Beppie, ontzettend gefeliciteerd met je zoontje Kai. En nu genieten van dit kleine mannetje. Laten jullie je maar lekker vertroetelen Liefs, Lise
boe hoe boe hoe ik heb nijpaardvoetjes!!! echt vreslijk! hou nu overal vocht vast! ben gister al express niet naar buiten geweest en vandaag ook maar niet..... de botjes op m voeten doen ook helemaal zeer als ik loop! nog even volhouden....... maar dit weer is echt te warm voor mij! ! ! houden jullie t nog een beetje uit?? m buik begint nu ook echt aardig in de weg te zitten! x
Voor jullie als a.s. juli moeders zal de hitte ook echt niet mee vallen. Ik weet precies wat je bedoelt met nijlpaardvoetjes enz. Maar goed we moeten er geoon ff doorheen. Ik heb daarom een zwembadje achter in de tuin gezet. Zodat ik toch lekker kan afkoelen op het heetst van de dag. Veel succes juli moeders.
Ik heb ook ineens bolle nijlpaardvoetjes!!!! AAhhh vorig jaar had ik zo'n plastic zwembadje gekocht, maar helaas is ie nu lek.. Snel maar weer eentje aanschaffen dan, das toch best wel heel lekker zo'n afkoeling!
WOW... ben ff niet thuis, en gelijk al een juli-mama bevallen,wat een gweldig nieuws... heel erg gefeliciteerd Beppie hier ook nijpaardvoetjes... niet normaal meer.. ik kan normaal goed tegen hitte, maar dit wordt mij nu echt teveel. zelfs mn neus en lippen zijn opgezwollen... en daarbij komt dat die kleine volgens mij steeds minder ruimte krijgt, want mn buik zit behoorlijk strak de laatste paar dagen. straks naar gym. hoop dat alles goed is met de rest van jullie sarah
bij mij is ook mn hele gezicht nu opgezwollen.... zelfs mn oogleden zijn dik! denk de hele tijd dat ik moe ben maar dat komt door die gekke dikke oogleden! ga er zo maar een koud washandje op doen denk ik...... ja een zwembadje in de tuin zou wel lekker zijn maar heb echt geen zin en puf om m te gaan kopen en op te zetten! blijf liever binnen! ben benieuwd hoe t met beppie is en de baby! 8)
Nog van harte gefeliciteerd Beppie! Mooi op tijd! Ik heb nu gelukkig alleen last van opgezwollen voeten idd, het was wel erger geweest. Ik heb nu overal een natte zakdoek mee, klinkt stom, maar het koelt wel lekker af. Het irritantst vind ik 's nachts... Dat je niet kan slapen van de warmte. Of dan slaap je net, begint de kleine... Vannacht ook alleen maar 4 uurtjes slaap gehad. Maar ja, kan ik alvast wennen. Hihi.
Ik ben alleen maar moe moe en nog eens moe. Doe dan ook bijna niets (ja de afwas). Zelfs de hond vind het niet meer leuk en ligt bijna de hele dag in de mand. (terwijl hij normaal toch echt op zonne energie loopt ) Van vocht heb ik tot nu toe nog geen last gehad maar je wat niet is kan nog komen, de kleine woelt gewoon lekker door. De nachten vind ik echt (je weet wel), veel te warm om te slapen zelfs met de ventilator aan is het mij te warm. En dan zag ik net op tv dat het vannacht gaat 'afkoelen' tot ongeveer 22 graden. AAAAAAAHHHHHHHHHHHHHH. Gelukkig melden ze ook dat het morgen nog zo warm is maar dat het daarna minder zou worden (nou daar hoop ik dan op) Net wel een witte was gedraaid, wel raar hoor wij wonen hier nu 9,5 jaar en dit is voor het eerst dat ik een hele witte was heb gedraaid. (beddegoed en hydrofiele luiers) Heb tegen manlief maar gezegd dat hij maar even goed moest kijken want dat ik het waarschijnlijk nooit weer zo wit zou krijgen Nou moet ik vannavond ook nog voor het laatst naar de gym, jippppeeee want daar hebben ze airco Groetjes
IK kan niet meeeeeer !!!... ik zweet me een ongeluk.... heb al 3 keer gedouched vandaag... ik heb het zo heeet... kan niks eten.. ookal knort mn maag... en ik moet zo ook nog naar gym.. ik weet niet of ik dat ga redden hoor... ik zit bij mn moeder... moet ik anderhalf uur in die bus zitten.. dat houd ik niet vol... gelukkig is het geen "belangrijke"les die komen pas aan het eind ... dus ik ga denk ik afbellen.... *zucht
Ik ben vanavond eventjes heerlijk wezen zwemmen hierzo in het zwembad, echt overheerlijk zo'n afkoeling! Kan nu alleen cht helemaal niks meer want me voeten zijn opgezet O ja! Morgen komt me kinderwagen, EINDELIJK!!!
Hahaha, goeie, afkoelen tot 22 graden Ik heb van 2 uur tot half 10 in de slaapkamer gezeten met de ventilator aan. De enige kamer in huis waar't een beetje vol te houden is. @Marijke: wat leuk! Wat voor 1 is't geworden?
Een x-adventure, moet nu de hele dag thuisblijven want hij kan de hele dag bezorgt worden Hoop dat ze een beetje op tijd zijn, kan ik tenminste nog naar de winkel ijsjes halen
Hoi hoi! Hier ook HITTE! Heb me sinds tijden niet zo 'zwaar' gevoeld; mijn lichaam protesteert! Vannacht behoorlijk beroerd geslapen. Eerst kon ik de slaap niet vatten, toen werd ik vrijwel elk uur wakker en rond 4 uur begonnen de vogeltjes buiten te fluiten, moest ik naar de wc en duurde het weer een eeuwigheid voor ik in slaap viel. Ik was van plan rond 8en eruit te gaan, dat werd dus een uurtje later Als het goed is, gaat het vanmiddag afkoelen met onweer en hagel en is het woensdag en donderdag ongeveer 20 graden, das beter Hebben jullie dat ook, dat je eigenlijk nog wat dingetjes in huis wil doen, maar dat dat nu dus niet gaat? Ik verplaats mijn klusjes (luxaflex schoonmaken, commode inruimen etc.) maar naar woe of do en ga dan ook maar naar de winkel. Zwetend naar de supermarkt vind ik ook niet echt je van het! Gisteren zijn vriendjelief en ik nog naar gym geweest; deze keer mocht partner mee omdat er een uitgebreide uitleg kwam over alles omtrent de bevalling. Was af en toe ook nog lachen; al die mannen die te horen kregen dat wij bijv. tijdens de bevalling 'ineens' niet meer zo aardig zullen zijn ivm de pijn en dat ze ons echt niet in de steek moeten laten als wij zeggen dat ze moeten ophoepelen. Want o wee als ze ff een bakkie koffie halen tijdens een wee; dat kan niet, ze moeten meelijden of in ieder geval aanwezig zijn voor 'moral support' , hahaha! Nou dames, succes nog deze warme dag! Liefs, Lise
Jaaaaaaa!!! Hij is binnen En ik heb 'm nog zelf in mekaar gezet ook ,valt niet mee al die losse onderdelen!
Vandaag echt last van de hitte, maar ja, dat hebben niet zwangeren met dit weer ook wel denk ik. Alleen de huishoudelijke karweitjes vlotten niet echt. Ben ook steeds duizelig en zo. Vandaag de was met strijk weggewerkt al zittende op een krukje. Zat ook een hoop babywas bij dus mag nou wel een keer vlotten. Ook een verschrikkelijk drukke baby in de buik vandaag en er nog drie rondlopen dus het valt niet mee. Maar gewoon binnen zitten voorlopig. Als ze uit school komen en de jongste uit bed gaan we wel weer naar buiten.
leuk leuk Marijke; wat voor kleur is ie?? foto?? hier alles warm.... pffff vanavond naar de gym, vanavond is t met partner dus ik ben heeeel benieuwd hoe dat allemaal gaat. doeiii
Wij gaan zaterdag de wandelwagen ophalen (winkel is hier vlak bij en scheeld het weer aan bezorgkosten). Ondertussen trek ik het haast niet meer, ben eigenlijk ontzettend moe maar kan maar niet in slaap komen vanwege de hitte. 1x omdraaien en je zweet al weer als een otter. De douche klinkt heel aanlokkelijk maar ik heb mijn man vandaag een paar dingen moeten beloven. Ten eerste niet douchen als ik alleen in huis ben en ik mocht alleen nog de afwas (2 bordjes, bestek en een pan) doen maar mag van hem vandaag niet meer doen. OJa en ik moest goed drinken (niet dat dit nu een probleem is met dit weer) Maar gelukkig ze beloven dat het morgen al een stuk koeler zal zijn, dat zou fijn zijn want ik moet morgen het cadeautje voor mijn moeder ophalen in de stad, wil nog naar de bieb, de gordijnen van de babykamer moeten nog op lengte gemaakt worden en ik zie nog veel meer kleine pruttel dingetjes om mij heen die ik allemaal wel even zou willen doen. Groetjes
vanavond lekker pizza gegeten.... heb zooo geen puf om ook nog maar iets te doen of te koken! moet er niet aan denken om boven zo`n hete pan te staan! als toetje hadden we verse ananas en mango....... mmmmm ik vertelde tegen m vriend over het verhaal van het ananas hart etc. en dat dit de bevalling kan opwekken. ik wou t wel eens proberen maar dat is zo gruwlijk vies en hard! daar waag ik me niet aan hoor! bleeee kan me echt niet voorstellen dat iemand dat ook maar zou eten! kreeg niet eens m tanden erin! blijf maar lekker zitten hoor baby! het komt wanneer t komt!
Nou mijn man is gek op het hart van een ananas, dus die krijg ik toch niet te pakken Maar goed aangezien de ananassen de laatste tijd toch wat vaker in de aanbieding zijn hebben we er al heel wat op. Toch veel lekkerder dan het ingeblikte spul. Nu hebben we nog nectarines op de fruitschaal liggen en moet ik echt moeite doen om er in iedergeval 1 of 2 voor mijn man over te laten. Afgelopen weekend ook al een pond kersen alleen opgegeten (nou ja ik geloof dat mijn man er iets van 5 heeft gehad en de kippen hebben de kersen die wat aangetast waren gekregen). groetjes
hey evberybody internet ligt er thuis uit... dus kan niet alles meelezen... WAt een hitte he weer vandaag.. gelukkig zijn de voorspellingen lovend over dat het morgen koeler wordt. heb verder last van veel harde buiken en heel erge (waarschijnlijk) indalings steken ! wat een K.U.T. gevoel zeg ... heb vandaag lekekr bij mn schoonouders gegeten (daar zit ik nu ook )scheelt mij weer. want koken met deze hitte gaat echt niet. heb vandaag wel lekker veel ijsjes verworberd. en vandaag officieel nog 6 weken !! kom steeds dichterbij ( wij allemaal trouwens ) @ marijke// ben benieuwd naar je kinderwagen... foto is altijd leuk (hint hint hint ) @ mad.. veel plezier bij gym.. (als je neit al terug bent ) @ pluk ... heb ook een hele zak kersen leeg gegeten mn mannetje had ff een zak gehaald.. heb alles in 1 keer opgegeten hahahaha... beter kersen dan chocola toch