Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o wow ja gaaf is dat als je de kans hebt moet je zeker naar de c1000 gaan om een foto te laten maken!
    hier waren ze bij de c&a maar ik had toen echt niet zo`n toffe week zeg maar dus kwam t er niet van.... nu heb ik wel spijt... maar gelukkig maken we zelf ook veel leuke foto`s :D

grrrr evi is nu al weeer wakker! balen! als ik dr mee uit neem is ze meteen van slag!

soms baal ik echt dat ik geen bv meer kan geven.... zo makkelijk als ze jengelen en je kunt ze aanleggen! ik heb nog een heel klein beetje... vraag me af of je dan nog kunt geven...
    geef jij helemaal niets meer Sarah??

ga dr maar weer eens ff uit bed halen!

2. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    nee ik geef helemaal niks meer...
    komen afentoe nog drupjes uit.. maar het is gewoon over.. heb er ook geen behoefte aan hoor...

ja is zeker leuk dat van C1000 hoop dat het enebeetje leuke foto's worden...

noa draait zich trouwens al van haar rug naar haar zij..ik weet neit vanaf wanneer ze dat horen te kunnen... maar vind het wle knap hehehe...

jzs... noa heeft dus nu gewoon vanaf 6.30 niks meer gedronken.. maar wel huilen enzo... snap er niks van...

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    zo dat is wel heeel lang sarah dat noa al niets op heeft! hoe doet ze t!

ja bij mij komen er ook nog wat drupjes uit maar evi wil ook niet meer aan de borst.... als troost lijkt t me wel makkelijk en fijn voor haar maar ja ze weet denk ik niet meer wat t is :( dus probeer ik t ook maar niet meer!

jeetje wat een weertje is t he! heerlijk om te wandelen buiten!
    evi was wakker geworden van een poepbroek! maar ja nu heb ik dr weer in bed gelegd maar ik geloof niet dat ze wil slapen....

x

4. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hello hello...

Knap van Noa hoor Saraah!! Dat is waar we het gister nog over hadden he en HOP ze kan het :thumup:

Slapen is inderdaad heerlijk :)
    Och de komende week heeft mijn man nachtdienst, de week erna kunnen we dan misschien gaan... Is wel Ramadan, maar dan hebben we toch al gegeten!

Ik ben nu weer even bij mijn moeder... Ben even met Iman bij een vriendin geweest, maar ja is allemaal zo anders dan eerst... Haar leven: uitgaan, drinken, jongens, enz... Mijn leven: huishouden, werken, mijn man, Iman... Och ja, dat krijg je toch...

Lekker vind ik het bij mijn mam... die neemt Iman tenminste eens over..
    Morgen blijf ik eens de hele dag thuis, volgens mij weet Iman helemaal niet meer hoe het is om de hele dag thuis te zijn :)

Saraah: heeft Noa ondertussen al gedronken??
    Ennnnn... k wacht op je foto!!!! ;)

Liefs

5. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    na 10 uur heeft ze dan eindelijk 120cc gedronken...
    met moeite...alsof ze geen honger had....

ja in de ramadan kan je idd ook noggaan..

over vriendinnen gesproken... ik werd vanmiddag gebeld door een heeeeeeeel oud vriendinnetje... heb haar voor t laatst gezien toen ik 11 was...

ze had in t telefoonboek gezocht en kwam uit bij mn vader, die heeft haar mn nummer gegeven... hebben we ff gezellig gebabbeld... was zo grappig..

heerlijk he die moeders.. mn mam is morgen vrij, dus dan ga ik lekker naar dr toe...heerlijk..!!!

ohja.. defotos bij c1000 krijg ik volgende week zaterdag.. maar noa was boos, ze wilde haar speen.. dus zijn denk ik niert zo leuk geworden...

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

ben ik weer even snel... cailynn is volgns mij wakker dus dadelijk even kijken... en haar snot uit dr neusje halen... ja lekker onderwerp..

ooh dus het is en nederlandse film leuk wil ook ook wel zien ;)
    hier is alles rustig vandaag is het koud en morgen wordt het op eens bloed heet... niu vandaag weer naar familie omdat er een verjaardag is... ik hou mn hart al weer vast.. ik heb wel tegen mn man gezegd.. als ik jou haar aan 1 persoon zie geven ga ik direct naar huis dat ej dat vast weet.. nou hopelijk is de boodschap over gekomen...
    ik moest boodschappen doen eigenlijk neemt mn man de auto me de slimmerik...

julli planne?? wat eten julli vandaag??
    zo ik ga maar eens bij cailynn kijken..

sarah: wat is noa een scjhatje zeg

7. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey dames!

Ben ik ook weer even. Heb snel de meeste berichtjes gelezen en foto's gekeken, wat zijn het toch mooie babietjes allemaal! Ik heb zelf ook een nieuwe foto van Tijmen in mijn album gezet :)

Alles gaat goed hier, Tijmen was wel net hysterisch aan het huilen, maar dat kwam doordat hij net een badje had gehad en dan is afdrogen en aankleden geen feest ;) Verder drinkt ie goed. Hij is trouwens niet een echte slaper overdag; hij kan zo 2 of 3 uur wakker zijn...maar 's ochtends en 's nachts slaapt ie wel goed, ik hoef nog maar 1 keer 's nachts eruit om te voeden (of hoeven jullie dat al helemaal niet meer?)

Wat betreft plannen; morgen ga ik naar mijn ouders toe. Mijn vriend heeft een vrijgezellenweekend, dus tja, dan ga ik ook maar op stap. De hele dag thuis op een zaterdag vind ik maar niks ;)

Groetjes!

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    liese ik moet er ook nog steeds 1 keer uit hoor...;) dus je bent niet de enige.. ik ben blij t ehoren dat ik ook niet de enige ben

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh, dus ik ben niet de enige die er 's nachts nog uit moet, Cristel! Wanneer slaapt een baby eigenlijk door tot de ochtend? Ik heb ergens gehoord zo rond de 6 weken, dus bij mij zou het al moeten zijn...? Het zal wel per baby verschillen denk ik.

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey lise.. ik ook nog hoor.. de laatste 2 nachten dan toevallig niet...

maar mijn moeders buurvrouw haar zoontje is vorige week 1 jaar geworden en die wordt ook nog steeds 1 keer wakker...

maar normaal slapen alle babies rond de 3e maand door,,

wat is tijmen trouwens een poepie :D

en noa slaapt overdag eigenlijk ook niet... alleen van die haze slaapjes...

kben benieuwd of noa zo weer een flesje wilt.. ze gaat iig niet naar bed zonder...

11. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Saraah; dus rond de 3e maand pas doorslapen. Haha, dan moeten we nog wel eventjes ;)
    Ja, ik vind Tijmen ook een poepie :) Het is een lieverd, hij kijkt al zo helder en is heel nieuwsgierig. Als ie huilt (das natuurlijk wat minder) loopt hij helemaal rood aan en biggelen de traantjes over zijn wangen, zo sneu. Dus snel oppakken en troosten. Zo straks kon ik niet zo snel, want ik zat midden in de afwas en toen wilde ik snel zijn badje doen, pff, dan zweet ik als een otter, haha!

12. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hahaha ja ik ken t... maar das wel gpoed voor je figuur... de heletijd in de weer...

ja die kleintjes worden echt snel groot.. ze zijn nu echt geen pasgeboren kinnekes meer...ze leren zoveel en ze snel... :D

13. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Halloooooo....

Zo ik heb het druk hier! Ben nu echt alle laatste spullen aan het inpakken, want een hoop nog zeg. Vooral me klerenkast :oops: Dat was trouwens ook echt een klerezooi :) Morgen gaat het dus écht gebeuren! Echt spannend maar wordt ook best vermoeiend al die spullen naar 4 hoog sjauwen. Poeh :pale: Maar ja wat moet dat moet.

Hee Lise, Devon wordt ook nog steeds wel wakker hoor snachts maar dat ligt vooral ook aan hoe laat ik zijn laatste voeding geef. Als ik om 9 uur de laatste voeding geef komt hij meestal weer om 3-4 uur en daarna om 7 uur meestal weer. En overdag is hij ook veel wakker, ze willen gewoon alles meemaken denk ik! Vanmiddag ook nog in de bus, zat een oud vrouwtje die hem helemaal geweldig vond omdat hij zo tegen z'n slaap liep te vechten. Gapen dat ie deed maar toch wakker blijven. Uiteindelijk is hij gelukkig wel in slaap gevallen.

Zo ik ga vast afscheid nemen van jullie, ik ga jullie missen!!! :cry: :cry: :cry: Ik wens jullie nog heeeeeeel veel geluk en gezondheid aan jullie en aan jullie beebs natuurlijk!!!!

Een hele DIKKE KUS Marijke

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Oh Marijke, je gaat weg! Dat is ook zo! Jij ook heel veel succes met je kleine, je nieuwe thuis en alles wat op je pad mag komen! Het was gezellig!

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Marijke ik hoop dat je t nog leest....
    heel veel geluk en liefde en gezondheid voor jou gezinnetje gewenst in jullie nieuwe huis! ik hoop dat alles goed blijft gaan met jullie en dat je af en toe nog eens gezellig mee komt kletsen hier!
    xxx

de bruiloft was heeeel gezellig! ben heeel moe dus ga lekker naar bed!

x

16. sweetangel100

Marijke.... :cry: :cry:
    Je komt toch wel nog langs hier he... En je komt naar de meeting toch zeker??
    Heeeeeeeeeeel veel geluk in jullie nieuwe huis meid!!

Saraah, hopelijk heeft Noa nog wat gedronken?? Ik heb de hele avond aan jullie gedacht!

Ik ben vanavond met Iman op bezoek gegaan bij een collega, die heeft 4 weken geleden een kindje gekregen, een meisje, Nova... Ze woog 4300 gram en 52 cm bij de geboorte :confused: ... Een REUS tegenover Iman :) Iman Is 3 weken ouder en nog kleiner dan Nova!
    Het was wel heeeel gezellig!
    Nova had ook veel last van krampjes, ik had toevallig een flesje Sab Simplex in mijn tas, heb ik haar dat gegeven! Hopelijk helpt het!

Lise, ik hoef er snachts gelukkig niet meer uit, sinds een week of 2... Iman slaapt van 22 uur tot 6 uur, heerlijk!!
    Wat is Tijmen een schatje! :)

Cristel, hoe was de verjaardag?

Mad, slaap lekker ;)

xxxx

17. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Jaaaaaa vanavond en morgen ben ik er nog wel hoor!!! Dank jullie wel! Het wordt straks en saai voor mij zonder deze site....

18. sweetangel100

Krijg je geen internet op de duur in je nieuwe huisje??
    O nee, ik zit thuis op dit forum en als ik bij mijn ouders ben ook :)
    Ik kan ook niet zonder...

19. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja ik wil op den duur wel een pc kopen, maar ik moet nog best veel uitzet hebben, en ik heb nooit echt goed kunnen sparen, omdat ik het altijd gewoon maar uitgaf :oops: Maar gelukkig als ik ergens op bezoek ben kan ik er wel altijd ff achter ;)

xxx Marijke

20. sweetangel100

Dan moet je wel veel overal op visite gaan en dan alleen bij mensen die een pc hebben met internet he :)
    Want we moeten toch een beetje op de hoogte blijven hoe het gaat met je knappe mannetje en met jou natuurlijk!! :D

Deel Deze Pagina