Hoi! Bedankt voor jullie reacties! En vandaag was het zover, we hebben een nieuwe kater, van ongeveer 2 jaar opgehaald uit het asiel. Een echte schat; heel nieuwsgierig en kopjes geven dat ie doet! De eerste 23 weken moet hij binnen wennen en dan ga ik proberen hem naar buiten te doen. Ach, ik heb nu alle tijd ivm mijn verlof Verder alles goed met ukkie. Beweegt goed! En soms voel ik een ruggetje of voetje, heel apart! Dit Pinksterweekend doen wij het rustig aan, wij gaan ook wat aanmodderen en hopelijk pakken we nog wat zonnestralen mee! Jullie ook een fijn lang weekend gewenst! Liefs, Lise
Nou die kleine van ons is vandaag gewoon vervelend, ja sorry hoor maar meneertje gaat steeds zo liggen dat moeders krom loopt van de pijn (hij klemt dan een band af en dat doet me daar gemeen zeer zeg). Mijn man kan er wel om lachen (misschien moet ik hem de volgende keer gewoon een trap verkopen :x ) en zegt dat hoe "vervelender" de kleine in mijn buik is zo rustig hij straks zal zijn (jaja ) Harde buiken heb ik nog niet vernomen en vriendinnen zeggen dat je dat dan echt wel merkt als je er 1 hebt, dus ik neem dan ook maar aan dat ik ze dan ook nog niet gehad heb (of zal ik ze niet voelen?). Vanaf het begin heb ik al gezegd dat het wel augustus wordt voordat de kleine er is, waarom weet ik niet maar vanaf het begin zeg ik al dat het wel 4 augustus wordt. Vandaag naar de prenatal geweest om een dekentje aan te schaffen (ze hadden tot 10.00 uur 20% korting) nou het was er zo enorm druk dat ze bijna buiten stonden. Wij zijn zo weer omgedraaid (dan maar geen korting maar daar begin ik niet aan). Wel hebben we eindelijk gordijnen voor de kamer die ons alletwee aanstonden. Het zijn kant en klare gordijnen geworden wit met lime groene sterren erop, lussen aan de bovenkant en je hoeft ze alleen maar op de juiste lengte te strijken (gaat schoonmoeder doen). Aangezien we rolluiken aan de buitenkant krijgen hoeven de gordijnen niet te voldoen aan een bepaalde dikte en dat geeft toch wat meer keuze. Groetjes
Vandaag weer naar de VK geweest en alles nog steeds goed met me kleintje...! Hij is zelfs al een stukkie ingedaald, vandaar dat ik me zo raar voelde van de week. En vanaf nu mag ik ieder 2 weken naar de VK! xxx Marijke
he fijn had ik ook... was helemaal gelukkig...hihih maar ik heb het gevoel dat die kleine er is omgedraaid.. kan dat als ze een stukje is ingedaald? ik vind eht zo raar.. dat ik al sinds 25 weken om de 2 weken naar de vk mag...dat vond mn cursiste ook raar... misschien is er wel iets.. maar willen ze me neit onnodig ongerust maken... of hebben ze gewoon een fout gemaakt? want ander die ik ken die daar hebben gelopen die gingen NIET met 25 weken al om de 2 weken..( voor mij natuurlijk alleen maar beter) maja.. toch vreemd. maja voor de rest gaat het goed hier denk ik... vandaag de rest van de uitzet ophalen bij de Hema en dan helemaal klaar... badkamer is af... alleen nog wachten op de kinderwagen en de box .... ik ben er klaar voor hehehe
Ik mag morgen weer naar de verloskundige, ben wel heel benieuwd hoe het deze keer gaat. Zal ik zwangerschapssuiker hebben of niet? Zullen ze deze keer de kleine wel kunnen voelen? Gisteren weer bij een prenatal geweest en een stoffen groeimeter (met vakjes voor een klein fototje), kledinghangertjes en twee flesjes (zaten in een doosje 2 voor 2,-) op de kop getikt. En weer bij de dekentjes gekeken. Gekeken ja want elke keer als ik een beetje zeker van mijn zaak ben begint manlief te twijfelen. En als je mijn man goed kent is dit een vreemde gewaarwording, zo onzeker heb ik hem nog niet meegemaakt. Maar goed met hem afgesproken dat dit de laatste keer is dat we met niets naar huis gaan, hij wil nog in het dorp kijken en informeren bij de babyzaak (die dure ja) en dan moet er toch een beslissing komen. Vreemd toch dat de keuze van een dekentje of een dekbed zo lang moet duren, meestal zijn we het redelijk snel met elkaar eens maar nu niet Als het goed is kunnen we aan het einde van de week de kinderwagen ophalen, moet alleen even kijken waar we het tijdelijk parkeren (zal wel in de gang worden bij de jassen) Groetjes
hallo! ben net terug van de VK! alles ging oke. ik had het idee dat de baby al weken op dezelfde plek ligt met de rug rechts maaaaar vandaag lag het ruggetje links! was helemaal verbaasd! maar het klonk allemaal goed. zo`n grote buik heb ik helemaal niet, iedereen is verbaasd als ik zeg dat ik nog maar 5 weken te gaan heb maar de VK zei dat we toch op een 7 ponder moeten rekenen gezond vet noem ik het nu maar. overal waar ze voelt op m buik voelt ze baby! kan me echt niet voorstellen dat er een 7 ponder in zit maar het zal wel! Lise hoe heet je nieuwe kater? en Marijke mag je alweer voor herkansings voor je rijbewijs>>?? volgens mij meiden als het is ingedaald kan het alleen nog maar met de rug van links naar rechts maar het hoofdje kan niet meer uit t bekken. Saray enjoy Paris! have fun en geniet van de laatste keer samen weg! straks ben je gewoon met een gezin als je op stap gaat doei doei
Ik mag vrijdag weer om 10 voor 4 voor me rijbewijs! Zou eigenlijk volgende week vrijdag pas zijn maar kon een weekje eerder dus heb ik dat maar gedaan!Ik ga het deze keer GEWOON halen
zo dames nog ff en dan mogen jullie ook. Hopelijk wordt de zomer niet te warm voor jullie. Want anders is het niet meer om uit te houden. Ik zal jullie blijven volgen.
zo daar was ik weer, terug van de vk. Het goede nieuws is dat ik GEEN suiker heb, ons kind groeit dus van zichzelf hard! Het voelen ging ook niet zo heel super maar deze vk (5 in 1 praktijk) was er veel rustiger onder, maak je maar niet druk de kleine doet het goed en wat kan het ons nu schelen dat er wat meer isolatie op zit. Dus eerst de leerling (ik voelde niet eens dat ze drukte maar ze kon het einde van de baarmoeder wel voelen) en ze zij dat ze het kopje wel kon voelen bij mijn schaambeen. Toen de vk zelf, die vond het moeilijk te voelen, pakte het echo apparaat erbij en voordat ik het wist lag ik alweer naar mijn kind te kijken. Netjes zijn kopje naar beneden, ruggetje naar mijn rechterkant en zijn voetjes aan mijn linkerkant. Vruchtwater was er nog voldoende, het hartje zagen we en omdat het voor een leerling ook leerzaam moet zijn nog even de 4 kamertjes laten zien Tot slot nog even gekeken of we voetjes konden zien want dat vond de vk altijd zo leuk om te zien en ja hoor 2 keer kregen we een voetje heel even in beeld. Wel moet ik voor week 36 nog een keer extra naar het ziekenhuis voor een groeiecho, deze konden ze op de praktijk wel maken maar dat mogen ze dus verzekeringstechnisch niet. En zo werd er verteld kon het best zo wezen dat ze nu gewoon bij elke afspraak even met de echo gingen kijken om alles goed in de gaten te houden want als de kleine bleef groeien zoals het nu deed bestaat er de kans dat ze me eerder in gaan leiden. Over twee weken mogen we weer, nu heb ik gelukkig wel een afspraak op een tijd dat mij man mee kan. Groetjes
hai fijn pluk dat alles goed was! lekker om te horen hè? leuk zeg dat ze nog even een echo gedaan hebben! stelt je dan helemaal gerust! Ik ben ook zoooo nieuwschierig hoe ons kleintje er nu bijligt.... zou ook nog wel een echo willen! maar goed ik mag ook niet klagen want als het goed is mag ik over 5 weekjes de kleine al vast houden...... x
hey nou lady's ik wen julie een fijne paar dagen toe... ik ga Nu weg met mn mannetje... we gaan zaterdag ochtend weer terug ... ik kijk er erg naar uit ... 't zal wel druk zijn... met die roland garos... maar das wel leuk hoop dat alles nog goed gaat tot over 3daagjes
Oeh lala Paris en niet stiekem zwanger terug komen he !!! Sorry kon het even niet laten. Heb net het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een groeiecho, die krijgen we dus op 4 juli. Het voordeel van zelf een afspraak maken (en dan ook nog 4 weken van te voren) is dat ik nu naar een naburig dorp kan (waar ze 1 x per week een middag spreekuur hebben) en dus niet helemaal naar de stad hoef te rijden. (scheeld toch dik een half uur rijden) Zodra ik ook maar ga zitten dan voel ik de kleine alweer woelen, volgens mij draait hij steeds om zijn as heen. Zo nu ga ik even naar boven de babykamer zuigen want manlief heeft gisteren de roede voor de gordijnen opgehangen en dus is het wat stoffig geworden. Groetjes
Hoi dames! @ Pluk; mooi zo, dat je een groei-echo krijgt en het scheelt een stuk rijden Ik heb trouwens een nieuwe buikfoto in mijn album gezet; ik kan nu wel zien dat ik groei. 2 weken geleden zag ik geen verschil met 2 weken daarvoor, maar nu dij ik lekker uit (van voren) Verder alles goed hier, tis mooi weer, maar hou het maar kort uit in de zon. Ook wil ik maar niet riskeren om pigmentvlekken te krijgen, je weet het maar nooit Liefs, Lise
Goh ik wou dat ik mijn man zover kreeg dat hij even een foto van mij maakte, maar helaas hij houdt meer van natuur foto's (elke vakantie een strijd om toch ons op de foto te krijgen) Wel zelf geprobeert maar dan is het een foto van een reflextie in een raam (helaas geen spiegel), ik zal hem zo even in mijn album zetten maar dan moeten jullie wel goed kijken. Manlief kwam net thuis van het werk om te douchen en is nu onderweg naar het geldredoom voor het concert van metallica (samen met een collega en zijn zoon). Wel lief van hem dat hij er nog even aan gedacht had dat ik alleen moest eten en dus wel wat lekkers verdiende en dus kwam hij thuis met een pizza (hoeft straks dus alleen nog maar even in de oven) Groetjes
ik ben afgelopen dinsdag weer bij de vk geweest en ze zei dat ons kindje zo goed als vast zat in de bekken??? daarbij vertelde ze dat wil niet zeggen dat het eerder komt jammer ben het nu echt beu zit dus elke nacht 2a3x beneden vanwege mijn tinteleingen die nu behoorlijk zeer doen net of ze met messen in mijn beide vingers zitten te steken. ik probeer als mijn zoontje s'middags een tukkie doet mee te gaan, ik ben echt doodop. Heb al van alles uit de kast gehaald en ook de ha zegt dat er niks aan te doen is. -skeeler polsbeschermers, daarin kleine ijszakjes om de zwellimg tegen te gaan. -een extra kussen onder mijn matras bij m'n hoofd -brandnetelthee 2x daags -homeopatische thee voor vochtafname 2x daags heb het gewoon heel de dag door zelfs als ik op de bank zit tv te kijken,en iedereen verteld me de enigste oplossing is bevallen ja ik wil ja ik wil .......... maar ik moet nog even ,vandaar ik ben het echt beu. zo lekker gemopperd....iemand nog tips voor mij?? verder sjokken we maar verder en droom stiekum op een eerdere bevalling. groetjes twingo
nog effe en berichtje van mij, sinds een week of twee voel ik af en toe hele gemene steken in mijn muts hebben jullie hier ook last van ? en wat betekent het? groetjes twingo