Juli 2006 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Cynthia, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    aaaaaah wat een scheetje zeg,

echt een hele mooie baby Betsie :D mooi rond bolletje heeft ie!

ik kan ook niet wachten!~ ben zoooo nieuwschierig hoe onze uk eruit ziet!

2. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ahhhh lief zeg!!! echt een tevreden kindje!!! :)

3. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai dames,

ik heb weer voor weeen gehad! gisteravond bijna de hele avond en nu net ook vanmorgen weer!
    heb ook de hele tijd steken en t gevoel ongesteld te moeten worden, echt zo irritant. ben benieuwd of t nu wel gaat doorzetten maar de vorige keer zakte het ook heel snel weer weg en had ik t dagen niet meer. nu voel ik me wel weer oke. ga zo maar even douchen want zo`n warme straal helpt denk ik ook wel op m harde buik!
    gister heb ik melk gelekt uit m tepels! voor t eerst. was echt heel vreemd. het plakte ook een soort van.

hebben jullie ook nog voor weeen gehad??

4. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo,

Beppie, wat een mooi kindje heb je! Een schatje!

Mad, ik heb nog geen voorween gehad. Wat ik wel heb is het gevoel dat de kleine verder indaalt, rare bewegingen naar beneden toe. Uk was al wat ingedaald 2 weken geleden, maar misschien nu nog meer, geen idee. Melk uit de tepels heb ik nog niet, maar goed, dat verschilt per vrouw. Gebruik je al zoogcompressen hiervoor?

Hier verder alles wel goed, wel ontzettend gauw moe, terwijl ik nog zoveel wil, vooral in huis nog wat zaakjes op orde. Dan zit ik te denken dat ukje eerder komt en sommige dingen nog niet af zijn ;)
    Ach, de babykamer is af, vandaag het vluchttasje inpakken en dat is het wel :) Verder denk ik nu elke dag aan de bevalling; ik zie er niet heel erg tegenop, maar aan de andere kant vind ik het ook wel spannend en zou blij zijn als dat gedeelte voorbij zou zijn (de bevalling bedoel ik). Maar goed, uk moet er toch uit, dus ik kan hoog en laag springen, er moet straks toch nog fysiek werk verricht worden, tis niet anders ;) Hoe kijken jullie aan tegen de aanstaande bevalling?

Liefs,
    Lise

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    hee allemaal...

Klinkt spannend Mad, mischien gaat het nu wel snel gebeuren! Ikzelf heb ook nog geen voorweeën gehad, vraag me wel af hoe dat nou eigenlijk voelt...
    Ik ben ook echt nieuwsgierig hoe die bevalling zal gaan, kan ergens niet wachten al weet ik dat het pijn gaat doen. Gelukkig ben ik niet bang voor pijn, dus laat maar komen en ik wil me kindje nu ook wel een keertje zien.. ;)

groetjes Marijke

6. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Ik heb ook nog geen wee vernomen.
    Wel soms ontzettende bandenpijn, soms twijfel ik of ik dan toch niet een harde buik heb maar meestal trekt de pijn vrij snel weg wanneer ik ga zitten.
    Dan heb ik het weer een paar keer op een dag en dan zo dagen lang weer niet.

Vanmorgen had ik het idee dat mijn buik wat lager zit dan dat het altijd deed, ben benieuwd of ik donderdag dan ook te horen krijg dat de kleine al wat ingedaald is.

Groetjes

7. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    vandaag weer naar de VK geweest en alles was nog steeds in orde... Ik had nog gevraagd of ie verder ingedaald was, maar nog steeds maar een klein stukkie...
    Het is me eindelijk gelukt weer wat foto's in me album te zetten, ik heb er een paar van me kinderwagen en me kinderkamer gemaakt, en van me kleine buikie ;)

groetjes Marijke

8. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nu voel ik weer niets meer! misschien toch alleen oefen weeen ofzo!

morgen weer naar de VK dus zal t dan wel vragen....

nee Lise heb nog geen zoogcompressen ingedaan (heb ze ook niet) ik heb vandaag nog niets gevoeld verder. zie het wel, als ik nog meer ga lekken kan ik er altijd nog een compres bij doen.

nou Marijke ik vind dat je een mooi rond buikie hebt hoor! keurig. en leuke spulletjes ook in je kinderkamer, mooi dat hout.

:)

9. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Schattig fimpje, Beppie. Echt een lief klein baby'tje!!!!! IK WIL OOK!!!!

XXX

10. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik heb ook weer een foto toegevoegd in mijn album van mijn buik(je). Vandaag zit ik precies op 36 weken!

11. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Wat een mooie buik, lise!!!!

XXX

12. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    mooi buikje lise!

echt leuk om te zien in jou album hoe je buik is gegroeid de afgelopen maanden!

volgens mij ben je in kilo`s niet veel aangekomen?

13. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Bedoelen jullie met voorweeen harde buiken? Die heb ik om de 5 minuten, maar dat heb ik al een paar maanden. Wel heb ik dat de bovenkant van mn buik soms wat verdoofd aanvoelt. Net alsof mn buik 'slaapt'.

Oh beppie, gefeleliciteerd!!!! Ik zit hier veel te weinig zie ik wel. De computer wil vaak niet meewerken en dan wordt ik van de site gegooid.
    Ben benieuwd hoe het ons allemaal zal gaan verlopen.

14. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    nee geen harde buiken, maar ik weet ook niet goed hoe ik t moet beschrijven.

voelt als steken in m buik van boven naar beneden. en t gaat ook niet weg als ik ga verzitten/ verliggen en t houdt een minuut aan en dan is t weer weg en dan komt t weer na een paar minuten en zo heb ik t heel lang niet en zo de hele avond.

15. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik zit al tijden op 10 kilo toename. Vroeg het vorige keer nog aan de VK of dat wel goed is, maar blijkbaar wel. Dus misschien blijf ik wel 'binnen het boekje' van 12 kilo wat een 'normale zwangere' toeneemt ;)

Liefs,
    Lise

16. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai

nou lekker hoor Lise! dat is hartstikke netjes 10 kilo. en als t meer is moet je t toch ook allemaal mee slepen!
    ik vind t best zwaar moet ik zeggen en voel t ook echt wel dat ik 18 kilo ben aangekomen! vooral veel vocht maar ja ik hoop toch straks alles er wel weer af te trainen! gelukkig zit de sportschool om de hoek, hi hi.

vandaag naar de VK met m mannetje. krijgen te horen van hoe en wat hij moet doen etc. bij weeen en de bevalling. spannend! we moeten pas om 15:30.

heb geen voorweeen meer gehad. Heb wel heel bizar gedroomd; namelijk dat ik een baby kreeg van chocolade! hoe bedenk ik t! en t was heel lelijk met afgekloven voetjes! en ik moest alleen maar huilen in m droom!

17. Lise

Lise Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hoi!
    Die kilo's zullen straks echt wel verdwijnen, maar we moeten geduld hebben. De baby, vruchtwater, vocht, placenta, als die straks 'weg' zijn, scheelt dat alweer wat kilootjes ;)
    Ik moet vrijdag weer naar de VK en daarna moet ik elke week langskomen, maar dat vind ik alleen maar spannend! Je hebt dan echt het idee er nog meer mee bezig te zijn!
    Gisteravond en vanochtend had ik best wel een soort buikpijn/trekkerige spierpijnachtig in mijn buik. Niet echt een fijn gevoel, maar ja. En verder heb ik vaker rugpijn en het slapen gaat ook steeds met draaien, plassen, 4 x wakker worden, klaag, klaag ;) Ze zullen wel niet voor niets zeggen dat de laatste loodjes het zwaarst wegen, pffff, dat is dus ook zo. Toch wil ik nog wat in huis afronden, maar meestal ben ik na een uurtje alweer bekaf; mijn hoofd wil wel, maar mijn lichaam vertikt het, hahaha.
    Hoe is het met de rest van jullie?

Liefs,
    Lise

18. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.248
    4.480
    113
    Vandaag is het al de 3de dag dat ik op sta met een te lagen bloeddruk en dan voornamelijk de onderdruk is dan laag (eergisteren was die 42 gisteren en vandaag 51) GGGGRRRRRR :evil: dit vind ik dus echt niet leuk meer.

Hebben jullie tegen de avond ook zo'n last van je rug ik weet soms gewoon niet hoe ik zitten moet. Komt natuurlijk omdat mijn buik er voor aanhangt :)

Voor de rest denk ik dat ik niet klagen mag, de babykamer is klaar manlief hoeft alleen nog maar de lamp aan het plafond te maken en de schilderijtjes op te hangen.
    Voor de baby hebben we bijna alles in huis (op 1 speen, voeding, luiers en creme na)
    Het kraampakket is al lang en breed binnen en daar zit toch alles in wat je nodig hebt?
    Er staat mij nog niets bij van het bij de hand hebben van twee emmers, moet maar eens dingen gaan nalezen vrees ik.

Over ongeveer 2 weekjes maar eens de klossen onder het bed zetten en de matrasbeschermer gaan gebruiken.

Groetjes

19. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hallo, ja dat van de rugpijn is heel herkenbaar en echt heel pijnlijk. Ik had het eerst alleen in de avond, later de hele dag. Sinds een week is het weer minder gelukkig.

Bij ons staan de klossen inmiddels onder bed, heb nu alleen een krukje nodig.
    Snachts wel veel kramp in mn kuit. Ik gilde het vanochtend uit van de pijn, de buren dachten dat ik al aan het bevallen was.

We hebben wel een tegenvaller. Ons huis is drie jaar geleden afgebrand en weer opnieuw opgebouwd. Nu doet ons licht in de badkamer het niet meer. Nu hebben ze dat toen verkeerd gemaakt. Nu kunnen we het lichtt niet maken zonder dat heel het plafond eruit moet. Mn vriend heeft vanochtend naar de verzekering gebeld want dat wordt een heel karwei. Nu doen ze erg vaag, moeten overleggen enzo. Dat schiet nu niet echt op. Mocht de bevalling beginnen dan zitten we zonder licht. Morgen bellen we weer als ze niets van zich hebben laten horen. Balen maar ja....

20. mad

mad Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    zo dat is balen Jenny!

kun je niet even zo`n staande lamp nemen met een verlengsnoer er aan zolang als nodig? lijkt me straks ook niet makkelijk met de kleine geen licht!
    suc6 in elk geval.

nee eigenlijk heb ik geen rugpijn. balen pluk van die bloedruk nog steeds. lekker boulion drinken en dropjes eten maar! en doe je van de maggie blokjes door je eten? wil ook wel helpen denk ik.... ik kook ze altijd bij m aardappels en bij m groente voor de smaak maar dat zal voor jou ook wel helpen misschien.

ik zit te wachten op m mannetje want we moeten naar de VK maar volgens mij is hij een beetje laat......... mmmm

Deel Deze Pagina