@ sarah, lekker zeg trouwens een dagje ertussen uit naar A`dam. hoe doe je dat dan met de wagen? ga je dan met t openbaar vervoer?? ik zou ook wel eens ff lekker weg willen maar ben bang dat evi t dan op een krijsen zet in de trein ofzo..... x
Goede morgen dames... Wat zien jullie er goed uit zeg! Ik mag zelf ook niet klagen, heb ook alweer me oude figuur terug. Ben wel nog 5 kilo zwaarder als voor me zwangerschap alleen die 5 kilo's wil ik heel graag houden. Devón is ook lekker aan het groeien en hij gaat nu opeens weer een slaap periode door. Ik heb geen kind aan hem zeg. Maar das alleen maar goed dan groeit hij goed. Spannend zeg dit weekend ga ik over verhuizen naar Amstelveen, lekker ons eigen plekkie . Wel nog steeds heel jammer dat ik niet meer zo vaak kan meekletsen hier op het forum. Ik ga natuurlijk wel afscheid nemen als ik echt weg ga... xxx Marijke
nog ff good morning,, noa heeft vanacht van 0.00 tot 7.30 geslapen.. en dat op geen vfoeding... ze wilde haar flesje niet hebben.. was een vet drama gister avond uiteindelijk is ze om 0.00 in slaap gevallen.. en heeft ze gewoon tot 7.30 doorgeslapen... ik had me al helemaal op een rot nacht voorberied.... ben helemaal uigeslapen nu.... oh en mad... ik was met de auto naar a'dam... dus gewoon de wagen in de auto,,, sjeee christel je buik is al echt plat... echt goed hoor.... ik heb trouwens een weegschaal besteld... heb er geen in huis... maar wil wel weten wat ik afval...dat is ook een motivatie om door te gaan.. remy zat gister aan een bak Ben & Jerry... dan heb ik t toch wel ff moeilijk maaar ik hou me goed... remy is natuurlijk weer weg..kwas net echt boos op m... noa en hij hadden edouched,maar noa was en beetje jengelig, wat inhield dat als hij nu weg zou gaan, ik dus weer niet aan douchen toe zou komen... zegt hij doodleuk: nee ik ga nu weg... heb nu afgesproken( gewoon de stad in met zn broertje... alsof dat niet 20 min kan wachten) ... dus ik boos.. en ben gewoon gaan douchen... komt hij later terug... weas hij zn portomonee vergeten, en bleek zn broertje dus gewoon nog te slapen... mannen
Nou ik vrees dat Kylian niet erg meer over zijn moeder te spreken is. Om 4.30 uur werd meneer wakker en had honger dus vaders naar beneden om een fles te maken en ik vast even verschonen en ons lekker neer nestelen om de fles te nuttigen. Maar ja moeders was een beetje slaperig dus die draait zonder nadenken de bodem van de fles (wij hebben zo'n kromme waarvan de bodem losser kunt draaien zodat de kleine niet zoveel lucht binnen krijgt) wat los, tja dat moet je dus niet doen als je de fles rechtop houdt dan loopt namelijk je melk eruit (aaaaaaaahhhhhhhhhhh). Voedingskussen, Kylian, de vloer en ik helemaal onder de melk, even checken en ja hoor er zat nog maar 120 cc in ipv 200 cc. Dus eerst maar eens de 120 gegeven met de gedachten daarna nog even 60 cc klaar te maken. Was niet eens nodig want meneer lag heerlijk te slapen toen we weer boven kwamen met de overige melk. Om half zeven was hij weer even wakker, de tut erin en meneer sliep verder, zelfs zo vast dat ik rustig eerst zelf kon douchen en toen ik klaar was hebben we er lekker nog even met zijn tweeën onder gestaan Groetjes Anita
Hallo allemaal, Sarah slaapt de laatste dagen goed overdag! Ik vind het bijna eng... Nou mensen wat een mooi figuurtje hebben jullie weer. Ik moet nog 4 zwangerschapskilo's eraf en daarna wil ik er nog 6 af, dus dat wordt bikkelen. Lekker weertje he? Heb al heerlijk gewandeld.
geen zorgen lillith! ik moet er ook nog 10 af zien te krijgen! echt moeilijk hoor! heb net weer een koek genomen toen ik visite had. ja zegt m schoonzus, je ziet echt niet dat je er nog 10 moet hoor! wel aardig bedoeld maar je kunt het dus echt wel heeeel duidelijk zien! vooral bij m heupen en billen! dus ik geloof niet dat ze t meende! oooo Sarah! mannen! echt vreselijk! hans is er vandaag ook weeeer niet! heeft een cursus tot laat! ik heb ook echt ff geen zin om m was op te ruimen en m huis te doen! ben gewoon al blij als ik ff rust heb...... en ik wil nog ff een zware irritatie kwijt! ik vind het echt zoooo stom dat ATWT is verhuist naar 17:00! ik kan nu bijna nooit meer kijken ik zou bijna een klacht gaan indienen bij RTL een vriendin van ons is 1 sep. bevallen van een dochter! zondag gaan we op kraam visite! ben zo benieuwd! zal wel echt een groot verschil al zijn! scheelt 7 weken! x
Jeetje wat een heerlijk weertje he... Devón ligt lekker te slapen en ik ben lekker aan het zonnen in de tuin. Ik had net trouwens 3 pakken pampers gekocht en dan krijg je ook nog 2 pakken sensitive doekjes er gratis bij, en dat voor 20 euro bij Kruidvat. Lekker goedkoooop
Goeiemiddag ladys... Nou die osteopaat was echt super! De linkerhelf van Imans schedel is geblokkeerd, daardoor duwt dat een beetje op haar hersentjes en het linkerdeel van de hersens stuurd de ingewanden aan, zoals darmen, maag enz... Hij denkt 2-3 behandelingen nodig te hebben, 28 september heb ik de 2e... Toen hij begon met 'drukken' moest Iman heel hard huilen, echt schreeuwen... Dat komt door spanningen die vrijkomen zei de osteopaat... Daarna viel ze gewoon op die bank daar in slaap... Mocht er komende week geen kleine verbetering te zien zijn dan kan ik ook volgende week al terugkomen... Ideaal! Mad, krijg jij het ook vergoedt? Ik moet 1 x 25 euro zelf betalen, de rest wordt vergoedt gelukkig. O ja, hij zei ook dat het na 3 behandelingen waarschijnlijk niet meer nodig is om haar in te bakeren 's nachts!! Ben eens benieuwd... Verder heeft het zwembad gebeld, niet nu maandag, maar de maandag erna draaien we een proef les knuffelzwemmen mee ... Echt leuk, ik heb een badpakje maat 56 voor haar gekocht, lila.. Lief he, ik zal een foto maken! Ben net met mijn moeder naar het winkelcentrum gegaan, op de een of andere manier geven we dan altijd veel geld uit Ik heb bij de HEMA een leuk pakje gekocht voor een collega van me die ook n baby gekregen heeft 3 weken na Iman. Morgenavond ga ik bij haar op bezoek. Ik ben nu nog bij mijn moeder, mijn man komt om 18 uur als hij klaar is met werken en dan blijven we hier eten en gaan we vanavond naar de bios, naar Zwartboek... Saraah MANNEN!!!! Tsja we weten er alles van he... Xxxx
Iman is net op het badmatrasje dat mijn mam gekocht heeft in het grote bad gegaan... Echt superleuk!!... Ik heb echt heel veel foto's gemaakt, als ik thuis ben zal ik er wat plaatsen! Iman was super ontspannen... Zo dat wou ik nog even vertellen
o wow Linda! ben echt blij voor je dat je ook naar de Osteopaat bent gegaan! ja t schijnt echt goed te zijn inderdaad voor beebs die huilen etc. ik denk altijd maar ze huilen niet voor niets ik krijg t volgens mij ook vergoed. zit bij Z&Z en heb de hoogste/ duurste verzekering dus neem aan dat ik t terug krijg! die man kost gewoon 85 euro! per keer!! Evi ligt nu heeel hard te huilen in bed! ze heeft vanmiddag maar 1 uurtje geslapen en ze lag te chagerijnen beneden dus ze moet er maar ff doorheen... ze heeft geen poep luier en ze heeft net gegeten dus....... hoop dat ze zo gaat slapen... lekker Marijke in de tuin zonnen! bij mij in de tuin is niet zo veel zon zo nu met die na zomer.... m was hangt gelukkig wel net aan in de zon... o cool linda naar zwartbroek! die staat ook hoog op mijn verlanglijst! nou ga toch maar ff bij evi kijken...... misschien heeft ze nu wel een poepbroek.....
hey .. nou gister een zware dag en nacht gehad.... cailynn is nog steeds over stuur van zondag wkl nik slas tegen mn borst aan gehouden worden... anders janken niet normaal... du sik maar gaan douche gister avond met haar en het was goed hartsikke vrolijk ik leg dr weer in dr bedje neer want ik was moe.. begint ze weer te huilen dus ik haar opgepakt en maar weer tegen mn borst aangehouden en het was goed... ze viel eindelijk in slaap.. en heeft tot half 6 geslapen en toen begon het weer... zegt mn man vrolijk half 6 vanochtend wat is er met haar.. ik zeg ja wat denk je.. ze is al zo sinds zondag... zegt ie oh... en hij voelde zich wel erg schuldig.. maarja het is ook zijn fout .... ben van de ene kant wel blij dat hij het nu in ziet en dat cailynn nou zo is.. dat schud hem wakker.. hopleijk gaat het vandaag beter.. en ja die buik was van na de zwangerschap maar ik doe al weer 3 weken buikspier oefeningen.. ik weet dat ik niet zo vroeg mocht beginnen maar ik kan gewoon niet anders.... alleen van mn benen mag er best wat af... mn buik is strak maar asl ik zit heb je dat losse vel weer.. maar dat begint oo langzamerhand strakker te worden.... jullie nog planne?
Saraah...foto?? Cristel je ziet er echt goed uit hoor... Wat voor buikspieroefeningen doe je precies? Groetjes, Gülay
Dag dames... Waar kan je zo'n osteopaat vinden eigenlijk, in het ziekenhuis Want Devón heeft ook wel veel huilbuitjes mischien dat het ook bij hem werkt. Hee Leuk ik wil ook nog een keer naar Zwartboek vooral ook omdat een oud-collega van mij er in mee speelt. Wel een figuranten-rol maar hij schijnt een paar keer duidelijk te zien te zijn. Dus ik ben benieuwd!
nee Marijke, je moet gewoon ff in t telefoon boek kijken of op www.kpn.nl en zoeken naar een osteopaat bij jou in de buurt..... een osteopaat heeft geleerd voor fysiotherapie en daarna nog een studie van 6 jaar geloof ik..... suc 6! ik ga een film kijken op net 5! over die rijke opa`s op t boeren land...... evi heeft helemaal niet meer geslapen vanmiddag en ligt nu net lekker in bed.... ben afgedraaid! ga relaxen..... doeiiiiiiii o linda; hoe was zwartbroek?????
hey.. waar gaat die film zwartbroek over?? ben nu wel nieuwsgierig... ooh gulay.. ik doe sit ups... en nog andere buikspier oefeningen maar dat is moeilijk uit te leggen.. min of meer je ligt plat op de grond je handen onder je kont en je benen gestrekt om hoog en weer omlaag maar dan net niet de grond raken... is voor je onderbuik... ach ja.. maar dames heb nog steeds los vel hoor.. wat wel strakker wordt maar dat gaat helaas niet zo snel
Goeiemorgen... Nou, ik zou het niet weten hoe Zwartboek was, want uiteraard ging t weer eens niet door Mijn man moest tot 20 uur werken ipv tot 18 uur... En die film draaide om half 8... En hij zou dus ook bij mijn ouders komen eten, maar dat heeft ie dus ook niet gehaald... Zijn broertje moest zijn vrouw ergens boven in Limburg ophalen bij Centerparcs... Om 21 uur was hij er, dus er draaide nog een film die ik wilde zien om 22:20 uur, Wicker Man of zoiets... Dus we zouden naar die film gaan, maar ik was zo kapot was ik bij mijn ouders op de bank in slaap gevallen... Dus we zijn nergens geweest... Iman sliep bij mijn moeder rond 20:00 uur en om half 12 heb ik haar opgepakt om naar huis te gaan, ze werd niet wakker of niks haha... Thuis moest ik haar verschonen, ze had weer een poepluier, dus toen werd ze wakker. Gelijk nog een flesje, ze was zooo moe, ze dronk maar 40cc en viel toen in slaap... Vanmorgen had ze dus MEGA-honger haha... Ze dronk de fles in 1 x uit en nu ligt ze weer te pitten, maar ze zal zo wel wakker worden denk ik... Nou, tot zo ver mijn update over Zwartboek Zo gauw als ik m WEL gezien heb horen jullie het haha... xxxx Dames: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=18995
good morning... Nou ja linda.. in slaap vallen... nu kun je helemaal niet meer naar de film... noa heeft volgens mij rond 19.30 haar huiluurtje..dan wilt ze niks... alleen maar huilen.. dat duurt dan een echt een uur.. daarna wordt ze weer stil... met moeite kan ik dan een half flesje aan dr slijten... en valt ze tegen een uur of 22.00 in slaap ze heeft dan nu ook weer 22.00 tot 6.30 geslapen weer op maar weinig voeding... net deed ze weer raar...had ze honger maar wilde niet drinken... ze is nu op de bank in slaap gevallen..zonder ook maar 1 slok te drinken.. ondertussen alweer 5 en half uur geleden dat ze heeft gedronken... ik heb ook contact opgenomen met een osteopaat... en ik heb volgende week een afspraak ben benieuwd.. hij kan misschien verklaren waarom ze afentoe zo raar doet... kmoest trouwens denken aan toen ik net bevallen was.. hoe rot ik me voelde...en dacht dat het nooit meer weg zou gaan.. voelde me zo vervreemd van alles... en nu kan ik me niet voorstellen dat ik me ooit zo heb gevoeld...ben helemaal een volgroeidemama.. hehehe !!! en ja die foto... gisteravond zou manlief een foto maken, maar eerst boodschappen doen...onderweg werd hij gebeld...dat hij ff iets moest brengen... thuis aangekomen had hij dus geen tijd voor mij... maja vond ik neit erg.. hij zou die foto wel maken als hij terug zou komen... kwam ie pas om 0.30 aankakken... hijs meer niet thuis.. dan dat hij wel thuis is... had net zo goed alleenstaand kunnen zijn... !!!
o ik zag de link niet linda.. hmmm ik hoop maar niet dat ze ons topic dan gaan verwijderen ofzo.. dat ze een grote schoonmaak gaan houden.. u never know!! p.s. heb 2 nieuwe foto's van noa in mn album.. !
hai! ik heb al een hele dag erop zitten voor m gevoel evi vanmorgen uit bed, de fles ik douchen etc. en hup daar gingen we dan; lopen naar t gemeentehuis waar m vriendin vandaag ging trouwen! oooo wat was ze mooi! ben weer weggegaan toen ze naar binnen gingen. vanavond ga ik naar t feest! dan gaat oma voor het eerst bij haar thuis op evi passen! dus ben pas net terug! evi helemaal van slag meteen.... want tja als je een half uur in de wagen hebt geslapen hoef je niet meer je bed in denkt ze.... uuuhhh nee hoor! ze ligt nu gewoon in bed! ben benieuwd hoe lang t duurt..... mmm jammer linda van de film! volgende keer beter! en tja slapen is ook altijd heeeel fijn christel; zwartbroek is een film over een joodse meid die t verzet in gaat in de 2e WO. en wordt verliefd op een duitste jongen.... verder weet ik t nog niet maar dat zie je in de voorstukjes.... Sarah; ik hoop dat de osteop. ook wat voor Noa kan doen.... het schijnt zo ie zo wel goed te zijn om gewoon een keer naar je beeb te laten kijken ..... net als bij mij zat evi lang vast in t geboortekanaal omdat t persen zooo lang duurde. bij jou heeft de bevalling opzich ook al lang geduurd natuurlijk.... ben benieuwd .... aaaah Noa lacht echt lief op de foto~ leuk zeg. x
ja he mad... dat heeft noa ook altijd.. als ze dan in de wage in slaap is gevallen en ik haar dan in dr bedje leg.. is ze helemaal wild... hehehe maar je hebt gelijk.. het persen heeft 1uur een 40 min geduurd en ze was niet ingedaald dus dat hele stuk moest ze naar beneden.. ze had ook een hele punthoofd en hoofdpijn de eerste paar dagen... dus misschien heeft ze er wel iets aan overgehouden... hahaha en ja die lach was een beetje half.. ik kreeg het er niet goed op...elke keer als ze breed aan het lachen was, en ik de foto maakte kreeg in zo'n half lachje op de foto.. trouwens waarom zijn foto's altijd zo scheef.. want op veel foto's vind ik noa niet eens echt op noa lijken... ik ga trouwens zo naar de c1000 daar kun je foto's van je baby laten maken voor 2 euro.. ben benieuwd....