Goodmorning, hier ben ik weer... Door alle commotie is Iman gister pas om 23uur naar bed gegaan, ze heeft vanmorgen dan ook tot 7 uur geslapen, heerlijk! De fles van gisteravond voordat ze naar bed gingheeft ze niet teruggegeven en de fles van 7 uur net nu ook (nog) niet! Even afwachten maar... Nu ligt ze in bed weer te poepen geloof ik... Dat betekend in elk geval dat ze geen diarree meer heeft als ze zo moet persen! Het zou vandaag nog een dagje goed weer worden he? Ik ga me zo aankleden, afwassen en dan even naar mijn schoonmoeder als Iman wakker is. Vanmiddag ga ik dan lekker naar mijn eigen moeder, lekker in de tuin zitten en Iman in de wagen buiten... O ja, die geloven jullie nooit... Mijn man wilde gisteravond niet mee naar de nachtdokter... Ik dacht als hij meeging dan hoefde Iman niet in het autostoeltje, dat ook helemaal ondergespuugd was, dan hield ik haar gewoon vast en kon ik haar ook troosten... Nee hij begreep niet waarom hij mee zou moeten... Mijn moeder was hartstikke pissig op hem, ik maak me er al niet meer druk om, als hij me niet wil helpen dan nog liever niet... PSV was op tv, ik weet zeker dat het daarom gaat... Nee, maar als zijn moeder belt of hij haar naar huis kan brengen dan gaat hij direct, PSV of niet... Maar ik kan het wel begrijpen, PSV is ook veeeel belangrijker dan zijn dochter die met 30 graden nog geen vocht binnen heeft gekregen... Logisch toch?? Wat er met hem aan de hand is de laatste dagen... : : Toen ik thuiskwam was ik kapot moe en ben ik nadat ik Iman gevoedt en verzorgd had gelijk naar bed gegaan, geen idee hoe laat hij naar bed is gekomen. Tot straks xxxxx
Jeetje linda wat rot voor je zeg..hij gedraagt zich niet leuk de laatste tijd.. Meiden, maak anders gewoon voor jullie zelf een topic aan bij baby en dreumes van de juli 2006 mama's ofzo Liefs,
Hooooi, Kan dit hele topic niet verplaatst worden? Of zeg ik nu iets heel doms Tjonge Linda, waarom is voetbal voor mannen altijd belangrijker....pfff. Hij moet er gewoon 100% voor jou en Iman zijn! Hoop dat ie snel spijt heeft hoor. Vandaag is volgens mij het laatste dagje warm weer en dan is het weer voorbij.....de zomer....
morgen! ik wist t wel, we moeten hier verhuizen met alle respect maar inderdaad bij de baby dreumes/ peuter is er ook zo`n hecht clubje met voornamelijk juni mama`s. ook heel leuk hoor maar t wordt zo druk en vol als wij ook erbij komen. kunnen het daar ook geen gescheiden maanden worden??? ik heb hier al heel wat af te lezen als ik 1 dag niet ben geweest.... laat staan als we daar er bij komen.... zou t zooo jammer vinden.... gisteren heerlijk een uurtje buikspieroefeningen gedaan we kregen ook een demo over draagdoeken/ zakken. die doeken vind ik echt gaaf heel intiem met je baby want je draagt t heel hoog en dicht tegen je aan. leuker dan de draagzak eigenlijk.... en toen ik thuis kwam lagen hans en evi al te slapen.... en ze heeft voor het eerst ' uitgeslapen' namelijk tot..... 07:15! \/ =D> Linda, mannen en voetbal grrrrr wij zijn ook veel bezorgder dan mannen lijkt t wel! maar gelukkig dat alles wel goed was verder met Iman. ja van dat klepje is vervelend. ze denken dat evi dat ook heeft. zonder johannes broodpitmeel houdt ze geen fles binnen. je kan ook naar t ziekenhuis maar voor de reflux (zo heet dat klepje) nemen ze dr een paar dagen op en krijgen ze een slang in hun slokdarm en gaan ze meten hoe vaak en wanneer ze t hebben. t schijnt heel zielig te zijn en mijn arts zei dat ik t zo lang mogelijk moest rekken met andere voeding/ en die broodpitmeel! t schijnt ook vaker voor te komen bij babies met koemelk/ voedselallergie trouwens; een osteopaat kan ook heel goed voelen of er spanning staat op het middenrif en masseert de darmen etc. zou ook wel wat voor Iman zijn! Geniet allemaal lekker nog ff van de zon! :sunny: ik ga een wasje ophangen! doeiiiiiiiiiiiiii
wat vervelend met je man linda.ik heb het trouwens wel vaker gehoort dat mannen zich zo gedragen een tijdje na de bevalling. Ze moeten aan de niewuwe situatie wennen. en dat ze minder aandacht krijgen om dat de kleine nu voor gaat. dit komt van zelf vak weer goed heb het er is over met hem. ik merk an mijn man ook hoor dat hij soms zijn aandachy mist als wij samen op de bank zitten en anne begint te huilen kan hij heel geiriteerd doen. terwijl hij haar haast niet hoor huilen omdat hij de hele dag werkt. Ach laat ze er maar even aan wennen. Anne wil vandaag weer niet slapen als ze 1 dutje overgeslagen heeft is ze helemaal van slag ben vanmorgen even naar het dorp geweest en ze heeft us niet geslapen in haar bedje. slaapt ze ook niet in de kinderwagen ik weet niet zo goed wat ik hoier mee moet Want ik heb geen zin om telkens thuis yte blijven wil ook wel eens de deur uit. En wij willen haar juist overal mee naar toe nemen. groetjes gerdien
Hij doet inderdaad niet zo leuk de laatste tijd... Laten we hopen dat het snel voorbij is... Ook met alle respect, maar ik wil ook graag een eigen topic ipv gemengd... Dus misschien kan een moderator dit verplaatsen? .. Of van de titel in dat andere topic mei-juni-mama's maken en dan een aparte juli-mama's? Ik heb toevallig net een osteopaat gebeld Mad... Heb op het antwoordapparaat ingesproken... denk idd dat ze reflux heeft, ze huilt ook veel na een voeding, lijkt wel alsof haar de hele tijd wat dwarszit en terugkomt en dan weer inslikt... Zo was het eerst nooit... En de dokter zei dat het zich altijd uit tussen de 6e en 8e week, dus dat is het precies, vandaag is ze 7 weken... Vanmorgen bij mijn schoonmoeder geweest, ben nu bij mijn eigen moeder... Die troost iman tenminste, mijn schoonmoeder meent altijd dat ze honger heeft xxxxx
Aangezien het gisteren toch behoorlijk warm was, ook op de babykamer dachten we dat het voor Kylian fijner zou zijn om niet in een pyame maar in zijn rompertje te slapen en niet onder de deken maar alleen onder een laken. Nou krijzen en gillen zeg niet normaal, maar ja hij ligt ook nog in een side-sleeper dus maar eens naar boven gegaan en hem daar uitgehaald. Hij heeft tegenwoordig zoveel kracht dat hij in het ding van zijn zij op zijn rug draait en zich dan naar boven toe worsteld. Maar het gekrijs ging gewoon door, fles had hij net gehad dus dat kon het niet wezen. Luier was droog en schoon dus dat was het ook niet. Nou we zijn ermee aan het puzzelen geweest hoor uiteindelijk kwamen we erachter. Alleen met laken en meneer krijzen, deken er ook weer bij over en meneer was stil. Kan toeval zijn dus wij even later (terwijl meneer toch echt sliep) de deken er weer af gedaan en nog geen 5 minuten later was meneertje al weer wakker. Conclusie, hij lijkt op zijn moeder die kan ook niet slapen zonder deken al is het nog zo warm En hij heeft nog iets nieuws, als ik op een hele zielige manier aaaaaahhhhhh zeg dan laat hij zijn lip al hangen en maakt huilgeluiden. Gisteren weer visite gehad van het cb (was al iemand langs geweest voor een intake maar de vaste verpleegkundige had toen vakantie en die kwam nu even langs). Dus maar eens gevraagd hoe het straks moet als Kylian meer honger heeft en dus meer dan 180 cc wil (de verpakking zegt daar namelijk niets meer over zodra het boven de 5 kilo is). We mogen dan gewoon de fles met 30 cc en 1 schep verhogen als het nodig blijkt te zijn. Zal wel niet want sinds gisteren drinkt meneertje de hele 180 cc ook niet meer op dus hij zal wel door zijn groeispurt heen zijn. Ook zei ze dat kindjes die later geboren zijn en groot zijn bij geboorte ook wat eerder toe zijn aan fruithapjes e.d. Zodra hij zijn mondje open gaat doen als wij b.v. ook aan het eten zijn mogen we hem ook een paar hapjes fruithap aan gaan bieden. Ben nu wel benieuwd wanneer dit zal gaan zijn. Nu ligt hij onder zijn gym te spelen, de piepkikker die aan de voet zit van het ding is toch wel favoriet en zowaar weet hij hem af en toe zo te raken dat hij ook piept, maar echt controle over zijn ledematen heeft hij nog niet. Groetjes Anita
Tjee wat gezellig hier ben ff niet geweest maar bij de augustus mamas is het ook maar stil,dacht ga is ff hier kijken,leuk hoe zich alles nu ontwikkelt,ennn ik steek er nog een boel van op ook ,jullie lopen natuurlijk allemaal voor,en ik herken een boel dingetjes,het is soms ook een gedoe wat heeft ie nu ,maar ben niet de enige merk ik wel,het is heerlijk weer een kleintje alleen jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit ( GRAPJE)nou meiden als jullie het niet erg vinden lees ik graag met jullie mee. groetjes jacky
hoi hoi, ja gezellig hoor jacky! hoe is het nou met keano?? is ie al lekker thuis bij jullie? zag wat foto`s etc. dat ie in de couveuse ligt.... hier alles goed! m hond was net ontsnapt.... zo de tuin uit gevlogen een kat achterna! pffff en dan luistert ie zooo slecht... gelukkig is hij nu weer heelhuids terg gekomen! wacht op m vriend want ik moet voeding gaan kopen voor Evi... hij is weer eens wat verlaat! grrrrr maar goed t is mooi weer dus we blijven lachen ga ff een flesje water halen voor evi want die blijft in de hik hangen! x
goede middag... nou ik ben vandaag in amsterdam geweest.. lekker op het miuseumplein gelopen... ff bij dat water gezeten enzo en ja linda... mannen...!!!! kan de mijne momenteel ook niet uitstaan... maar u know all about it... en echt zielig voor iman... hoop dat het allemaal goed komt... noa geeft ook sinds kort beetjes over.. maar dat is niet zo erg als bij jou...maar vervelend vind ik het wel... lekker warm trouwens he vandaag.. heerlijk hoor... noa is lekker aan de zweet... dus heb ik haar maar een flesje water gegeven... vond ze best lekekr hehehe !! en als het topic niet hier kan blijven... is verplaatsen idd misschien een optie... dat al onze verhalen niet verloren gaan.. dat zou toch zonde zijn... al ons lief en leed is hier gedeeld... nou ik ga ff naar buiten.. geen weer om binnen te zitten natuurlijk
@ Pluk: Volgens mij ontwikkelt jou kereltje zich ook snel, ligt dat ook aan het feit dat ie wat groter was bij de geboorte? Want spelen onder de babygym.... dat zie ik Sarah nog niet doen en die is 6 weken nu... Ben blij dat ze nu sinds een paar dagen eindelijk een half uurtje wakker kan liggen en zichzelf kan vermaken, haha! Drinken gaat nog steeds niet echt lekker hoor. Absoluut geen ritme. Maar hoorde dat dat soms even kan duren. Leuk dat je meeleest Jacky!
goede morgen.. nou j avoor mij dan.. cailynn heeft vrij goed doorgeslapen van half 12 savonds tot 5 uur.. dat is voor haar heel wat... en linda jeetje zeg dat is echt vervelend.. nou ja meer dan dat.. ik bedoel het is zijn dochter hij mag dan best wel meer intresse tonen.. of is dat zo in zijn cultuur omdat het en meisje is??? als mijn man dat zou doen.... dan denk ik dat ie al spijt zou hebben dat ie gevraagd zou hebben of ie echt mee moet.... ik zou zn nek omdraaien(spreekwoordelijk dan he) cailynn zit nu in de swing want ze is nog steeds een beetje van slag maar ja ik heb gister al de hele dag met haar op mn arm gelopen nu moet ze echt even alleen hoor... ooh ja en deze topic mpet gewoon verplaats worden het is anders 1 te veel om bij t elezen en je krijgt 2 topics door elkaar min of meer.... vind dat dan erg jammer.... er moet toch een oplossing zijn
anne is niet helemaal fit vandaag ze heeft veel gehuild heb haar net ge temperatuurd 38 zal dit ook kunnen komen van het warme weer of moeten de kleintjes hun temp nu helemaal goed kunnen regelen ze drinkt wel gewoon en heeft ook geen diaree. Wel balen dat ze nu niet de bakerzak aan mag dan slaapt ze dus helemaal niet. zo maar eens lekker met haar onder de douche groetjes gerdien
dat is wel vervelend voor je Linda...maar zulke verhalen hoor ik helaas heeel vaak.. In het begin zijn ze lekker behulpzaam enzo...maar dat gaat echt wel slijten hoor, en sta je er alleen voor, net als ik en nog miljoenen anderen....Ik hoop niet dat het bij jullie ook zo zou gaan..maar als ik lees...zn moeder gaat voor alles..das bij ons altijd zo meid. De mijne doet ook zo..bijv als ik m bel om een medicijn te halen voor mij of Lina...dan wil hij dat niet, als ik dan boos ophang, komt ie even later toch met het medicijn. Je moet gewoon boos op m worden als ie zulke dingen doet, en eventueel negeren, want daar hebben ze echt een hekel aan. Thallay xxx
Hallo dames... Net gelukkig een goed gesprek gehad met mijn mannetje... Voor de verandering gaf hij me oprecht overal gelijk in en hij zou er echt op letten ... Hopelijk maakt hij het waar... Zo nu is hij lekker tennissen met een vriend, dus heb ik even tijd @Youdia: negeren helpt bij hem alleen als ik weet dat hij weet dat hij fout zit, snap je wat ik bedoel?... Als hij denkt dat hij gelijk heeft dan negeert hij net zo hard terug en zo hebben we laatst 4 dagen geen woord gewisseld haha... Dus dat schiet niet echt op... Maar als ik weet dat hij weet dat hij fout zit dan negeer ik hem wel eens en dan komt hij uit zichzelf om het goed te maken Cristel: het heeft wel met zijn cultuur te maken, maar niet omdat Iman een meisje is! Gewoon, omdat de vrouw de zorg om het kind hoort te dragen... Trouwens: net had Iman een spuitluier en eerst zij hij tegen haar: mama komt je zo verschonen schat... En toen zei ik: Hey hallo... En toen ging hij met haar naar de commode en wilde haar gaan verschonen... ... Ik ben hem toch maar gaan helpen, vond het een beetje zielig, ze hing echt helemaal onder de poep Ik kan morgenvroeg al om half 11 bij de osteopaat terecht met Iman! Super he! Ik ben ns benieuwd, ik hoop echt dat het wat voor haar doet!! Mad, moet jij ook vaker terug met Evi? En krijg jij het helemaal vergoedt? Ik de helft geloof ik... Maar het is alle geld waard als ze ermee geholpen is!! Saraah... I know all about it... En je hebt helemaal gelijk, maar doe wel rustig aan he!! ... Ennuh, je weet me te vinden he, als je me nodig hebt! (K) Trouwens, heerlijk dat je lekker in A'dam bent geweest... Lekker naar buiten met dit weertje!! Mad, de jackrussel van mijn ouders ontsnapt ook constant ENIG he die honden hihi... Met Iman gaat het vandaag redelijk... Ze heeft wel nog overgegeven maar niet meer de hele fles. Wel heeft ze weer diarree, terwijl ze vanmorgen weer harde ontlasting had ... Ze heeft ook n beetje uitslag in haar gezichtje en is huileriger dan normaal... Vrijdagmorgen ga ik met haar naar de HA, dus hopelijk komt er dan meer uit... Ik ben trouwens net begonnen de fles te maken met rooibosthee, ipv met gewoon water... Hopelijk worden de darmpjes er iets rustiger van! Zo hehe weer een heel verhaal hihi.. xxxx
hey... zo ben aan het wassen.. dat was wel weer nodig.. cailynn slaapt nu en ik ben op tv een baby stoty aan het kijken.. gaat over vrouwen die bevcallen en over de eerste weken dat de baby geboren is.. well intressant maar wat zijn sommige mensen dom zeg... als je ziet hoe die omgaan met hun baby... maarja... ooh en linda.. mijn man zegt dat altijd mama gaat je leuier zo verschonen... ik doe het ook liever zelf.. want mn man doet er veel te lang over en dat irri teert haar..plus als hij het doet gebruikt hij hel vel doekjes en voor 1 of andere reden wordt haar kontje rood en het duurt dan weer een dag vpordat dat weg is mt een speciale creme.. dus ja ik doe het liever zelf... maar wel goed dat je gepraat heb joh! ik ga even en glas melk pakken en kijken bij mn meisje
ja he... vind ik ook... kweet nog die foto van dat ze net bevallen was.. man helemaal fris en fruitig... ik was echt nog 2 weken niet om aan te zien overigens nog steeds niet... ik hoef echt geen foto's van mezelf te plaatsen... ik schrik mensen af
jeetje joh..je zou niet zeggen dat ze net bevallen is Ik had je totaal anders voorgesteld, ik weet niet hoe maar echt anders.. Ah sarah, dat vinden we waarschijnlijk allemaal van ons zelf, wellicht denkt linda (zo heet je toch?) er hetzelfde over..terwijl wij hier zeggen dat ze er hardstikke mooi uit ziet maar ik hoop bij deze dat ik ook een maandje na mijn zwangerschap er weer een beetje fatsoenlijk uit zie haha...doe dua voor me