Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    morning...

    thanx Lin! t zou leuk zijn want ik dacht al... o nee dan ben ik verslaafd na 30 dagen en moet ik zo veel geld betalen.! hi hi
    oooh balen zeg voor je van de Ramadan! hopelijk mag je snel weer meedoen.

    ik ben ziek aan t worden! bleeee werd vanmorgen wakker met een dikke keel en had t warm en voelde me echt belabberd! ben ook al een week ongi en t wordt alleen maar erger en erger! eerst allemaal oud bloed maar t wordt steeds roder en hevtiger! slik nu maar ff een daagje inbroprufen misschien dat ik me dan wat beter ga voelen!

    gelukkig was hans zo lief om evi vanmorgen te verzorgen (ging niet van harte want tja t is zaterdag en kan ie uitslapen maar hij heeft t toch gedaan)

    ook heeft ie al boodschapjes gedaan en hoef ik dat gelukkig ook niet te doen!

    wat een rot weer! dacht dat we mooi weer zouden krijgen.... wij hebben vanavond een BBQ bij vrienden ......

    ik ga nu aan de slag met psp!
    x
     
  2. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    Het is inderdaad sprekend zijn vader :)

    Nu ligt meneer weer onder zijn gym tegen dingen aan te meppen, wel leuk om te zien dat de bewegingen steeds gerichter worden alleen heeft hij nog niet in de gaten dat als hij zijn benen in de lucht gooit hij dus zelf sommige dingen raakt, dan is hij helemaal verbaast als er iets begint te bewegen.

    Straks gaan we nog even met zijn drieën de stad in, ik wil graag een spijkerbroekje voor Kylian hebben.

    Vanmorgen lekker naar de kapper geweest en mijn lange haar is echt gekortwiekt, ik heb een lekker kort koppie nu :sunny:
    Zal deze week proberen een foto van mijzelf te maken kunnen jullie het zien.

    Had vorige week luiers gehaald bij de Schlecker, waren niet duur en er zaten er meer in een pak. Nou wat een flut dingen zeg, als Kylian plast (en dat doet hij veel) dan loopt de hele luier vol, is het ding van voor tot achter kledder nat.
    Bij de andere luiers (van de plus en c1000) bleef de urine wel gewoon voorin opgeslagen (om het zo maar eens uit te drukken) en zoog de luier zich daar vol. Nou ik heb het idee dat deze luier geen zuigkracht heeft.

    Trouwens als je de ramadan later moet inhalen dan heb je toch ook wel iets voordeel, want het wordt nu toch steeds eerder donker en is het steeds iets korter licht.
    Ik bedoel per dag zul je het haast niet merken maar als je eerst je 40 dagen vol moet maken en je bent er net 7 onderweg, dan kun je het verschil toch wel merken.

    Mijn man verheugd zich trouwens nu al op het eind van de ramadan want zijn collega neemt dan allemaal lekkernijen mee naar het werk en dan kunnen ze proeven.
    Vorige jaar had hij zulke lekkere baklava gehad.

    Oja de auto is ook weer opgehaald, zonder zoon want hij heeft gewacht tot ik thuis was :rolleyes: Maar goed de klachten die we hadden zijn opgelost en we hoefden ook lekker niets te betalen omdat het in de bovaggarantie viel.

    Groetjes Anita
     
  3. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Goedemiddag!

    Hey Mad, het is hier juist droog weer, zo'n 22 graden en een waterig zonnetje. Eindelijk heb ik eens niet te klagen in het hoge Noorden ;)
    Vandaag gaan wij op verjaardagsvisite bij mijn neefjes; ze zijn 2 jaar geworden, dus heb ik maar Duplo gekocht, leuk voor die peutertjes.
    Tijmen zit al een tijdje te brabbelen en te kreunen in de box. Wat een pratertje!
    Verder alles goed hier, Tijmen drinkt zijn flesjes goed leeg, ben daar heel blij om!

    Oh en Pluk, foto, foto!!

    Kus!
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Hello hello,

    Zo heb ik het nog nooit bekeken Pluk, maar dat klopt inderdaad! Maar het is veel moeilijker als je alleen moet vasten dan dat je hele familie mee doet, dan voel je je toch sterker!

    Mad, lukt het PSP'en een beetje?? Ik denk haar eerste creatie zal nu wel klaar zijn, maar nee :)

    Ik heb vandaag toch gevast. Ja het telt dan niet, maar ik ga ook niet alleen zitten eten.
    Ik ga me eens aankleden, zit nog in de pyama haha

    Doei xxx
     
  5. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    haaai!

    nou m eerste creatie is af en staat op t forum van psp maar ik wordt lichtelijk gestoord van die winnie de pooh grrrrrr ik krijg die kleine winnie er niet achter of hij verdwijnt... grrr zo frustrerend! bah! dit is echt verslavend trouwens! zo erg dat linda nu nog in dr pyjama rond loopt ha ha ha
    en het erge is nog.... IK OOK! :) :) :)
    dus dames als jullie nog een huishouden willen runnen begin dan niet aan psp!
    nee hoor zo erg is t niet! ik voel me nog niet fit dus hang lekker wat rond in huis!

    ik ga kappen nu achter de pc want ik krijg vierkante ogen :confused:
    o omdat ik trots ben op m eerste creatie waar ik uren mee bezig was doe ik m er ff bij! hi hi
    http://i9.tinypic.com/43netn9.jpg

    fijne avond!
    x
     
  6. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk

Deel Deze Pagina