Wij leggen Kylian meestal zo na zijn fles van 20 uur in bed en dan slaapt hij tot een uur of 4. Dus wij dachten, we maken hem gewoon om 24 uur wakker voor een fles en dan kan hij slapen tot 8 uur. Dat hadden we goed bedacht alleen dacht onze zoon er anders over, we hebben het 2 dagen uitgeprobeerd en alle twee de dagen was meneer gewoon weer om 4 uur wakker en dan moesten we toch nog een fles geven. We laten het maar even zo want elke keer om 24 uur eruit en dan nog om 4 uur een keer vinden we ook onzin, dan slaapt hij maar lekker door om 24 uur. Kunnen die kleintjes van jullie ook zo driftig worden als er iets nog niet lukt. Kylian wordt echt driftig want hij wil graag op zijn zij rollen maar het lukt hem nog niet , soms zit hij er echt heel dicht bij. En dan komt me daar toch een gemopper uit de box. Ook kijkt hij het liefst naar links, omdraaien heeft geen zin dan blijft hij gewoon naar de muur staren. Dus gisteren hem zo gelegd dat hij dan naar de kast zou kijken misschien dat dit minder interesant zou zijn als de muur. Maar nee hoor meneer lag vrolijk te lachen naar de kast In de box doe ik zijn hoofdje dan naar zijn minder favo kant en leg er een opgerolde hydrofielluier achter zodat hij het niet terug kan draaien, niet dat hij het daarmee eens is maar goed er zullen wel meer dingen komen waar hij het niet mee eens zal zijn. Groetjes Anita
morgen! hier lekker uitgeslapen tot 05:45~! pffff en toen weer gelukkig tot 9 uur dus dat scheelt! Leuk zeg Linda dat je voor ons zo`n bloem hebt gekocht! echt lief. Evi ligt in dr bed maar ze is wakker dus t wordt ff een kort bericht. hier niet echt plannen vandaag! leven een beetje in de armoe want m plee papier is bijna op.... ligt al wel keukelrol voor t geval dat t helemaal op is.... en ik had ook geen brood meer in de vriezer dus leef vandaag op beschuit (met muisjes) en evi dr voeding raakt ook op dus ik moet boodschappen doen.... verder lekker rustig aan vandaag en t huishouden doen uker: nou ik ben benieuwd wat de Mod`s met ons van plan zijn kom straks nog wel ff gluren als ik meer tijd heb want ik ben benieuwd! doeiiiiiiii
Oei anita dat is rot... tsja Iman slaapt wel door als ze om 22/23 uur de laatste fles heeft gehad. Ze slaapt dan tot 6u en erna tot ongeveer 9 uur! Laatst had ze wel geslapen van 20u tot half 6, maar toen had ze de hele tijd gehuild van te voren, dus was ze denk ik doodmoe. Vanavond krijgt ze weer rond 22 uur haar laatste flesje. Is beter voor mama's nachtrust haha. Iman wordt ook driftig als haar iets niet lukt haha... Maar ze is best geduldig, pas na een tijdje wordt ze boos. Die instelling heb ik ook Anita, dat er nog wel meer komt waar mevrouwtje het niet mee eens is En nu vindt ze dit niet leuk, maar als ze later een plat hoofd aan 1 kant heeft vindt ze dat denk ik nog minder leuk haha... Trouwens in de box vindt ze die kant nu wel ok, geloof ik. Nou Mad, dan wordt het tijd om boodschapjes te gaan doen haha... Als ik iets van Lotte hoor meld ik het! xxx
kleine driftkikker he Anita! hij wil gewoon al meer dat dat ie eigenlijk kan hij wil heeeel snel groot worden en omrollen en dingetjes pakken wel leuk dat ie al zo actief is dan zeg maar. daarentegen is Evi volgens mij wat passiever ik lees bij linda dat Iman haar handjes al een beetje ontdekt, nou dat zie ik evi ook nog niet echt doen.... behalve het duimen dan ik ga vanmiddag een wipstoeltje kopen als m vriend thuis is. gister waren we ff bij zijn ouders en die hadden zo`n ouderwetse die je met je voet heen en weer kan wipperen. heerlijk vond ze dat! ze had dr huil uur maar die was zo om toen ze in dat ding lag! wat vinden jullie beebs heel fijn of leuk als ze zo`n huil uur hebben??? x
Och Mad, ik vind het allemaal veeeel te snel gaan. Als ik foto's kijk van 2 maanden terug, toen ze net geboren was en foto's van nu, pfff ze is al zo groot geworden en zo wijs... Nu begrijp ik wat ze bedoelen met geniet maar van die babytijd, want die is zo voorbij Als Iman jengeluurtje heeft dan helpt er maar 1 ding: koalabeertje spelen bij mama Dat heeft ze toch nooit afgeleerd, maar het is tenminste niet meer zo erg als in het begin.
Goedemiddag allemaal! Ik heb net toevallig boodschapjes gedaan, want ik had zelfs ook geen brood meer in huis. Maar met een rammelende maag naar de supermarkt raad ik zeker niet aan...kom dan altijd terug met meer dan nodig is Tjee Anita, dat je kleine al probeert op de zij te gaan. Dat is al best snel! Hier wordt nog niet echt een poging gedaan. Wel gooit Tijmen vaak zijn beentjes en handjes de lucht in en kan al 'ooh' en 'aah' zeggen, haha! Mad; als Tijmen jengelig is (niet vaak trouwens) dan praat ik zacht in zijn oor en leg mijn wang tegen de zijne. Wordt ie helemaal rustig van. Of ik aai met ronddraaiende bewegingen over zijn buikje, vindt ie ook erg fijn! Vanmiddag ga ik bezig met een aanvraag voor een WW. Misschien weten jullie nog dat mijn tijdelijke contract aan het begin van mijn verlof eindigde. Ik wil graag weer ergens aan het werk en zoek eigenlijk al weken, met weinig resultaat. Heb wel wat dingetjes lopen, maar nog geen concreet iets. Dus mocht ik over 3 weken nog niets hebben gevonden, dan moet ik helaas de WW in. Vind dat balen, ik werk toch liever dan werkloos thuis zitten, maar ja, kan helaas geen werk toveren...
jeetje Lise, balen zeg! hopelijk vindt je snel een nieuwe en leuke job! zeker voor part- time valt tegenwoordig niet echt mee he? wat wil je voor werk gaan doen? hoeveel uur gaan jullie straks allemaal werken? (of had ik dit al gevraagd ) sarah blijft in elk geval een jaar thuis dat weet ik nog. ik ga 24 uur werken en evi gaat 2 dagen naar de kinderopvang en die andere dag eventueel naar oma. ik werk heeel onregelmatig dus ook s`nachts en in t weekend dus zo vaak hoeft ze dan niet naar oma. ik werk met zeer moeilijk opvoedbare kids van 12-18 jaar die niet meer thuis kunnen wonen. ik heb voor 1 jaar ouderschapsverlof opgenomen voor de maandag en dinsdag. 18 oktober moet ik weer gaan werken..... lijkt wel alsof t overmorgen is zit er echt tegen op te hikken!
hmm mijn truukje om meneer weer stil te krijgen is - een druppel cinababy aan zijn speen en dan in zijn mond, dan houdt hij het er wel in en van zijn speen wordt hij altijd rustig, behalve dan in zijn jengeluurtje (valt meestal zo tussen 4 uur 's middags en 8 uur 's avonds) dan spuugt hij hem er steeds weer uit tenzij er een druppeltje aan zit Kylian wil inderdaad erg snel gaan en wordt behoorlijk driftig als iets niet lukt, net zijn vader die kan ook driftig worden als iets hem niet lukt ](*,) Ik ga zo maar eens het regenscherm van de wandelwagen pakken (voor de zekerheid maar mee nemen) en dan lopen we even naar de super om beschuit met muisjes te halen. Dan kunnen we morgen op mijn werk gaan koffie drinken met beschuit met muisjes. Groetjes Anita
Ja Mad, is zeker balen! Ik heb Communicatie gestudeerd en heb voornamelijk als communicatieadviseur gewerkt en ook als secretaresse. En inderdaad, parttime banen liggen niet voor het oprapen, zeker niet in de communicatie. Het allerliefste zou ik zoals eerder zo'n 24 tot 28 uur willen gaan werken, maar als er fulltime banen zijn in mijn werkgebied of een andere baan die raakvlakken heeft, tja, dan zit ik te denken fulltime te gaan werken. Liever niet, want dan ben ik zo weinig thuis bij Tijmen...eerst maar afwachten of ik werk vind. Ik was net bezig met mijn inschrijving bij het CWI. Die afgerond, toen aanvraag WW; kan ik pas morgen doen, want dan is het nog 3 weken voordat ik werkloos ben. Je kunt tegenwoordig je inschrijven e.d. via internet. Superhandig! Maar nu moet ik dus 1 dagje wachten voordat ik die WW aanvraag kan doen (wat een pietje preziezen daar bij het CWI en UWV, grrrr). Maar Mad, heb je toevallig een vakantie achter je verlof geplakt? Want ik zou 10 oktober alweer moeten gaan werken en jij de 18e. Ik zit trouwens te wachten totdat Tijmen honger heeft; half elf voor het laatste en nu is het bijna 3 uur. Hij houdt het lang vol Hij drinkt nu 165 cc (150 cc water plus 5 schepjes). Hoeveel drinken jullie babietjes?
ja lise ik heb 3 weken vakantie erachter aan kunnen plakken, anders moet ik straks 5 weken meenemen naar volgend jaar Evi drinkt ook 150 + 5 schepjes. heb een tijdje geprobeerd 180 te geven want dat mag ze met haar gewicht maar dat drinkt ze niet. ik ga maar eens ff wat in huis doen zit de hele dag al naar t schermpje te staren! en dan komt hans thuis... wat heb je allemaal gedaan vandaag? uuuuh achter de pc .....
Goeieavond! De schone slaper was nog op tijd uit bed Maar we hadden de plannen wat gewijzigd. We zijn bij mijn ouders gaan eten, omdat zondag de ramadan begint en we dan een maand niet bij mijn ouders eten. Nu gaan we waarschijnlijk morgen even naar zijn tante. Iman drinkt ook 150 en 5 schepjes. Af en toe drinkt ze het helemaal leeg, af en toe niet. Ik heb ook 3 weken vakantie er achter aan geplakt en ik moet 10 november weer aan de slag gaan. Ik heb mijn contract verlaagd van 60% tot 50% en ik werk in een woonvoorziening voor mensen met een verstandelijke beperking en gedragsproblematiek (vooral jongeren). Het is echt heel verschillend, de jongste is net 18, de oudste is 72! Heel leuk! O ja pluk, Iman vindt cina baby ook heel lekker haha... Niet dat het iets helpt bij haar als ze krampjes heeft, maar 1 druppel in haar mond en ze smakt een half uur haha. Zo dalijk HNTM kijken! Xxx
hai.... he linda wat grappig dat we allebei met jongeren werken met gedragsproblemen maar hoe moet ik me dat voorstellen; wonen ze gemengd van 18 tot 72 bij elkaar?? ik werk echt op een internaat zeg maar en ik werk in een huis waar jongeren ongeveer 1 jaar wonen. wat is HNTM?? wij gaan zo EPR kijken (expeditie robinson) ha ha ha vanavond geklust in t huis van m vriendin die heeft de sleutel vrijdag gekregen. ik heb lekker geschilderd. christel hoe is het met je?? voel je je al anders of iets??
Nee weet je hoe het in elkaar zit? We hebben op onze locatie 7 huizen, 5 naast elkaar en 2 een straat verder op. Per huis wonen er 3 mensen. Ze wonen wel 'passend' bij elkaar. Het is hoog niveau en zeer zelfstandig. In die 2 huizen verderop wonen jongeren met gedragsproblemen. Hun komen meestal van een internaat in de buurt waar ze maar mogen blijven tot hun 18e! HNTM= Hollands Next TopModel hihi Cristel idd, hoe zit het ermee? Heb je al een test gedaan? Saraah waar ben je vandaag? xxx
haai iedereen... kwas vandaag ff naar mn moeder weer.. we gingen naar het CWI ff een uitkering regelen.. krijg geen studifinanciering zolang ik niet naar school ga dit jaar.. jzs he;.. van 13.00 tot 16.00 in dat kut gebouw geweest... ik werd helemaal ondervraagd alsof ik 1 of ander crimineel was... naja.. woensdag moet ik weer heen en 100 formulieren invullen... zucht. noa heeft ongeveer de hele dag geslapen... ik hoop dat ze vanacht ook wilt slapen.. ik ga dr nu wakker maken voor haar laatste flesje. en dan duik ik het bed in... remy is natuurlijk niet thuis... het gaat niet zo lekker tussen ons... hij schijnt niet te begrijpen dat ik zijn aanwezigheid nodig heb. en denk maar niet dat hij dan ff naar mijn kant van het verhaal wilt luisteren... ik moet alleen zijn situatie begrijpen... kan wel janken.. !!! met noa gaat alles gelukkig goed... ze is helemaal braaf en blij.. in de wakkere uurtjes heletijd aan het lachen en brabbelen... zo heerlijk.. lief kind hehehe !! nou tot morgen lady's....
heyhey... nee dames kan nog geen test doen moet min nog 1 week wachten.. maar ik ga er maar gewoon niet vanuit hoor... zoveel kans is er niet op... afgezien dat ik welles misselijk ben voel ik mevrij goed.. wel draaierig enzo maar ja.. kan ook komen omdat ik niet op gezette tijden kan eten met cailynn.. de ene dag is het om 16 uur de ander keer pas om 20 uur dus dat ligt eraan... ja ik ben laat vandaag ik ben even wezen winkelen met dr en heb 2 kei leuke pakjes gekocht... ofjs setjes... alleen toen ik bij de kassa kwam had ik dus weer niet goed de prijs berekent( ze waren 40% korting) maar ja ik heb ze toch maar gekocht.. cailynn heeft niet echt een huil uurtje dus zou niet weten wat ik dan doe.. als ze huilt dan pak ik dr op en is ze meteen stil.. en dan kan ik dr 5 min later weer in de swing, wipstoeltje of ergens neer leggen... ben ook het apartement hier aan het opruimen.. betje bij betjhe.. we hebben vel te veel spullen voor deze ruimte.. maarja.. we hebben het echt nodig. achja.... verder strax mn man van school halen.. want ik had de auto en dat is het wel... ik was vanmorgen al om 6 uur op en kon niet meer terug naar bed.. mevrouwtje was wakker tot dat ik met dr weg ging...
Goodmornin'... Iman had gister rond half 11 de laatste fles gehad, toen lekker naar bed. T lijkt wel alsof ze daar dan ook echt behoefte aan heeft, want in de woonkamer is ze dan nog heel onrustig en druk en als ik haar in bed heb gelegd is ze direct rustig. Ze brabbelt nog wat tegen haar bloem en valt dan in slaap. Volgens mij heeft ze dan echt behoefte aan rust. Vanmorgen om kwart voor 6 meldde ze zich en om kwart op 6 is ze weer onder de lakens gegaan. Saraah kheb je gesmst gister maar volgens mij staat je gsm uit... Laadt dat ding eens op Het is zo ongeloofelijk rot met dat van Remy MANNEN Cristel, ik begrijp echt niet dat je nog langer wacht met een test doen. Als ik in jou situatie zat zou ik volgens mij elke dag een test doen Zo daar kom ik weer eens met een dilemma... Wat vinden jullie ervan als je er achter zou komen dat je man seks-site's bezoekt op internet?? Het is namelijk zo... Toen we nog in het oude huis woonde, dus ik denk ongeveer in maart dit jaar, toen had ik dat ontdekt op de computer. Het is in principe niet zo dat ik er echt iets tegen heb, ik ben niet jaloers of zo, dat betekend voor mij verder eigenlijk niks. MAAR het zat mij toen erg dwars dat hij er bij mij altijd zo op hamert dat ik een goede moslima moet zijn enz en hij gaat naar de moskee enz, nou dat heb ik hem toen gezegd. Ik bedoel, een goede moslim bezoekt ook geen seks-site's... Toen was het dus uitgesproken, maar nu wilde ik vanmorgen de 'tijdelijke internet-files' wissen en jullie voelen m natuurlijk al aankomen.... Tsja en nu?... Maar weer ermee confronteren? ... Het is zo moeilijk, omdat het me eigenlijk niet boeit, maar ik vind wel dat als hij een goede moslim wil zijn dat dit dan niet kan, begrijpen jullie? :scratch: Zo... Dat is me weer van het hart Liefs
haaai, @ jeee Sarah rot zeg dat het zo gaat. Juist nu je elkaar zooo hard nodig hebt! zit je daarom zoveel ook bij je moeder? nou meid als je je hart wil luchten kun je t altijd hier doen he?..... @ Linda ik zou m er gewoon weer mee confronteren. daaag eerst zegt ie dat je gelijk hebt en vervolgens zit hij er weer op.... ik vind t zo ie zo onzin allemaal en weet dat Hans t vroeger ook deed tot ik t dus ontdete... ik werd ook boos en zei dus dat ik geen zin heb om hem te delen.... sinds dien doet hij t gelukkig niet meer. toennet werd evi heeel zielig wakker en moest heel hard huilen... aaaah. normaal brabbeld ze meestal als ze wakker wordt... ik ga maar ff met dr knuffelen! wat een rot weer he vandaag! morgen is t jaarmarkt bij ons... hoop dat t dan beter weer is. doeiiii
sweetangel..ik begrijp je heel goed.. Voornamelijk als hij hamert op het feit dat jij een goede moslim moet zijn..moet hij zich ook bewust zijn dat het bezoeken van seks sites een grote zonde is en dat hij in feite daar een soort 'zina' mee pleegt (overspel) Als ik jou was zou ik hem er mee confronteren..maar op een rustige manier.. Ondanks dat het super haram is en het niet goed te praten valt..is het misschien ook aan de situatie te koppelen..jij bent 9 maanden zwanger geweest..wellicht niet altijd sexueel contact kunnen/willen hebben..en nu heb je nog die 40 dagen na de geboorte..en wellicht dat je zelfs na die 40 dagen nog niet meteen de behoefte hebt.. Een man blijft een man..moslim of niet..en je moet echt een groot imaan hebben en sabr om je in te kunnen houden.. Hij kan dit ook doen..omdat hij anders weet dat hij buiten naar andere vrouwen zal kijken..en wellicht van hen opgewonden zal raken.. het beste advies wat je hem kunt geven als je hem nu momenteel zelf niet kunt geven waar hij behoefte aan heeft om te vasten..wellicht heeft hij nog dagen in te halen bijv.? Maar praat er zeker met hem over...want je voelt je hier niet goed bij..ik zou me er ook niet goed bij voelen..en maak hem duidelijk dat dit geen gedrag is van een moslim man..
hey ey.. pfff nou linda.. ik zou hem er dus echt wel mee confronteren. eerst schijnheiolig doen, door tegen jou te zeggen dat je een goede moslima moet zijn.. en dan zelf naar die sites toe gaan... en dat ook nog wel terwijl ramadan er aankomt... ookal boeit het je niet echt...het gaat gewoon om 't princiepe... en ik zou 't echt wel zeggen hoor... en sjurry mn telefoon is idd leeg... zal m gelijk ff op de lader zetten... met remy en mij is het nog steeds niet lekker heb 't met mn moeder besproken... die snapt mij heel goed.. maar ik moet van haar ook ebgrip voor hem hebben.. dat doe ik zeker al... tis alleen andersom dat dit neit gebeurt.. en ik ben niet een persoon die zo overzich heen laat lopen... maar goed.. na noa's laatste flesje heeft ze dooreslapen tot 6 uur... en daarna nog tot half 9... ik was eigenlijk nog kapot maja.. duty calls nu ligt ze klaarwakker in de box de brabbelen... khoop dat remy niet te laat thuis komt.. want er moeten ook nog boodschappen gedaan worden... ohja ik ga volgende week beginnen met lessen die week doe ik ook mijn theorie exame... heb nog niet echt geleerd... maja dat komt wel goed. de weegschaal is binnen... ik weet niet hoeveel ik de laatste 3 weken in mn zwangerschap ben aangekomen.. maar er moet dus nu nog 20 kilo af... ik schrok me echt wezenloos toen ik op dat ding stond... zoveel woog ik dus ook 3 weken voor ik was bevallen. ohjee... noa roept hehehe...
meiden even een vraagje bij jullie (de september mama's zijn sinds de geboortes niet echt aanwezig hihi) Ik gebruik vaseline voor mijn tepels omdat ze zo'n pijn doen..voordat ik de borst geef was ik ze..kan geen kwaad toch vaseline is toch gewoon natuurlijk spul..? Ik krijg binnenkort een echte zalf ervoor..maar mijn man moet dat een uur hiervandaan halen in hetdorp waar hij werkt..en hij is nu juist vrij omdat ik bevallen ben. Vandaar dus..