Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Dames dames dames....
    Zo is het goed he :oops: :oops: :oops:
    Anders verwijder ik de foto's weer :)
    (wordt er verlegen van :oops: )

Gulay: raar is dat he, dat je je een bepaald beeld van iemand vormt en dat misschien helemaal niet klopt... Grappig dat je me heel anders had voorgesteld!

@ Saraah: fris en fruitig na de bevalling?? Meid, jij hebt me ook even een ander soort bevalling dan mij gehad!! 6 uurtjes en ik was klaar, 13 minuten persen... Ik ben trots op je hoor, hoe jij het gedaan hebt!!

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    haha is goed...
    mag voor mij ook wel gedaan worden... :(

maar het gaat al beter ehehe

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hehehehe....

nee is geen excuus linda...
    maja.. ik geef mezelf nog ff de tijd om weer naar mn oude ik te gaan :p

ben zo benieuwd hoeveel ik nu weeg...
    ik kom nooit meer bij mn 52 kilo :( was voor ik zwanger was al 4 kilo aangekomen...

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja joh, ik weet ook niet hoe ik je had voorgesteld..maar en wat meer nederlands uiterlijk zeg maar :)
    Achja je schept altijd een beeld van iemand als diegene schrijft en het klopt natuurlijk nooit..

Sarah, hoeveel ben je aangekomen dan in totaal en hoeveel weeg je nu?

Het komt misschien wel goed joh..wellicht heeft je lichaam gewoon meer tijd over..
    Ik ben ook vrij veel aangekomen hoor nu..en mijn benen zijn echt spekbenen geworden..ik heb de grote angst dat ik nooit meer de oude wordt..maar insallah komt het toch nog goed..
    Gewoon straks lekker dieten..sporten..veel wandelen etc. wellicht wordt je niet meer zoals je was..maar wel weer ongeveer (hehe als je het nog snapt)

Oei ik voel momenteel mijn baby haar voetjes door mijn hele buik gaan..ze wrijft langs mijn buik zeg maar..haha..het is heel grappig want je ziet het heel goed maar voel het ook behoorlijk goed :)

Trouwens ik ben echt aso ik zit me te mengen in jullie topic terwijl ik hier niet thuis hoor..Sorry :D

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nee tuurlijk niet... juist gezellig dat je hier ff komt koekeloeren... voor jou komt het ook al echt in de buurt he... mis die schopjes ook wel hoor... !!

ja ik was 20 kilo aangekomen...maar ja ik ben nu ook aan de lijn... en sport ook weer...!!!
    komt hopelijk allemala wel goed ;)

6. sweetangel100

Ik mis ook die schopjes :(

Saraah, je hoeft toch ook niet terug naar 52 kilo?
    Ik ben nu ook zwaarder dan voor de zwangerschap... Eerst 56, nu 58... Tsja je hebt toch een kind gedragen... Och en voor hetzelfde geldt komt het goed allemaal... Maak je er niet te druk om, want als je er te erg mee bezig bent lukt het toch niet... Is mijn ervaring ;)

Ik ga trouwens babyzwemmen vanaf 1 oktober :D
    Was ik even vergeten te melden hier...

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik was normaal gesproken 57/58..maar was aangekomen tot de 64 waarna ik vervolgens weer 61 was toen ik zwanger raakte..
    En ik ben nu 76 :S :(

Houd wel veel vocht vast..dus hoop dat dat meteen wegtrekt na de bevalling..

ja joh nog 13 dagen voordat ik uitgerekend ben..ik krijg wel de zenuwen een beetje..vooral ook omdat ik het vreselijk in mijn rug heb (of eigenlijk linker bil hehe) en ik kan nauwelijks lopen of bewegen..ik ben als de dood dat dit aanhoudt tot mijn bevalling en ik dus mijn rug volledig verrek tijdens de bevalling..ik kan nu al niet eens normaal omdraaien in bed..moet je je voorstellen als je ligt te bevallen met alle stuiptrekkingen die je daarbij maakt *auwwwww*

Moet ook nog even de laatste dingetjes aanschaffen..badje enzo (had een hele mooie maar is kapot gegaan tijdens de verhuizing :()

Baby zwemmen..leuk!! Als ze zoiets hier hadden voor alleen vrouwen en volledig afgeschermd zou ik ook gaan..maar helaas :(

8. sweetangel100

Gulay: ik had BI, maar je voelt er tijdens de bevalling niks van... Dan heb je oerkrachten :)

Hoe had je me voorgesteld? Blond haar, blauwe ogen? hihi...
    Grappig vind ik dat...
    Het is leuk als je foto's ziet van mensen, dan heb je er echt een beeld bij!

9. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wat is dat BI?

Ja ik heb echt geen idee..ik had je super hollands verwacht..wat gezetter..niet perse blond..kon ook gewoon bruin zijn...

Ja leuk is dat he :) Soms heb je ook een super leuk of mooi beeld van iemand en dan zie je de foto en denk je *oops* :D

10. sweetangel100

Bekkeninstabiliteit ;)

Ik vind het altijd leuk om foto's van mensen te zien!!
    Enne Sarah... Ik heb wel foto's van jou gezien ;) maar idd niet van na de bevalling!

11. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahahaha...

ja ik weet nog dat ik 13 was..
    had ik een chatvriendje...en hij was zo leuk...
    en had helemaal een beeld bij m.. tot ik een foto zag... waAAAAAA.... heelmaaaaal neit wat ik had verwacht dat vergeet ik nooit meer... hehehe

12. sweetangel100

Whahahahaha neem aan dat het nooit wat geworden is?? ;)

13. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hhehehe... neuh niet echt :)

ja ik zou eigenlijk een leuke foto van nu erop moeten zetten van mij... maja.. ben nu te self-concious....

14. sweetangel100

Och kom... Zo erg zal het heus niet zijn... En als het wel erg is beloof ik dat ik het eerlijk zeg, dan kun je m weghalen... :)

15. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    foto foto foto! :)

Ben heel nieuwsgierig hehe

16. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha hij komt.. alleen niet nu..!!!
    zal es kijken of er morgen tijd is voor een foto hehehe

17. sweetangel100

Hahaha hou ik je aan he Saraah ;)
    Zo Iman heeft de laatste fles gehad, ze lag te slapen in de box, ik pakte haar op, ze was helemaal slap, zo diep sliep ze... Ik deed de fles in haar mond, klok klok klok... Fles bijna leeg en toen boeren en dat allemaal zonder wakker te worden :)
    Ik heb haar ingebaker en nu ligt ze in bed te pitten...
    En deze mama gaat er ook in... Tot morgen!!

xxxx

18. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey...

jetje linda wat een schatje.. iman he ;)
    ne jij ziet er idd ook weer goed uit.. ik moet er nog 3 kilo af hebben maar wil er een beetje meer af maar dat gaat wel lukken..

zooo net klaar met het wassen van cailynns kleertjes... nu effe lekker voor de tv hangen.. ben nu onze kleren aan het wassen dus ben nog niet klaar.. heb tussen door ook eten gegeven hoor.. nu slaapt ze weer.. het is hier nu wel wat frisser.. en in de ochtend is het koud.. nou ja vind ik dan he.. voor hollandse begrippen is het lekker...

ik heb ook nieuwe fotos er op gezet... cailynn wordt te groot ze zit nu op 62/68 qua kleertjes

19. sweetangel100

Goeiemorgen iedereen...

Iman meldde zich om 6 uur... Op de een of andere manier lukt het haar sinds eergister om zich uit de inbakerzak te wrikken... 1 been en 1 arm steken dan uit... Ik doe m echt wel strak om, dus ik vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgt...
    Ze had een grote diarree-luier, en na de fles heeft ze er nog 1 geproduceerd... Op internet lees ik overal dat als de ontlasting niet waterdun is, het geen diarree is... Nou, het is ietsjes dikker dan waterdun... Maar het spuit er echt uit... Terwijl ze van te voren altijd zo'n harde ontlasting had, dit is echt het tegenovergestelde!
    Nou, ik geef haar vandaag maar extra vocht, want het zou weer warm worden en vind het toch n beetje eng met uitdrogen enz...

Zo hey Cristel, jij hebt toch ook geen buik meer of niks he... :) En Cailynn wordt idd groot, hartstikke leuk!! ... Iman past nu net 62 als het heel klein valt.

Mijn man is al op, hij moest een klant naar Duitsland brengen... Hij is nu zo lief, ben ns benieuwd hoe lang het duurt :)

O ja, net was ik Iman aan het verschonen en naast het aankleedkussen heb ik een felblauw olifantje staan waar ze altijd naar kijkt... Nu pakte ik het olifantje en deed het zo naar haar gezicht en terug en weer er naar toe enz... Toen werd ik getrakteerd op een heeeeele brede glimlach, zo lief... hihi

Strakjes naar de osteopaat, ben echt benieuwd!
    Mad, where are you?

xxxxx

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haaai!

zo zo moest ff wat pagina`s bijlezen :) :) leuk leuk.
    Linda je bent een beauty hoor! lekker dat je (bijna) je oude figuur weer terug hebt na je bevalling!
    en Jeeeee Christel is dat je buik na de bevalling van die foto met je vriendin???? hoe heb je die zo snel plat gekregen?? knap hoor! en jullie beebs zijn ook weer gegroeid he! mooie meiden!

hier alles oke! hans moest gister avond weeeer weg (was best kwaad eigenlijk) want af en toe voel ik me een alleenstaande moeder zo! maar Evi was heel erg knerperig en wilde niets en had van 15:00 tot 20:00 niet geslapen! pffff dus ik was nogal dood gister avond! ze heeft om 22:00 laatste fles gehad en sliep god zij dank door tot 08:00! dus nu kan ik er weer ff tegen aan!

Linda door de rooibosthee kunnen ze ook aan de dunne gaan! dat was bij evi ook zo. t helpt wel tegen krampen. bij evi is trouwens de ontlasting altijd heel dun. misschien omdat je die harde keutels gewend was bij iman dat t nu wat vreemd is.....

o mooi zeg dat je al vandaag naar de osteopaat kan! hopelijk is t ook zo`n goeie en kan hij ook wat voor Iman betekenen! ben benieuwd! fijn trouwens dat jij en je man t weer hebben uitgepraat!

ik ga ff douchen! voordat m spookie weer wakker wordt! hi hi
    x

Deel Deze Pagina