor het eerst bij hun kwam..jeetje Maar binnenkort komt de ramadan weer..dan kom ik weer eens bij..
anne vind de druppels juist heel lekker geinig gezicht is dat. verder en rustig dagje gehad vandaag lekker genoyten van de zon en anne deet het weer hartstikke goed. ga zo eten koken want mijn man moet alweer om 6 uur weg eet lekker kip met ardappeltjes uit de oven en sla. dus lekker makkelijk. een fijne avond iedereen. groetjes gerdien
Heey Youdia, Ja dat spul had ik ook gekregen voor Sarah d'r spruw maar bij mij duurde het even voordat het weg was. De kuur ECHT afmaken, anders is het zo weer terug... Ik zit aan mijn laatste zak snoep...
hallo.. nou gisteren op controle geweest bij de dokter.. mn baarmoeder is al wel weer back to normal... dus als ik zwanger zou zijn zou het niks uit maken gelukkig. en nog meer goed nieuws ik was 25 jilo aangekomen en nu hoeft er nog maar 3 af dus het gaat lekker.... maar ik wil er nog wel een beetje meer af hebben hoor... nou ja mn man had dus spijt dat ie haar wer weg had gegeven zondag dus das mooi hij ziet het eindelijk in.... ik ben gisteren lekker met cailynn wezen wandelen was echt leuk.. lekker wezen shoppen... ze was wel een beetje huilerig.. ze wilde de hele tijd in mn armen liggen als ze wakker was.. dus dat heb ik maar gedaan... kwam ook door zondag... ooh ja het punt waarom ik nog geen test kan doen is omdat de dokter dus niet weet wanneer er een eisprong is geweest als die al geweest is... dus moet 2 weken wachten omdat ie negetief kan aangeven terwijl het positief is.. dus ja... het wordt hier weer stik heet vandaag... ga denk ik even naar het strand even wandelen... linda: wat fijn dat het weergoed is.. jaja als mannen sorry zeggen dan schrik je gewoon he verder alles goed met de beebs?? en de mamas.. by the wya mad wat is na gym eigenlijk... ofzoiets?? zo ik ga even lekker alleen douche.. cailynn zal dan wel weer boos zijn dat ze in haar badje moet... ze vind douche namelijk heerlijk
haaai; jeetje christel ik ben stik jaloers! ik moet nog steeds 10 kilo! wel knap van je hoor dat t er zo snel weer af is! 25 kilo is niet niks he! en pas je nu ook al je eigen broeken weer??? ja die spruw klinkt echt als iets naars! hoop dat t evi bespaard blijft maar ja je doet er niets aan he! na -gym; is zeg maar de bekkenbodemspieren weer trainen zodat die weer sterker worden, je buikspieren trainen en ja eigenlijk ook de been en bil spieren trainen..... is best pittig zo na 10 maanden niets te hebben gedaan! ik heb de man van t clubhuis/ speeltuin gesproken.... t is niet gratis... t kost 95 euro voor 3 uur afhuren maar ik ga nog wel ff babbelen misschien krijg ik t nog wel voor me kaar! maar t valt mee want als je t door een aantal personen deelt scheelt t wel en hoe meer meiden hoe minder maar goed ik ga t nog wel proberen! net ff bij hans zn ouders in de tuin gezeten! was lekker maar evi gaat ook vaak huilen bij anderen.... linda jij vroeg nog over dat sprongetje; ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat nu heel moeilijk vindt om te zien... ze is nu 8 weken en t gaat nu al 2 weken redelijk goed zeg maar.... volgens mij is t sprongetje in aan tocht! aangezien ze ook wat eenkennig wordt... ik ga thee drinken en dan gymen! :bball: :bball: doeiiiiii
hey... ik pas mn broeken wel en spijker broeken ook maar die gaan net nog niet dicht duys moet nog effe wachten want was veel aangekomen bij mn heupen en ik had al brede heupen maar dat krijg ik er ook wel af.. noou ga maar weer eens voor koe spelen cailynn is honger...
Dames, is het ook een idee om verder te kletsen onder het forum Baby & Peuter in het topic Mei-Juni-Juli 2006 mama's? Groet van Kiki
hmmmm... worden we weggekickt?... wat het is met dat andere gedeelte op t forum... is dat daar de ex- juni mamas erg actief zijn... en wij hier... als wij ons daar gaan mengen wordt alles een beetje verwarrend... en we hebben hier zon hecht speciaal groepje... ik persoonlijk zou t heel zonde vinden als dit topic nu zou verdwijnen...
Ja ik wil hier ook niet weg... Kan dit topic niet verplaatst worden naar baby en peuter? En als dit dicht moet dan maken we maar zelf een juli-mama's onder peuter en kleuter, toch? Even kort voordat ik ga slapen: Ik ben vanavond met Iman naar de nachtdokter geweest. Ze geeft al de hele dag de hele fles terug, en niet rustig, nee in een enorme golf met heel veel kracht. Nu kreeg ze er net ook nog diarree bij, dus heb ik gelijk gebeld. Alsof er nog niet genoeg geweest is denken ze dat ze een afwijking heeft aan het klepje tussen de maag en de darmen... Morgen moet ik even naar mijn eigen HA met haar. Pfff ik ben kapot, slaap lekker en tot morgen xxx