Oh Beppie wat spannend. gisteren zaten we rustig in de kamer en er kwam in enen een lawaai uit onze schuur , dus wij naar achter om te kijken, nou ik kwam de schuur niet eens in werd weggestuurd met een ruw donder op. Wat was er nu gebeurd? De kast was van de muur afgevallen, daar boven op stonden nog een paar kwasten in wasbenzine of zoiets dus het stonk als ik weet niet wat. Daarom mocht ik dus ook niet naar binnen. Manlief heeft alles opgeruimt en de kast weer aan de muur gemaakt (dit keer super stevig). Gelukkig zaten we in de kamer nog geen half uur ervoor zat ik onder die kast om de koelkast te voorzien van nieuwe boodschappen (die staat er dus onder). Tja voor mij is dit weer eigenlijk een beetje te warm, ik functioneer nu nauwelijks meer, gevoel in benen en arm gaat achteruit, ben erg vermoeid (maar dat is normaal voor mij in de zomer zwanger of niet). De kleine lijkt het goed te doen tenminste zodra ik zit begint hij ook te worstelen (ook 's nachts laat hij zich regelmatig even voelen). Gisteren beddespul gehaald bij de Hema, het is toch een dekentje met een lakentje geworden (man vond dit toch een fijner idee), meteen maar 2 setjes gehaald (wit met geborduurde muisjes) en hoeslakentjes erbij. Vandaag nog even terug geweest om een moltonhoeslaken voor om de matras erbij te halen (zit tenslotte ook om onze matrassen) en zo'n overtrekje voor over je aankleedkussen. Dus dat is nu compleet. Bij de action wat verzorgingsproducten gehaald (badspul,olie en shampoo) voor 1,- per fles (kijk van zulke koopjes daar hou ik nu van). En weet je wat nu het leukste is van dit alles, het wegstrepen van de dingen op je lijstje, doe ik lekker met zwarte stift (hihihihihihi). Groetjes
Jeetje meis en dat met dit weer :S:S Ik hoop wel voor je dat het aanhoud dan heb je straks je ukkie in je handen. Nog eerder dan ik Zet um op je weet waar je het voor doet
hallo! o meid ik had al stiekem gehoopt voor je dat het er al zou zijn na je weeen van gister! heeeel veel suc6 in het ziekenhuis! hou ons op de hoogte en we hopen dat je snel je kleine in je armen mag hebben! ik heb vanmiddag even in t zonnetje gezeten (aan t water met een windje!!) met een rokje en een hempje aan, voor ik t wist was ik knal rood! blijf nu en morgen maar lekker uit de zon want ik voel heel m armen trekken. x
Update over Beppie Ik ben een vriendin van Beppie en ze vroeg of ik jullie op de hoogte wilde houden. Ze heeft om de 5 minuten pittige weeën en ze houden zeker een minuut aan. Rond 1700 uur heeft ze naar de gynaecoloog gebeld en ze zijn nu onderweg naar het ziekenhuis. Zodra ik meer weet horen jullie van mij
Hmm dit is toch echt serrieus met Beppie!! Wens der heel veel succes en wie weet heb ze haar kleintje op mijn uitgerekende datum in der handen!! Ben jaloers heur We horen het wel!
@Silvie; ik ben echt heel benieuwd of je gauw wat hoort van Beppie, maar we wachten af, spannend! Hier alles goed, tis wel warm weer, maar ik zit dan af en toe binnen, veel koeler en lijkt me toch beter! Dit warme weer gaat door tot halverwege volgende week zeggen ze, dus we moeten maar bikkelen Gisteren ben ik weer voor controle naar de VK geweest; het kleintje is om de as gekeerd en ligt nu met de rug links en de voetjes rechtsboven, maf zeg! Maar nog steeds is ukje ingedaald Verder groeit ukje goed zei de VK, dus allemaal prima! Ik moet trouwens de komende tijd proberen wat rustig aan te doen; ik vind altijd wel iets of een klusje welke ik wil aanpakken en vergeet in de middag een uurtje te rusten/liggen. Maar nu knoop ik het goed in de oren, zelfs vriendjelief staat erop en wordt zelfs wat irri als ik vertel dat ik weer niet heb liggen rusten Nou dames, veel succes met dit pufweer, misschien beter dit dan regen met bakken uit de hemel. Enne...binnen zitten is soms niet eens zo raar nu, met het WK Liefs, Lise
oee vind het wel spannend hoor, Beppie! Ik hoop voor je dat het niet lang meer duurt! We denken aan je! xxx Marijke
Vanavond om 21:50 uur is Beppie in het ziekenhuis bevallen van een zoon. Hij heet Kai. Hij weegt 3000 gram en is 48 cm lang. Moeder & zoon maken het goed!!
Joepie wat een leuk nieuws zeg op de zondag ochtend! Gefeliciteerd Beppie met je zoon Kai; hele mooie naam. Ik hoop dat alles oke is gegaan met je bevalling etc. maar dat zullen we ongetwijfeld nog wel horen! nu eerst lekker genieten van je kleine ventje.....
Oohhh de eerste "JULI' baby GEFELICITEERD !!!!! En dan ook nog voor de hittegolf, heerlijk in een koel ziekenhuis Groetjes