Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    zolang je het eraf wast is er niks aan de hand hoor..
    gewoon smeren... :D

hoe is t trouwens met jou en je kleine hummel?

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja prima elhamdullilah :)
    Het begint steeds meer te wennen..hihi
    En met jou en noa?

3. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Zou je mij ook kunnen vertellen wat dit betekend, heb het idee dat ik zo een stuk verhaal mis :-k :D

Vanmorgen met Kylian wezen koffiedrinken op het werk (werk in een bejaardenhuis). Op zich trok meneer zich niet zo heel veel aan van het gekakel van de dames maar het viel mij wel op dat hij constant oogcontact zocht met mij.
    Heb hem toen uit zijn maxi gehaald en lekker op schoot genomen, heb hem ook aan niemand gegeven want op 1 of andere manier had ik het idee dat hij zich niet helemaal veilig voelde, ondanks dat hij wel lachte.

De rest van de dag is hij (in verhouding met hiervoor) erg veel wakker, hij slaapt hooguit een uurtje na zijn fles en is dan weer wakker.
    Maar hij heeft ook last van krampjes en had net weer harde ontlasting, he en we waren net aan het proberen of we ook wat minder olie zouden kunnen geven, nou we hebben dus ons antwoord NIET DUS. :cry:

Ach ik ga zo maar weer eens een flesje maken :chef:

Groetjes Anita

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Linda als ik het dus goed begrijp zou jij zo'n sex-site niet mogen bezoeken (als je dit zou willen) omdat je dan geen goede moslima zou zijn, maar het feit dat hij zo'n site bezoekt daarvan vindt hij dus niet dat dit afbreuk doet aan zijn goede moslim zijn.

Volgens mij is dit echt een gevalletje van meten met twee maten!

Ik zou hem er zeker mee confronteren maar niet eerder dan dat je zelf rustig bent en je bezwaren goed kunt onderbouwen (je gedachten dus even goed op een rijtje zetten) zodat je het minste risico loopt dat het in een knallende ruzie uitloopt.
    Maar ik zou hem wel duidelijk proberen te maken hoe jij je hieronder voelt en hem aanbieden samen met hem te kijken zodat hij duidelijk kan maken wat hij er nu zo opwindend aan vindt.

Groetjes Anita

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Nou dames, t was me het dagje wel...

Ik heb hem ermee geconfronteerd toen ik zelf rustig was en we hebben er heel rustig over gepraat en er zelfs nog om moeten lachen dus dat was allemaal goed...

Nu de rest van de dag, hoop dat het verhaal dalijk een beetje duidelijk is...
    We gingen op bezoek bij zijn tante, zijn moeder was ook daar.
    Toen was ik me al n beetje aan het irriteren, want ze pakken Iman gewoon van mijn schoot af enz en van arm tot arm, en dan gaat Iman huilen omdat het haar te druk is en dan vragen ze aan mij voor de speen. Dan zeg ik dus dat 1) Iman de speen 9 van de 10 keer helemaal niet wil 2) Ik Iman de speen niet wil aanleren, want wat ze aanleert moet ze dalijk ook weer afleren... Nou dan hoor ik dus 100 x Iman Miskiena (zielig) en praten ze er samen over in het Marokkaans, en dan voelt het voor mij dus net alsof ze vinden dat ik het niet goed doe.
    Ook deed mijn schoonmoeder weer de hele tijd de haren van Iman naar voren strijken (gelukkig blijven ze zo niet liggen, omdat ik er lotion in doe). Toen zei ze weer: Linda asjeblieft, doe haren naar voren. Dus ik zei weer nee. Toen zei ze: jij wil jou kind blijft kaal voor op hoofd? Dus ik haar gezegd dat dit echt iets van vroeger is en dat de haren ook groeien als je ze naar achter doet enz. :rolleyes: :rolleyes:

Een andere tante van mijn man zou vandaag uit eindhoven naar mijn schoonmoeder komen met de 2 kleine kinderen en daar blijven slapen tot morgenmiddag. Ik had vlees uitgelegd dus ik zei tegen mijn schoonmoeder dat wij gewoon thuis gingen eten. (o nee, zo ging het niet, HIJ liet me het haar weer zeggen en deed net alsof hij niet hoorde wat zijn moeder aan mij vroeg :( ). Toen zei zij dat ze dan vanavond met die vrouw en haar kinderen naar bij mij thuis komt om naar Iman te kijken. Mijn man moet eigenlijk werken om 18 uur. Dus ik vroeg aan mijn man of hij dan thuis wil blijven totdat hun weer weg zijn. Mijn man was op dat moment aan de telefoon, maar hij zei JA tegen mij. Dus ik zei tegen mijn schoonmoeder dat het goed was. Ja heb geen zin om de hele avond alleen met hun te zitten, terwijl Iman miskiena :rolleyes: haar huiluurtje heeft, ik hun drinken moet geven, en Iman van arm tot arm gaat...

Dus in de auto onderweg naar huis zei ik tegen hem dat hij dan maar thuis moest blijven, zei hij dat hij toch niet niet kon gaan werken enz enz... Dus ik zeg tegen hem: je bent een mooie, ik VRAAG het je nog extra voordat ik je ma antwoord geef en nu zeg je weer van niet.
    Zei hij: genoeg, ik bel mijn moeder wel op en zeg dat je geen zin hebt.
    Dus ik zeg ja waar slaat dat nu op, enz enz.
    Dus wij natuurlijk weer boos op elkaar.

Thuis had ik er nog even over nagedacht.
    Dus ik stel hem voor dat hij zijn ma belt en vraagt of ze niet voor 18 uur kunnen langs komen (die vrouw zou er om half 4 zijn).
    Zegt hij: ja dat kan niet want dan gaan ze eerst eten.
    Ja toen werd ik een beetje boos, dus ik zei tegen hem dat HUN graag willen langskomen om Iman te zien, dat HUN zich dan ook een beetje kunnen aanpassen. Toen was hij natuurlijk nog bozer en begon tegen me te schreeuwen dat ik uit de kamer moest gaan en mijn mond moest houden enz. Dus ik zei tegen hem: Oh begin je weer te schreeuwen. Gaan we weer beginnen?
    Ondertussen belde hij zijn moeder om te vragen of ze nu konden komen.
    Dus hij was klaar met bellen, vraag ik en wanneer komt ze?
    Hij negeerde me eerst en toen ik nog eens vroeg zei hij ze komt niet, ga jij daar morgenvroeg maar even langs.
    Dus ik zeg tegen hem je weet dat ik dat nooit haal, Iman slaapt tot 9 uur en om 10 uur heb ik afgesproken bij mijn moeder, dus ik haal dat maar net om daar op tijd te zijn.
    Zegt hij: dan ga je maar een half uur :( :(
    Dus ik zeg (roep) weer: dat haal ik niet!! Iman wordt om 9 uur wakker, dan moet ik haar nog wassen, aankleden, flesje en dan moet ik op het laatst om 20 voor 10 weg.
    Ik liep ondertussen terug naar de woonkamer en hij was op de slaapkamer. Hoorde ik hem nog wat in zichzelf zeggen, dus ik ging terug en zei: WAT zei jij? ... Toen zei hij niks. Dus ik vroeg het weer.
    Toen begon hij helemaal te flippen dat ik mijn grote mond eens moest houden enz. Toen schreeuwde ik ondertussen naar hem dat als hij op mij mag schreeuwen dat ik dan ook zo tegen hem mag doen. enz...
    Op een gegeven moment zeg ik: of ben je soms wat meer dan mij???
    Toen zei hij: Ja ik ben meer dan jou...
    :evil: Toen sloegen bij mij natuurlijk alle stoppen door...
    Dus ik scheld tegen hem: WAT??? Voel jij je wat meer dan mij? Ben je nog normaal?
    Toen schreeuwde hij: bekijk het je maar en ging hij weg...

Nou ik heb wel even gejankt net, niet omdat ik zo verdrietig ben, maar van boosheid omdat hij zei dat hij zich meer voelt dan mij...
    Ik weet ook wel dat hij dat weer in een opwelling van boosheid gezegd heeft, maar toch...; hij heeft het wel gezegd...

Ik stuurde hem net een sms: Dat ik een gelijkwaardige relatie wil en dat als hij denkt dat ik alles van hem pik hij dan de verkeerde getrouwd is.
    Ik kreeg geen afleverrapport, dus heeft hij zijn GSM uitgezet WEER EENS...

Het ging echt zo supergoed na die laatste ruzie... Echt superleuk was het tussen ons... We hielden goed rekening met elkaar en alles... En we konden ook praten zonder ruzie te maken (zoals over die site's...) En nu dit weer... Wedden dat dit weer heel lang doorspeelt?

Ik ben toch niet zo heel kortzichtig?
    Als mensen op bezoek willen komen kunnen hun zich toch ook aanpassen?
    Ik begrijp gewoon niet waarom dit nu weer tussen ons in moet komen te staan...

Maar ja... Hij heeft de taxi-telefoon mee, dus hij komt niet meer naar huis voordat hij gaat werken... Ik heb ook de luxaflex dicht gedaan in de keuken (kijkt uit op de gallerij waar je langs naar de voordeur komt) en de sleutel aan de binnenkant in het slot, zodat hij niet zomaar binnen kan komen... Ik zie hem pas weer donderdagmiddag.
    Want vannacht als hij thuis komt (als hij al thuis komt) dan slaap ik al, morgen ga ik heel vroeg weg en als ik terug kom is hij weer werken.

Wat me trouwens ook irriteerd is alsof het voor zijn familie lijkt alsof ik altijd de boeman ben... Zijn moeder vraagt of we blijven eten, hij doet net alsof hij het niet hoort, dus ze vraagt t nog eens aan mij en dan moet ik weer NEE zeggen... Net als nu; ik weet niet of hij het echt gezegd heeft, maar hij wilde gaan zeggen dat IK geen zin heb en waarschijnlijk heeft hij ZONDER met mij te overleggen gezegd dat ik morgen dan even langs kom, dat gaat dus niet, dus ben ik WEER de boeman.... *zucht*

Nou sorry voor het lange verhaal, maar THANKS dat ik dit bij jullie kwijt kan... Thanks voor het lezen lieve meiden!!
    Sorry voor mijn geklaag...

Kus voor jullie allemaal!!

6. sweetangel100

Mad, troubles in paradise?? :(
    Om je gedichtje op Hyves...
    Xxx

Edit: of is het een songtekst? hihi *blond*

7. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    hey lieve linda,....

wat verschrikkelijk allemaal dit...
    jij bent echt niet onredelijk en ik snap heel goed dat jij neit alleen met hun wilt zijn...

je kan dan ook niet zeggen en doen wat jij wilt, want anders ben jij weer de boeman..
    ik kan me zooooo identificeren met jouw situatie...
    ik vind het echt klote voor je..
    maar misschien wel ff goed dat je elkaar een paar dagen niet ziet...

je weet nu natuurlijk ook niet wat je meot doen...
    ik voel me nu ook zo raar.. als ik noa niet had.. was ik allang weg... dit zou ik( en jij zeker weten ook) normaal niet pikken....

maar het feit dat hij zegt dat hij beter is... nou...:evil:

je weet in ieder geval dat je altijd bij me terecht kunt... xxxx

8. sweetangel100

Dank je wel lieverd...
    Je weet wat dat allemaal voor me betekend en je weet dat voor jou hetzelfde geldt!
    xxx

9. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Linda; wat rottig allemaal zeg! Dit heb je niet verdiend meid! Ik hoop dat het goed komt, het zal tijd nodig hebben. Maar ik vind dat jij helemaal in je recht staat hoor! En voor jullie meisje is zo'n situatie ook niet fijn! Heel veel sterkte!

Wij hadden hier net ook een discussie; mijn vriend heeft onze vrienden uitgenodigd voor de koffie, en dat meldt ie een uurtje van te voren. Daar kan ik niet tegen! Had nog van alles in de planning. In ieder geval hebben we Tijmen nog in bad kunnen doen, want ik zag de bui al hangen dat we daar geen tijd meer voor hadden. Tijmen gaat dan echt voor, dan moeten ze maar even wachten...!
    Dus zometeen komen ze, op zich wel gezellig, maar ik heb nu ook nog buikpijn en rugpijn, dus das minder. Dan zit ik liever op de bank, naar leuke dingen op tv aan het kijken, zucht.
    Nou ja, morgen hopelijk maar!

Kus,
    Lise

10. sweetangel100

Dank je Lise :)

Ik kan er ook niet tegen als me dat zo vlak van te voren gemeld wordt... PFff vermoeiend die mannen!!

De sleutel aan de binnenkant van de voordeur helpt ook niet blijkbaar, hij kwam net gewoon binnen :)

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heyhey

ben ik ook weer...jeetje linda wat vervelend.. nou ten eerste die sex sites vind ik echt vreemd.. idd als hij een goede moslim is bezoekt hij die niet... mijn man is er gelukkig optegen.. zelfs zijn broer krijgt iedere keer een preek.. hij moet er echt niks van hebben... maar dat is bij jou gelukkig al weer goed :)

en dat ie zo doet is echt k*t... i voel soms ook dat ik altijd de boeman moet zijn bij zn familie en ze schijnen dat maar niet te snappen... ik heb met mijn man gepraat en hij is bang dat ze vanalles over hem gaan zeggen en wat ze dan wel niet denken van hem... ik heb hem toen gezegd dat het zijn leven is.... en gevraagd of hij het dan niet erg vind wat ze denken van mij... toen heeft hij er over na gedacht en nu is het min of meer verandert...
    lind echt niet over je heen laten lopen hoor.. je hebt grot gelijk.. hopelijk komthet snel goed:)

hier niet echt trouble in paradise maar ik voel me soms net een single mam.... ik ben altijd alleen met dr... ik doe alles hier.. hij is vrijwel nooit thuis en als ie thuis is slaapt meneer of kijkt tv en komt er geen zinnig woord uit... voel me soms net een dienstmeid.. en jullie denken nu ik zou met hem gaan praten.. ja heb ik dus gedaan en hij zou het veranderen.. maar ik zie nog geen vorderingen... ik heb zondag met hem gepraat... we zijn toen heel even met zn 3en weggeweest en dat was alles.. lijkt wel of het het ene oor in gaat en het andere uit.... en jullie hebben daar nog je ouders enzo.. ik heb hier dus niemand.. in de buurt.. iedereen woont verder weg die ik ken.. dara kan ik niet zomaar effe heen.. dus ben meestal alleen ik ben blij dat ik cailynn heb... nu wilde ik dus met zn 3en een weekend weg.. ja dat wilde hij ook wel.. maar we hebben daar geen geld voor.. maar als hij werkt gaat ie wel iedere keer eten halen..(5 dagen per week) dat kan dan wel... ik moet er gewoon uit hoor ik wordt nog depresief... en dan ligt mn vader(in nederland) ook nog een sin het ziekenhuis.. nu dus dat schiet weer lekker op...
    ik heb gewoon het gevoel dat ik mn man niet meer ken het is anders nu.. en omdat hij er bijna nooit is en als ik tegen hem praat en er is iets op de tv dat hij leuk vind(en ik dus mn mond moet houden of geen antwoord krijg) wordt ik dus kei chaggie...
    iemand tips... ik weet het gewoon niet meer...

nou verder is alles wel goed hoor.. met cailynn en mij... wij gaan gewoon door...
    ooh en linda over die test ik sta er helemaal niet ij still.. omdat ik nog steeds gewent ben om mn ongi niet te krijgen... ik doe m volgende week wel

12. sweetangel100

Goeiemorgen ladys... Even n kort berichtje van mij...
    Iman lag om 19 uur al in bed, toen om half 11 nog een flesje en toen.... had madam zich vergist en kwam ze om 2 uur voor n flesje :confused: Ze was denk ik even vergeten dat we dat niet meer doen, dat we 'snachts lekker doorslapen :)
    Vermoeiend is dat hoor, als je t niet meer gewend bent pfff. Toen kwam ze weer om half 6.
    Ben nu aardig kapot, maar om 8 uur komen ze het groot onderhoud aan de ketel doen dus ik ga niet meer naar bed.

Verder was mijn man gisteravond 5 minuten thuis geweest en ging hij weer weg zonder iets te zeggen :(
    Ik heb hem toen nog gesmst toen ik ging slapen, maar kreeg uiteraard niets terug. Nu ligt hij in bed... Als die monteurs zijn geweest ga ik naar mijn moeder met Iman, dus denk ook niet (HOOP) dat ik hem nog zie... gelukkig haha..

Zo ik kom vanmiddag bij mijn ouders nog even langs hier, doei xxxx

13. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    Hoi allemaal,

Jeetje wat een toestanden he meiden!
    Het lijkt wel af en toe of die mannen gewoon hun oude leventje weer willen oppakken en wij moeten maar veranderen :( Ik denk ook echt dat wij vrouwen zo kort na de bevalling nog bomvol zitten met hormonen! wij willen onze beebs met man en macht beschermen tegen wat dan ook en offeren ons overal voor op. en ja we moeten ook toegeven dat er soms echt wel een mouw aan is te passen maar het is nog heeeel moeilijk om te doen en zeker als je t gevoel krijgt dat er geen rekening wordt gehouden met ons moedergevoel.... klink ik nu heel wazig :( ' normaal' hadden we ook ons eigen leven naast een gezins leven en nu is die wereld veel kleiner geworden waardoor je het nog meer probeerd te beschermen.
    Linda je hebt helemaal gelijk hoor met je man ik zou ook heel boos zijn en hopelijk valt t uit te praten als de situatie rustiger is. maar; niet dat ik het voor je man opneem hoor helemaal niet.... maar nu heeft hij alles bij jou neergelegd zo van regel t allemaal maar met eten en met de vistite etc en ziet hij gewoon niet dat t niet gaat. misschien moet je dan juist heel rustig blijven en zeggen van nou oke regel t maar en ik zie wel hoe t gaat maar waarschijnlijk zat hij ook met zn handen in zn haar en wil zn moeder niet tekort doen jou niet en de visite niet en raakt dan een soort in paniek dat t allemaal niet meer gaat!
    maar dat jij minder bent is natuurlijk vette onzin! jammer genoeg zeggen mensen vaak dingen die ze niet menen in hun kwaadheid.... waarschijnlijk heeft hij wel spijt maar komt er gewoon moeilijk nog voor uit.

en tja wat betreft oma..... gewoon geen speen meer meenemen zodat ze m er niet meer in kunnen duwen en tja die haartjes.... ik zou lachen en denken ach ja over een uurtje ben ik weer weg :) het zijn en blijven oma`s die graag een GROTE vinger in de pap willen hebben. heeft Hans zn ma ook heeeel erg en bemoeid zicht overal mee, maar in m hart weet ik dat ze t goed bedoeld en dat zal vast ook wel met Iman `s oma zijn alleen komt het soms wat anders over omdat wij ons grote beschermingsgevoel van hier tot Tokio hebben! en bij hans zn ouders wordt Evi ook altijd weggekaapt en gaat ze huilen. ik sta op ga naast ze zitten en pak dr over en zeg aaah kom maar bij mama hoor! tja t is ons kind en als wij ze willen troosten gebeurd dat ja toch?!

mmmm Christel 5 dagen afhaal maaltijden zijn inderdaad duur! kan je niet samen met hem eten maken en invriezen :) kost veel minder en heeft ie toch eten! balen joh dat je dan niet op vak. kan he! misschien een kleine opsteker voor je; je woont lekker dicht bij het strand en toen je nog in NL woonde was dat waarschijnlijk een droom! ga lekker wandelen dan ontmoet je misschien ook andere mammies met kleine babies!

Nou meides ik ga ff met Evi badderen! ze zit te piepen in dr wipstoeltje....

een dikke knuffel voor jullie allemaal die er 1 nodig hebben!
    x

14. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemorgen...!
    Nou, niet echt eigenlijk, want wij hebben een behoorlijk K**nacht achter de rug. Tijmen had gisteravond om half zeven gedronken en sliep rond 9 uur. Dus na de visite gingen wij tegen twaalf uur op bed, hopende dat we niet direct moesten gaan voeden. Wel dus. Tijmen werd wakker om half 1, om half 2 lagen we er weer in en om 6 uur wilde ie weer eten. Ok, qua uren tussen de voedingen klopt het wel, maar hij heeft zijn lange slaap dus nog tussen 9 en 2 uur 's nachts en afgelopen nacht was dat dus weer wat in de war. Dus mijn vriend en ik hebben welgeteld 4 uurtjes slaap gehad vannacht...:( Komt nog bij dat ze vandaag van 8 tot 14 uur met de waterleidingen in onze straat bezig zijn en ik dus geen water heb...ik had wel een emmertje gevuld gisteravond, maar toch...grrrr.
    Nu ligt het heertje in de box te hikken en gaan we zometeen maar even de stad in. Misschien kom ik wat bij van een wandelingetje. Vanavond maar vroeger naar bed (wij gaan eigenlijk 's avonds veel te laat naar bed, dus dat moeten we veranderen!).
    Het is wat ;) Hopelijk gaat het vandaag en vannacht beter...!

Kus!

15. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    o balen Lise!
    wij gingen voordat we Evi hadden ook altijd laat naar bed, maar nu is het nooit later dan een uur of 10 s`avonds ;) anders krijg ik ook niet genoeg uurtjes slaap! misschien als je zelf inderdaad ietsjes eerder gaat dat het scheelt voor jullie nachtrust!
    nou suc6 in elk geval zonder water! wat een gedoe he.

ik ga zo op nacontrole bij de VK! beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;) ik neem evi mee. misschien denken ze daar in die wachtkamer wel dat ik weer zwanger ben hi hi!

doeiiii

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Elhamdullilah betekent zoies als: God zij dank..

Jeetje wat een ellende met jullie mannetjes zeg..is ook niet leuk..

Met mij en mijn mannetje gaat het Elhamdullilah goed..ik geef natuurlijk de borst..dus hij kan weinig doen..ik ben degene die snachts met haar bezig is..en soms irriteer ik me er wel aan dat hij lekker ligt te snurken maar wat kan hij dan..Straks moet hij ook weer werken..dus dan kan hij zeke rniet helpen..en hij kan sowiezo niets doen..
    Maar hij is hardstikke gek met haar..dus hier verder nog geen problemen..

Ik hoor eigenlijk niet bij de juli mama's..maar het is zo stil bij de september mama's dat ik hier soms een beetje inbreek..hoop niet dat jullie dat erg vinden..

Zijn jullie al weer terug op oude gewicht?
    Ik was de dag dat ik beviel 80 (!!!!) kilo (veel vocht) en ben nu 71..
    Ik wil op zijn minst tot de 60 en vanaf de 60 naar de 57/58 ongeveer..insallah..

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hey Gulay; ben je mal, je bent van harte welkom hier bij de juli mama's. Ik heb altijd bij de juli mama's gezeten (was 18 juli uitgerekend), maar ben op 1 augustus bevallen, dus eigenlijk moet ik babbelen bij de augustus mama's. Maar ach, zo precies komt dat toch niet? Plus dat ik iedereen hier ken :)
    Vandaag was goede dag (wel lekker na zo'n ellendige nacht); we zijn de stad weer in geweest. Nu ligt Tijmen te slapen, af en toe 'gilt' ie wat in zijn slaap, haha, want dan droomt hij. Ben benieuwd waarover!
    Oh ja, wat betreft het gewicht; ik woog altijd 59 kilo. Toen ik zwanger was, zat ik op 70 kilo. En eigenlijk na 2 weekjes zat ik alweer op 60 kilo. Wil er eigenlijk nog 1 kilo af, maar ach, ik mag echt niet mopperen.
    Trouwens, ben gisteren voor de nacontrole bij de VK geweest. Heel gezellig. Ze drukte me nog op het hart dat mochten wij een tweede kindje ooit willen, ik echt snel moet bellen als ik weeën heb. Want toen ze tegen me zeiden dat ik mocht gaan persen, tot het moment van geboorte zaten maar 4 minuten! Als ik dus volgende keer te laat bel, kan het zo maar zijn dat ik het kindje zelf moet 'opvangen' zei ze. Maf he! Voor een eerste kindje heb ik een erg snelle bevalling gehad, met slechts 1 klein scheurtje. Ben stiekem best nog wel trots op mezelf...;)
    Nou, ik ga even relaxen, nog niet echt gedaan vandaag (echt zitten zeg maar).

Kus!

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Bedankt voor je antwoord Gulay, ik heb helaas geen talenknobbel, engels en duits gaat nog wel, bij Frans stagneert hier al de hele boel :)

Gelukkig gaat het hier goed tussen ons al moet ik wel toegeven dat mijn man nu wat minder doet nu hij weer aan het werk is,
    Aan de ene kant wel begrijpelijk, zoals deze week heeft hij late dienst dan is hij tegen 23 uur thuis, ligt dan tegen 24 uur in bed en ja als zoonlief dan om 4 uur alweer wakker is dan doet moeders het dus wel alleen.

Maar zoals vanmorgen (Kylian lag tegen 22 uur in bed) toen Kylian om 5,30 uur wakker werd, kwam ik boven met de fles en stond vaders al zoonlief te verschonen.

Het valt wel op dat papa liever de fles niet geeft, hij raakt namelijk geheel gefrustreerd als na de voeding Kylian weer een zooi terug geeft, hij betrekt dat meteen op zichzelf en denkt dan dat hij wat fout heeft gedaan.
    Kan hem nog niet echt aan het verstand peuteren dat dit nu eenmaal wel eens gebeurt bij baby's.

Maar ja als hij dan gaat werken zoals vandaag en dan eerst mij een kus geeft en dan boven de box gaat hangen om zijn zoon nog even te laten lachen en ook dag te kussen smelt mijn hartje toch wel hoor.

Groetjes Anita.

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    wow lise..jij was maar 10 kilo aangekomen..als ik maar 10 was aangekomen dan zou ik het ook al kwijt zijn :)
    Maar hopelijk ben ik het dus ook over een paar weken kwijt allemaal..
    Ik ben iniedergeval aan de water en geen snoep hihi..

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai hai,

Tuurlijk ben je hier welkom Gulay! en Pluk zo leren we nog eens een aardig woordje Turks hi hi ;)
    fijn dat alles zo goed bij je gaat! ikwas 25 kilo aangekomen en er moeten er nog 10 af! iedereen zegt dat t me niet echt is aan te zien maar ik pas nog geen enkele broek :rolleyes:

Lise ook fijn dat t vandaag weer beter gaat met Tijmen! lekker wandelen buiten doet ook wonderen he? ;) en dan moet je voor een 2e baby meteen bij de eerste wee al bellen zeker! zou wel lekker zijn als t weer zo snel gaat! ik teken ervoor! hi hi maar mag zelf ook niet klagen met 8 uurtjes...

ik ben vandaag op nacontrole geweest bij de VK. zat met tranen in m ogen daar en heb ff m hart kunnen luchten.... omdat Evi natuurlijk meteen zooo huilde en bleef huilen na de geboorte en ik snel van m roze wolk ben gevallen heb ik t idee dat ik echt veel gemist heb... :cry: het knuffelen en lekker kroelen zat er niet in... het was altijd troosten omdat ze buikpijn had etc. ze begreep me heel goed en begreep ook waarom ik nu vaak zeg dat ik het met een 2e baby zooo anders allemaal zou doen! ik ben wel blij dat het nu veeel beter gaat maar ja nu is ze alweer 9 weken! en ga ik alweer bijna aant werk!
    nou meiden sorry dat ik er zo`n verhaal van maak maar t voelt wel lekker om t ff van me af te schrijven! :rolleyes:

Linda hoe is het met je??? en Sarah?? hebben jullie een beetje kunnen genieten vandaag in t zonnetje??

Deel Deze Pagina