Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Goodmurning!

Hebben jullie dat ook wel eens gehad??
    Toen ik Iman vanmorgen uit bed haalde leek ze wel een ander kind geworden in 1 nacht :confused: ... Niet qua uiterlijk, maar qua doen... De hele tijd 'praten' en de hele tijd lachen, ze was al een helder kindje, maar lijkt nu nog veel wijzer... Echt vreemd, alsof ze in 1 nacht een geestelijke groeispurt doorgemaakt heeft!!
    Nu ligt ze in de box te brabbelen en te lachen tegen een knuffelbeer :D

xxx

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Ik heb dat nog niet meegemaakt maar er zijn dagen bij dan doet hij opeens iets nieuws.
    Hij is tegenwoordig erg aan het worstelen om op zijn zij te komen maar tot nu toe zonder resultaat.
    Ook lijkt het erop dat hij zich bewust begint te worden van zijn eigen handen.

Vooral 's middags na de fles van 15 uur is hij veel wakker, de fles van 20 uur geef ik hem op zijn slaapkamer en dan gaat hij hup zijn bedje in. Alleen de laatste twee dagen slaapt hij dan niet meteen maar ligt hij een hele tijd te staren terwijl hij de dagen ervoor al sliep tijdens het voeden en ik hem dus slapend in bed legde. Maar goed zolang hij niet ligt te gillen in zijn bedje maar rustig voor zich uit en om zich heen kijkt vind ik het prima, uiteindelijk valt hij wel in slaap. Meestal slaapt hij dan door tot een uur of 4/5 en na die fles slaapt hij weer door tot 8 uur dus ik ben daar heel tevreden mee.

Ik heb ook nog even een nieuwe foto in mijn album gezet en heb meteen een vraag aan jullie ;) Welk kleur haar denken jullie dat hij krijgt?
    Ben trouwens wel trots op het kleine beetje dat hij heeft maar nu heb ik toch eindelijk een kindje met haar :D

Groetjes Anita

3. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    goede morgen..

he marijke... vind het echt jammer dat je weggaat... je hoort er toch helemaal bij..
    dus wanneer je een computer ziet.. gelijk ff wat van je laten horen he :D

hmmm ja anita.. ik denk dat hij eerst blond wordt
    en dat het met de tijd steeds donkerder wordt.

ja he linda.. dat heb ik dus ook.. soms wordt ze wakker en dan lijkt het alsof ze weer heel wat heeft bijgeleerd, alsof ze meer snapt als eerst...

noa heeft gister nog een flesje gehad om22.30 en heeft toen doorgeslapen tot 5.30 weer goed gedronken.. maar nu begint ze dus weer raar te doen.. z eheeft met moeite toch 100cc gedronken.. maar niet ten harte...

vandaag ga ik lekker naar mn moeder...
    ik denk dat ik ernaa toe ga lopen.. een rit van ong. anderhalf uur... maar daar heb ik wel zin in.

noa slaapt al 3 dagen helemaal niet meer overdag.. ja haze slaapjes van hooguit 15 minuten... maar is dan doodmoe rond de klok van half 9 en gaat dan slapen... nog 1 flesje daartussen door ik denk dat ze daarom ook nu doorslaapt...

ik heb trouwens echt zin in onze meeting.. over een paar maanden hehe :D

4. sweetangel100

Vreemd van dat drinken Saraah.. Hopelijk is het snel voorbij!

Denk dat Noa ook het dag/nachtritme begrijpt nu... Iman slaapt ook overdag bijna niet en als het donker wordt, rond een uur of 7/8, valt ze in een diepe coma haha...

Ik verheug me ook op de meeting :D
    Mad, zijn er nog vorderingen?? Anders moeten we wat anders bedenken!

xxx

5. sweetangel100

Dames, ik heb weer 2 nieuwe foto's in mijn album!!
    Over dat in bad gaan heb ik een hele fotoreportage :) ... die staat op onze site!
    xxx

6. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haaai,

zo daar ben ik eindelijk dan!
    mijn oma is dit weekend over uit belgie en die is de hele dag geweest. lekker gewandeld en lekker hier geluncht en weer gewandeld en m oma had evi de fles gegeven! heerlijk dagje gehad en evi was lekker zoet vandaag :) nu is ze moe en net in bad geweest maar ze ligt te huilen in bed :cry:

linda ik heb t ook wel eens met evi, dan heeft ze opeens iets nieuws. nu volgt ze de mobiel helemaal in de box en in de tuin praat ze tegen de plantjes :) en oja mevrouw duimt! en niet te zuinig ook :) ik zet er ff een foto van in m album!
    aaaah die foto van Iman in bed is zoooo lief!

Anita: zo op het eerste oog worden t blonde haartjes. lekker ventje hoor! heerlijk die bolle toet.

echt jammer hoor Marijke dat je ons gaat verlaten :(

wij eten koude pasta salade en stokbrood met kruidenboter.

Sarah, jeetje 1,5 lopen! :confused: maar t is mooi weer gelukkig :D

ik ga ff eten!
    morgen middag op kraam visite! gezellig....

7. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo....

nou ben ik weer.. de verjaardag was wel ok.. maar cailynn niet.. ze was hartstikke bang dus moest haar de heletijd door het huis wiegen.. gister middag was ik met haar aan het dansen dat had ik beter niet kunnen doen want toen ik stopte begon ze te huilen dus ik weer dansen en weer lachen nou was dus de hele middag aan het dansen met dr... wel vermoeiend...

ooh als er geen plaats is waar we de meeting kunnen houden dan kan het altijd bij mij thuis.. ja in nederland natuurlijk... mn vader heeft genoeg ruimte... plus hij is er toch niet en het maakt hem niks uit... dat is trouwens in de buurt van nijmegen...

nou marijke gewoon vaak op visite gan we willen wel op de hoogte blijven...

man dat is raar ik ben nu en programma aan het kijken mindfreak heet het ik weet niet of ze dat in nederland ook hebben.. maar die vent is raar.. een vrouw was water aan het drinken en ze moest aan een andere drankje denken... hij schud met het glas en het verandert in bier... daar dacht ze dus aan.. kei vaag..

ooh cailynn wordt wakker. ga voeden

8. sweetangel100

Hey hey,

Hier ben ik weer!

Iman had net erge krampjes, heel zielig!! Ze liet de hele tijd scheetjes, en ik zag gewoon dat ze doodmoe was, maar ze moest de hele tijd huilen :(
    Nu ligt ze in de box, ze zal zo wel in slaap vallen...

Oh Cristel wat fijn... Volgens mij komen er toch niet zoveel mensen... Mad, Saraah, Marijke, jij en ik geloof ik... Voor de rest weet ik nog niemand dus... Jaaa en de kleintjes natuurlijk :D
    T maakt me niet uit WAAR de meeting is ALS er maar een meeting komt :)

Zo ik zit nu pas aan de bami... Heb net Iman's slaapkamer en die van ons opgeruimd.. Dalijk nog de was in de droger doen en afwassen en dan is alles weer netjes...
    Ben Home Alone... Mijn man is zaalvoetballen en erna moet hij werken.

Morgen ga ik naar de voetbalwedstrijd van mijn man kijken met mijn moeder. Hun moeten tegen een team waar 2 ex-en van mij in spelen... Mijn moeder en ik zijn allebei neiuwsgierig :)

xxx

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo..

ooh ja mij maakt het ook niet uit waar de meeting is... daarom zeg ik mijn huis is groot genoeg.. duys jullie zeggen het maar hoor ;)
    ik wil best gastvrouw spelen lol

ooh en wat zielig voor iman.. cailynn is op het moment vrij rustig... ik moet dadelijk alleen nog eten.. en dan gaan we even wandelen op het strand ofzo en verder nog even wat winkelen voor een halloween costume...

10. sweetangel100

Goodmurning everybody!!

Hier een heerlijk nachtje gehad, alhoewel Iman gisteravond weer een huilavondje had :(
    Op een gegeven moment heb ik haar ingebakerd en in bed gelegd, en toen is ze al huilend rond 22 uur in slaap gevallen, ze was natuurlijk doodmoe, huil maar eens een uurtje of 4 achter elkaar dan weet je het wel haha...
    Eigenlijk moest ze rond 12 uur nog een fles krijgen, pas zo laat omdat madam de fles van half 8 in etappes en op het gemak opgedronken had haha... Maar ik ben zelf gewoon naar bed gegaan (was ook doodmoe doordat ze de hele avond gehuild had) en ik dacht ze meld zich wel... Nou ze melde zichpas om half 6, dus blijkbaar had ze niet zo erge honger :D... Toen heb ik haar 150cc gegeven ipv 120cc en die heeft ze opgedronken en toen heeft ze nog geslapen van 6 uur tot 9 uur, heerlijk!!
    Net heb ik haar weer 150cc gegeven, ze heeft 130 opgedronken, dus echt wel netjes.
    Ik gaf trouwens eerst al 150cc, maar door reflux (of hoe noemen ze dat) gaf ze dan snel over als haar maagje te vol was. Nu weer langzaam proberen!!

Ik heb deze weer bij de speelgoedwinkel ToysRus 2 bloemen met lachende gezichtjes gekocht die je bv om de spijlen van het bedje/box kan draaien... Kostte 1 euro per stuk (de grote 2 euro). Iman vindt ze GEWELDIG!!... Ikheb er 1 in bedje en 1 in de box en ze lacht er de hele tijd heen en brabbelt hele verhalen!
    Ik weet niet of iemand die winkel in de buurt heeft, maar het is echt een aanrader.. De felle kleuren en lachende gezichtjes spreken die kleintjes echt aan!
    Anders krijgen jullie er allemaal 1 van mij bij de meeting :D :D

Zoo ik ga me eens aankleden, strakjes naar het voetballen van mijn man kijken (en naar mijn 2 ex-en natuurlijk :) )

xxxx

11. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai!

wo dat was zeker een heftig avondje lin! gelukkig heeft ze vannacht wel lekker door geslapen! kon jij ook weer bij tanken!

ja de meeting.... ik denk niet dat t een idee is om bij mij te doen als ik heel eerlijk ben, ik heb echt een hele kleine huiskamer..... en waarschijnlijk is het dan te koud om buiten te zitten :) dus als jij een grotere ruimte hebt christel zou dat fijn zijn.... maarre nijmwegen.... hoe is dat te doen voor de almere dames>??

lise wat is tijmen ook een poppie! leuk zeg die donkere haartjes!

hier alles oke! gister avond gezellig op visite geweest bij een vriendin... hans was thuis gebleven met evi. en ik was ook ff bij een andere vriendin geweest die dr sleutel van dr nieuwe huis heeft gehad. was ook leuk! ff vriendinnen contact weer opgepakt :) zoveel hou ik er niet over nu..... ben veel te druk met mezelf laat staan dat ik tijd heb voor iedereen.... en niet iedereen begrijpt dat volgens mij.....

straks op kraamviste! leuk leuk heb er echt zin in! zal een foto maken en t verschil ff bekijken van 7 weken! hi hi

nou linda 2 exen in t team! dat wordt nog een heftig potje voetbal dan vanmiddag met die mannen ;)

ik weet niet of wij zo`n speelgoedwinkel in de buurt hebben! zal eens kijken want die bloemen zijn heeel leuk inderdaad.

ben boos op hans.... gister de hele middag voetballen, vandaag hardlopen en er komt voetbal op tv en hij laat mij iedere keer stikken! ik wil dat hij thuis is en blijft zodat ik ff m huis door kan werken! mannen :evil: nu komt hij over een urrtje terug zodat ik wat kan gaan doen!
    vanmorgen ging hij trouwens de hond uit laten en had ie een gewonde eend gevonden! zielig he! heeft ie m meegenomen en in de tuin gezet want er gingen allemaal katten achteraan :( net is de dierenambulance m opkomen halen! gelukkig niets gebroken maar hij kon niet vliegen en moet aansterken!

fijne dag allemaal! en veel plezier bij de voetbal linda ;)

12. sweetangel100

Hello hello,

Ik zag dat Nijmegen van bij mij uit 1 uur en 35 minuten rijden is, vanuit Almere 1 uur en een kwartier... Met de trein van Almere naar Nijmegen ongeveer 2 uurtjes geloof ik...
    Och het is en blijft toch altijd ver reizen voor iedereen, het zou ook bij mij thuis kunnen, maar dan zien jullie allemaal heel nederland voordat jullie er zijn hahaha... En wie weet komen er nog wel meer meetings, is strakjes leuk als ze echt samen kunnen spelen :D :D en dan wisselen we toch een beetje af qua reistijden :)

Ik denk dat Iman in haar volgende sprongetje zit... Ze is erg huilerig al 2 dagen en wil graag bij me zijn... Ook n beetje eenkennig...
    Ze is trouwens een kleine manipulator, NU AL hahaha... Ze weet precies dat mijn man haar gelijk pakt als ze een beetje pruilt en huilt... Ze ligt dan al een uur stil in de box, ze hoort zijn stem, en huilen maar hahaha... Tsja, ik waarschuw hem keer op keer, maar hij kan het niet aanhoren... Nu heeft ze hem onder controle ;) VROUWEN he ;)

Mad, die mannen begrijpen er sowieso niks van... Dat merk ik hier bij mij, Saraah heeft er ook mee te maken, en Cristel ook lees ik wel eens... Tsja mannen komen van Mars he ;)
    Maar je hebt wel gelijk hoor, ik ben erook al vaker boos om geworden!

Dames tot straks xxx

13. sweetangel100

Zo ik ben nog lekker thuis...
    Ga geen voetbal kijken (en dus ook geen exen :) )
    Het is hier mistig en kil buiten :(
    Geen zon meer te bekennen...
    Maar donderdag zou het alweer zomers warm worden :D :sunny: :D
    Ik heb afgewassen, het hele huis opgeruimd, gepoetst, Iman flesje gegeven, enz... Dus nu ff zitten :)
    Iman ligt in de box, ze heeft net geslapen, maar aan de geluidjes te horen is ze nu wakker.
    Ze was een voorkeurspositie aan het ontwikkelen, elke keer haar hoofd naar links (links voor haar, rechts voor ons zeg maar haha), dus net heb ik de mobile aan de andere kant van de box gehangen, en de bloem, en nijntje spiraal en haar favourite beer (daar brabbelt ze de hele tijd tegen)
    en eerst bleef ze stug naar de kant kijken waar niks meer hing (VROUWEN ;) ), daar kon ze door het raam naar de lucht kijken. Dus ik daar een dekentje gehangen en toen draaide ze zich toch maar naar de kant die ik graag had. *juich* ... Nu vind ze het misschien niet zo leuk, maar als ze dalijk een afgeplat hoofd heeft vindt ze het ook niet leuk denk ik haha...

xxx

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemiddag!

Zo, wij zijn zo straks even een uurtje wezen wandelen met Tijmen. Het is hier nog prachtig weer, hier en daar wat bewolking, maar nog wel behoorlijk warm! Het gaat hier best goed, Tijmen drinkt aldoor netjes zijn flesje leeg. Had ik al verteld dat ik de BV aan het afbouwen ben? Gaat wel goed, en zodra mijn borsten wat harder beginnen te voelen kolf ik even af. Ik ben benieuwd wanneer ik helemaal op FV over kan gaan.
    Vanochtend hebben we Tijmen ook eens weer gewogen; hij zit bijna op de 4300 gram. Dus is best wel aangekomen. Ben daar blij om, want dan groeit ie goed :)

Haha Linda, je moet inderdaad geen afgeplat hoofdje hebben straks! Maar dat komt wel goed zoals jij het aanpakt.

Groetjes!

15. sweetangel100

Nou dan heeft Limburg vandaag eens pech, blijkbaar :(
    Hier is het de hele dag helemaal bewolkt geweest, mistig en geen zonnetje te zien!
    Maar ja, donderdag staat voor hier alweer 27 graden op, dus dan halen we de schade wel in! :)

Tijmen groeit goed hoor Lise!
    Ik moet donderdag naar het CB, ben benieuwd wat Iman dan weegt! Ik denk zelf ongeveer 4100 gram. Dat schat ik he haha...

Waarom bouw je de BV af Lise?
    Wel goed dat je in elk geval een dikke maand gegeven hebt, ik heb gelijk FV gegeven.

Ik had het er gister trouwens met mijn man over dat als we weer ns n kindje mogen krijgen dat ik dan niet wil weten wat het wordt. Nu wist ik het, en dan lijkt me het verrassingseffect bij de bevalling wel leuk. Maar ja dat zeg ik nu :)

xxx

Edit: TROUWENS MAD HEB JE GEZIEN HOE GOED EVI HET DOET!! ZIJ WORDT ZEKER WETEN BABY VAN DE MAAND :D :D

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey...

nou bijmij thuis is het groot genoeg... mn vader zit in en rolstoel dus heeft veel ruimte nodig vandaar... maar hij werkt gewoon en kan alles zelf hoor...
    dus jullie zeggen het maar.. als ik zelf van mn plaatsje naar ams ga dan ben ik 2 uur kwijt... want het is 15/20 min van nijmegen naar mn plaatsje.. is grave...

zoo cailynn was wakker geweest een paar uur vanacht.. en de hele tijd jengelen.. was wel even boos op dr geworden want mevrouwtje moet altijd dr zin hebben.. ze heeft toen gedronken en is meteen gaan slapen dus waarschijnlijk heeft het wel geholpen... ze schrok wel.. ooh mama kan ook boos worden...

zo hoe verloopt jullie zondag zo ver>

17. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai!

Hele taktieken om geen platte hoofdjes te krijgen ;) goede moeder ben je toch he Lin!

O fijn Lise dat t afbouwen goed gaat! en lekker dat tijmen zo gegroeid is :D

vandaag dus eindlijk op kraamvisite geweest! scheelde dus 7 weken met evi maar mijn god wat gaat dat snel zeg..... evi leek wel een reuze kind vergeleken met die van onze vriendin! terwijl die al dik 7.5 pond bij de geboorte was! evi is nu 11 pond ..... zal ff wat foto`s ervan in m album zetten! hoef niet te zeggen wie rechts en wie links ligt he? :rolleyes: :)

jammer linda dat je niet naar de voetbal bent gegaan, maar een schoon huis is ook altijd mooi meegenomen!

ja grappig is dat he dat je nu al gaat denken hoe je het eventueel met een volgende baby zou gaan doen :) ik zou ook niet willen weten wat t gaat worden (wisten we nu wel) en ik zou bv gaan geven. vond het toch wel iets heel moois en speciaals.

ik ga ff eten! verse panga vis met aardappelkroketjes en sla :p

jullie nog plannen vanavond???

18. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Heey allemaal,

Nou, Sarah heeft helaas ook een duidelijke voorkeur voor links. Zelfs na drie keer haar hoofd de andere kant op te draaien draait ze die gewoon lekker terug. Ook knuffeltjes of andere dingen aan die kant leggen werkt niet. In haar slaap haar hoofd de andere kant op leggen werkt ook niet.... Heb haar ledikantje zo gedraaid dat ze naar het licht ligt, maar zelfs dat werkt niet. Hoezo eigenwijs.....haha. Het enige wat ik nu nog kan verzinnen is haar op haar zij leggen en stug blijven proberen haar hoofd te draaien. Als het niet in een paar dagen verbetert dan ga ik het CB bellen. Want mijn neefje heeft een helmpje omdat ze er te laat bij waren en dat willen we toch niet...

Het is wel echt een schatje hoor! Ze lacht zo lief en kan steeds meer geluidjes maken.... echt heeeeeerlijk!

19. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    zo is nu iets over 10 savonds hier... en jullie beginnen net aan de dag .. lekker vaag.. met cailynn is alles goed :) zij slaapt trouwens links en rechts met dr hoofdje.. maar ze heeft soms erg rare slaap posities...
    vandaag een goed gesprek met mn man gehad... en eindeklijk voelt alles weer goed... niet dat we ruzie hadden ofzo.. maar ik voelde dat we langs mekaar heen leefden :( maar het is opgelost :)

ben nu american pie 2 aan het kijken..

planne vandaag ?

20. sweetangel100

Goeiemorgen!!!

Iman kwam om half 5 voor een flesje :(
    Maar dat ben ikzelf schuld want ik heb haar om 9 uur in bed gelegd en niet meer wakker gemaakt voor een flesje hihi...
    Ben wat aan het experimenteren met de voeding, maar dit is dus toch te lang denk ik... Alhoewel ze om half 5 haar flesje niet helemaal leeg heeft gedronken, dus misschien dat ik het met speen nog had kunnen rekken tot half 6/6 uur...
    Nou erna heeft ze in elk geval nog geslapen tot 8 uur en toen heeft ze 150cc helemaal leeggedronken en nu ligt ze in de box te brabbelen.

Lilith; dat wil ik dus ook voorkomen!! Las in een tijdschrift laatst van t helmpje, nee echt zielig! Maar Iman heeft nog geen afplatting of zo, maar ik wil het ook helemaal voorkomen!

Ik heb Lotte een PB gestuurd of ons topic verzet kan worden naar mama's (nieuw forum), of dat de naam van mei-juni-juli-mama's veranderd kan worden in mei-juni-mama's en juli-mama's apart.
    Ze heeft m wel gelezen zag ik, maar heb er nog niks op gehoord.
    Dus als jullie het topic hier niet meer vinden of het is op slot; dan staan we onder mama's :)

Jaahhh Mad, hele taktieken bedenk ik :)
    Maar het werkt wel! Ze heeft gister in de box 5 uurtjes geslapen met haar hoofd naar de goeie kant. In bedje zag ik vannacht dat ze naar de verkeerde kant ligt, maar nu ze overdag naar de goeie kant ligt vind ik dat niet meer zo erg!
    Nu net in de box lag ze eerst ook naar de verkeerde kant te kijken, maar daar is niks te zien en even later keek ik en had ze zich omgedraaid hihi... Volgens mij is Iman langzaam haar handjes aan het ontdekken, heel leuk om te zien hoe ze haar best doet om iets vast te grijpen (vooral die bloem haha), maar het lukt niet altijd, dan grijpt ze mis :)

En Cristel, plannen? Nou, we zouden op bezoek gaan bij de tante van mijn man met Iman, maar mijn man had nachtdienst en het was heel druk en hij kwam net pas binnen om kwart voor 8, dus het ligt eraan hoe laat de schone slaper weer ontwaakt :) Verder moet ik nog wat boodschapjes doen, en vanavond lekker home alone, mijn man heeft nachtdienst. Dan ga ik douchen met Iman en op maandag kijk ik altijd "dat zal ze leren" en "Hollands next topmodel" en natuurlijk GTST haha... Als mijn man werken is kan ik tenminste in de woonkamer kijken, anders word ik verbannen naar de slaapkamer :)

O ja, ik wil jullie niet onthouden dat mijn man weer superlief voor me is... Niet dat jullie denken dat hij altijd lelijk tegen me doet haha...

Ik krijg net een PB van Lotte: ze gooit het in de Mod-groep hoe ze dit het beste aan kunnen pakken en dan hoor ik nog van haar. Ik hou jullie op de hoogte!

Zo weer een heel verhaal, zoals altijd als ik even langskom he haha

O ja, als we meeting hebben krijgen jullie allemaal zo'n bloem van me... Die zijn zoooo leuk :)
    Ze hebben zelfs blauwe, voor Marijke en Devon he hihi...
    Lilith; kom je ook naar onze meeting met je meisje??

Liefs

Deel Deze Pagina